Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Logitech
  Model G9 Laser Mouse 910-000175
 Osnovno Prilagođen Desktop
  Tip Klasičan
  Senzor Laserski
 Povezivanje Priključak USB
  Prenos Žični
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Nikola
ip adresa: 46.240.. - vreme: 13-May-2014 20:05:23 - #118734

Naime naleteo sam na problem koji se manifestuje ne samo kod mene vec i kod dosta drugih korisnika. Kabl na mestu gde ulazi u mis, posle izvesnog vremena puca. Ne kabl kao kabl, vec se u njemu nalaze 4 kablica, a ova crni (verovatno shield) zbog lose izolacije puca. Njega sam zalemio i kod ulaza sam obmotao izolirku i prilepio je super lepkom. Sad se kabl kod ulaza ne savija, nemam vise tih problema sa prekidanjem rada misa koji se javljao zbog malog crnog kabla. Inace funkcionalnost ovog misa je iznad maksimuma, skrol ima 4 funkcije, dugme, skrol i levi i desni skrol koje sam programirao za mute i minimize, kvalitet vrhunski, podesavanje tezine je odlicno, ja licno koristim 4x4g, i dpi na 600. Laser precizan, sve u svemu ako crkne razmiljam se izmedju g500 ili g700. A mozda uzmem g9x, stvarno sam odusevljen. +:Sve u svemu najbolji mis koji sam ikada koristio -:Kabl puca kod ulaza u mis


100
juma
ip adresa: 178.22.. - vreme: 03-Feb-2012 14:02:20 - #84507

"Probao sam ovaj i G9X i moram reci da ovaj mi bolje lezi ali ni priblizno kao G700" by EVGA Misevi su potpuno identicni, fizicki gledano tako da.... Moj savet, sacekati da izadje sledeca serija. +:ok mis za igrice -:mnogo para, lose namesteno dugme za dpi , kao i mali dugmici sa strane. G700 mnogo bolji izbor.


100
EVGA-011
ip adresa: 109.93.. - vreme: 22-Aug-2011 22:08:43 - #73153

Probao sam ovaj i G9X i moram reci da ovaj mi bolje lezi ali ni priblizno kao G700. Na kraju sam i uzeo G700. Mada lep je i Deathadder samo su G700 i ovaj lepsi. Ovo je prava boja, nije tinejdzerska kao onaj i mislim da su G9 i G700 pravi izbor tacno za dve vrste drzanja miseva kako se kome svidja. G9X suvise je savijena ruka u polukrug. Tako da zavisno kako ih drzite mislim da ce ovaj i G700 najvise da vam odgovaraju. Razer sam prerastao izgled vec. To je vise za bogatu decu, bilo sta sareno, plavo, crveno , metalic na misevima mi nije lepo.


100
000
ip adresa: 94.250.. - vreme: 03-May-2011 13:05:27 - #67367

Nekih 118cm (sa većom maskom), odnosno117cm (sa manjom) i moram reći da je pravo osveženje posle "bubreg" dizajna miševa (npr. g5). Miš je dovoljno veliki i za ljude sa velikom šakom (ja mogu da uhvatim košarkašku loptu).


100
ZiX
ip adresa: 89.110.. - vreme: 26-Apr-2011 15:04:02 - #66970

Kolike su dimenzije ovog misa?


100
Bane
ip adresa: 213.19.. - vreme: 29-Mar-2011 11:03:30 - #65359

Apsolutno topla preporuka, pogodan za svakodnevno surfovanje, a i za igrice kad dodje do toga. Mozda nije za one koji su vecito koristili Logitech G5 i slicne miseve, zbog oblika, mada lako se navikava, jer ja sam pre G9 koristio X7, koji je inace vrh vrhova za one pare za koje se kupuje. Sada mu je i cena pala pa predstavlja dobru kupovinu. 3200 DPI je cak i previse ponekad, ali ako vam je i to malo, budite obazrivi i nadjite G9x verziju koja je svega nekoliko € skuplja. @Dusan G5 pocinje da zastaruje ( moje misljenje) mada svi koji ga imaju dizu u nebesa, tako da je izbor na tebi. Da li da uzmes novi modernizovani mis, ili besmrtni klasik. Sto se tice Deathaddera, Razer kao Razer, mis naravno valja, samo sam cuo da mu fale neki drajveri za novije operativne sisteme, konkretno mislim na Vistu i 7icu. Dakle samo je pitanje za sta ti treba, ako nameravas da cepas igrice, bilo FPS ili RTS, ili kad smo vec kod njih, bilo koju drugu, neces pogresiti ni sa jednim od tri misa koja si naveo. Mada moj glas ide G9ci, jer jedino za njega mogu iole sta iz prakticne primene da ti kazem. Imam ga vec neko vreme, i ja sam prezadovoljan. P.s. Ko god ti udje u sobu gde drzis racunar, ukoliko uzmes G9, pitace te kakav ti je to svemirski brod na stolu. Tako da mu i to dodje neki plus. +:Ergonomija,dizajn,tegovi,mogucnost menjanja maske,profili -:Skrol je izuzetno tezak da se pritisne


100
Dusan
ip adresa: 77.46... - vreme: 20-Mar-2011 13:03:17 - #64795

Ljudi strucno mishljenje,nikad do sad nisam imao "ko svet" misha,sve oni od 400 kinti. Da li da uzmem ovaj g9 full ili da uzmem g5 bez tegova ili death addera ? Molim za odg. Hvala


100
Nebojsa
ip adresa: 109.93.. - vreme: 08-Oct-2010 18:10:07 - #51769

sta svi gledate mish........ pa sta ako je ruzan kada je genijalan u ruci,imao sam g5 do pre par dana i poklonio sam ga bratu posle 2 godine igranja ...sada gledam sebi da uzmem neki mish i naj verovatnije ce G9 biti naslednik :D +:tek cu da ga kupim


100
ludak
ip adresa: 213.19.. - vreme: 23-Aug-2010 16:08:30 - #48905

da li se uz njega dobijaju dve maske? Unapred hvala


100
Neo
ip adresa: 89.216.. - vreme: 25-Apr-2010 10:04:43 - #43102

Ovaj sto govori da je izradjen od jeftine plastike je FULL OF SHIT. Covek verovatno ni nema ovaj mis pa voli da bulazni po ovakvim sajtovima. Mis koristim vec jace od godinu dana i nikada nisam imao problema sa njim, jednom mi se samo sam od sebe resetovao tj. morao sam ponovo da podesavam profile na njemu...Sjajno lezi u ruci i nakon visecasovnog igranja nema grca ili neceg slicnog. Preporucio bih da se tezina podesi na optimum jer full 21gr nema laku pokretnost tj. bicete precizniji ako je malo laksi. Gripovi su vise nego kvalitetno odradjeni a znak Logitec i G9 mi se nisu ni malcice izlizali, moguce zato sto mi se ne znoji ruka ali rekao bih da su kvalitetno ispisani. Mnogi navode njegov cudan oblik, mislim da su sto se tice oblika dosta radili da svima izadju u susret barem sto se tice samog dozivljaja a ne estetike. Moguce da nekome nece dobro lezati u ruci ali zbog toga se i mis proba pre kupovine. Dugmici su sasvim korektno odradjeni i za pucacke igre jako dostupni. Takodje za surfovanje Internetom opcija free scroll je vise nego znacajna. Sve u svemu ovog misa koristim do samog kraja garancije a to je 3god. Nadam se da sam pomogao buducim korisnicima da se opredele za zaista kvalitetan mis za ceu od 5000din. +:Ko ga proba znace


100
Rinsvind
ip adresa: 93.86... - vreme: 24-Feb-2010 22:02:29 - #39209

Najbolji Logitech-ov zicni mis, extra precizan, 3200 dpi je i vise nego dovoljno i za monitore od 24" pa i 26", uprkos "sumnjivom" obliku lepo lezi i u vecoj saci, sjajan scroll. Apsolutno sve preporuke za G9! +:Apsolutno sve -:Ne mogu da nadjem nijedan minus


100
An0n1mUs
ip adresa: 79.106.. - vreme: 04-Feb-2010 18:02:43 - #37408

LOL, pa kakve vi to miseve dobijate u srbiji? ja sam ovaj mis kupio prije godinu i mozda 2 mjeseca, i nijedan put nisam imao neki problem sa ovim misem. onaj grip za znojenje mi bas pomaze ljeti.


100
sismis
ip adresa: 93.86... - vreme: 28-Jan-2010 02:01:30 - #36777

Ovaj mis ili cm sentinel???


100
Marko
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-Jan-2010 00:01:51 - #35758

S obzirom da mis kosta preko 5000 din,katastrofalan je.Sem vrhunske preciznosti,ovaj mis nema ni jednu jedinu prednost u odnosu na miseve od 500 kinti.Ceo je izradjen od jeftine plastike,maske su logitech kostale 0,01 evro,gule se,lepe,izgledaju jadno posle mesec dana koriscenja,nikada u zivotu nisam video gori raspored dugmica koje pritiskas palcem,odmoriste za donji deo dlana previsoko.Imam ovaj mis 3 meseca,i roccat sense podlogu,i verujte mi da bolje igram counter sa genious laser misem od 2 evra. +:Preciznost -:mnogo toga


100
Ur0s
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Nov-2009 15:11:00 - #32460

Imam ovaj mis vec 4 meseca i mogu da kazem da je extra.nego ja sam se iznervirao na cs-u i iskidao sam mu kabal koji ide u mis...e sad ja nzm sta da radim i gde da ga odnesem ???pls pomognite mi ..... +:Dobar mis -:MALO CUDAN OBLIK


100
TechBlog.rs
ip adresa: 77.46... - vreme: 13-Nov-2009 13:11:25 - #31977

Juče sam dobio ovog miša od Rapidshare-a i mogu reći da sam veoma zadovoljan. Dobar kvalitet i dobre performanse. Jedino mi je trebalo malo vremena dok sam se navikao na oblik pošto sam više od 3 godine koristio G5. +:Veoma dobre performanse -:Malo nezgodan oblik u odnosu na G5


100
MacONi^CoRLe1
ip adresa: 93.87... - vreme: 13-Nov-2009 11:11:30 - #31965

SAITEK Cyborg PM42 - Najjaci mis ikada, imam ga skoro pola godine i extra je...... Ni Logitech ni Razer mu nisu ni do kolena. Moja preporuka svim gamerima, jako kvalitetna zavrsna obrada, nema nikakvog guljenja i dosta je izdrzljiv, posto ga braca svakodnevo treskaju od sto dok igraju CS a i dalje radi kao kada sam ga doneo iz prodavnice :D


100
boshka
ip adresa: 188.2... - vreme: 07-Nov-2009 18:11:04 - #31567

Zavisi kako drzis taj mis.Ja ga imam vise od godinu dana i prezadovoljan sam sa njim,nemam problema sa guljenjem gripa a gejmer sam.Zavisi na kakvu seriju naletis kao i sa z-5500 kojih ima skartova a platis 450 eura. +:kvalitet -:nema mane


100
momasin
ip adresa: 93.86... - vreme: 01-Nov-2009 19:11:48 - #31245

Dobro,na kraju krajeva,sve je stvar ukusa.Zavisi i sta se igra,uopste,za sta se mis koristi.Samo mislim da za te novce,mora da bude mnoooogo kvalitetniji a ne da mi se guli grip,koji posle ni ne mozes da nadjes u prodaji...Ima ih mnogo boljih i kvalitetnijih za iste pare.I moguce je da nam dolaze proizvodi losijeg kvaliteta...Sad cemo da vidimo kad se pojavi Razer Naga kod nas u prodaji,nestrpljivo ga ocekujem:))


100
Gamer
ip adresa: 92.244.. - vreme: 30-Oct-2009 04:10:06 - #31124

Eh sad samo Razer? Ja sve vise mislim da nama ovde u Srbiju stizu proizvodi trece klase, meni se isto desilo to na G9 ogulila se maska strasno! a sto se tice Razera ne pasu mi nikako na ruku nekako su mi retardirani!


100
momasin
ip adresa: 80.93... - vreme: 29-Oct-2009 13:10:25 - #31080

Posle 2 meseca,ovaj mis izgleda kao da je prosao 2.godine intenzivnog koriscenja.A koriscen je samo za igranje(90%).Preciznost mu nije problem.Tegovi su u vecini slucajeva potpuno nepotrebni,zaboravicete da ih imate bilo da ste ih stavili ili ne.Sto se tice gripova,onaj glatki koji je siri i zgodniji za svakodnevnu upotrebu,vise ne lici ni na sta.Nekakav povrsinski sloj je poceo da se guli posle 15 dana od kupovine.Logo na njemu vise ne postoji.A onaj drugi,precision,kao ako vam se znoje dlanovi...bla,bla,bla!!Cista glupost!Samo igrice i igram i znoje mi se dlanovi i pokusao sam sa njim...Apsolutno je neupotrebljiv!Svakako se vracate na onaj siri,glatki grip,sta god radili na kompu.E SAD,ja vec dugo ne koristim ovog misa,kupio sam ga cim se pojavio u Beogradu,placen 90eura,original,full pakovanje,garancija 3god.Samo nisam mogao da odolim da ne napisem nesto ovde,za sve koji se neckaju da li da ga uzmu. POSLE Logitech-a,Razera,Saitek-a i Steel Series WOW MMO gaming mouse,moja odluka je,od sad pa na dalje,samo RAZER.


100
An0n1mUs
ip adresa: 78.155.. - vreme: 14-Oct-2009 10:10:02 - #30273

kao sto sam napisao koristim ga skoro god dana, i ne bih ga nikad zamjenio. ima 3200 dpi koje su bezveze jer ih niakd necete koristiti ali to je marketinski trik. niko niej pomenu da ima moze da registuje brzinu oko 45~65 inch/sec (zavisi od povrsine, ali ipak je mnogo brzo). mis je veoma precizan cak i na 1200 dpi, mada ja koristim 800dpi. memorija mu dozvoljava da drzi do 5 profila, sto je odlicno za neki lan party. PROFILIMA NE TREBA SETPOINT DA BI SE KORISTILI, jer se oni nalaze u application data. mis je vrhunski za FPS i MMORPG igre(da macro). podloge su odlice, ne gule mi se, jedino na wide grip mi pocinje da blijedi logo, ali je i dalje prepoznatljiv. mis odlicno lezi u ruci, osim ako nemate sake od 20 cm. precision grip je odlican za one igrace kojima se znoje dlanovi. tegovi su odlicni jer ima ljudi kojima je prelak mis(ukljucujici i mene). ja sam ovaj mis platio 60 eura i vrijedi svaki cent. scroling je odlican, uglavnom koristim spori scroll. i gdje ste vi kupili te G9 da vam nisu dosli driveri za njih, meni je u paketu dosao mis, 2 podloge, 8 tegova, 4 po 4g i 4 po 7 g, knjiga sa upustvima, poseban papiric koji pokazuje kako se mijenjaju profili i da moze da se mijenja boja, i reklama za crysis, gdje mogu kao najbolje da testiram ovog misa(taj papir sam izgubio ili vratio u kutiju), cd sa software-om koji terba da se upadate-uje i cd sa pdf uputstvom(koji sam izgubio/zaturio). sve u svemu jedan od najboljih miseva bolji cak i od G9x PS. ignorisite ovog bigbang on ili ne umije da koristikompitej/mis ili ga koristi divljacki. PS.2 ako treba mogu i staviti link sa slikom svega sto mi dodje u paket(barem svega sto je ostalo :D). +:Dizajn, Preciznost, Memorija, Profili -:za skoro godinu dana koriscenja nema nista minus.


100
Aleksandar
ip adresa: 95.180.. - vreme: 27-Sep-2009 01:09:57 - #29529

da li moze da se igra bez profi podloge sa ovim misem


100
Viktor
ip adresa: 78.30... - vreme: 11-Sep-2009 20:09:06 - #29004

Podeshavanja tastera lagana u softveru. Kontrola lasera sa samog misha shta to znachi: uzmesh snbiper i treba ti malo DPI-a nekih 200 ili 400 a za par klikova stavite na 1800 DPI-a (ili vishe ide do 3200) i postajete neverovatno okretni. Zaboravite na bezhichne misheva ako ozbiljno igrate igre. Kabl oblozhen tkaninom i prilichno je dug. Dve maske plus tegovi (chetiri mesta za tegove tezhine 4gr ili 7gr). Da jedna maska se guli ali to je takav materijal a nije do kvaliteta izrade i ako vam je to glavna zamerka pa vi kupite drugog. A da pranje ruku pre upotrebe misha bilo bi jako korisno pa onda necje zaglavljivati skrol i tasteri. inache imam misha od kako se pojavio i RADI BEZ GRESHKE. +:Bog za Igre -:Pa..... nema


100
Ur0s
ip adresa: 77.46... - vreme: 28-Aug-2009 01:08:47 - #28599

imam ovaj mis vec mesec dana i mogu da kazem da je extra mis!!!Upocetku sam razmisljao izmedju razera lachesis gaming i logitech g9,naravno uzeo sam g9 .Mogu da kazem da se nisam nimalo pokajao .ako kupujete mis za cs gledajte samo Logitech i razer-nista drugo.ovi sto pricaju da se maska izlize sa vremenom na vreme ja neznam sta oni rade sa njim :P.Veoma je kvalitetan precizan kao prvo,lep,udoban i najbolji sta reci!!!upocetku me je bilo stra da dam 9 000 za njega misleo sam da cu da se predjem ali nimalo nisam :D.mnogo je dobar mis a sad odo da sapinjem malo :D VIDIMO SE!!!!poredite sa mambom :D +:mnogo dobar mis -:nema minusa :D


100
ZMaster
ip adresa: 87.116.. - vreme: 27-Jun-2009 11:06:41 - #27794

Za ove sto se zale. Logitech G9 je namenjan, kao sto mu oznaka G i sama kaze, za gaming, u cemu je savrsen. Ja nenzma sta ste vi radili sa tim misem kada vam se izgulila maska, i propao tockic... MX revolution imam je savrsen mis ali nikako, ponavljam nikako, nije za gaming!!!! Ja sam koristio MX laser koji je takodje bezicni, mis je savres sto se ergonomije tice i preciznosti, ali nikako nije za gaming posto se desi da mi nesto zasmeta bluetooth vezi i da mis nesalje podatke kada mi je to u igri najbitnije... Zakljucak: ako vam mis treba za gaming, uzmite ili ovaj ili za nesto malo manje para G5, MX518... i naravno tu su i razer misevi ali ovde je rec o logitech G seriji... ako vam mis treba za surfovanje po netu, obradu slika, ili nesto slicno uzmite MX modele kao sto su revolution, laser...


100
Kokan
ip adresa: 77.105.. - vreme: 13-Apr-2009 20:04:18 - #26668

Da li ima tihe tastere? +:rezolucija


100
maz.Meteora.psy
ip adresa: 77.105.. - vreme: 21-Mar-2009 07:03:18 - #26166

Imam ga evo vec 7 meseci, super mish. Koristim ga za CS i dizajn. Ne znam gde su korisnici ispod kupili svog misha pa im se izlizao logo ili kako ga koriste. Moram reci da je jako precizan, ne mislim na igrice vec na photoshop i LR, uporedjivao sam ga sa mnogim skupljim mishevima i ni jedan nije dao rezultate kao G9. Obavezno kupiti dve podloge, jednu za preciznost i drugu za igrice. Podloga koshta 4300dinara (Razer) Sto se tiche scrolla, istina je da onaj brzi "mod" ume da glavi ali to je od prashine, kupite pumpicu za 900din i reshili ste problem (hamma pumpica za prashinu na objektivima)


100
Stefan Beric
ip adresa: 77.46... - vreme: 18-Feb-2009 20:02:03 - #25381

Mis je cool ali ovo sto pise ovde mozete da okacite macku o rep! Ja sam ga kupio u piramidi i platio 6300 pre nekih 1 mesec! Zasto ovo kazem,zato sto ga u tehno marketu nema u prodai pitao sam prodavca kazu da nije nikad ni bio! Imaju jedino g5 za 5500 din! Najjeftiniji je u piramidi kod beogradskog sajma! Pozz! -:zasad nista


100
aa
ip adresa: 91.148.. - vreme: 12-Feb-2009 08:02:57 - #25188

Koristio sam razer lachesis i ovaj i mogu vam reci da je g9 bolji dosta! Lachesis ima prosirenje napred sto je dosta nezgodno... 4000dpi je klasichna budalastina. +:ergonomija, preciznost -:maska se guli vremenom


100
mare
ip adresa: 79.101.. - vreme: 10-Jan-2009 14:01:23 - #24180

e nemojte da se palite na osetljivost,mogu oni da naprave mis i od 10000dpi,ali za counter strike i ostale igre ce biti sasvim dovoljno 800dpi, +:izgled,kvalitet -:pa nema bas neki minus,samo sto je skup


100
Stefan
ip adresa: 91.185.. - vreme: 27-Aug-2008 10:08:56 - #20666

Odlican mis, dobar za igrace, mogu se menjati te maske i tako to. Ali ako trazite najbolji mis, uzmite Razer Lachesis koji je malo skuplji, a mnogo bolji. 4000DPI, bolje rasporedjeni tasteri, udobniji a i lepsi. Razer rula. -:Nista posebno, izgled


100
TheBigBang
ip adresa: 93.86... - vreme: 04-Aug-2008 19:08:44 - #20240

Kao sto ste i sami zakljucili.Samo vas posmatram i ok.Oni koji su kupili misa,uverili su se u kvalitet.To sto je nizak,i ne uzimam kao minus,a da je niak,prenizak je,ogulim nadlanicu na ovoj limenoj podlozi od 2000dinara.Obe maske su izgubile logitech logo jer se za 6meseci koriscenja misa,primecuje kvalitet i garancija od 3godine.Ona glatka maska je pocela da se ljusti sa strane a narandzasli logi Logitech se i ne vidi vise,izlizao se,izbledeo.Kao vrh,izdvajam scroll,koji je poceo naprasno da koci i da se zaglavljuje.Koristim iskljucivo onaj brzi hod,za brzo skrolovanje strana,jer se muvam po Netu i potreban mi je.ok je ,sto se tice brzine,ali eto,poceo je da zaglavljuje i moram da pomerim taster za skrol malo levo-desno i onda kao proradi neko vreme pa opet ..nista,odnecu ga u firmu gde sam kupio da vidim da li ce biti toliko bezobrazni da ga sami popravljaju.Ne,hvala,pre cu ga baciti,jer oni meni treba da plate sto se uce na mom misu koji sam papreno platio.Ostali misevi kostaju po 5-10evra,ovog sam platio 85evra.Drzao sam i puuuno jefrinije miseve pa ne osecam neku razliku u preciznosti i kvalitetu.Ma,ko hoce,neka ga kupi.Ja ga ne bih ponovo platio ,to je sigurno.Ako neko zeli,prodajem ga,vrrrrlo rado..ostavite poruku i javicu vam se za dogovor o ceni.Imajte u vidu da mis nije nov,izgleda jadno jer je nekvalitetno odradjen,musav je(a cistim ga vatom i tecnoscu za PC komponente,nema prasine i ne pusi se u prostoriji).Kad bi se video logo,koji je izbledeo,znali biste da je to Logitech,ovako..mozda mi necete ni verovati da to on zaista i jeste. G9? U siiirooookom luku zaobici!! Bolje pogledajte neke druge modele.Menjam ga za MX Revolution,ako neko zeli.. +:NIsta posebno -:Svasta ponesto


100
peteY
ip adresa: 78.30... - vreme: 30-Jul-2008 14:07:18 - #20120

ovaj mish sam uzeo odmah po izlasku na nashe trzishte, mada je tada bio preskup (oko 100e) i dobio garanciju od 3 god (mada sam video da neke firme daju i 5). ranije sam imao g3 (preferiram manje misheve), ali i pored toga, bilo mi je potrebno vreme da se malo priviknem (prenizak je, zaista) - znaci, svi koji imaju shakle k'o "lopate", neka zaobidju ovaj mish u shirokom luku (mada je taj utisak vishe subjektivan). licno ne koristim tegove, mada nije losha stvar za one kojima je tako neshto neophodno. u jednom od postova sam procitao da je mish neprecizan - to je cista GLUPOST. naravno da doticna osoba ne moze da oznaci slowa jer je, verovatno, zakucao dpi na 3200, a ja tako ne mogu ni ikonicu da oznacim, a kamoli slovo... na disku se dobije samo uputstvo, ali ne i drajveri, shto smatram nedostatkom (mislim, za tolike pare...). da bi ste instalirali drajvere morate biti konektovani na net u trenutku instalacije, ali to i nije tolika mana. uz pomoc setpionta cete moci da namestite sve kako vama odgovara (cak i boju dpi-a na ekranu :D), tako da su tu posao odradili maksimalno ozbiljno. negde sam citao da bi trebalo da izdaju nove maske za mish, ali kada?? manja maska (precision grip) je, prakticno, neupotrebljiva (iako je povrshina iste hrapava, shto bi bilo veliki + da je neko i zaista koristi), a i mana je shto se veca maska (wide load grip) s vremenom guli, bez ikakvog razloga (stvarno je ruzno kada vidite tako neshto). pokushao sam da u radnji u kojoj sam i kupio mish narucim tu masku, ali kazu da je to ne moguce (iako na sajtu postoji mogucnost kupovine iste). mislim da je trebalo da izdaju kombinaciju ove 2 maske - wide s hrapavom povrshinom (potajno se nadam da ce tako neshto i uraditi). mish sam probao na dosta podloga i na svakoj radi perfektno, jedino nije hteo da makne na staklenoj povrshini (naglashavam da je to bilo zashtitno staklo na stolu, a ne neka staklena podloga za mish). skrol opcija koja je uzeta s revolution serije je pun pogodak i tu se nama shta zameriti (kada jednom upotrebite tu mogunost, nece vam padati na pamet da vracate scroll u "normalan" rezim rada). sve u svemu, jedan odlican uredjaj sa nekoliko manjih mana, koje logitech namernooo forsira da bi izbacio neku reviziju istog misha ili cak i neki novi slican prethodnom, i pokupio josh vishe novca, ali o5, ko se jednom navikne na njega, te manje zamerke nece ni primetiti. +:jedan od najboljih misheva danashnice -:navikavanje na oblik, neke manje zamerke


100
Bob Lazar
ip adresa: 89.216.. - vreme: 06-Jul-2008 18:07:02 - #19701

Imam ovaj mis vec nekoliko nedelja i mogu reci da je neverovatno precizan i ima dosta funkcija. Sto se preciznosti tice ako skroz smanjite akceleraciju u podesavanjima profila i isprobate ga recimo u Paintu primeticete razliku u odnosu na sve sto ste do sada koristili. Podloga mu uopste nije potrebna jer je senzor od 3200dpi stvarno neverovatan. Ima 3 a mogu se po potrebi dodati jos 2 potpuno podesiva profila u kojima se mogu podesiti za svaki profil pojedinacno (8 od 9 dugmica, dpi, brzina, vreme odziva, scrolling speed, pa cak mozete ubaciti i opciju Macro kojim mozete snimiti ondredjenu kombinaciju tastera na tastaturi i postaviti je na jedno od dugmica na misu npr. otvaranje task managera...) (...ili nesto slicno ako hocete da se nasalite sa prijateljima da im je u racunar navodno upao hacker i sam otvara foldere i ispisuje poruke u notepadu :):) ) jer on ima sopstvenu memoriju tako da sva podesavanja cuva u sebi i moze se koristi bilo gde da se nalazite (prakticno moglo bi se reci da ima 45 dugmica jer ima 5 profila i 9 dugmica od kojih se svi mogu podesiti sem standardnog levog klika koji ce uvek ostati ono sto i jeste :) levi klik) (dakle 40 podesivih tastera). Scroll tockic je takodje dosta dobro osmisljen jer ima jos par funkcija sem standardnih tj kada ga gurnete levo ili desno dobijate jos 2 tastera a takodje se sa donje strane misa moze i iskljuciti standardan scroll i tockic ce se okretati i dalje nakon sto ga gurnete (ja sam u prvom trenutku mislio da se scroll tockic polomio :) ) - tako da je moguc VRLO brz scroll. Uz njega se dobijaju 2 maske i Tegici s obzirom da neki vole teze a neki lakse miseve. Garancija je 3 Godine Preporuka svima koji se bave Crtanjem, Photoshopom... a pogotovo Igrama +:preciznost, profili, sopstvena memorija... -:za sada nista


100
miki
ip adresa: 89.216.. - vreme: 23-Jun-2008 15:06:13 - #19482

mis je kao sto su i mnogi pre mene rekli zaista fenomenalan. mozda malo premali za moje velike i nezgrapne ruke (mx i m500 mi bolje "leze" u ruci), inace sve ostalo je vrh. Jedino sto sam primetio je da mi se ovaj wideload grip (sto ga zovu satenski) poceo na par mesta da ljusti, nije strasno ali dosta kvari utisak (pogotovo za tolke pare), Normalno sam ga koristio, stoji mi na stolu sve vreme, nije padao.. mozda je to izolovan slucaj ali cito i to da spomenem. Pozdrav, Miki +:precizan, brz, dosta podesavanja -:maska se guli (wideload grip)


100
bane86
ip adresa: 89.216.. - vreme: 22-Jun-2008 12:06:22 - #19455

BigBang da ja sam korisnik skoro 8 meseci sad sad.Ja sam postovao ovaj 1 post kad sam kupio misa.Ne pricaj glooposti.Mis na svakoj podlozi radi odlicno.Jedino ako si od njega da sve radi umesto tebe?????Mozda je bio malo skup kad sam ga kupio ali samo cena je mana ostalo nista.Posle MX 500 i G9 ONLY LOGITECH.Ako zelite miseve za gaming samo treba uzeti u obzir 2 MARKE:Logitech i Razer ostalo ne gledajte.


100
kloshar
ip adresa: 91.148.. - vreme: 28-May-2008 15:05:58 - #18933

uzeo sam misha pre nekih 15-ak dana.iskreno,na osnovu nekih negativnih komentara,imao sam strah da za pare koje sam platio misha necu dobiti ono sto mi treba.S obzirom da igram COD4,dobio sam mnogo u duel igri.Stabilnost , okretnost,jednom recju extra.Ne treba biti mnogo mudar pa reci da bi svako pozeleo ovakvog misa,a zluradi komentari su plod ljudske zelje da ceo zivot udara kontru necemu sto stvarno vredi. +:extra preciznost i super dizajn -:za sada nemam zamerki


100
xenia
ip adresa: 79.175.. - vreme: 12-May-2008 19:05:30 - #18621

Uskoro stize Saitek Cyborg mouse, mnogo je bolji od ovog G9 a kostace 4200 dinara. Eto samo da znate. Ne bacajte pare na ovog preskupog pacova, kad postoji mnogo lepsi bolji i jeftiniji! +:Saitek Rules -:Logitech sux


100
dexx
ip adresa: 80.93... - vreme: 24-Apr-2008 15:04:11 - #18304

Zadovaljan sam ovim patzowom,nemam posebnih zamerki!Mozda je malo nizi to jedino...u principu je sam svetski vrh....toliko:) p0zZ +:Izuzetno kvalitetno izradjen mish -:treba malo duze da se testira:(


100
Saint
ip adresa: 212.20.. - vreme: 07-Mar-2008 15:03:38 - #17391

Ovako,mis je zaista ekstra,veoma precizan za FPS igre,tegici nisu bili potrebni al sta ces mozda nekome treba veca tezina misa.Pre ovog misa sam koristio G5 i zaista ne mogu da vas shvatim da pricate budalastine kako je mis neprecizan.Koristite mis duze vreme pa onda ostavljajte komentare a ne tek ga kupio i ono nevalja.... +:fantasticno lezi u ruci,preciznost, -:mozda cena,tegini nisu toliko potrebni


100
Maximuss
ip adresa: 62.240.. - vreme: 29-Feb-2008 11:02:16 - #17232

Slažem se sa TheBigBang da uz miš ne dolaze nikakvi drajveri na CDu, i ovaj prodavac što to tvrdi može da mi donese taj CD na kojem se nalazi samo PDF na 20ak različitih jezika, koji je identičan sa knjižicom koja ide uz miša. Opšte je poznato da Logitech uz većinu novih proizvoda ne isporučuje drajvere već se da bi korisnici imali najsvežije varijante upućuju na zvaničan sajt! Ko kupuje miša i zbog kojih razloga, da li je neko imao kuglični ili ne to je stvarno besmislena rasprava. Dakle miš iskreno ne vredi 80+€, nikad tolike pare ne bih dao, dobio sam ga na poklon :), priča sa tegićima je ista kao i sa celom G serijom, meni recimo odgovara kad natrpam teške tegiće jer volim da mi miš bude malo teži. Meni recimo lepo radi na većini podloga, na kojima recimo klasični optički nisu radili, tako da mu je senzor stvarno bolesno dobar. Što se tiče nepreciznosti, ipak je to subjektivna stvar ali ovaj TheBigBang ga baš pretera, dakle preciznost podešavate preko tastera, a korigujete sa Windows pointing device podešavanjima, i miš je ultra precizan, radi super, kao i svaki drugi, i nije tačno da se pozicioniranje ne vrši kako treba. Kao jedan od ljudi koji stalno kupuje nove Logitech proizvode, prilično ga napljuva...a verovatno će prvi da poleti u prodavnicu da kupi novi kad bude izašao, takav je naš mentalitet... +:dobar senzor, ergonomičan


100
TheBigBang
ip adresa: 77.46... - vreme: 27-Feb-2008 08:02:08 - #17190

Da,vas dvojica ste replicirali na moj review,jer ste trgovci,a ja sam krajnji korisnik. Jedino što sam "pogrešio" u izjavi,jeste vezano za preciznost miša. Da,miš zaista radi precizno,ukoliko kupite adekvatnu podlogu..i nije tačno da radi na svim podlogama..ono,nije da ne radi,ali kako radi?Imao sam pre G9,isto Logitech optičkog miša. Kupio sam u Desku "CoolerMaster"-ovu podlogu i za nju dao 2000dinara,okruglo.Da,svakako..ima i jeftinijih pad-ova,probao sam kod drugara taj jeftiniji pad od nekih 500dinara i njegov laserski miš je "preskakao" DPIe,povremeno se "zaglupljivao" i sl.Ova podloga je od aluminijuma,kao neka gamer-ska,dosta je velika i zauzima dobar deo prostora,tako da uz G15 tastaturu,moracete da pravite nov raspored stvari. SVE drugo, što sam rekao,to stoji i ISTINA je,jer ja imam G9 već nekoliko meseci,a vi ga samo prodajete,dakle,NEMATE GA..Nikada ga niste ni testirali,pa svako ko pročita moje i vaše komentare,shvatiće da vi govorite površno,ono što se moše zaključiti i samo posmatranjem miša,a da ga nikada niste ni uzeli u ruku. +:Ništa posebno -:Svašta ponešto


100
Bane
ip adresa: 89.216.. - vreme: 12-Feb-2008 17:02:49 - #16934

Kao prvo program se ne zove "Logitech device settings"nego LOGITECH SETPOINT.A drugo svako ko igra fps igre ne treba instalirati ovaj program(bilo reci o G seriji ili MX)Mis je jako precizan a ti si bigbang verovatno imao neki kuglicni mis pre G9 ili neki krs pa ti ovaj deluje neprecizno.Meni je trebalo 3 nedelje da se naviknem na LASEr,posto sam pre njega imao opticki isto logitech ali mx500.Bigbang ti si jedan od onih kojima je bitno da samo kupe novu stvar posto ga verovatno nisi ni probao pre kupovine.Klasican hvalisic.Slazem se da ti mozda mis ne odgovara ali ne moras na takav nacin iznositi neistinu.Sve u svemu dole su navedene samo neistine o G9 misu.


100
...
ip adresa: 79.101.. - vreme: 05-Feb-2008 04:02:05 - #16774

Slobodno ignorisite donji komentar, jer je besmislen. Mis je fantasticno precizan, i radi prakticno na svakoj podlozi, nema nikakvih preskakanja. Ono sto ga izdvaja jeste kontrola osetljivosti na samom misu sto strasno pomaze kod FPS igara. Posto gospodin iz prethodnog komentara ne ume da koristi windows ocigledno, uveravam vas da na CD-u se dobijaju svi potrebni drajveri za sve operativne sisteme. Kroz taj softver mozete dodavati dodatne nivoe osetljivosti ako vam 3 nisu dovoljna i mozete menjati osvetljenje LED lampica za osetljivost u neku od ponudjenih 50 boja. Realno, nisu svi ljudi na netu koji ga hvale toliko ludi!!! Logitech ne bi prodavao neprecizan mis kao precizan: ovo je kompletna glupost. Mis moze da radi i na staklenoj povrsini. Jedina mana mu je prekidac za UltraScroll koji se nalazi sa donje strane misa pa morate da ga podignete ako vam je potreban. Dodatni plus u odnosu na MX revolution je naravno to sto nemate problema sa prekidima u bezicnoj konekciji, i naravno ne razmisljate o bateriji. Tegovi su odlicni da savrseno izbalansirate tezinu kako vam odgovara. Za igranje jednostavno, nema boljeg misa! +:Fantasticna preciznost -:Velicina nije za svaku ruku


100
TheBigBang
ip adresa: 77.46... - vreme: 24-Jan-2008 07:01:31 - #16552

Logitech je oličenje korporacije koja živi na lovorikama nekadašnih kvalitetnih modela.Eto,imam Logitech G15(tastaturu),LogitechConnect Web kamericu i Logitech G9 miša. To što nudi G9,se najprostije može nazvati žalibožepara.80jevreja sam pukao za njega,a dvoumio sam se izmedju njega i "Revolution" modela i grdno sam se prevario.G9,em što ne leži u ruci,jer je nizak..što je najveća katastrofa,miš je toliko neprecizan i pored svih onih silnih DPIa kojima se na sva usta hvališe Logitech.Kao prva mana i najosnovnija,jeste..da biste pogurali performanse miša,morate da skinete sa Logitech sajte program(koji ne dobijate na CDu kada kupite miša,tamo tačnije i nema ničega,na tom CDu,osim neke besmislene prezentacije u .pdf formatu)koji se zove -Logitech Device Settings-.Kada instalirate taj program,dobijate mogućnost da povećate opseg DPIa na nivo 5(imate po default-u četiri nivoa osetljivosti miša),taj peti možete da vidite i aktivirate tek instalacijom -Logitech Device Settings-a..verovatno se Logitech čuvao za kraj..hahaha. E sad,glavna fora u svemu,jeste..da,kada instalirate -Logitech Device Settings-,sva podešavanja koja tamo imate,kolju se sa WIndows native drajverom za miša..pa ne možete precizno da podesite osetljivost miša u bilo kom okruženju,da li igrate igricu,ili radite u Mozili,ili u Total Commander-u,nebitno..miš je nepodnošljivo neprecizan.Neću navoditi besmislene tripove koje Logitech izmišlja,kako bi pridobio tržište..kao što su tegovi koje dobijete uz miša,da biste ga opteretili..ma da,šta to vredi,kad je neprecizan..a kao najprecizniji miš na planeti,malo sutra.Miš poseduje memoriju,da sačuvate presete za igrice,ili okruženja u kojima radite..pa ih ponesete zajedno u memoriji miša,na neki drugi PC,bez da instalirate dodatne programe i sl. Dva glavna aduta ne igraju..a to su,miš ne leži u ruci,nizak je suviše,dobijtete dve maske za njega..ali su obe iste,samo od malo drugačijeg materijala,jedna je hrapavija,druga je od gumirane plastike.Miš nije precizan,recimo..ono što je meni bitno,dok radim,da istog trena sa lakoćom centriram kursor izmedju dva susedna slova,ili da nešto markiram..nema šanse..morate da radite na tome da vam podje za rukom.Što se tiče akceleracije i brzine miša,to je Ok..brz je,ali neprecizan. Točkić(scroll) ima dva nivoa..ali da biste birali izmedju ta dva,morate da podignete miša i sa donje strane da prstom gurnete prekidač,da biste dobili ultra brzi skrol,ili onaj drndavi,koji je em bučan,em ga i ne koristim,skrol gotovo i neupotrebljiv,sve ćete odradjivati sa ovim ultra brzim. Dakle,ko igra igrice i kome nije bitna preciznost miša i kome nije bitno da mu miš anatomski leži u ruci,pored ostalih sitnica,možete dati 80evra za ovog lepotana,kao ja. +:Ništa posebno -:Svašta ponešto


100
Bane86
ip adresa: 89.216.. - vreme: 13-Oct-2007 16:10:20 - #15182

Resih da promenim MX500 posle 5god.koriscenja.Pa resih da uzmem G9.Za misa imam samo reci hvale.Senzor je odlican,ima 2 maske,neverovatno je precizan.Tegici manje vise nisu potrebni ali ajde.Mis je PRAVI GAME-erski.Ko zeli novi mis a zeli i kvalitet i igra FPS igre ovo je pravi mis.Jedina mana je naravno cena.Mislim da je trenutno preskup ali sam ga ipak kupio i ne zalim ni za 1-nim EURO-m.Sve pohvale za LOGITECH pravi PACOV +:Preciznost,izrada,jednom recju nema mane

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan