AMD
FX-8120 3.1GHz 8MB AM3+
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač AMD
  Model FX-8120 3.1GHz 8MB AM3+
 Arhitektura Socket Socket AM3+
  Radni takt 3.1GHz
  TDP 125W
  Izrada 32nm
 Integrisano L2 keš 4x2048KB
  L3 keš 8192KB
  Konfiguracija 64-bit
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
jager
ip adresa: 66.249.. - vreme: 24-Nov-2014 17:11:34 - #122863

@vlado nk samo da odgovorim samom sebi, zamenio sam ovaj procesor za core i5 4690 i razlike su ne ogromne nego sam ostao bez reci... Uparen sa r9 270x i 8gb rama dobio sam 3-4x veci framerate u honu, 2x vise u far cry 4 i u svemu vecu stabilnost fps-a... Ocekujem samo jos da vidim skor u bf3 pa da umrem... Izbegavati bulldozer amd po svaku cenu, jedini vredan je fx 8350... Mada mislim da je i5 4460 bolji izbor +:errrrrr... mozda video edit i streamovanje -:potrosnja, ocajne performanse, temperatura strasna


100
Vlado nk
ip adresa: 23.236.. - vreme: 04-Aug-2014 19:08:06 - #120409

Ne propustas gotovo nista, igra kao i7...


100
jager
ip adresa: 89.110.. - vreme: 21-May-2014 16:05:14 - #118885

jel moze neko da mi kaze realnu razliku u performansama u igrama izmedju fx-8210 i intela 4670k/3570k... Posto sam dobio ovaj za 100e pa me zanima sta propustam... Samo budite objektivni molim vas +:performanse. cena -:grejanje, struja


100
No name
ip adresa: 93.86... - vreme: 11-Jan-2014 12:01:17 - #115343

Ajde ne palamudite molim vas...sto se tice ove igre ja imam q6600 4 GB ddr2 i gtx 650 i tera mi crysis 3 na ULTRA detaljima,bez seckanja i jebavanja...ne treba vam 8 ili 6 core...cist luxuz ko hoce! Inace sve zajedno placeno 160e :-) +:CRYSIS 3 -:CRYSIS 3


100
srle
ip adresa: 109.93.. - vreme: 30-May-2013 13:05:34 - #107895

Procesor je dzabe za ono sto nudi, uzeo sam ga pre 8 meseci bio je 135e sada je pao za manje od 10e... tu je i 8320 kao isto odlicna kupovina i naravno 6300. 8xxx prcesori su ipak dosta bolji za renderovanje i slicne stvari. +:odlican procesor


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 28-May-2013 22:05:10 - #107841

ta maticna od 30 evra nema dobar cipset da bi komponente pravilno komunicirale.Maticne ploce za ovaj procesor trebaju da imaju najmanje amd970 northbridge za pravilnu komunikaciju komponenti,pre ce biti maticna za 60e. +:sve je to ok -:kao da si stavio ferarijev motor u ficu


100
ajvy
ip adresa: 178.22.. - vreme: 30-Apr-2013 16:04:14 - #107058

@Shone hvala na odgovoru, @Pile 660 naravno


100
Pile
ip adresa: 82.145.. - vreme: 28-Apr-2013 16:04:38 - #107010

Koja grafa se bolje uklapa uz ovaj cpu gtx 660 ili hd 7850 treba mi za igranje na najvisim detaljima u 1080p rezoluciji.


100
Aki
ip adresa: 82.145.. - vreme: 27-Apr-2013 09:04:47 - #106971

Koja je to igra?


100
Vlado nk
ip adresa: 188.12.. - vreme: 24-Apr-2013 04:04:26 - #106866

Odgovor je lak- AMD 8120 jer ima 8 fizickih jezgara. Igre traze jezgra, tako da uzmi njega...


100
Golf 2 gti
ip adresa: 82.145.. - vreme: 21-Apr-2013 11:04:28 - #106776

Uvelikoj sam dilemi koji od navedenih procesora da uzmem treba mi za igranje igara na najvisim podesavanjima u full-hd: fx 4170, fx 6300, fx 8120, intel i3 2130, intel i5 2310. Odgovor hitno.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 19-Apr-2013 18:04:16 - #106731

do 4 ghz opusteno mada moze i vise.uzmi EVO varijantu obavezno,po mogucnosti r20.


100
ajvy
ip adresa: 178.22.. - vreme: 19-Apr-2013 12:04:34 - #106724

treba mi preporuka u vezi kulera za ovaj procesor,imam dovoljno jako napajanje to nece biti problem,mesta u kucistu ima dovoljno i imam kuler pozadi koji izvlaci vazduh. Mislio sam da uzmem COOLER MASTER Hyper 212 LGA775/AM2. Sta mislite o tome i koliko moze da se klokne da ostane stabilan u radu?


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 18-Apr-2013 19:04:45 - #106711

zaobidji tu maticnu a grafiku probaj vec seriju 6xx ako imas kintu.


100
Dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 16-Apr-2013 07:04:12 - #106618

Kako vam se cini koniguracija: cpu fx 8120, maticna ploca msi 970a-g46, ram memorija 8 gb 1600 mhz, graficka gtx 560 ti, napajanje lc 600w dal nesto da menjam treba mi za igranje igara na najvisim detaljima u full-hd.


100
DOolisha
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Apr-2013 13:04:09 - #106253

Odlican, samo dobro hladjenje obavezno i za northbridge isto, obavezno u kombinaciji sa brzim SSD-om+ Gigabyte ploca 990 fx od 80 i kusur evrica, igrice batalite i uzmite neku normalnu grafu. Za ove pare nema ni blizu od Intela nista, a za one srecnike kojima su cene samo brojevi na papiru kupite MAC. Poz


100
Dusam
ip adresa: 82.145.. - vreme: 31-Mar-2013 21:03:46 - #106066

Ja sa ovim procesorom 8gb ram 1600 mhz sa hd 7850 klokovana 1300 za cip i 1600 memoria cryis 3 radi sve na ultra u full hd sa ukljucenim 8x MSAA.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Mar-2013 23:03:57 - #106028

ne sali se.na ultra ti ne radi sigurno.


100
Vlado nk
ip adresa: 188.12.. - vreme: 29-Mar-2013 13:03:54 - #105959

Salis se, meni Crysis 3 na AMD 3 core 455 , 4 Gb DDR3 i Graf GTS 450 sa pola gige DDR5 radi ko lud !!!


100
nn
ip adresa: 82.145.. - vreme: 27-Mar-2013 21:03:16 - #105886

Moze li sa ovim procesorom da i 8gb ram memorije i sa grafom hd 6850 da se tera crysis 3 na ultra u rezoluciji 1440x900.


100
pericadex
ip adresa: 94.250.. - vreme: 26-Mar-2013 01:03:32 - #105822

@a Za procesor ne znam ali sto se tice graficke ona ce ti ga kociti. Ja imam 7850 koja je malo fabricki jaca od 560ti. A overklokovo sam je na 1100/1400, sto je skoro 30% povecanja, i opet za glatku igru, moram da smanjim par detalja vode i sijenke i slicno.


100
a
ip adresa: 82.145.. - vreme: 18-Mar-2013 07:03:32 - #105491

Dal ce da gura sa gtx 560 ti i 8 gb rama crysis 3 na ultra u full-hd.


100
Pedja
ip adresa: 92.244.. - vreme: 12-Mar-2013 07:03:18 - #105182

Ovaj procesor uspesno tera Crysis 3,ali ako je tvoja grafika dx11,ako nije nista od igranja.Ja sa 8150 i hd6870 1920x1080,na low dobijam nesto vise od 30fps.


100
aca
ip adresa: 82.145.. - vreme: 09-Mar-2013 18:03:01 - #105052

dal je neko igrao crysis 3 sa ovim pocesorom i gtx 295 single pcb i na kojim podesavanjima igre i u kojor rezoluciji.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 09-Mar-2013 13:03:40 - #105037

da


100
mile
ip adresa: 82.145.. - vreme: 08-Mar-2013 19:03:05 - #105013

mogu li sa ovim procesorom i gtx 660 ti i 8 gb rama 1600 mhz da teram crysis 3 na ultra u full hd.


100
srle
ip adresa: 109.92.. - vreme: 27-Feb-2013 10:02:56 - #104501

uzmi 8320 ili 6300 procesore Sto se tice samog procesora ima 8 jezgara stim da AMD jezgra nisu isto sto i intelova jezgra. Postoje ogromne razlike u arhitekturi.


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 24-Feb-2013 20:02:08 - #104335

Ima pravih 8 jezgara! I 8 virtuelnih-logickih jezgara...Dakle, Intel i3 ima 2 fizicka i 2 logicka, ovaj ima 8 fizickih!!!!


100
Ризла
ip adresa: 178.14.. - vreme: 24-Feb-2013 19:02:35 - #104330

Да ли овај процесор има 8 права језгра или 8 права и 8 виртуелна, и до колико може да иде када се оверклокује? Хвала на будућем одговору! :)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 22-Feb-2013 16:02:06 - #104217

1055


100
dimke
ip adresa: 82.145.. - vreme: 21-Feb-2013 17:02:47 - #104158

U velikoj sam dilemi dal da uzmem ovaj ili AMD Phenom II X6 1055T treba mi iskljucivo za igranje igara


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 20-Feb-2013 20:02:12 - #104127

Naravno da bi mogao.....Igre traze jezgra, a ovaj ih ima cak 8.....Sa njim si miran 4 godine....Jedino ne znam zbog graficke, jer nema Direx 11 da lices moci Crysis 3 na Ultra....Pozz


100
gagi
ip adresa: 82.145.. - vreme: 20-Feb-2013 16:02:29 - #104109

mogu li da teram serious sam 3 , flatout 3, nfs the run , btf 3, far cry 3, cod 9, medal of honor 2012 itd sa ovim cpu-om i 8 gb rama i gtx 285 na ultra u full hd.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 20-Feb-2013 02:02:32 - #104088

istina je.imas ti ploce koje podrzavaju i do 7 grafika.mada to je vise do cipseta itd.ima milion kombinacija tako da moras da pogledas iskljucivo za to sto ti imas


100
czv
ip adresa: 82.145.. - vreme: 19-Feb-2013 17:02:38 - #104066

Imam ovaj cpu sa MSI 990FXA-GD80 klokovan na 4.5ghz ploca ima 4 slota za grafe. Ja imam 2x gtx 295 one su sa 2 procesora cuo sam da ploce podrzavaju samo 4 graficka procesora. Pa dal je to tacno ili ne i kolko najvise mogu da se stave dual gpu grafe . Hitno odg.poz admine.


100
milos
ip adresa: 82.145.. - vreme: 13-Feb-2013 18:02:23 - #103808

Kupio sam ova cpu sa msi 970a-g46 i 8 gb rama sa napajanjem lc 600w jednom optikom i grafom gtx 650 ti i hdd western digital 160 gb. Sve komponente su nove osim napajanja i hdd-a. Sastavio sam komp ali corak hdd se ponasa cudno kad startujem komp i ubacim cd da instaliram sitem pojavi se crn ekran i to je to. Zvao sam majstora sve je lopo skopljeno ali isto. Hdd radi na drugi komp lepo. Pa dal mozete dami kazete u cemu je problem. I dal moze negde da se kupi ovakav nov. +:problem -:problem


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 11-Feb-2013 20:02:44 - #103709

Koliko vidim, bolja je 6990.....Ali,danas imas jeftine a odlicne graficke, tipa GT 660 ili 7870...KKostaju ispod 200 eura....A imas i sjajnu 7950 3 GB DDR5 384 bita, kosta 267 eura...Pozz


100
borko
ip adresa: 82.145.. - vreme: 11-Feb-2013 20:02:53 - #103707

Vidim raspravljate o grafickim kartama pa bih voleo da znam moze li da izvuce max iz gtx 590 i dali je bolja ova ili hd 6990 za igranje igara.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 10-Feb-2013 16:02:11 - #103633

nikako


100
micko
ip adresa: 82.145.. - vreme: 10-Feb-2013 15:02:44 - #103624

moze li da izvuce max i gtx 660ti sli. Ako ne moze preporucite mi neki ko moze.


100
Pedja
ip adresa: 92.244.. - vreme: 09-Feb-2013 20:02:00 - #103603

Ja sam samo naveo minimum za pristojno igranje,sto znaci,ako uprostimo,ove godine 30,a sledece izadje igra koja podrzava 6 ili 8 jezgara,imaces i dalje 30 i vise, a svi sa manje jezgara,manji fps.Ostavite se testova koji mahom radjeni za intel,ovo je extra procesor za male pare.Ovo je ipak pravi 8-jezgarni procesor. +:za mikija


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 09-Feb-2013 11:02:14 - #103573

Ma Pedja prodaj te dve i uzmi gtx 560ti. Ja sam je uzeo pre neki dan igre rade odlicno. Tako da ti je ovo moja preporuka,a ti radi sta ti volja.pozzz


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 07-Feb-2013 20:02:26 - #103486

30 frejmova ove godine,a sledece da kupuje sve novo ili?


100
srle
ip adresa: 82.145.. - vreme: 07-Feb-2013 19:02:38 - #103482

izostavio sam mhz kod 8 gb rama 1600


100
srle
ip adresa: 82.145.. - vreme: 07-Feb-2013 19:02:52 - #103481

moze li sa ovim procesorom i gt 8800 256 mb sli sa 8 gb rama 1600 da radi max payne 3 na ultra u full hd.


100
Pedja
ip adresa: 92.244.. - vreme: 07-Feb-2013 17:02:13 - #103478

Slobodno uzmi ovaj procesor,moze bez problemada tera 680-ku,na 1920x1080 razlike su male,sa intelom ces da izguras koji frejm vise,jer vec imas plocu,sve preko 30-35fps,(a to je otprilike minimum za normalno igranje)je ok.Nista ti ne znaci sto ce intel da ti izvuce ne nekoj igri 60 fps-a a ovaj 55. +:za mikija


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Feb-2013 15:02:10 - #103410

vojkane ovo nisu saveti za fan boyove vec za realne prefrormanse racunara.bilo koji fx ispod 4.5 ghz ne moze da ima rezultate u igrama kao i5....cak i vecina i7 je slabija od i5 u igrama.


100
Vojkan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Feb-2013 03:02:41 - #103388

Zavisis ta podrazumevas pod "max", ovaj procesor definitivno moze da sahrani tu graficku karticu u vecini sadasnjih situacija i u svim buducim, i5 bih izbegao u sirokom luku ako zelim da zadrzim racunar, a posto vec imas plocu i ostalo, uzmi lepo FX 8320. Ukoliko zelis da uzivas u igrama, savetujem tid a se otarasis nVidia kartice sto pre.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 03-Feb-2013 16:02:48 - #103246

sa onom grafickom samo na gaming grade intel.iskljucivo na i5 ne na i7


100
miki
ip adresa: 82.145.. - vreme: 03-Feb-2013 13:02:53 - #103239

pa dal onda da uzmem fx-8350 sa dole navedenom plocom i ram memorijom ili da predjem na intel.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 03-Feb-2013 13:02:12 - #103237

iz te grafike ne


100
miki
ip adresa: 82.145.. - vreme: 03-Feb-2013 10:02:49 - #103226

moze li ovaj cpu da izvuce max iz gtx 680 sa msi 970a-g46 i 8gb ram 1600mhz


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 03-Feb-2013 06:02:44 - #103222

Napajanje LC Power LC600H snage 600w kosta 31-2 eura u winwin-u. Ako si na to napajanje mislio. Pozz... +:vlado nk -:vlado nk


100
Darko
ip adresa: 178.22.. - vreme: 02-Feb-2013 20:02:38 - #103195

Ne, treba ti bar 500W firmiranog napajanja.


100
pera
ip adresa: 82.145.. - vreme: 02-Feb-2013 19:02:56 - #103187

Moze li napajanje od 400w da izgura ovaj procesor sa plocom msi 970a-g46 sa 4 gb rama 1600 mhz i grafom geforce gt 8800 i jedna optika i hdd 160 gb. Sve komponete da rade u defout-u. Pozz...


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 01-Feb-2013 17:02:02 - #103127

Pitanje za uvoznike-kad ce se kod nas konacno pojaviti FX 8100,jer ce biti sa njim bas svi zadovoljni? Hvala! -:Intel bolji


100
dimi
ip adresa: 82.145.. - vreme: 31-Jan-2013 21:01:19 - #103081

hvala mnogo


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 31-Jan-2013 21:01:21 - #103078

cudno pitanje...6990


100
dimi
ip adresa: 82.145.. - vreme: 31-Jan-2013 12:01:15 - #103051

dal je bolje da se upari ovaj cpu sa hd 5970 ili 6990 treba mi za igre.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Jan-2013 21:01:43 - #103023

nema na cemu


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Jan-2013 21:01:21 - #103022

moze bez ikakvih problema,naravno uvek veci fps sa klokovanjem jer prosto ovaj cpu je bolji za multitasking od igara tako da 4 ghz sa njim je sasvim pristojno za sve igre


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 30-Jan-2013 19:01:55 - #103016

dal bi ovaj procesor sa msi 970a - g46 i 8gb rama izvuko max iz hd 6990 i moze li da gura crysis 3 na najacim podesavanjima u full hd. Hvala.


100
goran
ip adresa: 82.145.. - vreme: 30-Jan-2013 19:01:30 - #103015

hvala puno...


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Jan-2013 19:01:20 - #103014

Mozes ali me brine odziv tj kolicina fps-a koju bih dobio. Crysis 3 je zasnovan na cry endgine 3 koji je koriscen i u Crysis 2 tako da nije mnogo zahtevniji. Sada su koristili samo vise finih detalja kao poboljsani anti-aliasing za koji su te kartice tu i tamo kao i veliko poboljsanje u segmentu tesalacije ( svi objekti na velikoj blizini kao i sa zumom izgledaju fantasticno ). Problem sa gtx 295 je to sto je prejaka kartica fizicki , dok softverski zaostaje za danasnjim standardima,ali ako juris standard pogotovo u srbiji moras da budes tezak burzuj. Igrao sam bas sa SLI dual 295 grafikama crysis i izvlacio sam 50 fps i malo vise na ultra na full hd mada kada je neka zesca akcija znao je da pada fps.Takodje ne bi bilo lose da klokujes procesor na 4ghz jer ipak koristis 2 grafike,znacice ti puno,samo iskljuci turbo mod pre toga i barem po mom misljenju barem jos godinu,max dve ces moci da igras idalje sve na full detaljima na najvecim rezolucijama.


100
goran
ip adresa: 82.145.. - vreme: 30-Jan-2013 15:01:16 - #102999

shone brate pomagaj kupio sam ovaj cpu upario ga sa 970a-g46 i 8 gb rama 1600 mhz pa me zanima dal da kupim novu grafu jer su mi od predhodne kofiguracije ostale dve gtx 295 i napajanje 1200w pa me zanima dal bi mogo da teram crysis 3 na ultra u full hd sa njime ili ne. Pozz...


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 29-Jan-2013 17:01:42 - #102942

ljudi predlozite mi neki kuler za grafu gtx 295 dual gpu inace uparena je sa fx 8120 i 8 gb rama 1600 mhz sa plocom msi 970a-g46 i napajanje od 1000w sve komponete rade lepo i ne greju se osim grafe pa zato pomagajte inace nosio sam je u servis sve testove je prosla ocistili su prasinu menjali termalnu pastu i nista.


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 17-Jan-2013 19:01:52 - #102215

Ne znam ja sam sa njom terao sve ove nove igre na ultra eventualno high. Sto se ticne ram memorije tvoja ploca moze max da podrzi 16gb na 1333 mhz tako da pazi kad kupujes.


100
Deki
ip adresa: 188.24.. - vreme: 17-Jan-2013 12:01:38 - #102189

Hvala puno,mislim ovaj procesor,ATI 7850 grafičku karticu i 16 GB RAM ,nadam se da će uspešno da parira sledećoj generaciji konzola(pogotovo što ja igram na nižoj rezoluciji - 144x90099). +:Za Dušana -:Za Dušana


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 16-Jan-2013 16:01:58 - #102144

moze


100
Deki
ip adresa: 188.24.. - vreme: 16-Jan-2013 14:01:23 - #102135

Je li može ovaj procesor na ploču Asus M5A78LLE?


100
milos
ip adresa: 82.145.. - vreme: 12-Jan-2013 14:01:42 - #101904

ima ovaj cpu odlican je upario ga sa msi 970a-g46, 8gb rama i gtx 285 ali grafa je crkla pa vas molim ako neko ima gtx 295 na prodaju neka napise svoju ponudu. Pozz...


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 10-Jan-2013 19:01:27 - #101793

ma to je sve besmisleno davati tolike pare...imao sam iskustva sa svakakvim pocevsi od tx3 koji je bukvalno za dz do v8 koji je preskup...prevelike razlike nema ali treba ici na neku zlatnu sredinu.ja koristim trenutno 212 EVO R16 i fx8120 na 4.0 ghz mi ne prelazi 52 stepena tako da sta vise reci o tome...


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 10-Jan-2013 16:01:35 - #101787

za tebe imam Cooler Master Hyper 412 Slim kosta oko 45 eura ja ga koristim na fx 8120 klokovan na 4 ghz radi dodro temperatunra ne prelazi 65 stepeni.


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 10-Jan-2013 14:01:03 - #101778

Svasta,mislim da je najbolji Kuler Noctua,kosta 20 eura i sa njom ces moci i da ga klokujes............


100
dare
ip adresa: 82.145.. - vreme: 10-Jan-2013 13:01:13 - #101774

ima ovaj procesor sa standardnim kulerom kuler je bucan kao traktor cpu se pregreva pa vas molim da mi preporucite neki kuker do 40 eura. E da cpu je am3+ soket.pozz.


100
AMDfan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 26-Dec-2012 10:12:39 - #100928

@Dusan DA


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 26-Dec-2012 08:12:05 - #100924

dal ce ovaj cpu moci da tera crysis 3 sa gtx 295 sa 2 graficka procesora i 8gb rama na 1600mhz na ultra podesavanja u full hd-u.hvala unapred.


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 25-Dec-2012 21:12:01 - #100906

zasto se stekati za procesor ako si dao 350+evra za grafiku uzmi 8350 za 170evra i da onda neces imati problema


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 23-Dec-2012 22:12:03 - #100798

sa tom grafikom bih trebalo barem u teoriji.mozda bih eventualno trebao da predjes za 2-3 godine na 16 giga rama mada sem toga teoretski da.eventualno bih imao problem ako se neki standard promeni kao uvodjenje 4K monitora i slicno


100
Nemanja
ip adresa: 109.12.. - vreme: 23-Dec-2012 21:12:17 - #100797

M5A99X moja greska


100
Nemanja
ip adresa: 109.12.. - vreme: 23-Dec-2012 21:12:09 - #100796

Zasto svi kritikuju ovaj procesor?Ja mislim da uz maticnu m5a990fx radeon 7970 i 8 gb ram sve radilo na ultra jedno 4 godine.ISPRAVITE ME AKO GRESIM.


100
Danilo
ip adresa: 130.18.. - vreme: 14-Dec-2012 13:12:06 - #100270

Buldozeri klokovani mnogo više troše, nego klokovana Vishera, tako je i kod ova dva modela. To u stvari je jeste najveća mana Buldozera ogromna potrošnja.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 23:12:54 - #100253

razlika u temperaturi je 12% a razlika u potrosnji 20% a dobijas 2 jezgra vise.po kojoj logici je to lose?


100
Danilo
ip adresa: 93.87... - vreme: 13-Dec-2012 23:12:59 - #100252

Mislim na temperature i potrošnju klokovanog procesora, obe stavke su jezive.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 23:12:35 - #100251

pa ti dajes prednost a realnost i testovi ne :) temperature sa ekstremnim klokovima na 8120 su zalosne u odnosu na predhodne generacije tako da ne znam na sta konkretno mislis.max temperatura za njega je 62 stepena koja ne znam po kojim standardima mislis da je visoka ali koliko ja znam za cpu su visoke temperature 80-90+.naravno koja razumna firma bih izbacila novu arhitekturu koja je losija od stare,manja potrosnja i temperatura su podrazumevane stavke ali odakle odjednom ta stavka da je stara arhitektura imala losu potrosnju i temperaturu ne znam.tdp od 125w je vec dugo na AMD-ovim procesorima tako da to nije nista novo.a sam company je pionirska igra multithredinga tako da ne znam isto na sta si mislio sa time sto je iz 2006?


100
Amdfan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 13-Dec-2012 22:12:30 - #100244

Mene zanima sta znaci "mnogo se greje"??? greje se vishe od fx83xx al kakve sad to veze ima kad je jeftiniji i stariji a samo malo slabiji, a pritom te temperature nisu velike i sasvim su prihvatljive ?? FX6300 je OK procesor i super mu je cene al trenutno me kopka sto za 1000din vishe mogu da uzmem fx8120 (kad ga vishe ne bude 8120 u prodaji onda fx6300 prolazi)! Na kraju graficka je presudna za igre u ovom slucaju!!! fx8120 u idle je 33c u full loud je 55c sa stock coolerom na 3.5ghz to je sasvim pristojno! Nista licno!


100
Danilo
ip adresa: 93.87... - vreme: 13-Dec-2012 21:12:17 - #100240

Company Of Heroes je izašao još 2006. godine, novi tek treba da izađe. FX 6300 isto može da se klokuje i to srazmerno više nego 8120, sem toga, manje se greje i više se troši. FX 8320 je sasvim druga priča, ali ako poredimo FX 6300 i 8120, ja prednost dajem FX 6300.


100
ajvy
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 21:12:52 - #100239

sredio sam ranije sve u biosu i sada sam izbrisao program,za sad nema problema. hvala na brzom odgovoru ;)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 19:12:52 - #100235

single thread da,a sta je sa multi igrama koje su vec dosle na scenu kao btf3,Quake 4 Company of Heroes, Crysis, ,Supreme Commander ,Call of Duty 4 ,Unreal Tournament 3 ,Prey ,Fear....fx 6300 je samo jaci zbog viseg stock clocka sto moze da se postigne sa ovim u roku od 2 minuta sve sa stock coolerom,cak ga nije potrebno ni menjati.ako vec planiras da kupujes procesor za igre moras da shvatis sta igre zahtevaju.ako igras igre koje zahtevaju 1 jezgro onda ti je bolja cak i phenom serija dok ako zelis da igras novije naslove uvek ces proci najbolje sa najvecim brojem jezgra pri velikom clocku npr 4 ghz. -:Danilo


100
Danilo
ip adresa: 93.87... - vreme: 13-Dec-2012 18:12:51 - #100231

FX 6300 je bolji za igre.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 18:12:50 - #100225

prosto udji u bios i idi reset settings.sa time ne mozes da pogresis


100
Doom
ip adresa: 109.24.. - vreme: 13-Dec-2012 17:12:03 - #100222

Jel bolji ovaj ili fx6300...? uglavnom mi treba za igrice. Hteo bi i neki OC kasnije a imam msi 970a-g46 pa me zanima dali ce bolje da se oc 6300 zato sto je 95w


100
Amd fan!
ip adresa: 178.22.. - vreme: 13-Dec-2012 15:12:45 - #100217

Napishi koja ti je ploca tacno! Sve se to moze podesiti u BIOS-u direktno, ja retko kad koristim softwere za OC, oni su dobri samo za pracenje temperature, napona itd! Obrishi ga, a sve ostalo mozes da podesish u BIOS-U direktno od CLOCKA do Ventilatora... Ako ne znah kako, napishi model ploce da moze neko ko ima iskustva sa slicnom ili istom da ti pomogne!


100
ajvy
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 15:12:28 - #100215

imam mali problem,na easy control center (gigabyte ploca) on sam podesava vrednosti clocka,tj clockuje ga preko date vrednosti ( u jednom trenu sam video 9600 mhz) i komp se gasi je l'...sad,mogu li da ga uninstaliram,i da li ce se to odraziti na automatski rad coolera? trenutno radi na 100 % ako je temp procesora 66 stepeni,a ovako regulise sam


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Dec-2012 11:12:04 - #100208

radi se o odnosu cena-performanse.malo si promasio temu


100
srle
ip adresa: 79.101.. - vreme: 13-Dec-2012 10:12:39 - #100202

bolje uzeti polovni q6600 ja sam sada bas prodao moj i to je procesor koji je dosta bolji od tih osakacenih g620 g550 itd :) Ovako pre i5 intelovo nista ne bi uzimao jer jeste preskupo :)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-Dec-2012 23:12:25 - #100147

sada mu je zalnsno smesna cena.ovo je trenutno best buy za obe marke


100
AMD fan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 26-Nov-2012 10:11:59 - #99329

Uzeh konacno i fx8120! Trazio sam fx8100 al ga nema nigde! Bestbuy! Stavio sam ga na ASROCK 970 Extreme3 i dogurao bez problema na 4.0ghz! Zaista ga mozete naci za 7-8k din nize nego FX83xx a nista mu ne fali na sa 3.4ghz sa stock coolerom! Od Vishera sam ocekivao mnogo vishe al corak! Vrlo su slicni! tako da je ovaj buldozer sad Bestbuy za prosecnog korisnika, mada je steta sto kod nas nema fx8100 koji sigurno ne bi presao 12k din! +:Bestbuy za prosecnog korisnika -:apsolutno nista za ovaj novac!!!


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 24-Nov-2012 22:11:10 - #99243

do 20 evra moze samo ako ne planiras da klokujes.tx3 evo.


100
dusan
ip adresa: 82.145.. - vreme: 24-Nov-2012 16:11:34 - #99219

ljudi predlozite mi neki kuler za ovaj cpu do 20 e.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Nov-2012 17:11:02 - #98667

4 modula sa 8 jezgra


100
krantela
ip adresa: 109.93.. - vreme: 13-Nov-2012 17:11:36 - #98666

jel je 8 core


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-Nov-2012 01:11:12 - #98540

Pre par casova sam instalirao na racunar windows 8 kako bih video da li je uradjeno ista povodom greske sa citanjem buldozer jezgara na njemu.Na prvi pogled bio sam odusevljen.U vecini slucajeva skoro pa sva jezgra su radila naizmenicno ili u bilo kom paru u odnosu na windows 7 gde je uglavnom redosled isao 1,3,5,7 ili 2,4,6,8.Greska na novom sistemu je vidljivo uklonjena a i poboljsanje performansi je primetno.A sada dolazi na red losiji deo price.Oko 50 posto igara koje sam probao da igram na windows 8 ili nisu radile ili im je trebalo po par minuta samo da startuju,a u nekim slucajevima gde se zahtevalo da se pokrene igra 2 put u procesima igra nije postojala dok se na ikonicu nije odazivala tako da je jedino resenje bio restart racunara.Windows 8 sam po sebi je genijalno uradjen.Poboljsanja su ga dosta ubrzala a i uprostila za koriscenje,mada i upropastile za mnoge stvari...Za sada po meni jedina stvar koja preostaje je da se ceka optimizacija igara za win 8 a zatim prelazak na njega,jer ovako se gubi pola poente imati ovako jak procesor.Takodje dosta prostih programa nije htelo da radi a i podrsku za maticnu plocu u vidu nekih fabrickih programa nisam uspeo da dobijem jer nije kompatibilna sa sistemom...sve u svemu njegovo vreme tek predstoji a ubrzanje rada procesora je zagarantovano. +:Windows 8 -:Windows 8


100
lazar
ip adresa: 79.101.. - vreme: 30-Oct-2012 22:10:40 - #98045

e na njih sam mislio,hvala ti :)


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 30-Oct-2012 21:10:59 - #98040

Buldozeri novi nece se praviti. Ali verovatno mislis na Visheru tj Piledriver. Trebalo bi za nedelju dve dana :)


100
Lazar
ip adresa: 178.22.. - vreme: 29-Oct-2012 22:10:49 - #98004

Jel se zna kad izlaze novi buldozeri kod nas?


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 29-Oct-2012 08:10:48 - #97964

ukupni dobitaj je 15% sa uracunatim i poboljsanjima u frekvenciji i boljim ipc. Tako da 83xx serija na istim klok brzinama kao i 81xx ima od 5 do 7% bolje performanse stim sto se bolje brzine lakse ostvaruju jer se manje greje i manje trosi. Ne vredi menjati buldozer za to ali su sasvim ok procesori :) Za nas sa buldozerom cekamo excavator ili steamroller :)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Oct-2012 14:10:46 - #97925

procesor je bruka :) ja sam mislio da ga menjam za 8350 ali kad sam video da je unapredjenje samo 15% onda sam odlucio da ga ipak ostavim...msm cista logika...8350 radi na 4.0 ghz sto znaci kada klokujem ovaj dobijam isto samo sa malo vecom potrosnjom struje...nema smisla prelaziti na noviji


100
Nenad
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Oct-2012 11:10:30 - #97920

Menjao sam 965x4 za ovaj procesor i razlika je velika.Neko rece da ovi procesori nisu za igre,pa taj nema pojma.Prvo je temperatura extra niska,od 19 pa na vise.Drugo sve igre igram na maximumu.Primer battlefield 3,sve na ultra.Bez ikakvih kocenja.Naravno imam konfiguracuju koja sve to gura,a to je:grafika gtx 560,ploca gigabyte 990xa-ud3,ram kingston 1600 8gb,ssd 120gb chronos,napajanje cooler master 600wati i kuciste da ohladi sve to cm storm trooper. +:8 JEZGARA,BRZ,HLADAN,EXTRA U IGRAMA


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 18-Oct-2012 11:10:08 - #97504

Evo malo novih informacija sa moje strane...Posto vec duze vreme koristim plocu MSI a970-G46 pa sam samim tim i imao vremena malo da eksperimentisem,skapirao sam neke stvari na koje se mnogi ljudi zale a to je uglavnom voltaza procesora koju sama ploca dize.Fora je veoma prosta.Za pocetak OC Genieje prvi koji je sam dize mada on je ostavlja idalje na automatskim podesavanjima u biosu tako da ne moze da se vidi tim putem a zatim amd turbo core je isto sam dize cak do 1.48 sto je zacudjujuce da je normalna voltaza za ovaj procesor.Ko god zeli da eksperimentise sa ovim neka skine programe AMD owerdrive i CPUID HW monitor i neka samo pogleda voltazu max sa turbo core ukljucenim pa onda sa iskljucenim...Razlika je skoro u celih 0.1 v.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 17-Oct-2012 22:10:46 - #97486

osnovna je 1.32 pise ti na amd-ovom sajtu a naj opustenije ga stavi na 1.4.izdrzace kao od sale...meni stoji na 1.46 za svakodnevnu upotrebu i u svakom testu ne pokazuje nikakve anomalije niti preveliku temperaturu.citao sam radove amd-ovih overklokera koji su sami rekli da je ostavljen velik luft sto se tice voltaze jer su sa starim serijama imali problema da ih to spali...sada su namerno stavili veci prolaz koji mu ne moze nista..igraj se sa time neces nista pokvariti ali samo gledaj prvo na temperature u biosu a onda tek na desku jer nisu ocitavanja nikad ista


100
srle
ip adresa: 109.93.. - vreme: 17-Oct-2012 20:10:14 - #97474

Da odgovorim kratko i jasno. Osnovna voltaza za procesor je cini mi se 1.285. Turbo boost kod mene moze da je dize i do ~1.418... tako da sam ga iskljucio :)


100
srle
ip adresa: 109.93.. - vreme: 17-Oct-2012 20:10:30 - #97473

Ja imam asus m5a87r2 plocu koja je dosta losija od te tvoje. Hladjenje Xigmatek Gaia jeftin hladnjak. Imam Antec9000 sa 4 ventilatora dobro provetreno kuciste. Turbo boost iskljucen. Procesor radi na 4.2ghz na 1.3v (pod fullloadom ide do 1.33 a kada nije pod opterecenjem pada i do 0.91v) temperature u gaming loadu do 50C cpu i na jezgrima 49C. U stress testovima linx cinebench fritz 7zip itd dolazi do 55C ( najvise preporuceno za procesor tj njegova jezgra je 62C). Ukljucene opcije za smanjenje potrosnje CNQ C1E C6 i APM na auto. Sa dobrih hladnjem maksimum za procesor je 1.5v. Mada za sve preko 1.4v treba dosta ozbiljnije hladjenje itd. Takva podesavanja se stavljaju samo ako juris na 5ghz klokove itd :)


100
Ilija
ip adresa: 109.10.. - vreme: 17-Oct-2012 14:10:31 - #97459

Pazario sam ovaj cpu pre par dana i za sada sam zadovoljan, samo mi je potrebna mala pomoc, imam asus V formula na njoj mi je fabricka voltaza za ovaj procesor podesena na 1.32v, isto tako je bilo i dok sam imao phenom 960t. Sad mi recite, koja je preporucena voltaza za phenom 960t a i za ovaj procesor posto sam imao jedno vreme imao probleme sa temperaturom,iskljucivo za gejming :D??? Hvala unapred


100
Goran
ip adresa: 109.22.. - vreme: 17-Oct-2012 03:10:48 - #97449

Ovaj je procesor odlican! Radi kao svacarac, kod mene radi na 4.1 GHz bez ikakvih problema, jedino mu je kuler malo njesra ali ja sam uzeo Thermaltake Contac 39 i pod njim temperatura na 100% load ne prelazi 35C sve preporuke za ovaj procesor jer je stvarno zver!


100
sasa
ip adresa: 77.105.. - vreme: 04-Oct-2012 23:10:41 - #96926

Fantastican. Bas pratim neku listu od jedno 100 ljudi koji su za Blender 3d radili renderovanje. Svi ru renderovali istu scenu ali su doduse koristili razlicite verzije ovog software. Tamo gde su bile iste ili srodne verzije ovaj procesor (ja ga imam) na 4GHz radi jednako kao pa cak i bolje od i7-3930 na istom taktu. Znaci radjeno je samo renderovanje i samo na CPU. Apsolutno sam pokidao ove ostale sa preskupim Intelima. i7-3930 kosta oko 500e pa ti vidi. Znaci govorim iskljucivo o renderovanju u Blenderu koje se radi na svih 8 jezgara. +:@vlado_nk


100
dk
ip adresa: 79.101.. - vreme: 04-Oct-2012 02:10:48 - #96881

Uzeh ovaj FX 8120 pre nekog vremena, uz GA-970A-UD3 plocu i 2x4 Gb DDR3 1333 ram. Radim 3d modelovanje, rendering, animacije, video obradu i slicno, i u takvim aplikacijama, koje mogu da iskoriste sva jezgra/threadove, ovaj cpu je odlican. Uz takodje odlican multi tasking. Losa strana su single thread aplikacije, jer je IPC manji nego recimo kod Phenom II cpu-a, pa bi ovaj cpu preporucio prvenstveno svima koji koriste softver koji iskoriscava veci broj/sva jezgra, dakle Adobe paket npr., rendering, video kompresija/obrada, i slicno. Lako se klokuje, moj drzim na 4GHz (250x15.5) uz Vcore=1.28. +:Dobar za multi thread aplikacije, multitasking, lako se OC-uje... -:Lose single thread performance, bucan box kuler...


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 03-Oct-2012 15:10:22 - #96853

Kakav je za rendering??????? Hvala unaprijed!!!!!!!!!!!! -:ne znam


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 01-Oct-2012 14:10:18 - #96742

A evo jos jedne fore sa UEFI biosom i MSI plocama.Ako se jednom uradi clock u ControllCentru on dize sam voltazu na malo opasnije po stabilnost i vek trajanja struje i u biosu kao i u svakom drugom programu moze da se smanji.Kad se restartuje racunar on ce vratiti na podesavanja sa controll centra tako da ako vidite neka nelogicna ocitavanja vcore koji treba da bude 1.32 a bude veci onda vratite podesavanja u controll centru i uninstalirajte ga


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 01-Oct-2012 11:10:57 - #96735

Hoce to da se desi. Znaci za svaki slucaj ipak ne dirati one nove opcije za automatsko overklokovanje. Recimo ja sam probao kod mene je ovaj UEFI easy bios overclock odma digao na 4.3 i 4.6 ghz turbo. Sto je bas blesavo, ponajvise zato sto ti iskljuci c'n'q koji dosta smanjuje potrosnju struje, da ne govorim sto ga tera do toplotnog limita odma idu jegra procesora na 50 ili 55 pod opterecenjem. Sto je malo pretoplo za uobicajnu upotrebu i prosecnog korisnika za koga je takva opcija i napravljenja. Mogli su taj auto OC da odrade sa malo skromnijim klokovima ;) Procesor je zverka cak se i ne greje previse dokle god su razumni klokovi u pitanju.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Sep-2012 14:09:09 - #96711

nema na cemu...uvek je poslednje mesto gde se pogleda :D


100
Nikola
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Sep-2012 13:09:26 - #96703

Hvala puno na odgovoru. Proverio sam par stvari sto si mi rekao i na kraju sam nasao problem. Tj. u biosu mi je procesor bio podesen da sam podesava frekvenciju tako da na nekim testovima sto sam radio dostizao je i preko 4.6ghz tj prakticno je overklokovao sam sebe kad mu je trebalo. Vrativsi ga na fixnih 3.1ghz i full loadu ne prelazi 45 stepeni. Hvala jos jednom na pomoci.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 29-Sep-2012 20:09:45 - #96678

Nikola za pocetak moras da znas da je cela serija stock coolera falicna.Ja sam imao jedan koji radi savrseno dok na drugom istom ovakvom cpu je od starta isao na max obrtaja.sve jedno kako god okrenes prebucan je sto je prvi razlog zasto sam ga menjao a drugi je da se ne lazemo ako imas 140 evra za procesor koji je bukvalno namenjen za klokovanje zeleces da ga klokujes tako da pretpostavljam da ces staviti i neki pristojan cooler na njega.Sto se tice tvog problema moras da iskljucis ljudski faktor iz price tj probaj ti a zatim jos neko ko se razume ili nesto slicno jer je moguce da radis nesto pogresno nesvesno.desava se prosto jer niko nije savrsen.zatim proveri da li su kukice na zakackama procesora ispravne tj da li skroz prijanjaju uz procesor bez ostavljanja rupa.a treca opcija je da probas taj cooler na jos nekom procesoru.sto se tice temperatura ovog cpu one su u idle sobna +3-5c a full load MAX 61c po amd-u,sto bi znacilo ili da nesto nije uredu sa tvojim cpu ili da postoji greska u montazi.ja ti preporucujem da sve poskidas do kraja cak i cpu i da probas ponovo.ako ne bolje je da se javis u servis jer nisu male pare za igranje +:Nikola -:Nikola


100
srle
ip adresa: 178.22.. - vreme: 29-Sep-2012 17:09:50 - #96670

Kod mene je slucaj ovakav. Uzeo sam ga sa xigmatech gaia (~25e) cooler i odma sam ga klokovao mnoziocem na 3.6ghz i turbo na 4.2. To dodje 18 i 21 mnozilac. Nisam ga testirao 24/7 ali bez povecanja voltazhe radi za sada stabilno. Pratio sam uputstvo sa overclocking neta i stavio pastu na aluminijumsku dodirnu povrsinu izmedju bakarnih cevi (2 paralelne tanke crte termicke paste). Mislim da je iskljucivati turbo glupo osim ako se ne ide na ozbiljno overklokovanje (~4.5ghz i veci klokovi). Sa ovim hladnjakom temperatura mi je pod 100% opterecenjem oko 53 stepena maximum (u zahtevnim igrama i testovima). Idle na 30 stepeni u dobro rashaldjenom kucistu. Definitivno nije najhladniji procesor ali moze da se zauzda. Stock cooler nisam isprobavao ali po pricama koje vidim ovde i po netu izgleda da jeste adekvatan za stock podesavanja ali nista od overclocka i tihog racunara sa njim.


100
Nikola
ip adresa: 178.14.. - vreme: 29-Sep-2012 17:09:41 - #96669

Uzeo sam ovaj procesor i moj prvi utisak je bio odusevljavajuci sve dok stock cooler nije poceo da se vrti na 7k rpm ne bi li ga ohladio na 50 stepeni. Kupio sam drugi kuler(lc cosmo cool 700grama ceo od bakra) ne bi li resio problem sa bukom i uspeo sam u tome sve dok nisam pokusao da instaliram neku igricu gde je ovaj procesor dostigao 80 i nesto stepeni sa 40-tak % koriscenosti i bio sam primoran da restartujem racunar ne bi li isti izgoreo. Stvarno ne znam vise sta da radim ako ima neko neki predlog nek napise -:Greje se kao zmaj


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 29-Sep-2012 01:09:10 - #96646

uzeo sam procesor, veoma zadovoljan :)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 22-Sep-2012 00:09:54 - #96299

care jel ti znas da citas? am3 i am3+ nije isto....na am3+ moze i am3 dok na am3 ne moze am3+...starija je verzija ploce.tj ne podrzava ovaj procesor kao sto je srle vec napisao


100
Zarko
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Sep-2012 20:09:13 - #96283

@srle - Ali i ova Crosshair IV Formula ima Socket AM3...Ne razumem kako onda ne moze...?


100
srle
ip adresa: 93.86... - vreme: 19-Sep-2012 18:09:05 - #96184

@Zarko Ne ide, treba ti crosshair V formula posto je ta am3+ socket a ovaj procesor trazi taj socket, IV ga nema. Mozes i onu sebretooth 990fx ona je pristupacnija a dobra je plocha za ovaj procesor.


100
Zarko
ip adresa: 93.86... - vreme: 19-Sep-2012 14:09:02 - #96167

Jel ide ovaj na Crosshair IV Formula-u maticnu? +:Pitanje -:Pitanje


100
Vlado nk
ip adresa: 188.12.. - vreme: 19-Sep-2012 00:09:34 - #96144

Njegova prava svrha i snaga ne mogu da se vise, jer malo sta uopte i koristi preko 4 jezgra.........Sjecate se Prvih 6-core, sad cuvenog 1100t????Kad se pojavio, prije 3 ili vise godina, rekose da i nije nesto bas.............A sada ga niko ziv ne prodaje! Zasto?? pa zato sto tada aplikacije Nisu trazile preko 2 jezgra, a sada traze i 20, ako ko ima toliko...............Ne sporim da Intel ima sjajnu seriju procesra, ali kas malo bolje pogledate, JEZGRA su najvaznija! Sto mislite, zasto je Intel napravio 6-core seriju i7? Pa zato sto je Morao da je napravi.........Vise nije dovoljan Quard za ove azdaje od programa.......Mislim na profesionalne a i pojedine igre traze preko 4 jezgra.........Dakle, ko danas kupi i3,zajebao se debelo, kad je ovaj skuplji samo 20 eura.........I3 je Dual-core. +:sjajan


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 01-Sep-2012 13:09:50 - #95471

ja imam lc 600w.bez problema ide...imam 6850 graf


100
Stefan
ip adresa: 93.86... - vreme: 01-Sep-2012 00:09:34 - #95454

Ma ni ja necu da ga klokujem jos dok ne zahladni i ne kupim napajanje:) posto radi trenutno na lc power 600w:) ovaj cpu i 7850 2gb i 4gb rama, i ssd. pa ono necu da ga opterecujem na ovom napajanju. ali nije lose to napajanje iskrneo 4-5 kompova koje sam slapao za neke prijatelje uzeo sam ga sa sve kucistem doduse na phenomima x4-6 i radi napajanje bez problema ima 2 godine ne greje se ne zuji nista i voltaza je dobra proveravao sam unimerom. ali sad za bulldozera pa jos da mu radim oc ne bih se igra bez nekog seasonica od 650w


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 31-Aug-2012 20:08:43 - #95437

Ja sam prvo stavio Akasa Venom koji je po meni bio prejak za ovaj cpu jer cena mu je velika a ima drugih koji ga skoro pa isto ohlade.Uzeo sam CM 212 Evo posle toga i prezadovoljan sam,drzi temperature kad se klokuje,jedino sto ni sa boljim hladjenjem nije pametno leti klokovati al ajde...cekam malo hladnije dane da ga opteretim malo vise.do sada sam uspeo stabilno 4.5 ghz da izvucem sa svim kulerima u kucistu upaljenim mada kad padne temperatura bice zanimljivo :)


100
Stefan
ip adresa: 93.86... - vreme: 31-Aug-2012 19:08:29 - #95434

Btw jeste da mi je zapao i los primerak vrv ,ali sam cooler na sebi ima neki senzor hladnog vazduha ili kako god da se zove u glavnom kad uperim drugi cooler u njega da duva hladan vazduh probao neku 12 iz starog napajanja, i on se smani na 3500-4000rpm ali opet ne hladi dobro procesor najbolje kupiti u startu aftermarket ili bar pastu jer na samom hladnjaku ima neko djubre.


100
Stefan
ip adresa: 93.86... - vreme: 31-Aug-2012 19:08:10 - #95433

Resio sam problem jos juce kupio Noctua NH-U9B radi kao sat , nego sam prvo okrenuo coolere tako da ovaj sa toplim vazduhom duva u graficku :P pa se ona grejala onda sam skontao pa samo ih okrenuo. provalio sam da kad je multiplier na auto on ga gura max na 15.5 (3100mhz) i spusta ga kad nista ne radim na kompu na manje nisam zapamtio koliko ali tada je procesor 40-42C po core a kad ga ja staivm lock na 15.5 on ne prelazi 28C u full load. cudno da cool'n'quite ga zapravo greje vise nego kad je na full nonstop, probao sam da ga bacim na 22 radi bez problema ali samo ugasio nisam proveravao ni temeprature posto mi je kuciste sranje provetreno moram da kupim neke 12" da mi ne greje graficku toplota od cpu posto je na 60-70C 7850 2gb vezija. cim uzmem ventove stavicu ga na oko 20x nema potrebe vise ni ovako nista ne stuca.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Aug-2012 10:08:00 - #95378

veoma moguce da ti je zapao los kuler.ja sam do sada ugradio 2 identicna procesora ove serije i jedan radi lepo a drugi se cuje kao traktor.odmah kad se upali zavrti ga na max obrtajima.prvo sam mislio da sam ga lose spojio al izgleda da je losa serija a i dosta ljudi se zali na te kulere.moja preporuka ti je da kupis neki jaci cooler iz razloga sto je steta ne klokovati ovakav procesor,msm siguno ga nisi kupio da igras tetris :) a u slucaju da ne zelis to prosto ga odnesi u servis,vecina nece da ga reklamira mada mozda ti se posreci,a i vreme cekanja zna da bude i po 40 dana tako da vidi sta ti se vise isplati :) +:Stefan


100
Stefan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 29-Aug-2012 16:08:01 - #95352

i pri tome temp je idalje velika cca 50C po core u loadu? nesto ovde nije uredu da li mi je zapao los hladnjak ili nesto nije ok ne znam mozda je pasta u pitanju ova fabricka zvaka? +:WTF processor je dobar i sve to ali kuler se konstatno vrti na 6600obrtaja


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Aug-2012 00:08:14 - #94682

i2550k za igrice a fx za igrice i video obradu itd....vise jezgra zna da bude korisno mada intel je sam po sebi brzi na widnowsu....sta god da uzmes neces pogresiti.jedino sto ces ustedeti pare sa amd-om


100
nesha
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Aug-2012 14:08:19 - #94658

Koji bi pre preporucili? Potrebe su kako poslovne tako i gejmerske. Naravno, zahtevnije i ozbiljnije prirode u oba slucaja. -:Intel i5-2550K


100
marko
ip adresa: 109.92.. - vreme: 28-Jul-2012 22:07:59 - #94077

za sasu ja imam ovaj FX8120 I bas imam cooler master hiper 612s 15C moze da ti budu jezgra a ceo procesor ne moze da ti bude ispod sobne zasto ljudi koriste klime koje kostaju od 200e pa na gore zasto jednostavno ne kupe za 2000din ventilator i bice im hladnije nemoj da si smesan ovaj navedeni procesor i cooler master na full loadu dolazi i do 50C ako stvarno imas ovo sto si rekao izmeri sobnu temp i uporedi i videces da barem 7-8C je vise nego u sobi ukoliko osmirglas podnozije bice razlike 3-4c skini cooler i stvi lenjir i videces koliko je podnozije krivo sredina za 1mm ima rupu ko se imalo razume recice ti da ni jedan hladnjak ili vodeno hladjenje ne moze da spusti nize od temp gde se komp nalazi sem freonskog hladjenja stize mi sledece nedelje pa cu vam javiti rezultate


100
sasa
ip adresa: 109.12.. - vreme: 26-Jul-2012 11:07:09 - #93959

Imam ovaj procesor od decembra prosle godine. Sta da vam kazem osim da gazi sve redom. Ja ga koristim i za virtuelne masine kao i profesionalno za renderovanje grafike. Dole pominjani BF3 je jedna od retkih igrica koja koristi svih 8 jezgara! Sa mojim GTX480 na ultra detaljima radi savrseno. Procesor se ne greje previse a sad sam mu kupio i CM Hyper 612s hladnjak i hladan je kao spricer. Kad nema narocitog zauzeca temperatura pada na 15C a pod punim opterecenjem ne prelazi 35C. Vazna je sobna temperatura ali nije tacno da temperatura procesora ne moze da bude manja od sobne temperature! To jednostavno nije tacno. +:odlican procesor -:nisam video neku posebnu manu


100
marko
ip adresa: 109.92.. - vreme: 24-Jul-2012 00:07:32 - #93847

ljudi nemojte napamet da pricate ni jedno vodeno hladjenje ili cooler sa hladnjakom da spusti ispod sobne tem npr ako je u sobi 30C u naj boljem slucaju ce vam biti takva tem promenio sam ih milion imam trenutno u kucistu ovaj fx8120 OC na 4,2ghz i hladim ga sa cooler master hyper 612s za 3-4C drzi preko sobne tem a u full loadu ne prelazi 50C odlican procesor za ove pare


100
Alen
ip adresa: 188.2... - vreme: 22-Jul-2012 02:07:29 - #93740

Nemam ovaj cpu ali uz svaki AMD cpu treba i drajver :amd_phenom_win CPU Driver628 velecine je 14mb. I zasto nebi mogla da bude temperatura 16c ako je napolju 30c, mozda covek ima klimu hehe, moj phenom 940 kad je bilo napolju 37c kod mene je 27c a nemam klimu u prajmeru 95 40c mah uz hladnjak loki sa 2 kulera uz obrtaje vezite se polecemo haha


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 12-Jul-2012 12:07:20 - #93289

Nemojte se zaletati,cekajte oktobar. :) Kome treba kupice sad.Ako se vec ceka oktobar ili novembar,zasto ne sacekati do sledece godine kad ce verovatno novu revizijiu izbaciti. :D U svetu elektronike,mozes cekati malo po malo i uvek ce biti sve bolje i bolje.:D Kupi ako zelis i imas novce ako zelis posmatrati sta se desava na trzistu,kupi PS3 i pikaj igre dok ne izbace ultimativni proc :D


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 11-Jul-2012 03:07:13 - #93232

Slazem se,treba sacekati Oktobar.svakako...


100
Anubis
ip adresa: 109.24.. - vreme: 10-Jul-2012 11:07:24 - #93191

Nemojte da se zalecete sa kupovinom. Sacekajte oktobar kada izlazi nova serija AMD procesora kodnog naziva "Vishera". Posle izlaska nove serije cena Buldozera ce znacajno opsati, mada je vec i sada prilicno niska, 30-50 evra ipak nije za bacanje... +:Fantastican procesor...


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 09-Jul-2012 15:07:01 - #93154

Metal gear rising trazii5 ili i7 ili AMD 8000 series procesor,sto govori koliko je AMD isplativ. +:Sjajan


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 09-Jul-2012 15:07:13 - #93153

Shone,procesor je odlican!!!!!!Igra igre maltene isto kao Intel od 530 eura,kome je ploca,najjeftinija 160 eura,jer je to nesrecni 2011 socket za Intel.Prava steta sto se Intel ovako ponasa,postoji zaista sjajni i7 ,kosta 250 eura, sa cak 10 MB L3 kesa, ali ploca je 160 eura...Steta.Ali ja ionako ne volim intel,h ha...Dakel,pravi CPU za igre i ostalo na duge,duge staze. Mirni ste sa njim i 5 godina,minimum.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 30-Jun-2012 22:06:12 - #92807

ne mogu vise da se raspravljam,slozicemo se da se ne slazemo i cao :) normalna temperatura za rad sve elektronike je 24 stepeni celzijusa na kojoj bi sve zivo trebalo da stoji dal bio to procesor ili sporet nebitno je.ta temperatura ima veze sa gomilom stvari o kojima me mrzi sada da pisem ali u koliko vas zanima kucajte na googlu sve ce vam se samo otvoriti.ja da budem iskren nemam blage sta ce mi jace hladjenje od stock jer dal bio na 3.1 ili na 15 ghz u vecini slucajeva ne radi preko 20% a kamo li vise zauzeca procesora.prosto ima previse jezgra za svakidasnje aplikacije ( ne govorim o profesionalnom radu).sada sam vratio akasa venom cooler cisto zbog buke jer vise volim tisinu nego brzinu tako da ako mislite da ce vam igrica raditi bolje jer imate 51 umesto 48 fps ili jaci skor na cinebenchu onda je vreme za ludaru :) uzmite ovaj cpu,jedno 4 giga rama i graficku od 67xx pa na dalje ili 460 pa na dalje i ne lupajte vise glavu dal ce nesto raditi ili ne.sve ce raditi i to predobro i predugo....


100
Stole
ip adresa: 93.86... - vreme: 30-Jun-2012 14:06:24 - #92790

O cemu je rec ovde? Moze da bude temperatura niza ako se koristi tecno hladjenje!! Ima ovaj proc oko 10 dana, i mogu da kazem da je sasvim solidan! Igre mi lepo rade na 22" monitoru sa ASUS v2 6850 na porsecnoj asusuovoj M5A78L ploci, sata 600 HDD i 8GB rama na 1600mhz.. Komp radi na WINDOWS 7 sp1 i sa svim update-ovima, temperature su sasvim zadovoljavajuce i sa Stock! Ja josh nisam overklokovo niti menjao hladjenje, cekam da za to bude stvarno potrebe.. Stock je malcice glasniji ali dobro hladi... Hvala za savete i pozz


100
Shone legenda
ip adresa: 147.91.. - vreme: 30-Jun-2012 12:06:44 - #92784

Ne moze temperatura da ti bude 16 ako je napolju 30, imas hyper 212 a ne klimu u kucistu. Nesto taj senzor ne radi kako treba... Inace dobar opis procesora i dosta korisnih saveta... Pozdrav


100
Shone
ip adresa: 212.20.. - vreme: 26-Jun-2012 20:06:22 - #92635

Moze naravno a windows mozes koji god hoces


100
Sale
ip adresa: 109.12.. - vreme: 26-Jun-2012 19:06:47 - #92630

Jel moze ovaj malisa da ide na crosshair V formula plocu i da li moram da instaliram onda 64 bit windows? :) hvala vam unapred


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 20-Jun-2012 22:06:02 - #92402

Znam da postajem dosadan al ovo barem mislim da je bitno...dugo se vec bakcem sa svojim FX 8120 i shvatio sam da nema ali bas nikakve potrebe za OC-om ili necim slicnim...skoro sam instalirao neke programe i gledao na hardwer monitoru radila su 4 od 8 jezgra i to na od 1000 do 2000 mhz...posle sam otvorio sve zivo ponovo da pogledam pa su se upalila al bas retko kad 5 jezgra isto na po oko 1000 mhz...u igricama i u photo shopu je uspeo da povuce i svih 4.5 ghz na kojih sam ga stavio ali veoma retko i u igricama uglavnom na 2 jezgra sto je idalje smesno...sem ako se ne bavite profesionalno video obradom ili necim slicnim gde je svaki detalj uposljen stvarno nema nikakve potrebe za klokovanjem.Testirao sam Battlefield 3 sa AA 4x i radi bez ikakvog seckanja ili bottleneckinga na max rezoluciji sa max podesavanjima a grafika mi je 6870 koja je gornja srednja klasa.procesor je sam po sebi ekstra jak.treba mu ostaviti hyper transport na 2600 i staviti turbo mod na 4000 mhz na 4 jezgra i sve ce raditi perfektno bez naprezanja za sitnice.po meni to su savrsena podesavanja jer kad treba da zapne izvucice sve zivo a kad ne radi nista bice i vise nego dovoljan.sa hyper 212 cm temperatura na idle mi je 16 stepeni i ako je napolju 30 +:Cudna stvar


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 16-Jun-2012 22:06:38 - #92233

sinoc sam bas ugradjivao jedan FX 8120 na maticnu plocu MSI 970A G46 i imao sam zestok problem.Kao prvo cooler sam jedva zakacio na plocu al to nije toliko bitno,on dolazi sa vec nanesenom termalnom pastom.Paste je bilo toliko malo da kad sam ga zakacio jedva je pokrila 70% procesora i to veoma retko...kad sam upalio racunar poceo je da bruji a zatim je otisao do maksimuma obrtaja gde se cuo kao omanji traktor.dodao sam pastu ali to je samo malo pomoglo.Zatim sam pregledao ceo cooler i razmisljao se o reklamaciji ali umesto toga otisao po cooler master 212 Evo i resio ceo problem...da li postoji cela losa serija coolera nisam siguran al dosta ljudi mi se zalilo,obratite paznju na to da veoma lako i vama moze to da se desi pri kupovini dal ovog ili nekog drugog procesora iz fx serije.Drugo hladjenje jeste bolje resenje ali sto bih bacali pare ako ste uzeli nesto novo -:fabricki cooler


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 10-Jun-2012 09:06:26 - #91984

nije nista strasno...msm kod mene nije stajao dugo al za to vreme je bilo pristojno.proveri da li je dobro zakacen,tacnije da li termalna pasta lepo spaja kuler i procesor,jer ako je tu problem onda on nabija obrtaje zbog velike temperature.veoma su slicni kuleri phenomovim tako da ne bi trebao da mozes da primetis veliku razliku mada ponovo moze da se desi da ti je zapao onaj 1 od 100 +:Goranj79


100
Goranj79
ip adresa: 46.235.. - vreme: 10-Jun-2012 07:06:43 - #91983

Zanima me da li je kod vas fx-8120 bucan kuler.??Imao sam 955 be i radio bas jako tiho .Ovaj mi radi kao traktor u odnocu 955 be.Pa me zanima da li je samo kod mene bucan (fabricki problem sa kulerom) ili su u sustini svi tako bucni.Hvala i pozzz (nije overclock)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Jun-2012 17:06:21 - #91848

upravu si al gleda se koliko informacija salje kartica a u podesavanjima imas samo 4,8,16 AA,nema 6 na btf koliko ja znam.veruj mi treba ga malo gurnuti jer hoce da bneckuje na single tipa kad idu animacije a u multi kad je neka velika eksplozija ili ste svi na 1 mestu,mora malo da se digne al da se iskljuci turbo mod kako ne bi koristio samo 4 vec svih 8 jezgra.tu se pravi problem kad se ne klokuje na btf jer realno 3.1 ghz za taj procesor je smesno,cak i 3.4 ako pnariras na 1980x1080 da igras sa ultra detaljima.8170 nista novo nece doneti vec samo vise klokove a u oktobru ili novembru ti izlazi buldozer II sa visera jezgrima.to ce biti serija 8350 itd, oni mozda naprave neku razliku a ovaj buldozer je tu gde je sada jer je windows vec izbacio zakpru koja po meni je smesna idalje,dodaje bas malo preformansi za tako jak procesor,dok na linuxu je skroz druga prica. +:Stiglar


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Jun-2012 16:06:12 - #91845

Ja bi dodao da, je bottlenecking vezan iskljucivo za procesor dok pad fps za grafiku, kod mene 6850 vapourx gpu 1ghz mem 1200 gura na BF3 34fps avg po frapsu a bottleneck uje mi 955 tica sve dok je ne podignem barem na 3.8ghz dok je 4.0 idealno, tako da mislim da nema potrebe jos uvek gurati buldozera vec je i vise nego dovoljna neka x4 max x6 ica, jer nakon promena u AMD-u mislim da ce buduce serije imati zaista dosta bolje performanse od predhodnih, ocekujem da ce vec fx-8170 u septembru biti najava stvari koje ce se desiti u Advanced Micro Devices Co.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Jun-2012 16:06:18 - #91843

Generalno sam AMD ima problem sa BTF3...izdavali su zakrpe u catalystu ali nisu uspeli da sve srede a i igrica sama ima dosta bagova.bolje je da si uzeo 6870 powercolor za iste pare kao 6850 asus,imao bi vise performansi koje ne mozes da izvuces klokovanjem ove,msm dobio bi nesto slicno al 6870 ponovo mozes da oteras dalje.bottle moze da ti se javi na max rezoluciji i podesavanjima 16 AA ili 8 AA. kad stavis na 4 sve jace graficke teraju bez bottleneckinga a na 8 moze da tera 6850 mada u multiju hoce da zasecka ponekad.Prosto ako budes imao problema digni procesor na 3.8 i iskljuci turbo mod.tako ce ti raditi sa stock kulerom bez btncka stalno i sve igrice.


100
Stole
ip adresa: 178.22.. - vreme: 06-Jun-2012 14:06:38 - #91838

Uzeo sam FX8120 posto je drugar prodao 960t za vece pare i porucio sam Asus-ovu 6850... Ali primetio sam da se spominje problem sa Battleneckingom na BTF3 i sad mi nesto nije jeasno kako se on manifestuje jer drugar ima Intel e7300 OC na 3.2ghz 4gb rama i gts 450 i igra BTF3 u multiju, nista ne sece, grafika je lepa (verovatno nije sve na MAX verovatno medium high), ali je lepa i zar to nije povezano malo i sa optimizacijom igre, evo sad su izbacili novi update za BTF3 pa mosta smanje Battleneckingom, mislim mozda lupam , ali cudno mi je to.....


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 20:06:58 - #91809

cisto da znas da nije radio na 100% svo vreme.Ovo raspakivanje ne uposljava svih 8 jezgra.Sto se tice grafika uzmi najjeftiniju sem ako ne planiras da je klokujes,ako planiras to onda bilo koju koja ima 2-3 fan-a posto se sve pravi po refrenci pa nema razlike koju mozes da primetis kod stock modela,samo je drugacija maska a kosta vise.


100
Stole
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Jun-2012 20:06:44 - #91807

Hvala na odgovoru, pa dobro nije ni velika razlika, na 955 be na 3.4ghz trajalo je tacno 1h45min na 960t ce biti verovatno isto(ako ga stavim na 3.8ghz mozda cu dobiti 5-7 min), videcu jos sta cu, za 960t moram da uzmem i hladnjak to je bar jos 2000din... Najverovatnije cu da uzmem 960t pa cu da dam malo vishe za graficku recimo Asus 6870 umsto 6850 koju sam planirao...pozzz


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 19:06:23 - #91806

Stop 1:24:08...nije nesto drasticno promenjeno al jeste brze nego 960,al ponovo dal vredi 10 000 vise?


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 15:06:06 - #91802

sad sam pitao ortaka on kaze na atlonu II 4 sata mu je trebalo za black da instalira :S to je bas nesto upakovano do zla boga


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 15:06:15 - #91801

FX serija ti je AM3+ a stare ploce za phenome kao i sam phenom su AM3...na AM3+ mozes i FX i phen da stavis dok na AM3 samo phen...tvoja ploca je ustvari 760G,to je starija verzija koja ima sve zivo.na nju mozes bilo koji tj ona je AM3+...za 8000 to jeste jeftino ali za 960T jedan lik je vec napisao da ima problem sa battleneckingom na visokim rezolucijama dok se ne klokuje,8120 to nema...za te pare to ti je extra procesor mada je samo kratkorocno resenje.ako igras igrice sve na max onda ti nece dugo ispunjavati sve potrebe bez seckanja,ako bilo gde nadjes 8100 ili 8120 uzimaj,cak ti je i bolje 8100 jer su oni svi isti samo je fabricki klok drugaciji a otkljucani su,tako da ga dignes na 8150 i vise ko od sale.ja sam poceo da skidam SKIDROW verziju max pain 3....moracu da pogledam za taj black mada to cim je kompresovano zato mu i treba toliko...


100
Stole
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Jun-2012 13:06:41 - #91794

OK, u pitanju je balck box max payne 3 on je 10 gb, ali je upakovan i ripovan i ko zna sta, pa zato pitam jer je 1i45 min bash dosta za instalaciju... Ja imam SEAGATE Barracudu 500gb sata 600, a plocu sam uzeo ASUS M5A78L ( bas M5A78L nema u nazivu v2 ili sta ja znam), mislio sam za pocetak da uzmem 960t (polovan od drugara za 8000din) ili ovaj 8120 nov, komp ce biti samo za igre, ali cesto bi nesto konvertovao i tako to... Vise ne zanm sta da kupim, a ako kupujem novo onda bi zeleo da traje 4 godine minimum i da li je pametno da uzmem sad taj 960t pa da ga prodam mozda za godinu dana i uzmem nesto novo i da li ce to novo imati isti socket? Zanimaju me te brzine instaliranja pa bi bilo super ako budesh napisao rezultate...pozzz


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 13:06:46 - #91790

napravio sam gresku. intel i5 2500,2400 i phenom 1000-1100 seriju mada za njih vazi ako ih uopste nadjes jer ih slabo ima. +:ispravka


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-Jun-2012 13:06:56 - #91788

Trebao bi i ja uskoro da ga skinem pa cu ti reci. Igrica ima 20 i kusur giga bese? Sto se toga tice bitne su ti sve sitnice.Propustna moc maticne,CPU,Brzina harda (sata 600 je brz al je pitanje koji je hard,npr imas i razlike u sata 600 hardovima kao sto su western digital green,blue i black.black je najbrzi al najbucniji )....meni cpu radi na 4.5 ghz al spusticu ga na pocetni preset sa 3.1 sa turbo modom pa cu da ispisem rezultat.Po nekoj mojoj logici trebalo bi da bude brzo cisto zbog broja jezgra,mada u koliko se ne iskoriste sva nece biti primetne razlike u odnosu na bilo koji slabiji procesor.Do 19 000 imas od dobrih samo FX seriju,960T i 965 phenome i intel i5 2000 bez k,on je malo skuplji sto znaci da ne mozes da ga klokujes.videcu za par sati,eventualno sutra da zakacim rezultat.pozz


100
Stole
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Jun-2012 10:06:37 - #91768

Posto vidim da te ima svuda... Zanima me recimo na kom procesoru ce najbrze da se instalira ovaj max payne 3 black box , posto se kod drugara na 955 be inastalira 1sat i 45min , kolkiko bi se brze instalirao na nekom novom intelu ili AMD-u do 19000 din? Cesto konvertujem nesto pa me interesuje da li i to ima veze sa CPU, najvishe me zanima vremenska razlika, posto bih najverovatnije uzeo ovaj 8120... Imam hard disk i plocu sata 600, ako to ima neke veze, cuo sam da se Max na dual coru instalira 3 sata mislim tako ripovan u box....


100
AMD fan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 04-Jun-2012 23:06:18 - #91750

Imam 2500k i znam da je fenomenalan za igre, a imam 8120 koji je jeftiniji i mogu da kazem da mi sve radi isto kao sa 2500k i neme neke velike razlike, a generalno sam platio manje AMD konfiguraciju tako da sam zadovoljniji sa njom, radim i rendering, ali igram i igre... Ne zahvalno je postavljati pitanja dali je bolja Mer. E klasa ili BMW 5-ica, svaka ima svoje prednosti :-) i vozace


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 04-Jun-2012 19:06:46 - #91744

raspitaj se malo...isto je kao i sa 2500 k...surova realnost +:jeste jaci 2400


100
AMD fan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 04-Jun-2012 13:06:31 - #91725

i5 2400 nije bolji.


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 04-Jun-2012 10:06:37 - #91713

CPU vs CPU 8120 jeste bolji..i5 2400 je optimizovaniji za trenutni software..pravite razliku ljudi..Pozz


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 04-Jun-2012 00:06:17 - #91707

tj ovaj test je nebitan...brzi je 2400 generalno...ovo je za multitreding i cudesa.


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 04-Jun-2012 00:06:59 - #91706

Benchmarks AMD FX-8120 Core i5-2400 PassMark CPU Mark Score 7136 6086 Super Pi 2M (Lower in better) Not available Not available 3D Mark 06 CPU 5252 5080 Windows 7 Experience Score 7.5 7.4....da jeste bolji +:AMD fan


100
AMD fan
ip adresa: 109.92.. - vreme: 03-Jun-2012 23:06:54 - #91705

NE.


100
view
ip adresa: 89.207.. - vreme: 03-Jun-2012 22:06:08 - #91699

da li je bolji od i2400?


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 26-May-2012 22:05:34 - #91305

Velik je Gaia...moze dobro da ohladi samo je bitno koje napajanje i koju naponsku na maticnoj imas,ne zelis ipak da spalis nesto zbog par stotina mhz...mozes i na 4.5 ghz samo uradi stres test.Gaia je u rangu Venoma koji ja imam,na njemu radi na 4.5 bez problema samo moja preporuka ti je da zakacis jos 1 fan od 12 cm na zadnji deo coolera da napravis push pull config. onda neces morati da se brines za temperaturu.lako mozes da nadjes za 1000 dinara fen u rangu Gainog. +:Rahnes


100
AMD fan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 26-May-2012 15:05:39 - #91292

Moze na 4.0-4.2 ghz bez problema... Preko toga, treba da imash jako napajanje i stabilnu plocu!!! Mozes da probas ali licno bi ga drzao na 4.1 ghz i gledao da mu temperatura ne prelazi 60c pod opterecenjem.pozz +:@Rahnes


100
Jaza
ip adresa: 188.2... - vreme: 26-May-2012 12:05:15 - #91285

Druze kad je meni sa CM Gemeni II (Koji je losiji kuler od tvog) otisao na 4,1 GHz i temperatura je 40 stepeni u Ide a u full Loadu je 64 stepeni ...Tebi bi moralo da ide na 4,2-4,4 GHz bez problema :)) +:@Rahnes


100
Rahnes
ip adresa: 188.2... - vreme: 26-May-2012 06:05:33 - #91276

Koliko mogu da ga overclock-ujem da radi stabilmo... imam xigmatek gaia.. Jel moze do 4ghz ??? +:Pitanje -:Pitanje


100
n.n.
ip adresa: 94.189.. - vreme: 23-May-2012 11:05:07 - #91129

Razmisljao sam dosta o ovom procesoru,skorasnji pad cene je prelomio i porucio sam ga. Hvala jos jednom na odgovorima. Pozz +:Hvala na odgovorima


100
Shone
ip adresa: 193.53.. - vreme: 22-May-2012 14:05:46 - #91095

procesor je najrealnije receno paleta prepuna mogucnosti.mnostvo jezgra,velika hercaza,podrska za brz ram,jeftine ploce itd itd...multitasking je perfektan,video rendering takodje a i u igricama se skroz ok pokazao...sve zavisi za sta planiras da ga koristis.


100
Jaza
ip adresa: 188.2... - vreme: 21-May-2012 16:05:03 - #91059

Super procesor , najbolja kupovina trenutno , u rangu ili malo jaci od 2500k,. Klokovao sam ga na 4,2 GHz pri naponu od 1.275 V radi sve stabilno , temperatura u Primu je 55 C , hladim ga sa CM Gemen II , tako da kad bude para za bolji hladnjak ici ce na 4,5-4,6 GHz sigurno.... Moja preporuka za ove pare nema bolji procesor sa odnosom cena -performanse +:Super procesor , odlicno klokovanje -:veca potrosnja pri exstremnom kloku


100
Stole
ip adresa: 109.93.. - vreme: 21-May-2012 15:05:30 - #91055

Dobar proc, ok cena, solidan hladnjak... Potrosnja je OK za ovu klasu je 125w sasvim prihvatljivo.. Turbo core koji tesko moze da se iskoristi sem na nekom testu, radi na 4 jezgra sporadicno.... Veliki OC potencijal , ali ne daje neki veliki boost u pervormansama. Stock temperature na stock hladnjku idu od 35c u idle do 55 u prime 95 sa isklucenim Turbo core, ventilator je tisi nego na phenomu.... Sve u svemu malo bolja kupovina od phenoma 1055 x6, koji se nudi kod nas trenutno u slicnoj klasi od AMD-a... +:Ok proc, prihvatljiva cena


100
n.n.
ip adresa: 94.189.. - vreme: 21-May-2012 12:05:17 - #91050

Voleo bih da mi vlasnik gore pomenutog procesora kaze nesto o radu istog,kako se pokazao posto me interesuje proc a ostale koji nisu vlasnici istog da zadrze misljenje za sebe posto mi kao sto rekoh njihovo nije bitno.Hvala unapred.Pozz +:Interesuje me proc


100
Milos
ip adresa: 93.87... - vreme: 18-May-2012 13:05:07 - #90923

Prvo skoci pa reci hop :) Salim se naravno, ali stvari nisu ni izbliza tako jednostavne...Doticni softver sluzi kako bi omogucio (bar teoretski) developeru da propustanjem source koda kroz njega dobije uvid u slabe (citaj neoptimizovane tacke), i pokusa da ih izmeni tako da hardver bude u stanju da izvuce maksimum iz koda...ovo u praksi znaci da ne mozes ti kod kuce da propustis aplikaciju kroz ovaj softver (zapravo stvari su daleko komplikovanije), i da dobijes "sredjen" program koji ce izvlaciti maksimum iz CPU-a. Ovo je alat za developere, koji sada imaju priliku da optimizuju kod specijalno za AMD...E sad od velicine intervencije, koja u praksi sigurno nece biti mala, jer ponavljam, softver pokazuje slabe tacke, a na developeru je da preradi kod, zavisi da li ce se neko opredeliti za ovakav vid optimizacije, jer dobro je poznato da se AMD nalazi na svega 16% desktop racunara - jednostavno, pitanje je isplativosti, ali ne moze se reci da se AMD nije potrudio


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 18-May-2012 11:05:57 - #90916

AMD je izbacio program po nazivu "AMD CodeAnalyst Performance Analyzer",taj program menja nativni kod bilo kog programa i prilagodjava ga AMD platformi.Samim time na ovom procesoru uposljava svih 8 jezgra na programima koji su koristili 2 ili manje i smanjuje vreme koje je potrebno da se uradi odredjena radnja.Download ovog programa je free a postoji i detaljan tutorijal koriscenja na blogu AMD sajta. +:konacno postoji nacin da svaki program koristi svih 8 jezgra!


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 16-May-2012 23:05:28 - #90834

ovaj kao i bilo koji drugi procesor iz serije FX 81XX nema 8 fizickih jezgra,postoji veoma lepa slika na netu uz pomocu koje moze svako da razume arhitekturu ovog procesora.na 4 ugla procesora nalaze se "Buldozer" moduli,gornja 2 su spojena sa po 2x2 mb L2 kesa,kao i donja dva,a sva 4 su medjusobno spojeni sa 4x2mb L3 kesa,tacnije svi moduli dele L3 kesh zbog brzeg transporta podataka.to je nesto osnovno o "Zambezi"tacnije "Buldozer"arhitekturi,a evo sada odgovora koji sve koska i koji ce objasniti da li je AMD stvarno napravio korak u odnosu na Phenom.U intelovom "Sandy Bridge" svako jezgro se sastoji od 3 Aritmeticke logicke jedinice ili na engleskom Arithmetic Logic Units (ALU),i 2 Address Generation Units (AGU).AMD Phenom II ima 3 ALU i3 AGU po jezgru,dok "Buldozer" integer jezgro (1 od jezgra u modulu) ima 2 ALU i 2 AGU.(Cisto za one koji ne znaju ALU radi pravi posao tacnije prenosi informacije)Po ovoj logici Phenom ima najvise AGU i ALU mada tu nastaje zabluda. S.Bridge u 1 trenutku moze da uposli 3 ALU i 1 APU,Buldozer 2 AGU i 2 ALU,dok Phenom moze samo 3 ukupno gde i ako ih ima najvise gubi trku.Nadam se da vam je sada nesto jasnije :) +:cisto da se zna


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 16-May-2012 15:05:51 - #90813

Dobar odnos cena/performanse..:)


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-May-2012 10:05:22 - #90659

meni je turbo na 5.0 :D


100
Goxi
ip adresa: 79.101.. - vreme: 13-May-2012 04:05:35 - #90652

Cpu Vcore spusten na 1.235 i kloknut na 3.5 ghz , sve je stabilno i dosta manje se greje nego po defaultu. Jezgra max 47 stepeni uz stock cooler i standard/silent fan podesavanja Turbo i auto Vcore morate OFF, nikako ploca da sama regulise napon ako koristite turbo !!! :) +:4 modula, 8 fizickih jezgara (ne threadova), niska potrosnja uz mali overclock -:Strasna potrosnja uz extremni overclock


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-May-2012 20:05:30 - #90582

Pretpostavljam da svi koji planiraju da kupe ovaj procesor razmisljaju i sa cime da ga upare,al posto smo u Srbiji takodje pretpostavljam da je budzet limitiran kao i moj,tako da evo nekih delova koje za male pare mozete da kupite i da sklopite solidnu konfiguraciju :) 1.AMD FX 8100-8120 (sustinski razlika je u fabrickim klokovima koje sa lakocom mozete da povecate sa najnizeg na najvisi FX-8xxx procesor...8100 sa boljim podesavanjima = 8150...potrosnja jedino moze da bude veca,mada to je zanemarljivo),2. MSI A970 G46 ( ova ploca je izuzetno dobra jer je najbolja kupovina za tu kolicinu novca.Proizvodjac je ok,zahteva 8 pin napon sto je i vise nego dovoljno za klokovanje,a najbolji deo je UEFI bios uz pomocu koga sve postaje lakse(pogledajte na tubu sta je to odusevicete se) ),3.ram generalno je stvar licnog izbora mada sa kingstonom ne mozete da pogresite,sve od 1866mhz pa na dalje ce znaciti dosta u igricama.4.Radeon HD 6870,560Ti ( ove dve varijante ce pustati sve igrice na max podesavanjima,ali nisu privremena resenja vec i za par sledecih godina.560 je jaci ali i skupllji )5.napajanje 600W+ (Lc power,termaltake,cooler master....sa ovime isto ne moze da se pogresi,takodje stvar izbora)...nadam se da sam nekome pomogao,u koliko ikoga zanima mogu da napisem i svoje specifikacije mada moj racunar jos nije gotov :) +:Podesavanja i best byu


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-May-2012 20:05:17 - #90581

malo ljudi zna za to,svi misle da tera svih 8 na 4 ghz mada on iskljuci 4 tada da ne bi trosio previse struje jer je ipak 125W...kad pocnes sa klokovanjem malo ozbiljijim krece i velika potrosnja...ja sam dogurao i do 250W na 4.5Ghz sto je mnogo,msm merio sam jednim instrumentom za napajanja koji ne znam da li je 100% precizan mada ponovo...a svetski rekord od 8,nesto je postavljen na ovom procesoru sa 2 jezgra.imas klipove na tubu a i uputstva za maksimalne performanse :) +:za amdFAN


100
AMD f
ip adresa: 109.93.. - vreme: 11-May-2012 15:05:19 - #90570

Hm, znimljivo jesam ukljucivao i iskljucivao turbo mod al nisam obracao paznju na broj jezgara.... Hvala na odgovoru.... pa dobro nije ni to lose.... Ima prdnosti ima i mane


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-May-2012 14:05:55 - #90567

ja jesam.turbo mod ti je inace na 4 jezgra...on na svih 8 radi na 3.1 a na turbo modu je 4.0...ja sam cak i zakljucavao ostala jezgra kako bih ostavio samo 2,tada se dobijaju nerealni rezultati sto se tice brzina,mada ponovo zasto bih kupio procesor sa 8 jezgra da bi iskljucio 4?te brzine ti ne trebaju sem ako nisi poslovno ogranicen vremenom,a za igrice i ostalo nema poente. +:za amdFAN


100
amdFAN
ip adresa: 109.93.. - vreme: 10-May-2012 00:05:23 - #90486

Da li je neko probao ovaj proc al na 4 jezgra ili je to neki mit, posto se prica da moze i da rastura tako??? Da li se to stimuje preko biosa???


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 27-Apr-2012 10:04:32 - #89903

Pogledajte cpubenchmark,tamo imate rang listu procesora. :) Ako vec toliko volite pisati o pisanjima na netu. :) Pozdrav svima :)


100
Milos
ip adresa: 93.87... - vreme: 20-Apr-2012 09:04:55 - #89599

Treba biti realan...ne bih bas rekao da je losiji, mada testovi u vecini tako kazu, ali ako se citaju malo temeljnija istrazivanja, kaze se da je u radu ipak u rangu sa 2500k...razlog tome je sadasnji nivo aplikacija, tako da korisnik nema nikakve koristi od dodatnih jezgara, dok je intel poznat po optimizaciji svojih procesora...sve u svemu, cena je na strani 2500k, tako da mislim da ovaj CPU i nije bas tako dobar izbor i ulaganje, pogotovu ako se uzme u obzir drasticno nize cene novih maticnih za intel koje izlaze ili su vec izasle...sa druge strane, ne vidim yasto bi neko uzeo ovaj cpu kao zalog za buducnost, kada ce AMD tek u narednim generacijima integrisati nativnu USB 3.0 i PCE-express 3.0 podrsku, cega je ovaj CPU lisen...


100
Ivan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 20-Apr-2012 00:04:55 - #89589

ZA Gorana ;najbolji AMD cpu fx-8150 je losiji od 2500k to se da videti na mnogim testovima a pogotovo u igrama. mnogo njih je na you tube-u testiralo pa pogledaj. amd trenutno nema cpu koji moze da parira intelovom i5 2500k a o intelovom i7 2600k ili jacim od njega suvisno je i komentarisati -:losiji od 2500k


100
Dejan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 17-Apr-2012 20:04:39 - #89455

Ovaj CPU je u najboljem slucaju u rangu sa I5, ukoliko si mislio na drugu generaciju I procesora, a ako si mislio na prvu (socket 1156), komentar je na mestu...


100
Goran
ip adresa: 178.22.. - vreme: 17-Apr-2012 16:04:56 - #89442

Kao prvo nije slabiji od 2500k nego je bolji u svakom slicaju kao drugo za malo je slabiji od 2600k toliko oko toga Procesor vredi svaku paru ,klokuje se na 4200mhz bez ikakvih problema i pri tome je stabilan Preporuka svima za kupovinu ovog procesora END


100
deki
ip adresa: 93.87... - vreme: 31-Mar-2012 12:03:25 - #88562

malo je slabiji od intela 2500k ali svakako dobra kupovina i vise se isplati na duze staze +:nova arhitektura + 8 jezgare -:losiji od 2500k za gejming


100
Nesha
ip adresa: 77.46... - vreme: 30-Mar-2012 16:03:41 - #88520

Zanima me da li je bolji ovaj ili FX 6200 posto FX 6200 radi na 3.8 GHz???


100
marko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 13-Mar-2012 21:03:17 - #87624

za sasu koji se buni!!! ja imam ovaj procesor i 2 graficke 6790 crosfire tera sve igr na max fps na 3d mark11 prosek oko 120fps a sto se tice igra BTF3 kada igram radi na nekih 20% ne prelazi 40C imam aidu 64 kada startujem testiranje procesora program ne moze da ga optereti 100% vec nekih 80% procesor je prejak po meni ili kupiti ovaj procesor ili i7 koji je jedini bolji od njega!!! sve preko ovog procesora je bacanje para kada ce te iskoristiti max i7 za 2g tesko


100
sasa
ip adresa: 95.155.. - vreme: 24-Jan-2012 20:01:52 - #83689

razocaro me je procesor za igre stvarno ljudi ako imate 2 grafike u sli,crosfire sto dalje od ovog procesora ocajne rezultate ima sa vise grafickih primer i52500k sa 2 gtx460 vise fps nego fx8120 sa 2 6970 crosfire +:8jezgara -:los za gejming u odnosu na intel


100
Zen
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Jan-2012 22:01:56 - #82695

2500k je malo jaci (kako gde) i skuplji, s druge strane postoji mogucnost da ce software biti prilagodjen FX-u (posto je potpuno nova arhitektura) i samim tim biti bolji. Na duze staze mislim da se FX vise isplati, vise jezgara i veliki OC uz manju cenu cele platforme. Ako kupujes za igranje, svakako uzmi AMD a razliku ulozi u grafiku, jer razlike nema. -:Zavisi


100
Da[r]kO
ip adresa: 89.110.. - vreme: 13-Jan-2012 17:01:38 - #82675

Jel bolji ovaj ili INTEL i5-2500k 3.3ghz 6MB 64bit ? ? ? +:ZA SWEEEEEEEEEEE


100
sasa
ip adresa: 109.12.. - vreme: 12-Jan-2012 04:01:29 - #82525

ko prvo ko planira da igra igrice i neki AMD procesor sa cetiri jezgra ce mu biti dovoljan. I onako je danas vise stvar graficke kartice nego samog procesora. Sa druge strane ja koristim svih 8 jezgara non stop za renderovanje i tu i5 ne moze ni da prismrdi. Tacno je da software uzasno kasni za hardware ali je isto tako tacno da sta god da kupis od komponenti za Intel je skuplje od komponenti za AMD. ASUS Sormula v + ovaj procesor mu dodju oko 350e a vidi posto je najbolja maticna za Intel + neka bude neki slabiji i7... Usteda samo na ove dve komponente je oko 150e. Pride neverovatan je osecaj kada radis sa nekoliko stvari odjednom kako se procesor ne "zamara" jednostavno je sve glatko.


100
Milos
ip adresa: 109.92.. - vreme: 11-Jan-2012 23:01:37 - #82507

Na koju ce foru I5 biti smece? Pa danasnji savremeni programsko jezici i okruzenja za razvoj, jedva da podrzavaju kreiranje klasa optimizovanih za kompajliranje na 2 jezgra, a ti mislis da ce za 1-2 godine da skoce na 8??? S'obzirom na tempo razvoja softvera (koji je otprilike 5 koraka iza tempa razvoja hardvera), 8 jezgara nece biti dostizno ni za 4-5 godina. Pa koliko je godina proslo od pojave dvojezgarnih procesora, a tek 2010. se pojavila razvojna okruzenja za iskoriscenje tih procesora!


100
Nik
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-Jan-2012 18:01:00 - #82471

Prica na osnovu svog iskustva,ja imam i5 i sada sam uzeo ovaj,fx se ne moze iskoristiti do kraja zbog aplikacija koje jos nisu snazne da bi ih ovaj procesor obradio ali u blizoj buducnosti ce biti super a i ustedice se nesto novca,dok i5 ce biti jak jos maksimum 1 do 1.5god a onda ce biti za smece,a svi znamo da zivimo u vremenima gde zelimo da imamo nesto i da to traje ne mogu svi priustiti najbolje i najace,a te gluposti testovi pokazali ovo pokazali ono pa pola toga je ne istina jer je to vesti marketinski trik,pozdrav naravno bez ljutnje na moju iskrenost.


100
Vani
ip adresa: 178.22.. - vreme: 11-Jan-2012 11:01:35 - #82433

Na osnovu cega pricas tako. Ljudi sa manje znanja i iskustva se na osnovu ovde ostavljenih komentara odlucuju za kupovinu. Pronadji testove, ostavi linkove. Nek je i bolji od i5 procesora (a nije) pa opet em je mladji em ima duplo vise jezgara a trka se sa i5 koji nije vrh intelove palete. Dokumentuj malo svoja tvrdjenja -:cemu to


100
mario
ip adresa: 95.155.. - vreme: 09-Jan-2012 19:01:30 - #82286

Za @TREBAMINOVKOMP: kratko i jasno-bolji je od i5, 8 jezgara naspram svega 4 kod i5, vise kes meorije, bolji memorijski kontroler, jednom recju daleko daleko bolji cpu od 2500k.


100
TREBAMINOVKOMP
ip adresa: 109.92.. - vreme: 08-Jan-2012 16:01:06 - #82182

dali je ovo bolje od i5 procesora???


100
sasa
ip adresa: 109.12.. - vreme: 30-Dec-2011 19:12:49 - #81568

Samo da dodam da i stock kuler radi odlicno. Samo nanesite lepo pastu i drzi procesor smrtno hladnim. U idle mi je oko 20 stepeni a pod punim opterecenjem nesto manje od 50. Doduse imam 4 ventilatora u samom kucistu ali ovaj stock kuler vrsi posao nije ni narocito bucan. Ako hocete da overklokujete onda ce vam verovatno trebati neki bolji hladnjak ali za normalan rad na standardnoj frekfenci radi odlican posao. +:dodatak:


100
sasa
ip adresa: 109.12.. - vreme: 29-Dec-2011 22:12:53 - #81521

Apsolutno mogu da potvrdim da Blender koristi svih 8 jezgara prilikom renderovanja. Lux render radi isto. Kao sto sam i rekao open source alati mnogo bolje podrzavaju visejezgarne procesore. Ne znam dokle ce to da traje ali ja sam prezadovoljan jer ipak je ovaj procesor ispod 180e. Na igricama ga jos nisam testirao. +:fantastican


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 26-Dec-2011 22:12:37 - #81331

Mozda bi i bio fantastican i dominantan, ali bojim se da intel tih godinu dana nece sedeti skrstenih bruku, kao sto nije ni do sad...


100
sasa
ip adresa: 109.12.. - vreme: 26-Dec-2011 01:12:01 - #81258

Slazem se sa svime sto si rekao ali moram da dodam jednu stvar kao dopunu na tvoj komentar, ovaj procesor je slabije iskoriscen na Windows platformama nego na Linux-u jer opan source alatke daleko bolje koriste visejezgarne procesore. Ja imam slicnu konfiguraciju kao ti sa maticnom Asus Formula V i mogu da kazem da sve prsti kako radi. Vidim na ovim mojim meracima da se zaista vrlo cesto koristi nekoliko procesora. S obzirom da ja radim 3d grafiku i renderovanje za te svrhe je ovaj procesor kao stvoren. Ko hoce da igra igrice i procesor sa 4 jezgra mu je dovoljan. Uopste ne mora da se lozi da ako ima vise procesora ce mu nesto raditi bolje. Ja sam siguran da za godinu dana ce ovaj procesor biti apsolutno fantastican i dominantan.


100
Pedja
ip adresa: 92.244.. - vreme: 24-Dec-2011 23:12:24 - #81177

Imam ja konfiguraciju sa ovim procesorom i super radi bez ikakvih problema. Na Noctua NH D14+Seasonic 620GM ovaj procesor radi 24/7 na 4.6ghz (temp: idle 31 stepen, load 51 stepen), tako da mu ne treba nikakvo vodeno. Ako neko ima pitanja, slobodno pitajte, jer ja radim na ovom procu. +:8 jezgara, odlican OC potencijal, arhitektura koja je ispred vremena -:ne postoji trenutno software koji moze da isprati ovu arhitekturu


100
brko
ip adresa: 91.191.. - vreme: 14-Dec-2011 15:12:35 - #80468

Bacanje para je kupovina ovog procesora. Osam jezgara nije upotrebljivo. Ja imam 4 jezgra od kojih većinu vremena 3 mlati praznu slamu. Umjesto toga pametnije je kupiti Procesor sa manje jezgara, većom brzinom tih jezgara, a uštedu na procesoru utopiti bržom grafičkom karticom. Igračima igara koji žele što bolje proći sa cijenom bi preporučio neki dual ili triple core phenom 2, a ako imaju para na raspolaganju... ipak intel.


100
Aleksandar
ip adresa: 93.86... - vreme: 13-Dec-2011 16:12:17 - #80413

Hvala momci rešili ste mi veliku dijemu oko napajanja ne treba da jurim za nekim preskupim napajanjima pozzz svima


100
ziks
ip adresa: 193.16.. - vreme: 08-Dec-2011 14:12:48 - #80111

Slazem se sa Sasom -> 620W Seasonic ce da odradi posao bez problema, Cak bi mogao posle da dodas jos jednu 6870 u crossfire. Topla preporuka za Seasonic napajanja, nema im premca. +:ZA Aleksandra


100
sasa
ip adresa: 77.105.. - vreme: 08-Dec-2011 09:12:02 - #80090

Stavi ti brate tu seasonic 620 W i bog da te vidi. Moci ces da klokujes taj procesor bez problema i da ti ostane jos puno lufta. Sto je naj bitnije dobices veoma kvaltetnu struju iz njega i stabilne napone. +:ZA ALEKSANDRA


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 07-Dec-2011 23:12:27 - #80081

Citam komentare gde pominju kako ce ovaj CPU da se "pokaze" tek pod Win 8 OS...Ljudi, osmica je prevashodno pravljena za tablete i ostale uredjaje bez tastature (citaj sa tac skrinom) kojima je i prilagodjena, kako ergonomski, tako i u smislu hardvera (zamislite neki 8-jezgarni cpu u tabletu), a mikrosoftove puste zelje su da ce neki iole pametan korisnik da svoju sedmicu zameni osmicom, bar kada su desktop i laptop resenja u pitanju...tacno je da su oni ostavili hibridni interfejs, ali to sve funkcionise veoma traljavo i neelegantno... Uostalom skinite demo, pa se uverite i sami...


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 07-Dec-2011 23:12:15 - #80080

Mada i neko od 750w ce da gura sve to bez problema... +:Aleksandar


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 07-Dec-2011 23:12:16 - #80078

Stavis 800-850w (brendirano) i miran si...a imas i lufta za nadogradnju! +:Aleksandar


100
Aleksandar
ip adresa: 109.93.. - vreme: 07-Dec-2011 18:12:19 - #80058

Zanima me koje jačine napajanje da stavim uz njega i ploču GIGABYTE GA-990FXA-UD5 i grafiku GIGABYTE Radeon HD 6870 1GB GDDR5 GV-R687OC-1GD i 2x4 GB memorije ? Verujem da mnoge zainteresovane za ovaj procesor a u nedoumici su koje napajanje da stave u konfiguraciju ovaj podatak interesuje.


100
Alexa
ip adresa: 212.62.. - vreme: 06-Dec-2011 17:12:33 - #79973

32nm nikako ne moze biti mana..da je mogao biti izradjen i sitnije,ne bi se bar ovoliko grejao.


100
siux
ip adresa: 46.161.. - vreme: 05-Dec-2011 21:12:14 - #79912

@Milan tdp nije potrosnja.. a inace ovaj procesor je sam po sebi odlican, amd nikad i nije rekao da ce ili da treba da bude jaci od i7


100
Milan
ip adresa: 195.17.. - vreme: 05-Dec-2011 12:12:19 - #79885

1.Nisu mi jasni ljudi kojima je TDP 125W mnogo za 8xcore jeste vi normalni?>? pa 6xcore ima toliku potrosnju sta je sa mozgom???? 2.Intel je apsolutno ispod AMD-a kada se uporedi cena procesora i cena cele konfiguracije koja je solidno skuplja u odnosu na AMD.Poredite duplo skuplje procesore sa ovim procesorom hahaha Intelovci su bas iskompleksirani ljudi definitivno. 3.Obecavaju iz AMD-a da ce uz Win8 ovo biti jos bolji procesor,videcemo 4.Ja bi ga kupio odmah kada bi mi bio potreban ali i dalje sa AMD 2x5200+ i grafikom 4870 1GB DDR5 igram sve u fullu,nisam probao par novih naslova ali videcemo.... 5.Ako imate komentar vezano za ovaj procesor ostavite ako ocete da ga poredite sa nekim drugim mrs . . . ;) +:Cena,8x i jos mnogo toga . . . -:mozda 32 nm ako je to mana


100
AMaDosta
ip adresa: 188.2... - vreme: 05-Dec-2011 00:12:23 - #79855

Najavljivali, najavljivali, i onda kojekakvi test rezultati kažu "lošiji od Intela". Pa dobro, kupite vi osrednji i7, a mi AMD-ovci ćemo za iste pare i procesor, i matičnu, i napajanje i ko zna šta još... Ferrari ili Porsche su sigurno bolji od Forda ili Fiat-a, ali kad sračunaš šta plaćaš a šta dobijaš, onda i nisu. Nego natrag na procesore, realno opet ista priča, izašao procesor za koga nema softverske podrške i zbog toga pola jezgara/threadova zvrji u prazno - naravno da to utiče da rezultati testova budu jako loši. Nego da li ga je neko već kupio, kako se pokazao u realnom svetu? +:najzad stigao -:ali nije ni blizu (pre)velikim očekivanjima


100
Igor
ip adresa: 77.105.. - vreme: 04-Dec-2011 21:12:29 - #79844

Kakve veze ima što je 3,1GHz kad su svi FX procesori Black Edition. Istina 8150 čine izabrani kvalitetniji primerci, ali to u praksi ne znači mnogo (možda malo veći napon za OC i niži maksimalni OC za 8120).


100
sasa
ip adresa: 77.222.. - vreme: 04-Dec-2011 14:12:10 - #79823

procesor razbija uopste nije visok tdp pogledaj intel 3960x pod opterecenjem trosi 380 watt a ovaj 245watt, i vi bi da iimate 8 jezgara procesor a da ne trosi, ako igras igrice skoro isto ces dobijat fps na 4 ghz ili 3.1 .vi biste najradije procesor od 175 eura i da sve bolje radi na njemu od i7 ukoliko uzimate procesor za igre i7 2600k nista nije bolji od ovog +:3d igranje razbija ,sve nove igre rade bolje na ovom procesoru -:lose perfomanse u single core operacija u odnosu na intel


100
mario
ip adresa: 78.155.. - vreme: 04-Dec-2011 12:12:18 - #79811

Da su bar uvezli FX-8150, visi bazni klok i agresivniji turbo mod te nesto veca OC margina pa da se nadje bar neko opravdanje za kupovinu, ono u smislu-makar imam flagsip AMD procesor, pokoji entuzijasta i fan bi taj 8150 i uzeo, ovaj "mediokritetski" 8120 zaista sumnjam da ce naci kupca. Ali nase velepordaje videle nizu cena za 8120 pa rezonuju-daj da mi ponudimo jeftinije, beze ce se prodati. Ne bih rekao. +:8 jezgara -:ocajan IPC, visok TDP, za ovaj model i nizak klok i slab turbo


100
Rokavec
ip adresa: 93.87... - vreme: 04-Dec-2011 10:12:35 - #79807

E ovako drustvo... ja sam ljubitelj AMD-a i samo mogu reci da ovo uopste nije los CPU ali da sam ipak od buldozera ocekivao vise... trenutno je problem softver kod ovog CPU-a jer WIN 7 ne izvlaci maksimum iz njega... međutim ... kada izadje win 8 ovaj CPU bi trebalo da se pokaze u pravom svetlu... takodje imam i neku predpostavku... kao sto phenom na pocetku baš i nije valjao pa su napravili phenom 2 ( koga ja sada imam u računaru sa koga vam kucam ) tako imam predosećaj da ce ubrzo izaći FX 2 gde će popraviti greške... kažem , nisam čuo niti pročitao to jednostavno imam predoećaj ;) +:8 jezgara -:nema softvera za njega


100
Milos
ip adresa: 79.101.. - vreme: 03-Dec-2011 13:12:29 - #79740

salu na stranu...jedino sto je kod ovog cipa dobro i iskoristljivo, za zaista male pare jeste to sto se pokazao kao izvrsno resenje za virtuelizaciju. Dobijes osam virtuelnih masina (ili cak 16), samo je pitanje kome i koliko to treba... U svakom slucaju nedovoljno da odrzi AMD u zivotu, bar kada je borba sa intelom u pitanju...

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan