Razer
DeathAdder RZ01-00150100-R2M1
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Razer
  Model DeathAdder RZ01-00150100-R2M1
 Osnovno Prilagođen Desktop
  Tip Klasičan
  Senzor Optički
  Broj tastera 5kom.
 Povezivanje Priključak USB
  Prenos Žični
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
bla bla
ip adresa: 81.18... - vreme: 06-Dec-2013 22:12:47 - #113928

To sto ima ROCCAT KONE veci dpi nista neznaci za CS. Ako igras CS 1.6 onda bi trebao da znas da se CS igara od 400 do maksimalnih 900 dpi.Ja imam DA od kad se pojavio i radi kao sat. Uzgred ko ti kriv kad kupujes misa u kinesku prodavnicu. +:radi ko svajcarski sat


100
Slobodan'86
ip adresa: 178.14.. - vreme: 10-Apr-2013 07:04:07 - #106433

Imao sam DeathAdder... nista specijalno... Kada sam uzeo ROCCAT KONE [+] definitivno je jaci od DeathAddera 5x !!!! ROCCAT KONE [+] je definitivno najjbolji mis za CS 1.6, a i za druge stvari !!!! ROCCAT Ima mnogo veci DPI, kvalitetnija izrada,pleteni kabl, i radi na mnogim podlogama!!! ROCCAT KONE [+] , PREPORUKA SVIMA ! +:nije los, ALI ROCCAT KONE [+] je definitivno najjbolji mis za CS 1.6, a i za druge stvari !!!! -:Skrol,kabal.. radni vek...


100
storm
ip adresa: 109.12.. - vreme: 26-Jan-2013 17:01:16 - #102750

@okcerS nema podesavanje tezine


100
okcerS
ip adresa: 178.22.. - vreme: 31-Jul-2012 23:07:38 - #94222

Zanima me kako ce mis raditi uz X7 podlogu, ako neko ima iskustva sa ovim misem i tom podlogom. I da li mis ima podesavanje tezine? Zna li neko?


100
ilija
ip adresa: 95.180.. - vreme: 18-Jul-2012 20:07:26 - #93596

Koristim ga vec 4 godina i veoma je dobar,iskljucivo gamer stvari... Da vam kazem za ove levi klik skrol i kabal te gluposti,ako se ne ponasate ko zivotinje i ne udarate njime o sto nista nece biti.. veoma su dobre... cak mi je ispadao nekoliko puta nazalost i nista mu nije bilo... KUPITE GA UZ DOBAR MOUSEPAD ! Ja sam koristio uz neki sranje iz tempa i lose je bilo kocio je dosta,zatim sam ga skinuo i bez mousepada je kidao.. ali kada biste imali super mousepad bilo bi em sigurno em ekstra +:Veoma dobar -:Mousepad


100
Ivan
ip adresa: 79.175.. - vreme: 26-Jun-2012 16:06:36 - #92622

Imam stariju verziju ovog misa oko 2ipo godine,savrsen mis ,pracizan,scroll i dalje radi.Ali pre neki dan mi se izbagovao levi klik zadaje 2 opcije odjednom.Da li moze nekako da se odstrani ovaj proble?Sto se tice gaminga mis je po meni najbolji,probao sam i XAI i KINZ i MX518 i ovaj mi je najbolji.


100
cod4
ip adresa: 79.101.. - vreme: 24-Feb-2012 22:02:19 - #86325

posle godinu dana igranja cod4 otisao levi taster ... inace mnogo dobar i precizan mis . -:LEVI TASTER, MNOGI SE ZALE NA TO !!!


100
Branko
ip adresa: 78.30... - vreme: 13-Feb-2012 15:02:27 - #85366

Odlican mis! Odlicno se pokazao u svim igrama, COD 5, BC2, BF2, BF3...Trpeo je svakakav teror. Cerka ga je bacala na sve strane. Nikad nikakav bug ili problem. Sad je strado kabal, pretpostavljam da je problem stalno prevlacenje preko ivice stola ili slicno. U svakom slucaju cu pokusati da zamenim kabal pre nego sto ga otpisem. +:Odlican -:sradao kabal posle 3.5 godine


100
darko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 21-Jan-2012 17:01:35 - #83405

koj je problem sa skrolom ?


100
kibe
ip adresa: 93.87... - vreme: 24-Nov-2011 20:11:50 - #79124

po meni najbolja je razer goliathus control edition....ja ga imam u kombinaciji sa ovom podlogom,i kida +:najbolji mis za cs


100
FIlip
ip adresa: 79.101.. - vreme: 14-Nov-2011 19:11:02 - #78248

koja podloga ide najbolje uz DA?


100
blabla
ip adresa: 79.101.. - vreme: 10-Nov-2011 22:11:07 - #77979

Imam ga dve god i rikno mu je skrol . Kada sam teo da ga otvorim da popravim skrol glava srafa se razjela do teme mere da se pretvorila u prasinu na jedan okret srafcigera. Za te pare koliko je tad kostao , a koliko i sad kosta mogli su mu staviti kvalitetniji sraf...


100
Marko
ip adresa: 79.101.. - vreme: 03-Sep-2011 21:09:12 - #73804

dali moze ovaj mis na X7-podlozi da radi??????


100
Marko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 08-Jun-2011 21:06:45 - #69242

jer se dobija drive (drajv ) uz ovo tj uz ovaj mis death adder neznam dali da kupim ovaj ustecdecu 1000 din ili sa 3500 dpi ja imam dosta skilla za cs pogotovo za hns pa zato mi treba mis svi mi govore kako se uvek zalim na misa pa zato ocu novi dobar kupim da im pokazem ko je pro.I da li je original pakovanje +:sadasd -:safasggda


100
DFV
ip adresa: 89.216.. - vreme: 09-Apr-2011 11:04:34 - #66013

@machoserb: Problemi sa duplim klikom su vecini ljudi reseni sa novim firmware. Samo pazljivo sa instalacijom novog firmware. Mora se prvo instalirati najnoviji drajver pa onda tek firmware. Inace ode mis.


100
DFV
ip adresa: 89.216.. - vreme: 09-Apr-2011 11:04:02 - #66010

Odlican mis, jako je udoban, dobro oblikovan i presvucen je nekom mekanom gumom. Dugmici su savrseni- ni previse tvrdi ni previse mekani. Izuzetno je precizan i to se najbolje vidi na velikim brzinama (sensitivity) gde je prosto fantastican, na nizim brzinama i nema neke razlike. Obavezno ga koristiti na bilo kojoj igrackoj podlozi (ja licno na Steelseries Qck, mada je i Acme Pro od 500din sasvim OK) da bi preciznost dosla do izrazaja, da bi bolje klizio i da se nozice ne bi izlizale. Nema tegove, mada po meni nisu ni potrebni- srednje je tezine. "Lift-off" to jest koliko je potrebno podici mis da prestane da prati, je svega par milimetara, sto je super, jer se ruka ne zamara. Drajveri odlicno rade, ne znam zasto ih se ljudi toliko plase. Izrada je doduse mogla biti bolja- sav je od (mada dobre) plastike. Ocekivao sam vise. O izgledu necu komentarisati, meni je lep, nekom ne. Glavna i jedina zamerka je skrol tockic. Ne svidja mi se. Kada se okrece unazad on je besuman, kada se okrece unapred skripi. Par ljudi ima isti problem tako da mislim da je ovo osobito za sve DA. Takodje skrol zna pri okretanju da stane na pola, to jest izmedju dva "notch"- zljeba, zareza. Mozda se razradi, ako ne, ide u servis. Sve u svemu fenomenalan mis ciji utisak jedino kvari skrol tockic. +:Preciznost, udobnost, odlicno klizi


100
machoserb
ip adresa: 79.101.. - vreme: 09-Mar-2011 00:03:58 - #64028

bio sam potpuno zadovoljan ovim misem nekih 2 god dok nije poceo skrol da zeza i levi taster koji po 2 puta zadaje komandu :( ali ipak mislim da cu ponovo uzeti isti...ili mozda mambu... +:odlican -:skrol,levi taster


100
zoom
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Feb-2011 12:02:19 - #62646

Precizan mis,lepo lezi u ruci , stim sto je meni skrol poceo da baguje posle nekih godinu dana, kao i dvojici mojih drugara koji su kupili isti mis , sad je i kabal poceo da prekida , levi klik razvaljen (eto to cu uzeti na sebe :) posto nisam bas bio nezan ), Moj savet zaobici ga u sirokom luku i uzeti noviju verziju +:nikad vise razer -:skrol ,kabal ,tasteri ,


100
Marko
ip adresa: 188.2... - vreme: 09-Feb-2011 13:02:57 - #61542

Da li ima jos od 1800 dpi ??


100
Bole
ip adresa: 188.24.. - vreme: 06-Feb-2011 02:02:09 - #61191

ovo je najbolji mis za cs koji postoji i za skakanje kz,hns i za pucanje narocito.E sad pojavio se novi od 3500 dpi isti istacki samo sto ima vecu preciznost, i sad se ljudi pitaju koji da uzmu pa naravno ovaj zato sto ako znas da igras cs ta veca preciznost ti nista nece doneti (verujte mi znam iz iskustva moj drug ima ovu novu verziju i nista se ne razlikuje veci dpi se ni ne oseti ) i plus ustedece te 20 evra u odnosu na onaj od 3500 dpi a za tih 20 evra uzmete steelseries podlogu ;) jedini minus kod ovoga misa je sto mu se sjebao scrol BAREM MENI doduse izdrzao je 2-3 godine maltretiranja i skakanje kz,hns i konstantnog njakanja skrolla :D i ovih dana treba da odem da uzmem ponovo ovaj mis jer je the best ! :D +:najbolji mis i najlepsi kako svetli u mraku to nema nigde :D -:scroll mi se sjebao od njakanja :D


100
Mafijash
ip adresa: 89.216.. - vreme: 01-Feb-2011 01:02:45 - #60706

Mis je vise nego odlican, imam ga par dana, a koristio sam ga jako dugo kod ortaka, jako precizan i udoban, jeste da treba malo vremena navici se na njega, ali verujte mi, isplati se. SVE PREPORUKE ZA NJEGA ! -:Apsolutno NISTA !


100
lexanr
ip adresa: 93.87... - vreme: 22-Jan-2011 05:01:22 - #59759

ne razlikuje se uopste .... sve je isto sem preciznosti ;) -:nista mu ne fali


100
kasvu
ip adresa: 78.155.. - vreme: 05-Jan-2011 12:01:40 - #58308

Nisam ga kupio a namjeravam sjutra ...pa me samo interesuje da li se fizicki razlikuje od 3500 ?


100
Zoi
ip adresa: 109.93.. - vreme: 01-Jan-2011 18:01:00 - #58036

E bre ovaj mish je luksuzan ne kazem nes. loshe skils je mnogo bolji sa mx'om 518 nego sa ovim..ali i ovaj pacov je majka sve u svemu Microsof inteli 3.0 je najbolji mish koji je ikad proizveden za cs..i za gamere, jer nije shtos za gaming da imash nevestu..vec nesto prakticno sa manje dugmica lakse ili teze kako kome odgovara..


100
Legi
ip adresa: 109.93.. - vreme: 01-Jan-2011 18:01:39 - #58035

Standardno na koliko se stavlja dpi kad se igra cs mislim da je dovoljno 1800 posto ovaj cs se najvishe uzima zbog cs..a? pa tu se sad napravila konkurencija oko dpi jebesh 3500dpi ovo je majka isti kurac samo koji dinar ustekas..


100
Ice
ip adresa: 93.86... - vreme: 20-Dec-2010 23:12:28 - #57117

Imam ga vec 3 godine. Ne igram vise toliko cs ,a uzeo sam ga zbog csa. Utisak dan danas mi je isti kao i kad sam ga kupio. Savrsenstvo :D . Da mi crkne kupio bih isti. Mislio sam da ce se guma kojom je oblozen izguliti , medjutim nije i dan danas izgleda kao da je juce kupljen. Lepo lezi u ruci , precizan je i svaki taster mu radi ok. Drajvere mu ne instaliram , mrzi me , inace ako se instaliraju moze se podesiti kako vam odgovara , moze se cak i svetlo na skrolu i logo ugasiti koga nervira. Ako mislite da cete biti bolji zbog misa u cs varate se :D sve je u skilu :D . Meni je mis ok i preporucujem ga svima , necete pogresiti pozz.


100
Milos
ip adresa: 77.46... - vreme: 27-Nov-2010 14:11:05 - #55422

Ha, ha, ha, ha, pa zar je moguce da neko sme da pravi poredjenje izmedju Najsmesnijeg misa na planeti Mx518 sa ovakovom masincinom od Razera.... Citam sad i vidim pominje se mx518 kad sam ga sad video na google zamalo nisam zaplakao od zalosti na sta on lici, a posedujem dethadder-a, mislim sta da se kaze za Razer nego od boga dati Pacovi... pozzzz samo Razer i kraj.... +:Savrsenstvo -:Naravno nista


100
Zoran
ip adresa: 93.87... - vreme: 19-Nov-2010 14:11:14 - #54757

Moze te li da mi kazete dali da ga qpim ili ne?


100
Zoran
ip adresa: 93.87... - vreme: 19-Nov-2010 14:11:28 - #54756

ja hocu da qpim deathaddera ali neznam kako radi dali je dobar ili nema veze sa misa za cs.


100
Lazar
ip adresa: 79.101.. - vreme: 05-Nov-2010 14:11:56 - #53806

Sve je do jaja odradjeno driver ,oblik misa ,kabal ali ovaj scrool uzas ko kod kineza od 300 dinara +:Preciznost -:scrool ko traktor


100
Shock
ip adresa: 188.2... - vreme: 03-Nov-2010 13:11:58 - #53666

Ne isplati se prelaziti sa DA na bilo kog misa a pogotovo na MX518...ja bih jedino presao na Mambu +:COOL izgled,Precizan,odgovara skoro svakoj podlozi -:Ruka se malo znoji barem meni


100
JA
ip adresa: 77.222.. - vreme: 27-Oct-2010 23:10:39 - #53248

super precizan ali ga nemam


100
steel
ip adresa: 188.2... - vreme: 26-Oct-2010 00:10:48 - #53091

razmisljam o prelasku na MX518 sta vi mislite? +:Preciznost -:Ruka se znoji strasno


100
Djuka
ip adresa: 109.12.. - vreme: 25-Oct-2010 14:10:43 - #53046

Zovi i pitaj.


100
Vucko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 24-Oct-2010 23:10:45 - #53025

Momci ja sam iz Novog Sada pa jel moze to nekako da se naruci ili nesto tako?


100
Miodrag
ip adresa: 79.101.. - vreme: 22-Oct-2010 04:10:12 - #52852

@Aca i Milan: Moja poenta nije da je ovaj mis los, naprotiv, mene nervira nerealno reklamiranje potrebe za hiljadama DPIja, na sta se neki ovde primaju i to navode kao nesto bez cega ne moze da se zivi. Poenta je da jedina hardverska karakteristika koju savremeni igracki mis treba da ima je IR, LED ili laserski senzor, sve ostalo treba da bude stvar ergonomije, odnosno sta vam bolje lezi u ruci i koji raspored dugmica vam vise odgovara.


100
Mirko
ip adresa: 79.101.. - vreme: 19-Oct-2010 12:10:38 - #52633

Ako ima neko da ga prodaje, neka mi se javi na mail pinkpanter1985@nadlanu.com....


100
lexanr
ip adresa: 93.87... - vreme: 17-Oct-2010 12:10:50 - #52430

igram cs vec 10 godine i mogu da kazem da je razer death adder ubedljivo najbolji mish za tu igru,naravno svakome nesto lezi...ali koliko sam probao g5,mx518,steel series ikari i opticki i laserski ni jedan mi nije bio bolji od ovog,preporucujem svim gamerima da ga uzmu,mis za 10 ! +:extra odziv,brz i precizan mis ! -:nista bash


100
Milan
ip adresa: 213.19.. - vreme: 01-Oct-2010 02:10:44 - #51264

Miodraze slazem se sa Aleksandrom jer uz odredjenu podlogu sa odredjenim podesavanjima ovaj mis je zaista kvalitetan u igri... ja igram quake 3 duzi vremenski period , otprilike od kada je izasao .Imam mx 518,g9 i imam ovaj mis.Kad ih testiras u igri recimo podesim death addera na 1800 dpi i 125 mhz mis je i brzi,precizniji i agresivniji u ovoj igri od bilo kod od navedenih...Kako za koga i za ciji ukus ali samo gledam realno jer taj mis je i radjen samo za igre uglavnom.Nebi a4tech uzeo nikada jer je izuzetno neprecizan . Imao sam prilike da koristim onaj x7 kako god mis je za ovo prespor i neprecizan i vidi se razlika u mojim fragovima u quake 3. Toplo preporucujem ovaj mis svima koji hoce dobar gejmerski mis za sebe.


100
Aca
ip adresa: 213.19.. - vreme: 01-Oct-2010 02:10:25 - #51262

U pravu si za sve sto kazes , ali kad testiras mis i kad prilagodis podesavanja kako treba tj po tvom ukusu mis je prakticno za frozen throne 3 nepogresiv. Igram igru vec 7 godina i probao sam mnogo miseva i starijih i novijih modela ... mx 518 recimo vise lezi za cs i quake 3 ili quake live kako god ,cs cod i tako neke pucacine... Probao sam i ovaj od 100 i neto eura mamba od ortaka i mogu ti reci da meni death adder lezi bolje i da sa njim dosta komotnije igram warcraft 3 nego sa mx 518.Razor ti nije pozerska firma kao sto dosta ljudi misli , oni prave miseve prakticno samo za igre.Skupi jesu ! Ali jbg imas garanciju 2 godine i mozes da vratis kad god hoces , meni evo vec 7 meseci radi besprekorno dobro ...


100
Miodrag
ip adresa: 79.101.. - vreme: 21-Sep-2010 02:09:58 - #50584

Ljudi 3500 DPI je zvaka za seljaka! DPI - Dots Per Inch - predstavlja broj pixela koji kursor misa predje kada ga vi na podlozi pomerite za 1 inch ili ti 25 mm. E sad zamislite, imate rezoluciju 1680x1050 i misa sa setovanjem od 3500 DPI - znachi da bi ste prevukli sa jednog kraja ekrana na drugi vama je potreban pokret ruke manji od 1 cm. Znachi kada je kursor na sredini ekrana, efektivni radius kretanja vase ruke je 5 mm! Drugo senzor nije opticki nego infra-red sto je sasvim dovoljno jer infra-red IPS je nesto preko 60 [inches per second - maksimalan broj incha koji se moze prevuci preko podloge u sekundi - preko te cifre mis preskace, tako da ce vam trebati podloga preko celog stola da ostvarite taj preskok]. Cela fama oko preciznosti je nastala kod starih optichkih senzora kojima je IPS bio mnogo mali, pa se na nizim setovanjima DPIa [recimo za potrebe zooma na snajperu] osecalo to preskakanje. Danas je sve ovo mlacenje prazne slame. Kupite onog misa koji vam najbolje lezi u ruci kako bi izbegli sindrom okostavanja karpatnog kanala ruke i to je jedino bitno. Inache mis je sjajan za ljude sa velikom shakom [ne bash toliko udoban kao moj prethodnik mx700 [mladji brat mu je mx518]] - posedujem bash ovaj stari model vec godinama i platio sam ga nesto ispod 30e na nekoj akciji u winwin [tada Alti] kada mi je mx700 crko. Sad da kupujem pre bih uzeo A4Tech X7 klona za 15e ili mx518 - ovo sa reklamiranjem DPI je bezobrazluk, a cena je klempa.


100
cod4
ip adresa: 93.87... - vreme: 20-Sep-2010 12:09:49 - #50518

igram cod4 sa njim i mnogo je dobar... sve preporuke


100
Johnnie
ip adresa: 94.246.. - vreme: 11-Aug-2010 15:08:58 - #48269

Za doticnog gospodina koji je igrao KZ tj bhop i unistio skroll i kupio drugi mish... Nisi trebao ni pocinjati da igrash KZ jer to sto ti igrash nije kz, dzabe si upropastio predobar mish, poenta kza i bhopa je u strafe-u a ne koliko udarash po skrollu... Skroll je dizajniran tako da kad se povuche odradi jedan precizan duck ili skok, i treba ga povuci zaista minimalno... A kz igram sveukupno 2 god i vishe, jedini problem koji imam do sad je taj da mi trebaju novi klizachi(skakao sam po ceo dan :D)... Moj savet, uzmite necete se pokajati... +:3 u 1, ergonomija, fje-senzor, lepta i izdrzljivost -:Jedan mali problem, lako se prlja, povremeno valja procistiti, ali i ne mora :D


100
Demon hunter
ip adresa: 212.17.. - vreme: 24-Jul-2010 20:07:24 - #47414

Mis je nesto najkvalitetnije sto sam do sada probao!!! Razer uopste nije nikakva sminkerska firma , bezobzira sto mis svetli tri puta je bolji od bilo kod logitech misa po mojoj proceni!! Koristio sam i mx 300 i mx 518 i g5 ... Meni je ovaj i laksi i udobniji i 10 puta bolji za frozen throne kao i za cs!!! :D To sto on svetli ne znaci da je mis pozerski i da je napravljen da privuce kupce svojim svetlom XD To je samo fora , inace 3500 dpi i 1000 mhz maximalan rad misa , jedva da ga pomeram a prsti po ekranu i meni je precizniji od bilo kod logitech misa koji sam do sada koristio.. Zato vam preporucujem da se ne dvoumite oko ovog misa ako ste frozen thorone igraci , a i za cs je strasan!! ;) :)


100
SX.
ip adresa: 109.12.. - vreme: 24-May-2010 18:05:01 - #44673

Vlado imas u control panelu addera da stavis odredjenu brzinu duplog klika,do toga je tvoj "problem"...


100
vladimir
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-May-2010 23:05:03 - #44194

gde ima u srbiji da se kupi nova verzija misa od 3500 dpi? +:recicu vam kad kupim -:recicu vam kad kupim


100
Vlada
ip adresa: 94.230.. - vreme: 04-May-2010 23:05:19 - #43595

Kupio sam pre godinu ipo dana ovaj mis i stvarno se odlicno pokazao u praksi. Igram CS svakodnevno i ni jednom nije zakazao,znaci stvarno vrh. Jedni skroll sto je malo sranje odradjen,lako se prlja i lako se sjebe. Ja sam moj slomio nekako dok sam radio bhop na nekom kz serveru,tako da sad gledam da uzmem neki mis sa cvrscim srkollom ali inace sve preporuke. +:mnogo dobar mis,odlicno lezi u ruci -:skroll i nije bas najbolji


100
0A1B
ip adresa: 93.86... - vreme: 03-May-2010 08:05:36 - #43505

Kupio sam ga pre par dana ali noviji model 3500,pre ovog sam koristio MX518.Mogu da kazem i da garantujem da je meni logitech dosta bolji.. udobniji mi je,lepse lezi u ruci,ima vise tastera pogotovo za podesavanje dpi,sto mi se tamo ne svidja sto ima samo jedno dugme a to je da menja profil ima ih 5.I kao kraj izgled death addera je uzas,gadniji mis nisam video u zivotu,mislim na te iz bolje klase.Tako da sam se vratio na moj stari MX518.Pozz +:NISTA POISEBNO,Vratio sam se na MX518 -:Za mene je nepotrebno 3500dpi


100
Vlada
ip adresa: 188.2... - vreme: 02-May-2010 19:05:05 - #43488

...i u Mail-u (os x) kad kliknem na pregled poslatog mejla on cesto umesto 1x klik, odradi 2x...shit!


100
Vlada
ip adresa: 188.2... - vreme: 02-May-2010 14:05:50 - #43478

Da li je normalno da je ovaj mis neprecizan? i da mu iz iskustva kad nesto precizno radim, stisnem levi klik 1x on odradi 2x i to cesto (npr. selektovanje u adobe PS) iznervirao me, jako...jedina prednost kod njega mi je dpi.


100
SX.
ip adresa: 77.105.. - vreme: 30-Apr-2010 15:04:27 - #43418

Ne,Djolek to je stari od 1800dpi.


100
Djolek
ip adresa: 95.155.. - vreme: 25-Apr-2010 21:04:44 - #43134

Dali je ovaj mis sto je na slici 3500 dpi ?


100
specT
ip adresa: 93.87... - vreme: 13-Apr-2010 22:04:35 - #42359

Inace nemam poverenja u tehnologiju koja svetli u mraku, ali ovo je jedini razer koji valja (pricamo naravno o gameing-u). @ Nemke cyborg je samo nashminkana plastika, ima preveliki delay za bilo koj fps a kamoli za CS ----> uzmi addera bez dileme... +:jedini dobar razer -:skoro da nema


100
Nemke
ip adresa: 89.216.. - vreme: 03-Apr-2010 18:04:06 - #41773

Da li da uzimam ovaj ili Cyborg-a ? Extra hvale i jedan i drugi pa nemam pojma koji da uzmem... Najvise bih ga koristio za CS :D


100
SX.
ip adresa: 79.175.. - vreme: 26-Mar-2010 12:03:49 - #41352

Uzmi Addera naravno....


100
Stefan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 25-Mar-2010 11:03:38 - #41295

Sta da kupi...?? Ovaj miss, smao sa 3500Dpi ili G5....??? pls mi recite stvarno sma u neizvesnosti.. +:Dobre karakteristike... -:Recicu ako ga kupim


100
SX.
ip adresa: 77.105.. - vreme: 25-Mar-2010 11:03:00 - #41293

Vuce naravno da je adder bolji...


100
VUK
ip adresa: 79.101.. - vreme: 25-Mar-2010 08:03:12 - #41284

KOJI MIS JE BOJI DEATHADDER ILI COPPERHEAD??


100
Marko
ip adresa: 188.2... - vreme: 24-Feb-2010 03:02:56 - #39145

Danas sam uzeo deathadder 3500 dpi, i iskren da budem u svom zivotu nisam koristio udobnijeg,preciznijeg i lepseg misa.Mis je toliko dobar za cs da sam pomislio da ima neku foru da sam cilja glave,bukvalno gde sam pomislio tu sam pogadjao.Ako ovaj mis ima barem pola izdrzljivosti jednog logitecha,a imao sam dosta top modela ukljucujuci mx 310,mx 518,g5,g9, onda su to najbolje potrosene pare na opremu za komp ikada.Sto se mene tice,ko ima para za ovog misa uopste nema nikakav razlog da razmislja dalje.A za razer sam do danas mislio da je sminkerska firma da prodaju jeftinu lepo dizajniranu plastiku.Za sada ocena 11/10 +:Prvi put da sam za misa dao 60 evra,i da sam pomislio da je jeftin -:Koj crni minus


100
andra
ip adresa: 213.19.. - vreme: 23-Feb-2010 18:02:42 - #39114

Ljudi kako se instaliraju drajveri sa razerovog sajta za novi model nema nigde exe fajla u njima


100
SX.
ip adresa: 109.12.. - vreme: 16-Feb-2010 10:02:45 - #38498

Ivane,koji Mantis,Goliathus Control tu podlogu uzmi...


100
ivan
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-Feb-2010 18:02:16 - #38431

kupio bi ovaj mis...pa me zanima koju podlogu da uzmem uz njega! trazio sam mantis speed ali nigde nema :S


100
SX.
ip adresa: 109.12.. - vreme: 11-Feb-2010 10:02:06 - #38012

Igrao sam na Mambi,Lachesisu,Mx 518,G9,i mogu reci samo jedno ti misevi su malo dete za ovo stvorenje,mis je izuzetan,brz,agresivan,a uz to precizan,dizajn i oblik su nesto najbolje sto moze da se napravi,znaci saka(srednje velicine)lezi kao na guzi dobre ribe,teflonske nozice klize po podlozi kao sto vreo noz klizi po puteru,upleten kabl daje sto bolji odziv misa,ma sve u svemu nesto najbolje na nasem trzistu sto moze da se kupi! +:Brzina,preciznost,dizajn,kvalitet izrade,teflonske nozice,upleten kabl


100
ss
ip adresa: 80.93... - vreme: 05-Feb-2010 01:02:13 - #37450

sta god da kupujute za misha...ovaj ili mx ili g5 ili ne znam ni ja sta...ikari je majka i cale svima tako da razmislite dal ce te dati pare za razer logi ili bilo koji isfurani mish na izgled i to... :S ikari objasnjava , tesko ga je naci ali potrudite se ,ja sam ga uzeo preko pre 2 meseca a deathaddera 300 uzimam za rodjendan ortakeu znam da ce biti srecan... :D


100
Ceda
ip adresa: 109.93.. - vreme: 18-Jan-2010 13:01:51 - #36023

Kupio sam novu verziju i odlicna je sve mane stare su ispravljene tj kabal je poboljsan, mis je duplo brzi !!!! +:SVEEEEEEEE


100
Ceda
ip adresa: 91.150.. - vreme: 20-Dec-2009 21:12:43 - #34175

Nnova verzija stize u srbiju posle nove godine....


100
mrki
ip adresa: 79.101.. - vreme: 30-Nov-2009 18:11:24 - #32996

ja kapiram da treba da dodje prvo u ex ecentar posto su oni zastupnici razera (valjda) uz game-s shop. prvo tamo pa onda i kod drugih...


100
Ceda
ip adresa: 77.46... - vreme: 29-Nov-2009 14:11:56 - #32916

Ja cekam sada novu verziju misa pa uzimam ali je i stara odlicna. Da li neko zna kada dolazi nova verzija jer je vec prosao novembar


100
Vladishah
ip adresa: 77.46... - vreme: 16-Nov-2009 13:11:34 - #32192

Ovaj mis u kombinaciji sa Razer Goliathus podlogom je najbolja kombinacija, koristim ga vec 2. nedelje i prezadovoljan sam! Cena je povoljna ( toliko mu dodje i mx518 ) +:ergonomija, izgled, preciznost, povoljna cena, odlican senzor, podesavanja -:skrol nije bas najbolje uradjen


100
insider
ip adresa: 93.86... - vreme: 10-Nov-2009 15:11:38 - #31739

Tokom novembra u Srbiju stize unapredjena verzija DeathAddera koji ima 3.5G infracrveni senzor rezolucije 3500DPI. Jos jedno unapredjenje je opleteni kabl koji ce biti dugotrajniji u svakom slucaju. Sve ostalo sto vazi za prvu verziju DeathAdder-a, inace jednog od najboljih miseva danasnjice, vazi i za novi model. +:DeathAdder 3500DPI i opleten kabl za dugotrajnost


100
Zzz
ip adresa: 93.87... - vreme: 06-Nov-2009 22:11:06 - #31526

Da li neko zna da li je stigla verzija DeathAddera od 3500DPI kod nas i gde ima da se kupi ?


100
Sone
ip adresa: 91.143.. - vreme: 10-Oct-2009 15:10:29 - #30105

Death Adder je keva i cale za miseve tok tipa, Logitech G5 je dobar mis ali Death A. bolje lezi u ruci ko ima vecu saku, nemam nista protiv G5 Logitech je extra firma ali Razer je stvarno mnogo dobar za igre i jos pri izbacivanju Mambe ni jedan drugi mis nije ni prineti za pravog igraca i ako je cena 130 EVRA !!! +:Mis je extra, ergonomika i preciznost dobar materijal dugmica ne klizi ruka -:Nema podesavanje sensitivity-a tj.osetljivosti na samom mishu


100
Petar
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Sep-2009 01:09:13 - #29302

nema sta da trazi protiv G5 :) +:dizajn


100
Konan
ip adresa: 79.175.. - vreme: 30-Aug-2009 11:08:00 - #28653

Uzasno se KLIZA, unakazen je sa tom klavir plastikom sa donje strane pa NEMA nimalo trenja na podlozi kad ga pomerate, verovatno su to namerno smislili da bi vam prodali RAzer odgovarajucu podlogu za njega. Sve u svemu Razer je precenjen i NIJE savrsen.....ima previse mana za ovoliko para. Chinjenica je da je samo LEP i nishta vise. U sred igre zakucao se desni taster nije hteo da mi radi i to prvi dan kad je kupljen. Razer prevarantska firma. +:Mozda najlepsi mis za sad -:Uzasno tanki i osetljivi tasteri narocito desni


100
milos
ip adresa: 77.222.. - vreme: 27-Aug-2009 02:08:10 - #28567

odlican mish na podlozi galiothus control editio nema mane ! a sad i nije mnogo skup ! +:nema mane


100
saaese
ip adresa: 93.86... - vreme: 09-Aug-2009 18:08:59 - #28170

Mis je dobar, ali ne i najbolji. Oblik mu je veoma cudan, a i kliza iz ruke sto je veliki problem. Zamaralo ruku.. itd Nije vredan mis ovih para, bolja je kupovina Intelli 3.0 ili MX518 ili G3. +:Precizan, lep na oci -:Klizav, tesko za naviknuti se


100
Kost
ip adresa: 94.189.. - vreme: 02-Jul-2009 21:07:01 - #27873

E ovako. Prvo @mx518 samo cu reci ne seri. Imam ga nekih 2 meseca i mogu reci da sam prezadovoljan. Koristio sam mx510 pre ovog nekih 4 godine i razlika je itekako primetna. Prvo mis mnogo bolje lezi u ruci od mx-a , teflonske nozice na misu ga cine nenormalno klizavim (mali period nvikavanja mi je bio potreban). Koristim ga u kombinaciji sa roccat sense podlogom i pokretljivost misa je fantasticna. Kontam da je na destructoru mnogo bolja al skupo jbg. Jedina zamerka koju imam na mis je scroll, koji je od skoro poceo malo da se gubi. Pritisnem tockic aka mouse3 i nekad reaguje a nekad (posto ga koristim u mozilli) otvori 3 do 5 novih tabova. Sve u svemu, ne moze bolje za ove pare. +:Ergonomija, Dizajn, Cena. -:Scroll


100
BOLEEE
ip adresa: 93.87... - vreme: 25-Jun-2009 06:06:06 - #27774

Presao sam pre par dana sa MX518 na Deathadder i moram da kazem da je precizniji, oblik je bolji i sve. Jedino sto dok se ne priviknete mozete dosta puta kliknuti na desni klik slucajno (u igri naravno :P) +:SVEEEE


100
knbgd
ip adresa: 93.87... - vreme: 15-Jun-2009 21:06:21 - #27651

Evo posto trebam da kupim samo da pitam kako funkcionise bez podloge? +:izgled -:ne znam?


100
Nikola
ip adresa: 217.24.. - vreme: 02-Jun-2009 02:06:15 - #27481

Scroll wheel kao da grebe o neshto unutra, cuje se zvuk kada idem na dole sa njim, mogu reci da sam razocaran u ovaj mish i trebao sam da uzmem mx518 ili G5. Toliko ... P.S. Imam garanciju 2 god, ali u njoj pishe da oni imaju pravo da ga zadrze na popravci do 45 dana . . . Da sam na vasem mestu nebi kupovao ovaj mish, Kvalitet je sranje ! +:Precizan, lepo izgleda ... -:Scroll se pokvario posle 2 nedelje !


100
DA BRE!
ip adresa: 89.216.. - vreme: 10-May-2009 01:05:00 - #27230

imao sam mx na kome mi redovno crkavao kabal... dobar je mis i to al onda sam uzeo deathaddera... sasvim druga prica mis sabija... na 1000hz i 1800dpi uzivancija... trenutno je cena DA i mx518 mnogo slicna al ako se razmisljate oko ova 2 misa preporucujem ovaj deathadder ... imao sam i lachesisa al ipak DA je DA!!!


100
<3 DA
ip adresa: 212.20.. - vreme: 29-Apr-2009 16:04:50 - #27003

Ne razumem sto spominjete uopste mx kad je daleko neprecizniji, od DA... Igrao i na mx i na DA, daleko bolji i precizniji DA ... Mada sve je stvar ukusa i navike :)


100
Bolt
ip adresa: 79.101.. - vreme: 25-Apr-2009 19:04:35 - #26916

I ja sam verovao u te fore od sto ti pricas od 1800 dpi. Al stavi razera na 1000 mhz interpooling pa onda pricaj. Sto se tice mx 518 nikad ne bi dao toliko para za obicnog optickog misa, bolje je onda uzeti neki a4tech .


100
Stefko
ip adresa: 89.216.. - vreme: 21-Apr-2009 23:04:09 - #26846

mis nije najbolji na svetu po performansama, ali je definitivno jedan od najlepse dizajniranih, i ne vidim zasto IKOME trebaju bolje performanse (osim da zadovolje svoje snobisticke potrebe), nije izdrkavanje, mozete ga priustiti za recimo 40 i manje E, ali ga je tesko naci u prodaji...toliko uzivajte +:najlepsi dizajn od svih miseva sveta, mat boja, svetli plavo, precizan, brz, radi na raznim podlogama, izdrzljiv na prljavstinu i udarce -:posto je mat odozgo, jako se brzo prlja i tesko pere, sa strane je glatka plastika zbog koje uvek imam osecaj masnoce i prljavstine


100
mx518
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Apr-2009 16:04:26 - #26835

hahah bolt, cs se igra od 400-800 dpi, te fore od 1800 dpi mozesh da prodash nekim budalama, u pravu se da razer ne moze da se poredi sa mx-om, mx lezi u ruci za razliku od razera za koji je osecjaj kao kamen da si uzeo. mx518 ima najbolju optiku i takozvane smooth pokrete, mnogo je lakshe nishaniti nego sa razerom (i ako je to sve stvar navike). Kad mrdnem deathaddera kao da leti po ulju a ne po podlozi, dok je mx hirushki precizan. Moze on imati i 4G senzor, to je sve marketing, zna se ko je prvi pocheo da pravi misheve. Logitech 4 ever


100
Bolt
ip adresa: 91.150.. - vreme: 10-Apr-2009 07:04:38 - #26601

Adera imam vec mesec dana i mogu da kazem da je mish strava . Izuzetno precizan odlicno reaguje na pokrete moje ruke ne zamara mi ruku cak i pri visesatnom igranju. Ne znam sto porede mx 518 i razera mislim da se ne mogu porediti , mx koristi obicnu optiku dok razer ima infracrveni 3g senzor ima teflonske nozice koje klize na svakoj podlozi , 1000 mhz ultrapolling ,pozlaceni usb konektor. Imao sam pre toga gamerskog misha A4tech njegovih 1800 dpi i razerovih nemaju veze jedno sa drugim. Kada A4 stavim na tu rezoluciju ne mogu da ga uhvatim po ekranu , skroz neprirodno reaguje na moje pokrete , sa razerom je druga prica ponasa se se kao da igram na 800 a kad brzo cimnem ruku vidi se tih 1800 :D. Najvise ga koristim za cs tako da ko igra cs a oce da kupi ovog misha nece pogresiti. E jedina mana mu je velicina ogroman je , ali se brzo stekne navika tako da posle dva dana sve bude ok :)


100
NKX
ip adresa: 93.86... - vreme: 25-Mar-2009 18:03:44 - #26280

Razer je na svom sajtu 23 marta 2009. izbacio novi firmware v1.28NDC koji iskljucuje tzv. prediction control. http://www.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=viewdownload&downloaditemid=134&nav=0%2C11 +:od pre neki dan jos bolji


100
JA
ip adresa: 85.94... - vreme: 17-Feb-2009 14:02:45 - #25350

Evo naruchio sam treci primerak ovog misha. Uspio sam za 2 godine 2 komada da slomim, tako da ide treci komad :) Nema mu ravnog. Oblik savrshenstvo, kontrola, ma sve je u full-u. Jednom RAZER vazda RAZER


100
Milosh
ip adresa: 89.216.. - vreme: 12-Feb-2009 02:02:37 - #25186

mish je haos.. vredi svaku paru.. precizan, brz, savrshen dizajn, lagan.. ne bih ga menjao ni za jedan Logitech.. nikada ! jednom Razer.. uvek Razer.. LoL


100
sanDu
ip adresa: 87.116.. - vreme: 28-Jan-2009 18:01:24 - #24754

ja sam sa intelia 1.1 preso na adder-a i treba jedno 3 dana da se naviknes na razera jer je brzi i oblik je drugaciji , ali nema greske !svaka preporuka . cena je onako velika ali ovaj mis se jednom kupuje ! :D +:seceeeee nema greske :))) -:nema greske (treba samo da se naviknes na oblik)


100
Stefan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 09-Dec-2008 18:12:45 - #23369

Jedina moja zamerka je sto su mu mnogo mekani tasteri, pa se desava i kad ne zelite da kliknete vi kliknete :P -:Mekani tasteri


100
Dule
ip adresa: 62.240.. - vreme: 05-Dec-2008 15:12:01 - #23253

Imam ovaj mis vec skoro mesec dana i nema manu. Prosto sve je savrseno na njemu Samo jedino ako vam se oznoje dlanovi hoce ovaj bocni deo kod pomocnih tastera da se isprlja pa mora cesto da se brise. Trebali su i to da odrade da bude od gume, ali .... Svaka preporuka +:precizan, pouzdan, fantastican prateci softver


100
Danilo
ip adresa: 212.20.. - vreme: 23-Nov-2008 14:11:11 - #22897

Znaci nema konkurencije, udoban, precizan, brz... ma sve... Mozda nije za korisnike koji ne drze misa celom sakom. I pored svega, opako izgleda :D Necete pogresiti ako ga kupite! +:precizan, brz, udoban


100
NeveN
ip adresa: 93.86... - vreme: 30-Oct-2008 20:10:44 - #22196

Necete naci bolji mis za ove pare.Troglava zmija koja svetli plaom bojom na ledjima misa je odlicna!3G infrared senzor je dosta brzi i precizniji od drugih obicnih miseva sa 1800 dpi rezolucijom.Svaka preporuka. +:preciznost,izgled,udobnost misa,pozlacen USB konektor,1800 3G DPI senzor,veliki levi i desno tasteri kao i tasteri 4 i 5 sa leve strane


100
m0skr1
ip adresa: 212.20.. - vreme: 01-Oct-2008 10:10:58 - #21442

najbolji mis za cs scenu +:n1 gaming mis -:ne ide bez neke manits control podloge xD


100
MaTr1X
ip adresa: 91.150.. - vreme: 21-Aug-2008 23:08:40 - #20578

Razocarao se u MX,a ne znas zasto?Hahahahhaha vecu glupost nisam skoro procitao :) +:Svetli ko jelka -:Pretanak kabl,kad se stisne levi klik,zapinje za scroll...


100
shomi
ip adresa: 89.216.. - vreme: 18-Aug-2008 01:08:20 - #20507

Slazhem se sa Saletom, recimo meni mnogo vishe odgovara ovaj nego MX518 ... imao sam prilike jedan dan u igraoni da probam oba i ovaj mi se mnogo vishe svideo, a recimo ortaku je bolji MX518 Svejedno probajte sve pre nego shto kupite, ja sam se recimo u MX razocharao, ne znam zashto... +:Sve full, ali sve (+extra precizan)


100
Sale
ip adresa: 77.105.. - vreme: 03-Aug-2008 22:08:54 - #20221

sve zavisi od coveka do coveka meni licno vise odgovara mx ali nekome mozda vise lezi adder zavisi i od velicine sake .. sto se tice kvaliteta to su vrhunski gamerski misevi i bilo koji da kupite necete se prevariti samo gledajte koji vam je udobniji


100
Nikola
ip adresa: 87.116.. - vreme: 18-Jun-2008 19:06:52 - #19374

Miš je perfektan, najbolji koji sam imao prilike da koristim. Egronomija je odlična, kao i preciznost.. Može se koristiti i za igre, a i za office upotrebu, jer je miš zaista bez konkurencije za ove pare.. Neki pominju mx518 kao konkurenta, po mom mišljenju, ne mogu da se porede. +:brzina, preciznost, sve ostalo..

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan