PowerColor
Radeon HD 5770 1GB GDDR5 1GBD5-MDH
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač PowerColor
  Model Radeon HD 5770 1GB GDDR5 1GBD5-MDH
 Procesor GPU Radeon HD 5770
  Takt 850MHz
  DirectX podrška 11
 Memorija Kapacitet 1024MB
  Interfejs 128bit
  Tip GDDR5
  Takt 1200MHz
 Povezivanje RAMDAC 400MHz
  Maksimalna rezolucija 2560x1600
  Slot PCI Express 2.1
  Priključci Dual-DVI
HDMI
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
RadE
ip adresa: 188.12.. - vreme: 13-Nov-2014 10:11:31 - #122599

Imam MSi napajanje od 400W i dovoljno je za Quad core Q9300 + ova grafička.Kod mene grafička nije kao ova na slici nego bez poklopca.Kuler je potpuno otkriven.Ova na slici vjerovatno ima bolji kuler. +:Ne zahtjeva jako napajanje -:Kuler ne djeluje dovoljno jak za overclock


100
uros
ip adresa: 212.62.. - vreme: 04-Feb-2014 11:02:45 - #116208

Nemogu nigde da je nadjem da je kupim a stvarno mi treba volim igrice +:Ova graficka moze da podrzi najnovije igrice


100
lisnjic
ip adresa: 109.23.. - vreme: 27-Aug-2012 01:08:39 - #95228

imam ovu grafiku isti drzim je na 1010 gpu 1360 memory na 1.250V sve leti na ultra cak i bettlefaild 3 +:Grafika rastura 4870 4890


100
Kristijan
ip adresa: 95.180.. - vreme: 17-Aug-2012 10:08:02 - #94850

Inace preporucujem je svima zato sto stvarno malo kosta a dobija se ogromna preformansa,nemam je ja licno nego moj drug ima komp star 6 godin intel pentium 4 2,4 ,1 gram,hd 5770 i 300w i igra i ima samo assassins revelations i pici mu na maksimalnim detaljima na rez.1920x1080.A znam i da ostale igrice isto fura na sve naj zato nemojte se brinuti ako uzmete ovu graficku,mozda neke igrice necete moci na full detaljima ali budite sigurni barem na najjacu rezoluciju ;) +:Super graficka za male pare ;) -:Nema mane


100
Fender
ip adresa: 188.2... - vreme: 08-Aug-2012 18:08:37 - #94499

Ja sam kupio ovu karticu ali umesto originalnog kulera stavljen je drugi koji se uopste ne cuje i koji drzi temperaturu u fullu do 60 stepeni,hladnjak nije diran vec samo kuler zamenjen.poslednja novija igrica koja je igrana na njoj je: spec ops-the line.sve je na very high i na najvecoj rezolociji i pici bez i malo seckanja.svaka preporuka za nju.gura je lc power 600w. +:Veliki + za karticu


100
Djuka
ip adresa: 178.25.. - vreme: 05-Dec-2011 15:12:24 - #79892

Ako ti je radila 3870, radiće ti 5770, 5770 takođe troši oko 100W pod max opterećenjem.


100
Mitar92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 04-Dec-2011 22:12:03 - #79849

Da zaboravio sam da pomenem sto se tice ove kartice 5770 uz to zito napajanje koje trenutno imam kupio bih i dodatno hladjenje od 12 cm pa bih ga stavio ispod graficke da je dodatno hladi ako treba za svaki slucaj


100
Mitar92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 04-Dec-2011 22:12:27 - #79848

Dali bi ova Grafickakartica radila na Zito napajanju od 500 W Imam Phenom Quad Core 9550 2,2 on vuce maximum 95 W, 3 GB RAM DDR2. Trenutno imam Ati 3870 koja vice 105 W maximalno ali mi je otpao neki kondenzator na njoj koji ne moze da se zalemi pa zato planiram da kupim ovu i dali uopste vredi kupiti ovu karticu danas. Razmisljao sam za to moje napajanje koju da kupim: 4850, 5750 ili 5770... E da jos jedno pitanje nevezano za ovu Karticu, Dali moze Nvidia 8800 Geforce ( Sonic sto znaci overglockovana ) da radi na MS 400 wati napajanju, pitam za druga hitno mu je to a ima dual core procesor koji trosi malo vati neki intelov. Nisam siguran kako mu se tacno zove napajanje ali znam da je kvalitetnije od 400 WATI. Hvala :D


100
aca98
ip adresa: 94.189.. - vreme: 14-Nov-2011 21:11:49 - #78253

ljudi meni kompijuter sluzi samo za igre....znaci moj procesor je AMD Athlon 2 X4 620 2,6 ghz (znaci quad-core),Imam 3GB DDR2 rama,nzm ni koju maticnu ali bojim se da imam napajanje 400w.Da li ce ovo moci kod mn...Imam losa iskustva sa Ati radeonom HD4650 512 mb DDR2,on skoro da i nemoze da pokrene gta 4 bez ikakvih bagova...Stavio sam rezoluciju 800x600 i sve detalje na minimum cisto da proverim kako bi radilo,kad ono on tek tada radi bez seckanja i bez ikakvih problema....recite mi da li bi neka graficka od 7000 odradila posao posto smatram da imam dosta jak procesor..I koliko ova grafa kosta? molim vas pomozite +:ATI HD4650 512 mb uzas -:ona nemoze ni hitmana da tera bez seckanja


100
Ivan
ip adresa: 46.40... - vreme: 06-Aug-2011 19:08:29 - #72379

Praktična iskustva: uz Athlon II X2 250, 4GB DDR3 i 22" monitor sam igrao sve igre na max podešavanjima (Starcraft 2, Just Cause 2, Modern Warfare 1 i 2, Bad Company 2, F.E.A.R 3 itd) uz sledeće izuzetke: Crysis, Crysis Warhead,Crysis 2, Shift 2 i Witcher 2 (smanjena rezolucija, sve ostalo na max) , Black Ops i GTA IV ( potreban quad core da bi iole radile normalno)! Kartica mi nikad nije izbacila iz igrice do sada niti se pregrejala iako pola coolera zaklanja zvučna kartica! Ukoliko vam ništa ne zaklanja cooler, možete manuelno da postavite broj obrtaja na oko 35-40 % i rešili ste stvar! Inače, kada se dobro zaleti, dosta se čuje! Mislim da do 100 evra nema bolje kartice! +:Perfomanse, stabilnost u radu, cena! -:Nije tiha!


100
Dex
ip adresa: 94.250.. - vreme: 26-Jul-2011 21:07:19 - #71817

Kakve ce rezultate davati dve ovakve u Crossfire, ocel bit jace od 5870


100
darko
ip adresa: 178.14.. - vreme: 26-Jun-2011 23:06:58 - #70146

grafika koju prodaju gore pomenuti nije ovaj model sa slike, vec 5770 pcs+, inace grafika je ubica i dobro se klokuje, tiha i mocna!


100
Marko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 20-Jun-2011 12:06:53 - #69843

Radiće ti sve te igre bez problema.


100
Vlada
ip adresa: 109.92.. - vreme: 19-Jun-2011 21:06:34 - #69820

Hteo bih da kupim ovu grafiku,pa me zanima kakva je za najnovije igrice,tipa :crysis 2,COD 6,gta 4..i slicne ? i da li ce lepo raditi sa ovom konfiguracijeom: AMD X4 Phenom II 840 2MB 64Bit BOX,4 gb ddr3 1333 mhz,hdd 1 tb,500 w napajanje i maticna MSI 880GMS-E35 VGA ? hvala :)


100
t
ip adresa: 91.150.. - vreme: 11-Jun-2011 19:06:39 - #69374

iCho može brate i na 450w zito 5770 4gb ram 320hdd i x3 720 prosecor, a kamoli na LC 500w


100
Dzoni
ip adresa: 85.222.. - vreme: 01-Jun-2011 20:06:44 - #68828

@iCho ,Zavisi koje su ti druge komponente..u 95% slucajeva moze jer 5770 trosi malo ,ima najbolji odnos performanse / potrosnja


100
DZoni
ip adresa: 85.222.. - vreme: 01-Jun-2011 20:06:44 - #68827

Graficka nije identicna kao na slici..nije ovako oklopljena kao na slici i ne moze da se overklokuje ni milimetar..cim se malo overklokuje odma brljavi slika ,memorija je sa druge strane u odnosu na kuler i ne hladi se nicim pa se bas zagreje dobro.Inace za te pare je vrh ,sve igra pice super,nema nista bolje za te pare.. +:Jeftino


100
iCho
ip adresa: 178.23.. - vreme: 28-May-2011 21:05:07 - #68640

Pitanje:Da li moze napajanje LC500H 500W da gura ovu grafu?


100
ja
ip adresa: 77.46... - vreme: 04-May-2011 00:05:38 - #67413

jeste


100
Marko
ip adresa: 178.25.. - vreme: 18-Apr-2011 14:04:27 - #66540

Može na tu ploču, btino je samo da je PCI Express slot grafička, tako da može skoro svaka.


100
Brzi
ip adresa: 94.250.. - vreme: 15-Apr-2011 18:04:51 - #66417

Moze li ova grafika na asrock 775DUAL-VSTA plocu


100
milan
ip adresa: 212.20.. - vreme: 11-Apr-2011 10:04:10 - #66104

da li je graficka indenticna kao ovde prikazana na slici


100
...
ip adresa: 178.22.. - vreme: 09-Apr-2011 14:04:39 - #66022

Dovoljno je. Mnogo slabije napajanje bi bilo dovoljno za ovo grafaviku tako da opusteno mozes ;) +:@Daniel


100
Daniel
ip adresa: 109.16.. - vreme: 08-Apr-2011 23:04:02 - #65995

da li se dovoljno napajanje CHIEFTEC CHP-500A 500W? Ostatak konf. Athlon X3 440, 4 GB ram, 2 HDD, asus M4A88T...


100
ax
ip adresa: 178.79.. - vreme: 14-Mar-2011 21:03:17 - #64438

napajanje min 550w kinesko


100
Mica
ip adresa: 109.92.. - vreme: 14-Mar-2011 20:03:53 - #64434

Da li sa ovom grafickom i intelom i3-540 core, 4gb ram ddr3 i napajanje od 450w da li ce biti dovoljno?


100
Darko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 07-Mar-2011 12:03:46 - #63848

Bitno je samo da je PCI x16 slot, nebitno je koja je verzija.


100
sd
ip adresa: 178.79.. - vreme: 05-Mar-2011 23:03:29 - #63733

moze li na pci e 1.0 verziji?


100
Marko
ip adresa: 188.2... - vreme: 02-Mar-2011 21:03:12 - #63455

Ako je verovati ljudima ova graficka tera Crysis 2 na Hardcore podesavanjima 1920x1080 sa Vsync ukljucenim oko 30-40 FPS... +:tera krajsisa nahaj xD -:ne znam


100
Miki AS
ip adresa: 93.87... - vreme: 23-Feb-2011 22:02:28 - #62882

naravno da moze i neces imati problema


100
Maxaaa
ip adresa: 188.2... - vreme: 23-Jan-2011 21:01:23 - #59910

Da li ce ova graficka raditi na ESC A780Gm-A maticnoj (koja inace ima ati cip i integrisanu grafu ATI HD 3200) sa procesorom AMD Phenom 9550 Quad Core 2,20 GHz, 4GB DDR2 RAM-a, zanima me da li cu imati problema i da li je ova kartica prejaka za ovu konfu?


100
stefon
ip adresa: 188.2... - vreme: 03-Jan-2011 19:01:14 - #58188

Naravno da vredi, razlika minimum 35 %


100
Marko
ip adresa: 212.20.. - vreme: 22-Dec-2010 17:12:05 - #57244

Da li vredi menjati 8800gts za ovu graficku, kolike su razlike u performansama?


100
Drug Tito
ip adresa: 79.101.. - vreme: 19-Dec-2010 18:12:40 - #57028

Ova graficka jede malu decu. I skuplja prasinu dovoljno za dve kuce. +:Tera sve na high -:Nema nista -


100
Drug Tito
ip adresa: 79.101.. - vreme: 19-Dec-2010 18:12:01 - #57027

Ova graficka jede malu decu. I skuplja prasinu dovoljno za dve kuce. +:Tera sve na high -:Nema nista -


100
nik311296
ip adresa: 109.16.. - vreme: 04-Dec-2010 18:12:06 - #55980

radice ako ti taj prijateljl nije izvodio neke ekspiremnte sa njom . moces da tjeras sa njom sve sto hoces


100
Milan
ip adresa: 109.24.. - vreme: 21-Nov-2010 15:11:30 - #54923

da li ce lepo gurati na 450W(kineskom napajanju), 4gb ddr2 rama, amd athlon II x2 2.7GHz(ne moze da se OC zbog maticne)? inace imam jednog prijatelja koji prodaje ovu istu grafu koja je radila mesec dana, cena joj je 11 000din pa posto mislim da je to niska cena tj. da se isplati, pitam vas da znam da li ce lepo da mi radi ako je uzmem?


100
Shomi
ip adresa: 91.102.. - vreme: 08-Nov-2010 07:11:45 - #53997

Dovoljno je. Nije zderacica struje, u 2D trosi oko 20W sto je jako malo dok u 3D trosi do 108W tako da je veoma ekonomicna. Manja potrosnja znaci i manje zagrevanje tako da se i ne greje puno i nije preterano bucna. Zasto kazem nije preterano bucna?-> Zato sto u sustini svako kuciste ima predvidjena mesta za dodatne kulere tako da svaka gamerska konfa mora imati dodatne kulere i sa takvim protokom vazduha graficka se ne cuje a i smanje se obrtaji na CPU kuleru. Samo kada stavljate kulere uvek stavite 12cm posto su i oni tihi a svi manji kuleri moraju da rade na vecim obrtajima kako bi postigli isti efekat.U sutini sa dodatnim hladjenjem ne dobijemo samo na performansama vec i produzavamo radni vek komponentama. +:@Milan Jovcic


100
Milan Jovcic
ip adresa: 79.101.. - vreme: 05-Oct-2010 23:10:26 - #51583

hvala na predhodnom odgovoru. zaniima me koliko bi mi napajanje trebalo za nju? da li ce biti dosta 450-500W?


100
Marko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 05-Oct-2010 12:10:42 - #51526

Legla bi ti super, klokni samo malo procesor, razmisli i o GTX 460 768MB.


100
Milan Jovcic
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Oct-2010 00:10:47 - #51502

ljudi da li bi mi owa kartica dobro legla na sl konfiguraciju: AMD Athlon II X4 630 4GB (2 X 2) RAM?


100
zoki
ip adresa: 79.101.. - vreme: 17-Sep-2010 21:09:25 - #50372

Kupio sam od xfx xxx 5770 i ubija ,tiha GOTOVO NECUJNA,u paru sa athlon x3 440 razbija ,tople preporuke .Bolja od vapor x ako necete oc. +:bolja xfx 5770 1 dg ddr5 xxx -:nista za taj cenovni rang


100
Mario
ip adresa: 79.175.. - vreme: 13-Sep-2010 12:09:24 - #50143

Moći će, može bilo koja kartica sa PCI slotom, samo malo klonku procesor i super će ti raditi.


100
Aleksandar
ip adresa: 79.101.. - vreme: 11-Sep-2010 08:09:29 - #50023

da li ce ova graficka moci na GIGABYTE GA-EP43T-UD3L i sa 4 gb rama ddr3 i procesorom intel core 2 quad Q8300 2,55GHz +:Brzina, fisoki fps u svim igrama...


100
Marko
ip adresa: 79.175.. - vreme: 26-Mar-2010 01:03:01 - #41335

CoD4 ima default od 85 "zakucanih" fps-a, promenish to na 300 i imachesh 300 ako ti karta to mozhe izgurati...


100
Shomi
ip adresa: 95.85... - vreme: 24-Feb-2010 11:02:12 - #39165

Elem imao sam Phenom 8450 X3 2.1Ghz sa ovom grafickom i pravio sam oko 6k 3dmarka vantage e sad kad sam juce penzionisao X3 uzeo sam Phenom II 955 3.2Ghz i bome isti vantage mi dao 10k ali sto je mene iznenadilo jesto to da mi se i CPU i GPU score duplirali sto znaci da za dobru graficku treba imati i srazmerno dobre ostale komponente posto kako Win7 rank-uje konfu po sistemu da ti je racunar jak koliko je jaka najslabija komponenta pokazalo se istinito. +:Utisci posle 2 meseca


100
jovan
ip adresa: 217.16.. - vreme: 18-Feb-2010 21:02:04 - #38736

@Milan: Za ovu kartu ti ipak treba jachi procesor od tog X2 5000+


100
COD
ip adresa: 77.105.. - vreme: 18-Feb-2010 16:02:33 - #38708

COD 4 ce ti uvek iste rezultate sto se frejmova u sekundi tice od kartice iz serije 2xxx pa do 5xxx od ATI-a ... Isto tako je i za nVIDIA-u ... Kao da je fixsiran fps ... Gledao sam testove gde ti je u COD-u 4 npr. 9500GT pokazuje isto kao i GTX260 a kartice nemaju veze sa vezom ...


100
Mitar
ip adresa: 109.12.. - vreme: 17-Feb-2010 10:02:50 - #38591

Može da legen i na prvu verziju slota PCI x16. Bitno ti je samo da je PCI slot.


100
Bane
ip adresa: 95.168.. - vreme: 16-Feb-2010 22:02:19 - #38553

Aj` neka mi molim vas neko objasni posto nisam neki strucnjak bas. Da li ovaj Slot : PCI Express 2.1 moze da "legne" u maticnu GIGABYTE GA-P55A-UD3 koja ima , ili ja ne vidim dobro, slot PCI Express 2.0.


100
shomi
ip adresa: 95.85... - vreme: 16-Feb-2010 08:02:31 - #38489

Brayan_Fury je sve rekao, u DX11 podrsci nece biti dovoljna samo sirova snaga vec se se DX10 kartica morati mnogo vise potruditi dok ce 5770 i njoj slicne kartice to ce bez problema obraditi. Nova arhitektura sto podrazumeva nove tehnologije je mnogo bitnija od same sirove snage inace bi svi ostali na 2900XT ili 8800GT. A sto se tice Nvidie ona je tek sad uvela DX10.1 tako da DX11 jos treba da se ceka.


100
teo
ip adresa: 212.20.. - vreme: 13-Feb-2010 01:02:26 - #38161

cooler na grafici mi je zapeko posle par mesecu upotrebe pravi skupljac za prasinu grafika se poceka da pregreva i pravila mi probleme tako da znaju svi koji je uzmu nece se pokajati osim sto mora bar jednom mesecno izduvavanje -:prasina


100
Siniša
ip adresa: 77.105.. - vreme: 10-Feb-2010 13:02:44 - #37925

4870 je i dalje ultimate high tech kao što ti kažeš, ako gledamo rezultate koje postiže, ona i dalje fura sve igrice na fulu koje su izašle u međuvremenu, ništa se nije promenilo, sem što je cena pala i što su izašle grafike koje su dosta jače od nje ali nisu izašle igrice koje su zahtevnije! Već ima bar 5 igrica dx11 koje rade na maksimumu sa 5770, odgovorno tvrdim da ste sa ovom grafičkom mirni bar 2 godine, mislim naravno na full hd i sve very high.


100
Law
ip adresa: 213.19.. - vreme: 10-Feb-2010 13:02:59 - #37921

Ok, slazem se, 5770 je trenutno na nivou 4870 i kao sto sam rekao to je maltene do juce bila high end kartica. Ali nisam bas siguran da ce moci da tera dx11 igre na max u full hd-u u naredne 2 godine. Mada, narvno, mozda i gresim, cak bi i voleo da je tako. Al sacekajmo da prvo dx 11 igre uopste budu lansirane, da ne bi gledali sada u pasulj.


100
Siniša
ip adresa: 79.175.. - vreme: 08-Feb-2010 12:02:53 - #37715

U potpunosti se slažem sa Brayan_Furyem! Kada su izašle prve dx10 igrice, da bi igrao neku najnoviju igricu sve na maksimumu morao si da daš bar 400e, sve se to promenilo sa 8800GT gde si prvi put za manje od 200e mogao da igraš šta hoćeš sve na fulu. Od tada se mnogo toga promenio hardware je nenormalno napredovao dok softwer ne može da drži korak, u prilog tome ide i činjenica da je i dalje najzahtevnija igrica stara skor 3 godine, crysis. Delom govorim iz ličnog iskustva imam 8800GT i dalje sve igram na full hd monitoru na maksimumu, a kamo li grafika tipa 4870, ove novije ne vredi ni spominjati. Suština je sledeća, sa ovom karticom ćete biti par godina mirni. Ati trenutno razbija Nvidiju, kad Nvidija izbaci svoje grafike Ati će samo spustiti cenu svojima i opet će biti u prednosti, naravno da ne spominjem da već sada uveliko radi na 6xxx seriji vga.


100
Law
ip adresa: 213.19.. - vreme: 08-Feb-2010 10:02:05 - #37702

Chekaj malo Brayan Fury, zar nije bilo isto i sa dx 10 igrama, koje su samo jace graficke mogle da poguraju kako valja, nikako srednja klasa dx10 generacije. Covek se opravdano boji da ce tako biti i sa ovim atijevim kartama. Mada ruku na srce, 5770 je na nivou 4870 koja je do pre samo par meseci bila ultimate high tech...


100
Brayan_Fury
ip adresa: 93.87... - vreme: 07-Feb-2010 14:02:47 - #37637

Sve je to tacno sto si rekao. Ali napisao si u pogresnoj temi. To se sve odnosi na 4850/70, koje su dobre i koje sljakaju lepo na DX9/10. 5770 svoju pravu moc pokazuje na DX11 grafici, jer je za to i stvorena. I davace bolje performanse u DX11, nego u DX10 rezimu. U krajnjem slucaju mozes pogledati testove, ako mislis da je ovo sto ja pisem nebulozno. Tvoj post pokazuje da si "zelembac", ondosno Nvidijin ljubimac. Nvidia ce i doci na tron, ali ce njene karte kostati mnogo vise od ovih sad. Tako da ce ih kupovati samo mamini i tatini sinovi, koji ne gledaju performanse, nego cenu i da bi mogli sutradan preneti drugarima tu neprocenivu informaciju... ;) Srdacan Pozdrav! +:@ VirusZNM,


100
VirusZNM
ip adresa: 93.86... - vreme: 06-Feb-2010 15:02:46 - #37555

...U narednih par meseci. Kad izadju igre koje zaista koriste dx11, mislim da ce ova kartica biti mozda i malo slaba.. ;) Opet ce nVidia doci na tron.. Pa ce onda ATI opet izbaciti karticu za sledece generacije i nece moci da se iskoristi, a kad bude mogla da se iskoristi, bice slaba i tako u krug...


100
Darko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 29-Jan-2010 15:01:04 - #36908

5770 će raditi svaku igricu na fulu i na 1920x1080.


100
sdfsdf
ip adresa: 213.19.. - vreme: 29-Jan-2010 15:01:45 - #36902

Moze li pristojno da se igra na 1980x1020????


100
teo
ip adresa: 212.20.. - vreme: 26-Jan-2010 22:01:30 - #36674

nisam je probao na dx11 samo na xp dx9 verujem da sa 7micom i dx11 moze da da jos bolje rezultate ali deces bolje kad je do kraja


100
teo
ip adresa: 212.20.. - vreme: 26-Jan-2010 22:01:14 - #36673

sve igre do kraja sa procesorom p2 550 bd ram 4giga ddr3 za sad najbolja investicija nije potrebno nista jace kad sam mislio do kraja mislio sam na reziluciji 1680x1050 22`` tiha je i malo trosi pa netrebaju da se bacaju pare na napajanje meni radi na 400 ma neseca nista inace POWERCOLOR je daleko ispred asusa mada u ovom slucaju je nebitno +::)+mala potrosnja


100
sax
ip adresa: 212.62.. - vreme: 14-Jan-2010 22:01:50 - #35745

sad ti je totalno nebitan brand, ako je referentan dizajn sve ti je isto


100
x
ip adresa: 188.2... - vreme: 14-Jan-2010 16:01:44 - #35712

Nikad ne bih kupio ovaj sugavi brend po ovoj ceni, nego asus brate!


100
Srbobran
ip adresa: 213.24.. - vreme: 10-Jan-2010 00:01:58 - #35386

Dobih karticu pre neki dan... Samo uopšte ne izgleda kao na slici. Single slot je, i ima Artic cooling-ov hladnjak koji je jedva čujan. Do sada nisam nasao ni jednu igricu da ne mogu da igram na maximumu detalja (mada trenutno imam monitor 1280X1024). Karta je hladna, ventilator je jako tih, sve u svemu zadovoljan sam. Sve je u rangu 4870, samo sšto je hladnija, tiša i manje troši... Inace kartice iz serije 4xxx se sve teže nalaze na tržištu +:Tiha, manje se greje od 4870, manja potošnja


100
Ljuba
ip adresa: 109.12.. - vreme: 05-Jan-2010 10:01:23 - #35077

Neslažem se da je ova kartica veliki minus i skupa za rezultate koje pruža. Sam si reko da si je poredio sa 4870 čija je cena oko 130e, i da imaju slične rezultate, s tim što ova karta donosi nove tehnologije koje dosta znače (DirectX 11, 40nm, smanjena potrošnja, zagrevanje, bučnost). Isto tako se slažem da ipak treba sačekati Nvidiu, pošto će cena Atijevih kartica pasti. +:DirectX 11, 40nm, potrošnja -:možda trenutna cena


100
hehe
ip adresa: 93.86... - vreme: 05-Jan-2010 00:01:10 - #35066

Znam da danasnji novcanici su polu prazni ili potpuno prazni tako da cena ove grafike je veoma skupa za rezultate koje pruza. Testirana je na mb: GA-P55-UD3R CPU:i5-750 koji je sa Megahalems i dva fana dignut na 4.00ghz memorija: patriot 3G na 1600MHz. Prosao sam vecinu testova i nazalost veliko NISTA bolje nisam dobio od 4870 tj. jedina razlika u podrzavanju DirectX11 i nista vise.Cak 4870 je imala samo 512mb ali sam se potrudio da nadjem i na 1Gb pa da probam sa njom. 5770 je samo napravljena da bi cena novog proizvoda bila dostupna srednjoj klasi inace po rezultatima nemam reci hvale. Moja topla preporuka je da se saceka Fermi nvidia-i GPU da bi ATI spustio cenu svojim udarnim GPU-ima i da po ko zna koji put udara cuske NVIDIA-ji. Jer svi dobro znamo da je NVIDIA-jin cip mozda malo jaci po hrdverskim performansama ali po driverima NVIDIA pobedjuje ATI. I jedini kec u rukavu je da koji ATI ima je cena. Jel cenom se privlace kupci a medju njima ce biti teski oveclokeri. Tako da za sad cekamo Nvidia-ju i spustanje cena ATI-jevih GPU-a +:samo je minus -:veliko razocaranje


100
hehe
ip adresa: 93.86... - vreme: 04-Jan-2010 20:01:14 - #35053

Znam da danasnji novcanici su polu prazni ili potpuno prazni tako da cena ove grafike je veoma skupa za rezultate koje pruza. Testirana je na mb: GA-P55-UD3R CPU:i5-750 koji je sa Megahalems i dva fana dignut na 4.00ghz memorija: patriot 3G na 1600MHz. Prosao sam vecinu testova i nazalost veliko NISTA bolje nisam dobio od 4870 tj. jedina razlika u podrzavanju DirectX11 i nista vise.Cak 4870 je imala samo 512mb ali sam se potrudio da nadjem i na 1Gb pa da probam sa njom. 5770 je samo napravljena da bi cena novog proizvoda bila dostupna srednjoj klasi inace po rezultatima nemam reci hvale. Moja topla preporuka je da se saceka Fermi nvidia-i GPU da bi ATI spustio cenu svojim udarnim GPU-ima i da po ko zna koji put udara cuske NVIDIA-ji. Jer svi dobro znamo da je NVIDIA-jin cip mozda malo jaci po hrdverskim performansama ali po driverima NVIDIA pobedjuje ATI. I jedini kec u rukavu je da koji ATI ima je cena. Jel cenom se privlace kupci a medju njima ce biti teski oveclokeri. Tako da za sad cekamo Nvidia-ju i spustanje cena ATI-jevih GPU-a +:samo je minus -:veliko razocaranje


100
bob
ip adresa: 109.93.. - vreme: 26-Dec-2009 18:12:24 - #34547

nikola rode...jest` u pravu si...fala,a taman sam poceo da sumnjam da nesto nije u redu...:)


100
nikola
ip adresa: 79.101.. - vreme: 26-Dec-2009 15:12:21 - #34531

@bob Verovatno ti je u igri ukljucen vsync.On uskladjuje frekvenciju monitora i fps,znaci da ako ti je frekvencija 85hz onda imas i 85fps


100
bob
ip adresa: 79.101.. - vreme: 22-Dec-2009 15:12:29 - #34283

ja npr imam u cod 2 multiplayer,sa ovom grafom, 85fps fixnih...ni gore ni dole,a imam anthlona x4 925 i 4 gb ddr2 na 1066mhz. tako da ne kontam sta se desava....


100
Milan
ip adresa: 188.2... - vreme: 19-Dec-2009 07:12:18 - #34096

Treba mi pomoc u vezi ove graficke kartice. Pre nje sam imao nvidiu 9600gt 512MB i imao sam u CoD4 (multiplayer) od 170 do 250 fps. Sad sa ovom karticom koja je mnogo brza imam isti broj fps, cak mi se cini da je i manji nekad. Da li je moguce da mi je procesor slab za ovu graficku??? reinstalirao sam windows, najnovije driwere i nista se nije promenilo...Proc. je Athlon 64 5000X2, radi na 2,61GHz, ploca K9N 570, 2GB RAM 800MHz, napajanje realnih 600W. Mora li ipak jaci procesor?


100
slem
ip adresa: 95.85... - vreme: 08-Dec-2009 12:12:03 - #33464

@sinda - jeste skuplja 50% ali nova tehnologija se placa (DX11 - Shader 5 - 100W ) a stim da je u odnosu tih 15% a trosi 50W manje od 4850 a ima bolje performanse. Dobar izbor za jeftinije gamerske makine koje ce sve moci da teraju na nekim nizim rezolucijama 1440x900 ili 1600x1080. +:DX11 - Shader 5 - 100W - 40nm - staje u MiniTower


100
sinda
ip adresa: 217.65.. - vreme: 03-Dec-2009 19:12:03 - #33186

testirali smo ovu kartu na sledecoj konfig:c2dE7200 oc 3.4 ghz;4gb kingston hyper-x 800mhz;ep35ds3-L...crysis warhead 1024x768 all enthusiast podesavanja u proseku oko 40-50fps!kuler tih,maltene necujan,mada izgleda malo drugacije nego na slici...to sto je 128-bitna se uopste ne primecuje,moj drugar bob je bio presrecan kad je video kako sljaka krajdza u fulu na dx10!:))))pa bobe,uzivaj i izvuci maximum iz ove zverke od karte koja trosi kao upaljac!!:))) +:dobra karta,dx 11 -:brza od 4850 za 10-15% a skuplja 50%


100
bob
ip adresa: 79.101.. - vreme: 01-Dec-2009 20:12:46 - #33066

uzo sam ovu kartu pre neki dan i nabo na plocu msi k9n neo v3, na kojoj je athlon 5600+,4 GB rama na 800 Mhz,prastari hard od 120 Gb,a sve to povez`o na 450w nekog kineskog napajanja sto sam pre 4 god. platio jako malo,i CoD 6 na 1280x1024 sve u fulu daje u proseku 70fps,a na istim podesavanjima isti rezultat imam u fall out 3 sa svim expanzijama predjenim... a karta je besumna i temp. je oko 30-35 stepeni....pa ko voli nek izvoli


100
Marko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 30-Nov-2009 10:11:28 - #32961

Ako ti se baš ne žuri sačekaj, posle nove godine uzmi 5850 i miran si minimum 3 godine.


100
sax
ip adresa: 212.62.. - vreme: 29-Nov-2009 21:11:18 - #32942

malo trosi, na 550w mozes i CFX ali ipak neko bolje napajanje da imas jer ti nije samo bitno za grafiku vec za sve, a sam odluci koju ces da uzmes, ako ti je frka ti uzmi ovu pa posle jos jednu CFX je jaci od 5850


100
novac
ip adresa: 93.86... - vreme: 27-Nov-2009 17:11:21 - #32835

pa sta je bolje uraditi sacekari da pojeftini 5850 ili da odmah uzmem ovu. i jos nesto koliko uzima napajanja i da li je dovoljno napajanje od 500 wati ali ne tako kvalitetno


100
Marko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 25-Nov-2009 11:11:01 - #32690

Ako imaš dual core bar na 2.5GHz i ovu grafiku radiće ti super. Odlična grafika za taj novac, naravno ako imaš više para doplati i uzmi 5850.


100
novac
ip adresa: 93.86... - vreme: 24-Nov-2009 22:11:37 - #32669

kako ide gta4 sa nekim dual core procesorom i dali ide oko 40 frejmova u sekundu, i dal imi rpeporucujete ovu graficku ili neku bolju +:directx 11


100
shomi
ip adresa: 95.85... - vreme: 18-Nov-2009 07:11:30 - #32306

@Djole OK sad kontam da ste pricali o ATI 9600 to jeste. Ali sto se tice magistrale sigurno smanjuje performance kartice ali je zato u srednjem rangu 130-150e dok je 5850 i 5870 cija je magistrala poboljsana na 512 bita cena 250 i 300e. 5770 je kartica koja je po performansama u igrama i 3d marku u rangu sa 4870 a trosi 40% manje struje (100W naspram 160W) i pruza najnovije tehnologije izrade 40nm, DirectX 11, Shader 5. Ali kad se udje u igru koja ima podrski DX11 onda je ova kartica bolja u performansama tad od 4890. Ja sam zadovoljan sa ovom karticom, manja je od moje predhodne Bliss 9600GT 1Gb GS Gainward sto mi je veoma drago. Dobar je overclocker, tiha je . +: 40nm, DirectX 11, Shader 5


100
Djoka
ip adresa: 89.216.. - vreme: 18-Nov-2009 04:11:03 - #32301

Shomi mislio sam na Ati radeon 9600 :-).Inace imam 9600 gt od nvidie.Slucajnost ili ne bukvalno je tako :-) inace ne kazem ja da je losa graficka,ali bi to sve lepse radilo na 256 bita,ali to nisu hteli da rade da nebi bila parnjak 4890/4870.Ovako je izmedju 4850 i 4870 eto to je najrealnije :-).


100
'shomi
ip adresa: 95.85... - vreme: 12-Nov-2009 22:11:00 - #31932

@eee "uopste nije mana to stgo je magistrala "samo" 128 bita ,ova kartica ima bandwidth oko 80 GB/sec a ti si sa tvojom 9600 imao 6-7 GB/sec" Tachnije ti sam 9600GT imas protok 64Gb/s a 5770 ima 76.8 Gb/s. Ali arhitektura je sasvim razlicita tako da je velika razlika.


100
eee
ip adresa: 87.250.. - vreme: 11-Nov-2009 19:11:12 - #31835

uopste nije mana to stgo je magistrala "samo" 128 bita ,ova kartica ima bandwidth oko 80 GB/sec a ti si sa tvojom 9600 imao 6-7 GB/sec a to je ogromna razlika ...prednost ove graficke je high end gddr5 memorija i brz gpu ...na rezolucijama do 22" ces sve igrati odlicno na max podesavanjima sa ovom grafickom ...nije sve u magistrali ,graficke koje imaju magistralu preko 256 bita moraju da se montiraju na superbrze maticne ploce koje imaju isto tako brze magistrale da bi ih u potpunosti iskoristio ...inace ti ne vredi nista ni da je duplo sira magistrala +:dx 11 ,eyefinity ,mali potrosac l,dosta jaka


100
Djoka
ip adresa: 89.216.. - vreme: 10-Nov-2009 23:11:41 - #31772

Brate nemoze ovo da bude u rangu ni sa 4870 kada ima magistralu od 128 bita....E 128 bita.....Skrnavili su je....tuga,dzaba sve pa ja sam sa Ati Radeon 9600 pre 6 GODINA imao 128 bita magistralu..I 256 je za danasnjicu malo.ali sta je tu je.Da 5870 ima 512 bita znas koja bi to razlika bila,logican nastavak za gomilu informacija koje su ovako suzene na protok koji je ogranicen sa 256 bita!


100
KilleX
ip adresa: 91.148.. - vreme: 06-Nov-2009 18:11:21 - #31510

Po pitanju brzina procesora i kolicine i brzine memorije ista je kao 4890 . Razlika je u tome sto ima 128 bita pa je nazalost u rangu sa 4870 . Nove tehnologije kao sto su DirectX 11 i ATI Eyefinity savrsene su za novije doba (pogotovo ako planirate da koristite windows 7). Iako sporija od 4890 to uskoro nece biti problem jer sa novim draiverima te performance ce da se poprave . Novije igram na 22'' monitoru sve na full . Hladjenje je tiho i vrlo efikasno ( u igrama u full loadu temperatura neprelazi 60 °C) . Jako sam zadovoljan sa karticom i jos da napomenem dve ove u crossfire modu su brze od 4890 u crossfire modu . +:Mocna graficka , DX11 , malo trosi ....


100
hOlyYy
ip adresa: 78.30... - vreme: 02-Nov-2009 03:11:50 - #31274

da 128 bita je tacno :)


100
braca
ip adresa: 85.222.. - vreme: 01-Nov-2009 14:11:14 - #31232

da i plus 128bit??? ili je to tacno????

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan