Sapphire
Radeon HD 5670 512MB GDDR5 11168-02-20R
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Sapphire
  Model Radeon HD 5670 512MB GDDR5 11168-02-20R
 Procesor GPU Radeon HD 5670
  Takt 775MHz
  DirectX podrška 11
 Memorija Kapacitet 512MB
  Interfejs 128bit
  Tip GDDR5
  Takt 1000MHz
 Povezivanje RAMDAC 400MHz
  Maksimalna rezolucija 2560x1600
  Slot PCI Express 2.0
  Priključci D-Sub
DVI
HDMI
  Ostalo CrossFire X
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Nemanja
ip adresa: 109.92.. - vreme: 17-Jan-2015 00:01:14 - #124151

da li je bolja ova ili gt 440 1gb ddr3 128bita ? Hvala unapred.


100
Nemanja
ip adresa: 109.92.. - vreme: 17-Jan-2015 00:01:09 - #124150

da li je bolja ova ili gt 440 1gb ddr3 128bita ? Hvala unapred.


100
Zoran
ip adresa: 109.94.. - vreme: 23-Jan-2013 18:01:50 - #102573

Da li bi radila na maticnoj hp 0a64h i na napajanju od 300w?


100
Milos
ip adresa: 78.109.. - vreme: 13-Apr-2012 23:04:27 - #89252

Kartica je odlican overclocker...850/1100 ladno...Moze i vise....Za ove pare odlicna karta!


100
Milos
ip adresa: 78.109.. - vreme: 13-Oct-2011 15:10:30 - #76020

Pa zavisi od monitora...Ako podrzava full hd,onda 1920 sa 1080


100
Nikola
ip adresa: 93.87... - vreme: 10-Aug-2011 18:08:50 - #72561

Koja je najbolja rezolucija za ofu graficku,na windows7? hocu da stavim na 1920x1440 i pise out of range :((


100
Mita
ip adresa: 94.189.. - vreme: 27-Jun-2011 19:06:34 - #70200

Za gta 4 je najbitniji procesor pa onda graficka tako da gta radi lepo i sa 512 DDR5 sa srednjim podesavanjima


100
Skijeti
ip adresa: 93.86... - vreme: 10-Jun-2011 02:06:25 - #69297

Za Gta 4 je malo 512MB, bez obzira koji cpu da imas... +:@ mozda uzmem


100
mozda uzmem
ip adresa: 94.189.. - vreme: 01-Jun-2011 00:06:37 - #68786

ne razumem se puno u graficke, dal je malo ovih 512mb za npr gta 4, mafia2?


100
Buduci kupac
ip adresa: 109.93.. - vreme: 18-May-2011 17:05:00 - #68157

Kako bi radila na win7,amd x2 2.10ghz,2gb ddr2,benq 22"?


100
dejan
ip adresa: 77.105.. - vreme: 15-May-2011 20:05:54 - #67993

Imam je godinu ipo dana, hladna, necujna,dx11 ,za 60 evra niko nenudi vise po pitanju perfomansi , best bay


100
Ivan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 06-May-2011 00:05:46 - #67532

Hvala na odgovoru. Nisam neki veliki gejmer, povremeno odigram neki FPS ali biowareove stvari najvise i navikao sam na slabe rezolucije. Posluzice dok ne stigne nova stipendija za bolju graficku =)


100
mare
ip adresa: 82.145.. - vreme: 05-May-2011 12:05:56 - #67476

Po mom misljenju mislim da je slaba za tebe. Za jos dvadesetak evra imas 5750 iz koje bi mogao vise izvuci. Ali ako nemas vise para onda je kupi i jer za ove pare nema bolje.


100
Ivan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 04-May-2011 16:05:06 - #67436

Kako ce ova graficka raditi na Phenom II x6 1090t, 6gb rama, OCZ 600w napajanju i samsungu od 21.5? Crkla mi je stara verna gt220, a nemam nesto mnogo novca da trosim na kupovinu neke bolje?


100
mare
ip adresa: 82.145.. - vreme: 21-Apr-2011 20:04:14 - #66736

Za te pare sasvim solidna grafa, kupio je pre tri dana. Sve preporuke za ovaj cenovni rang. +:za sada sve


100
Marko
ip adresa: 178.25.. - vreme: 18-Apr-2011 14:04:06 - #66538

@Cuki, ako ti je firmirano napajanje i ima realnih 400W biće dovoljno, savetujem ti da dodaš još desetak evra i uzmeš 5750 koja je primetno bolja. @Aca, može na tu ploču, bitno je samo da kartica ima PCI slot, tako da može skoro svaka kartica. +:@Cuki, Aca


100
Cuki
ip adresa: 178.22.. - vreme: 17-Apr-2011 01:04:12 - #66490

kupio bih ovu graficku... i zanima me da li ce napajenje od 400w biti dovoljno uz procesor intel pemtium dual core 1.6...2,5gb ddr2...i full hd monitor/tv 23" hvala unapred...


100
Aca
ip adresa: 178.14.. - vreme: 15-Apr-2011 23:04:23 - #66430

da li moze ova graficka na ovoj maticnoj ploci gigabyte ga-945pl-s3 rev 2.0 ?


100
vanja
ip adresa: 178.22.. - vreme: 10-Apr-2011 21:04:22 - #66092

hvala na savetu i sto si me saslusao resio sam problem instaliranjem drajvera njegovog orginalnog i u njegovom podesavanju posto koristim windows 7 a u njemu ima drajver koji nije bas adekvatan za ovu karticu a za onu 2600 je odgovarajuci samo jos da dodam da sam i na ovu 2600 instalirao ovaj novi drajver i da ona puno bolje radi nego do sad POZDRAV


100
bojan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 10-Apr-2011 13:04:15 - #66066

mozes koji hoces kabl da stavis...na poslu koristim ati 4350 i na nju nakacena 2 LG 42" tv-a sa full hd rezolucijom, jedan je spojen na hdmi a drugi preko dvi, slika je identicna...tako da nema razlike a sto ti slika losija, to si ti nesto zaebo.


100
vanja
ip adresa: 93.86... - vreme: 10-Apr-2011 00:04:45 - #66048

interesuje me dali ova famozna kartica 5670 512 ddr5 ima lepsu sliku na 32 inca ful hd kada se spoji hdmi kablom ili dvi kablom posto nisam jos kupio hdmi kabal nije mi bas najcisca slika i imam okvir crni od 2 do 3cm anamestio sam sve u ful hd.imam sraru karticu ati radeon HD 2600 xt koja je stara 3 do 4 godine i ima puno lepsu sliku i otvori skroz ceo monitor jedino sto je 256 ddr2 pa me interesuje da ova nova mozda nije u kvaru ili mora da se kopca hdmi kablom


100
losmii
ip adresa: 188.24.. - vreme: 06-Apr-2011 21:04:43 - #65856

kupio , sa onim sto pruza meni dovoljno , niko da pomene radnu temperaturu ko mene je od 40 do 53


100
nemanja
ip adresa: 62.193.. - vreme: 28-Mar-2011 21:03:40 - #65329

Kupi 5670 512mb ddr5...mnogo je bolja ova druga ne moze da iskoristi tih 1 gb....


100
Bojzi
ip adresa: 109.10.. - vreme: 28-Mar-2011 18:03:15 - #65321

Interesuje me koja je bolja kartica 5670 512mb ddr5 ili 5670 1g ddr3 cena je ista pa neznam sta da kupim. Hvala unapred


100
Djole
ip adresa: 94.189.. - vreme: 04-Mar-2011 23:03:57 - #63655

Ima 1gb memorije a ne 512mb verzija 11162-06-20R kupio sam je pre mese dana i tacno je. Cak i pise na sajtu proizvodjaca!!!!!!!!!! +:Ima 1gb memorije


100
drago
ip adresa: 91.191.. - vreme: 17-Feb-2011 11:02:45 - #62345

kolike su dimenzije ove graficke ???


100
MmM
ip adresa: 87.116.. - vreme: 11-Feb-2011 00:02:45 - #61707

moze li mafia2 na ovo cudo da se igra -..-


100
matejic
ip adresa: 79.175.. - vreme: 01-Feb-2011 15:02:08 - #60735

pa da je bmw to si u pravu..(napucana a nista posebno) ako igra ne bude imala dual core uslov onda ce da ti radi super sa tom konfom,zameni taj cpu za e3xxx bar..


100
sasadj
ip adresa: 109.93.. - vreme: 23-Jan-2011 23:01:46 - #59926

Misljenje? Ima li smisla ovu karticu staviti na stari racunar - Intel Pentium D 820@2800Mhz, Kingston 3Gb DDR2@667Mhz, Asus PL5 1394, Frontier 400w. Da ne bude ono, imam BMW, ali ne mogu da ga vozim preko 100km/h. Pozrav svima!


100
Milan
ip adresa: 87.116.. - vreme: 23-Jan-2011 14:01:16 - #59857

Da li ko zna koja je razlika u performansama između ove i SAPPHIRE Radeon HD 5670 512MB GDDR5 11168-02-10R -koja je za 2€ jeftinija i nema CrossFire X i može li da se igra Mafia 2???


100
w
ip adresa: 89.216.. - vreme: 13-Jan-2011 19:01:30 - #59044

@alibaba, mani tu demagogiju i stjupidnu logiku. Primer je "retina displej", koji je buda*ma i ovcma, jeli, zaista pobrkao lončiće, i naterao ih da veruju da su boje "prirodnije nego u samoj prirodi". E to je glupost! _____ Nego, da se vratimo temi, ... ako iPhone4 sa 3.5incha ekranom ima standardnu rezoluciju nekadašnjih monitora sa 14incha ... onda ispada da su svi vlasnici popularnih četrnaestica nekada gledali samo kockice a ne sliku na ekranu ... Ne razumem se u ove stvari, ali boli me qrac jer moj mon. od 27 inča razbija koliko mi se svidja prikaz na njemu i baš me briga ako je na nekom modelu od 22 incha sa istom rezolucijom piksel razmaknutiji jer to ne mogu videti golim okom pa dubio na trepavicama. Samo vi jurite statistike i daleko će te dogurati. +:za @alibaba


100
alibaba
ip adresa: 109.92.. - vreme: 10-Jan-2011 17:01:48 - #58758

ala ste svi detaljni.pa da krenem i ja, da bi se isklucio subjektivan utisak o kvalitetu koriste se cifre. svaki ekran ima ima svoju default rezoluciju, isto tako ima i fixnu velicinu pixela i razmak izmedju pixela. tako da na kvalitet slike imaju uticaja i velicina ekrana i rezolucija ekrana. tako da ce slika na 22" FHD biti daleko ostrija nego na 32" FHD, posmatrano iz ne posredne blizene, ne iz komsijine sobe, sa kreveta itd. jer je broj pixela i na 22" i na 32" isti 1920x1080, ali se njihova velicina razlikuje kao i razmak izmedju istih. Velicina pixela je uglavnom ista kod modela iste klase, ali ne i obavezno ista, kao i razmak imedju pixela. Kada se koriste manje rezolucije od default, onda se vrsi grupisanje pixela i intepolacija njihove tonske vrednosti, cime se gubi na ostrini slike. znaci na default rezoluciji 1920x1080 jedan pixel ima jednu tonsku vrednost, na 1366x786 tri pixela prikazuju interpoliranu tonsku vrednost od dva pixela iz 1920x1080.no, to bi bilo to. amin a, podatke iz casopisa, pogotovo nasih, nemojte uzimati za ozbiljno, oni moraju da pisu o necemu kad vec postoje, a da li su stvarno strucni da pisu o tome to prosudite vi sami (sta mislite koliki im je budzet :)) e sad, sto se tice pokretanja igara, nemam sta reci jer ne posedujem ovu graficku, cekam gts 450.


100
skijeti
ip adresa: 93.86... - vreme: 06-Jan-2011 01:01:44 - #58364

Obratite paznju na post kada citate i odgovarate na isti!!! Nigde u prethodnom postu nisam rekao da je velicina monitora bitna VEC ISKLJUCIVO REZOLUCIJA!!! @Bojan -sto veci ekran veci uzitak- tvoje reci= tacno, ali samo ako igras u istoj rezoluciji! Uzmi testiraj dva ili tri monitora, ako imas priliku, 19, 22 i recimo 24 inca (pretpostavka da svi mogu da podrze Full HD rez). Nesumnjivo da ces najveci uzitak imati igrajuci na 24 inca u FullHDu. E sada pokreni istu tu igru koju si igrao na 24 u fullhd, ali ovaj put u, recimo 1024x768 ilii 1280x720 ili 1366x768 ili 1440x900 rez i videces DRASTICNO losiji kvalitet prikaza! Sve i da ces igrati sa 5m ili 15 metara razdaljine, nema nikakve veze... Ja licno volim da igram na tv od 32 inca u 1920x1080 rez (FullHD) i slazem se, uzitak je odlican- ali ponavljam, iskljucivo zbog REZOLUCIJE! :)


100
roka
ip adresa: 95.180.. - vreme: 04-Jan-2011 21:01:32 - #58269

Ja sam koristio do pre par meseci Gigabyte 4670 i graficka je terala sve na 1920*1080(Assasins creed 2,Mass Effect 2 itd...) tako da kapiram da cje ovo da radi sve to i vise :) kao sto je darko rekao velicina monitora nema veze sa tim kako cje grafika raditi :) poz


100
za @Darko
ip adresa: 89.216.. - vreme: 28-Dec-2010 13:12:51 - #57725

Druže, ti si jedina osoba koja je ovo napisala ispravno i tačno. Respect!!! Čitajući razne magazine i eminentne domaće čaospise, i testove hardvera u njima, uvek naletim na podatak tipa: "monitor preko 22' ti neće terati ovakva grafička i treba ti jača", ... Umesto da neobrazovani IT novinari napišu prosto "za full HD 'REZOLUCIJU' ti neće biti dovoljna grafička ovog tipa", ili bar da napišu koje rezolucije može a koje ne da podrži gračička bez muke, jer kao što i sam napisa, može monitor biti i 5 metara dijagonale a rezolucije svega Full HD tipa 1920x1080p. Ali ko zna, zna. Pozdrav!!!


100
Darko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 28-Dec-2010 10:12:36 - #57715

Veličina monitora ili tv-a nema veze sa bilo čim, jedino što utiče je rezolucija, sasvim je ne bitno dali je Full HD na 21.5" monitoru ili na 37" TV-u, nema nikakve razlike radiće isto.


100
Bojan
ip adresa: 89.216.. - vreme: 26-Dec-2010 23:12:45 - #57599

Zašto se ne bih povremeno naigrao na 27 inča?!? Što veći ekran to veći užitak!!! Razne rezolucije sam isprobao i sam vizuelni efekat je ipak do veličine ekrana ponajviše, a ne do rezolucije u kojoj je igra pokrenuta, i tu nema sumnje. Džabe neko tera na 22 inča sve u full HD (1080p) sa besnoćom od > 200€ grafike i PC-em od 800€, kada lepše igra izgleda na 27 inča u 720p, igrana iz fotelje sa par metara! Ova grafika ne tera naravno COD Black Ops u full HD, to zavisi čak i od CPU (poželjno 4 jezgara sa preko 3GHz po jezgru) i tačno je da nije dorasla zadatku - igranje najnovijih video igrica u full HD rezolucijama, ali je za nazovimo "pregled" najnovijih naslova u manjim rezolucijama (720p) i gledanje filmova tj. HD video snimaka, odlična kupovina. Oni koji hoće da se igraju u FULL HD (1920x1080) će morati da kupe ipak grafičku od >200€ + napajanje (>600W) koje menja grejalicu u mojoj radnoj sobi i procesor sa gomilom jezgara koji hakuje NASA ... samo da bi igrali igre ... +:za skijeti


100
skijeti
ip adresa: 178.22.. - vreme: 25-Dec-2010 02:12:59 - #57443

Da, da, da- naigraces se na 27inca monitoru sa ovom grafom- hoces, naravno, ako igras pasijans i slicne igre. Vec sada su svi 22-incni monitori u FullHD rez, tako da i taj tvoj 27 bi trebalo da bude tu negde sa rezolucijom ili mozda 1680x1050. Sve u svemu, za rezolucije do 720p (HD Ready recimo 1366x 768) grafa ce raditi svoj posao odlicno, bez obzira da li je sa 512 ili 1GB memorijom. Sve preko te rezolucije, morace da se 'stedi' na detaljima... +:za bojana


100
Bojan
ip adresa: 89.216.. - vreme: 15-Dec-2010 14:12:30 - #56718

Ljudi, ne shvatam vas?!? Imate besnoće od multijezgarnih procesora u kućištima, hvalite se kojekakvim firmiranim napajanjima od blizu kilovat-a (na kojima fale samo grejači pa i sobu da zagrejete pored trada na PC-u) i cenama od preko 60€ za iste i ... gle čuda, štedite na RAM memoriji gde uvek imate jedva dovoljno 2GB da potera Windows 7?!? Valjda sa takvim zverima od procesora i ovakvim grafičkim karticama mora biti i min. 4GB RAM-a ... neshvatljivo, zaista! Ah da, ova grafa tera igre u 1600xnešto na 27-ici monitoru bez greške tako da nema potrebe za jačom naročito ako se ima 22 inča monitor. Bacanje para. Ova je stvarno zakon. Radi na 350W napajanju kao da je skrojena za nj. sa naravno AMD procesorom koji troši max 65W. Racionalna potrošnja energije!!! To nudi i ova grafa + performanse. +:racionalna potrošnja energije


100
Danijel
ip adresa: 79.175.. - vreme: 08-Dec-2010 13:12:56 - #56240

5670 je osetno jača od 5570, i kod modela npr. 5670 1GB i 5670 512MB, skoro da nema razlike u performansama, maksimum 5%. Savet, pošto igraš igrice na 22" i hoćeš neke jače, idi na GTS 450, 5750 ili 5770 (slobodno uzmi sa 512MB ako je jeftinija), skuplje su od ove 20-40e, ali su zato 40-50% bolje.


100
DJORDJE
ip adresa: 212.20.. - vreme: 08-Dec-2010 10:12:41 - #56227

Treba mi misljenje nekoga ko se razume stvarno u ove graficke...Da li uzeti ovu graficku: Sapphire Radeon HD 5670 512MB GDDR5 ili Gigabyte Radeon HD 5570 1GB. Rzlika je u tome da 5570 gigabyte ima 1 GB gddr5 ali nesto sporiji procesor na 650 MHz???? Koja je jaca???Monitor ce biti 22'' ,,,a voleo bih i neku jacu igru da poteram????? amd x3 3.1Mhz sa ddr3 2GB.


100
Bojan
ip adresa: 89.216.. - vreme: 07-Dec-2010 19:12:44 - #56184

Ja je narucio na osnovu vasih iskustava koje ste opisali. Treba mi za multimedijalni prikaz full HD filmova na Samsung monitoru od 27 inca i mozda po koju igricu u dokolici. Nadam se da ce se dobro ponasati u sistemu uzevsi u obzir i napajanje od 350w cooler master koje imam u kucistu .... Poz. svima! +:Nema dodatni konektor za napajanje, odnos cena/performanse -:videcemo ...


100
Sapphire
ip adresa: 93.86... - vreme: 17-Oct-2010 01:10:15 - #52415

uzeo ovu kart.tiha je i skroz o.k, nisam našao bolje za te pare pre nekih mesec, dva...nema sta ne mogu da igram na full iperformansama, bar na Sams.T220 monitoru (1680x1050)


100
h4q4b1x
ip adresa: 77.46... - vreme: 14-Oct-2010 12:10:34 - #52193

Kupio sam ovu grafiku i moji prvi utisci su veoma pozitivni.Probao sam FarCry 2 i gura na ultra high sa AA 8X na rezoluciji 1024 x 768.Imam monitor 17-icu i to je ono sto je meni bilo potrebno.Ako nego zeli da igra u vecoj rezuluciji,neka ima u vidu da ce morati da se zadovolji sa malo manjim detaljima... +:DDR5,DirectX 11


100
nemanja
ip adresa: 62.193.. - vreme: 11-Sep-2010 10:09:31 - #50030

Brate ja tebi kayem, da je bolja kupovina 5670 nego 3870.......a ako neko ima 3870 nema potrebe da prelazi na 5670.....najbolje bi bilo da se steka lova za 460gtx.......460gtx dere u nekim slucajevima i 5850 a u svim testovima dere 5830 ya 30%...... +:poz za marka


100
Marko
ip adresa: 79.175.. - vreme: 10-Sep-2010 11:09:27 - #49969

Tačno je sve to što si nabrojao, sem jedne, stvari 3870 ima više fizičke snage, malo je jača od 5670. Tako da ako neko ima 3870, nema potrebe da prelazi na ovu, već da gleda 5750, 5770. +:Za Nemanju


100
nemanja
ip adresa: 62.193.. - vreme: 09-Sep-2010 23:09:12 - #49945

MArko brate ne znam kako mozes tako da lupis.....directx 11 novija arhitektura, bolji drajveri, manje se greje....iona 3870 jede brate.....


100
Marko
ip adresa: 109.92.. - vreme: 09-Sep-2010 16:09:15 - #49910

3870 je jača


100
aca
ip adresa: 89.216.. - vreme: 08-Sep-2010 15:09:52 - #49855

Da li je ova kartica jaca od Radeon HD 3870?


100
dowla
ip adresa: 79.101.. - vreme: 09-Jul-2010 13:07:35 - #46756

i da još jedna stvar, ljudi 9800gt je gt240 to je samo još jedan rebrand osim što su samo dodali opciono ddr5 i DX10.1 (što je žešća glupost) jer džabe im to kad gddr5 na 5670 ima bolje performanse nego na gtx480


100
dowla
ip adresa: 79.101.. - vreme: 09-Jul-2010 13:07:27 - #46754

ha ha pa kako 9800gt može biti jača od ove, ne lupetajte gluposti


100
bosko
ip adresa: 91.150.. - vreme: 02-Jul-2010 02:07:41 - #46424

pitao je da li da uzme ovu(5670) ili 9800gt!!! 9800gt je jaca karta u svakom slucaju!!!


100
Sale
ip adresa: 79.101.. - vreme: 07-Jun-2010 11:06:56 - #45274

5750 skuplja 20e, bolja preko 40%.


100
DD
ip adresa: 109.92.. - vreme: 06-Jun-2010 15:06:16 - #45233

OVa ili MSi 9800 gt imam monitor .21,6 "?


100
rasa
ip adresa: 80.93... - vreme: 26-May-2010 18:05:48 - #44772

Imam monitor od 19.5'' 1440x900max pa me zanima koju graficku da uzmem 5750 ili ovu? +:jedno pitanje


100
Sale
ip adresa: 77.105.. - vreme: 12-May-2010 15:05:36 - #44008

NE. Skupi pare pa idi na 5750, po mogućnosti sapphire vaporX.


100
jasam
ip adresa: 188.2... - vreme: 12-May-2010 14:05:51 - #44002

Da li da predjem na ovu kartu sa Ati rx 3850 overclock edition 256gddr3 256bit?


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 24-Mar-2010 15:03:27 - #41236

Ne zezajte ljudi,za ove pare graficka je sami vrh!


100
Miloš
ip adresa: 79.175.. - vreme: 25-Feb-2010 11:02:10 - #39223

O čemu ti pričaš, 28nm!? Nvida će jedva izbaciti ove od 45nm, imali su ogromne probleme prilikom prelaska na 45nm, zato i toliko kasne i zato su toliko puta odlagali novu seriju! Neće oni naredne 2 godine na 28nm, pre će Ati da izbaci 6xxx seriju krajem godine! +:Za Dowllu


100
dowla
ip adresa: 79.175.. - vreme: 25-Feb-2010 10:02:19 - #39220

128-bit sa GDDR5 memorijom je isto što i 256-bit sa GDDR3, zbog protoka. tako da su ovakve kartice (5670, 5750 i 5770) poprilično gamer-friendly. e sad kod 5670 je bolje ići na 512MB varijantu ne samo što je jeftinija, nego njen procesor jednostavno ne može da iskoristi više memorije. pa ako pogledate testove na netu videćete da su im performanse iste a razlika u ceni velika. i da btw nemojte čekati nvidiu da izbaci svoje modele, prvo će izaći najjači modeli, dok će ova slabija serija biti još jedan rebrand postojećih modela. prvi nvidiini modeli srednje klase će biti u 28nm, pošto će 34nm preskočiti jer su u zaostatku. ako kojim slučajem i izađu modli srednje klase bazirani na fermiju, to će biti krajem godine. kad se pojavi Ati-jeva šesta generacija 6870 i 6850. +:za iste novce trenutno kod nas bolja od 5570


100
sax
ip adresa: 212.62.. - vreme: 31-Jan-2010 14:01:04 - #37037

fina hladna karta ali dok nevidija ne izbaci karte atiju cene pasti nece +:solidno


100
Darko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 25-Jan-2010 13:01:13 - #36555

Dosta bolja od gt240, jefitinija, još ima dx11, 40nm..


100
aco
ip adresa: 109.10.. - vreme: 25-Jan-2010 10:01:45 - #36538

skupa za tu klasu...kada padne cena na 60 e onda ce biti vredna kupovine


100
mrta
ip adresa: 81.18... - vreme: 25-Jan-2010 00:01:14 - #36529

Imam je pardana, zadovoljan sam sa nom, necujna je , negreje se, po perfomansama je kao 9800gt , ili 4830, i to sa beta drajverima, dosta je bolja i od 240gtddr5, za 7400 dinara najbolja kupuvina trenutno dok nvidia ne izbaci svoje dx11 kartice


100
nemanja
ip adresa: 62.193.. - vreme: 24-Jan-2010 11:01:30 - #36474

Da ali ima ddr 5, sto znaci daje brzina priblizna sa onom od 256 bit x ddr3!!!! posto ima podrzava sve najnovije tehnologije sa ovom grafom cete makar u naredne 3 godine moci da pokrecete sve najnovije igrice!!!


100
filip
ip adresa: 109.93.. - vreme: 23-Jan-2010 14:01:55 - #36407

kakva je kartica, po meni jedino mi je sumnjivo sto ima 128 bita ovo ostalo je korektno, mozda neka za priblizne pare sa 256 radi bolje ?

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan