Intel
Celeron Dual-Core G530 2.4GHz 2MB LGA1155
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Intel
  Serija Intel Core Duo
  Model Celeron Dual-Core G530 2.4GHz 2MB LGA1155
 Arhitektura Socket Socket 1155
  Radni takt 2.4GHz
  Izrada 32nm
 Integrisano L2 keš 2x256KB
  L3 keš 2048KB
  Konfiguracija Dual-core
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Vlado nk
ip adresa: 109.22.. - vreme: 15-Feb-2014 00:02:43 - #116628

Mislim da moze sa GTX 650 ili jos bolje sa 7770....


100
milos
ip adresa: 212.17.. - vreme: 14-Dec-2013 18:12:54 - #114186

pozdrav, imam ovaj procesor, pa me zanima sa kojom najacom grafickom mogu da ga uparim, a da kako se kaze nebude usko grlo...


100
Milos
ip adresa: 178.22.. - vreme: 11-Aug-2013 22:08:53 - #110189

Odgovor za nikolu: GT440 je sasvim ok graficka za te igre i moze lagano da ih pokrene. Nemoj da otpisujes neke stvari u startu i da delis dezinformacije jer nije u redu prema ljudima koji pokusavaju da saznaju korisne informacije. Igrivost igrica zavisi od mnogih stvar , dosta zavisi od velicine monitora, rezolucije na kojoj se igra a detalje necu ni da pominjem stim da samo zelim da napomenem da senke u svim igricama iskljucite i resicete jedan od najvecih problema kod low , mid range i svih starijih grafickih...Vrsljajte po benchmarkovima , trazite opipljive rezultate a ne samo jel ce da radi ovo jel ce da radi ono. U teoriji ce manje vise sve da radi na low do medium na malom monitoru do 19'' pri orginalnoj rezoluciji monitora. Sve preko toga je pod znakom pitanja . Osnovna stvar je da proverite koji DirectX vam je potreban i samim tim je logicno na primer da igrice koje zahtevaju DX11 nece raditi na karticama koje su DX9c ili 10.1 ...Takodje obratite paznju na minimalnu snagu procesora koju zahteva igrica i jednim prostim postupkom proverite da li ce raditi kod vas. UKUCATE NAZIV TOG PROCESORA U GOOGLE>TRAZITE CPU BENCHMARK CHARTS>VIDITE KOLIKO IMA POENA> UKUCATE VAS PROCESOR TAMO I VIDITE KOLIKO ON IMA POENA> VIZUELNIM UPOREDJIVANJEM ZAKLJUCITE DA LI IGRICA RADI ILI NE KOD VAS istu stvar mozete uraditi i za graficku karticu. Nadjite graficku koju igrica zahteva za svoj minimum i nadjite online koliko poena ima a onda to isto uradite i za svoju graficku i vidite na cemu ste. E sad, za sve to smanjite kriterijum za nekih 20 posto i ako ni tad ne zadovoljavate kriterijume onda nesto mora da se menja. Ako ste u granicama, radice kako treba uz malo tweak-a i tuning-a... +:za novac ok, hladan ko brus -:slab za ozbiljan gaming


100
Dzoni
ip adresa: 178.22.. - vreme: 23-Mar-2013 23:03:39 - #105750

Vlado care, ja imam neku amd grafu 1GB ddr2, 2 giga ddr3 rama na 1600MHz, Gigabyte ga-p61-s3 mobo i ovaj cpu i igram Assassin's Creed III, pes i fifu 13 na medium grafici, sa malo boljom grafom mozda bih mogao i na high! Prezadovoljan sam ovim procesorom i sigurno ga skoro necu menjati, cak i ako imam dosta para namenjenih za upgrade komponenata :) +:Odgovor za vladu


100
Nikola-032
ip adresa: 85.222.. - vreme: 11-Mar-2013 11:03:41 - #105131

Te igre s tom grafom i ovim procesorom ne mozes igrati ni u snu.


100
Ivan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Feb-2013 20:02:15 - #104538

Planiram da kupim racunar sa ovim procesorom. Posto imam grafu sa starijeg racunara ona je gt440 1gb ddr3, pa me zanima kad bih stavio tu grafu na taj racunar sto bih kupio da li bi guralo nove igre? Na pr: PES 13, Mafia 2, Assasians Creed itd. Hvala unapred.


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 04-Feb-2013 22:02:57 - #103311

Ukucaj u ovo malo polje za trazenje E 350-imas plocu,procesor i graficku,sve zajedno za 54 eura...Novo....To ti je najeftinija varijanta...A imas i Novi Intel Ivy Bridge za 35 eura,kao i AMD 3300-30 eura i ploca MSI FM1 podnozje-33 eura.......Pozz


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 28-Jan-2013 22:01:25 - #102902

Ne moze se porediti ni low sa medium, a tek low sa High.....Ako zelis da igras ko covjek,uzmi AMD 3400 ili 5300,ide na FM2 ploce.....Kosta 39 eura i ploca 42 eura.....Pozz


100
gile
ip adresa: 46.17... - vreme: 26-Jan-2013 14:01:45 - #102742

evo probao: na 1280x1024 na medium podesavanjima 45-50fps, 1600x900 medium 40-43fps, high podesavanja mi ne dozvoljava u settingsu, sa smanjenjem na low fps se zakucava na 60 sto je i max. vrednost, dok u meniu i intro scenama varira dosta sto je i nebitno! Definitivno lepo radi na low detaljima, i iskreno nije velika razilka u prikazu izmedju low i medium. Zaključak PES 2013 radi tečno na low i svim rezolucijama sa integrisanom grafikom ovog celerona! Pozz


100
đomla
ip adresa: 94.189.. - vreme: 26-Jan-2013 00:01:10 - #102712

@Gile Molim te pokušaj da simuliraš moju rezoluciju - 1280x1024, stavi npr. 1600x900, i sve na high, pa mi kaži koliki fps dobijaš. Probaj i na medium ako bude žestoko seckalo. Aj pls :) +:Za Gileta


100
gile
ip adresa: 46.17... - vreme: 25-Jan-2013 20:01:58 - #102692

Imam g530, nisam kupovao grafičku već koristim integrisanu. Lagano pusta full HD filmove, igrice ne igram osim PES-a! U PES 2013 na rezoluciji 1920x1080 uz low details fps je zakucan na 60 za živo cudo( merio frapsom)! Igra se glatko, ja sam oduševljen! Ploča je ECS H61 i 4GB ram-a, pozdrav


100
Dule
ip adresa: 178.14.. - vreme: 22-Jan-2013 19:01:24 - #102504

Vlado,hvala ti puno na odgovoru!Poz..


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 21-Jan-2013 22:01:28 - #102457

jako je slaba,moraces da stavis 4350...........Ili da prodas 4350 pa uzmes GT 430 ili 4650-35 eura je nova...Ili kupis AMD 3400-33 eura,odlicna mu je fraficka,bolja nego u i3 procesorima! Ploca MSI 33 eura podnozje FM1 i to je to! Admine,ne brisi mi komentare,Vazi? Pozz


100
Dule
ip adresa: 178.14.. - vreme: 20-Jan-2013 19:01:46 - #102370

Kupujem procesor,4gb rama i asusovu plocu pa me interesuje kako se pokazala ova integrusa..?Iz razloga pitam dali da stavim Powercolor 4350 512 ddr2 64-bit-nu graficku iz starog racunara ili da koristim ovu intelovu?Znam da je ova stara preslaba za danasnje igre,ali meni i ne treba za to.Odigram ponekad Pes i to je to...pa bih zamolio nekog da mi odgovori na pitanje ako je voljan....Hvala unapred!!!


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 26-Nov-2012 17:11:28 - #99347

Nema na čemu čovek, G550 je odličan izbor, što se tiče ostatka konfiguracije sasvim ti je dovoljno 4 GB rama u ovom trenutku, nema potrebe da dodaješ više pogotovo ako si limitiran sa kešom. Za godinu, dve uzmeš još jedan štap od 4 GB i miran si dok taj komp ne pošalješ u penziju. Bolje te pare što si mislio da daš za dodatni ram uložiš u grafiku, jer ti je ona naravno najbitnija za igranje, znači AMD 7750 i miran si par godina, naravno u nižim rezolucijama kako si i naveo u postu.


100
paks
ip adresa: 109.10.. - vreme: 26-Nov-2012 00:11:46 - #99311

hvala puno , najverovatnije cu onda uzeti g550 u kombinaciji sa gt630 ili amd6670 jer cu biti limitiran sa lovom ali cu zato da uzmem 1 stap od 4gb ddr3 i 1 od 2gb da bi imao 6gb posto cu da idem na jeftiniju plocu a one imaju 2 slota za ram +:@Milisaw


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 25-Nov-2012 10:11:09 - #99260

Koristim ovaj a imao sam i Athlon x3 455 tako da ti od srca preporučujem G530, mada možeš uzeti i G540,550, bukvalno su im iste cene a 100-200 MHz nije na odmet. Vrlo su slični u igrama, ja razliku nisam primetio, probao sam oba sa istom grafikom... Hladniji je dosta od tog Athlona, normalno jer mu je dosta niži TDP-samim tim je i celokupnom sistemu niža temperatura. Da ne spominjem da je i značajno jeftiniji, tako da bih ti preporučio da ako još nisi kompletirao konfiguraciju uzmeš neku malo jaču grafiku, super bi legla neka AMD 7750 uz ovaj procesor. Naravno može i neka jača, zavisi koliki ti je budžet npr. AMD 7770 ili nešto jača i skuplja GTX 650ti, što bi po meni i bio neki plafon za ovaj procesor.


100
paks
ip adresa: 109.10.. - vreme: 24-Nov-2012 22:11:50 - #99245

OVAJ ILI ATHLON 2 X3 450 ,sa gt630, 6gb ddr3 ...prvenstveno za igre na rezoluciji do 1366x768


100
qq
ip adresa: 109.24.. - vreme: 18-Oct-2012 20:10:00 - #97525

ubo gtx460 i radiiii,)


100
demijan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 09-Oct-2012 10:10:21 - #97104

Procesor stvarno uz dobru grafu,može skoro sve da tera na maxu.Koliko ljudi ovde ne zna da procesor nema Intel HD 2000,već slabiju grafičku,jer ne podržava "Quick Sync" video konverziju koji ima svaka HD 2000 grafika.Amd ih bukvalano kolje grafičkim perfomansama sa novim FM2 procesorima,jer svaki procesor u sebi ima grafu od 50-60 eura! +:odnos cena-performanse -:jadna grafika


100
maks
ip adresa: 178.22.. - vreme: 07-Oct-2012 01:10:32 - #97015

Proizvodjaci ploca su naterali intel da izbaci ovaj procesor sa ovom cenom da bi se prodale jeftine ploce sa h61 ih67 chipsetom -:za ove pare nema minus


100
Vlado nk
ip adresa: 188.12.. - vreme: 15-Sep-2012 23:09:05 - #95979

Pozdrav za tebe! Moram ti reci da igre ,da tako kazem,vise vole AMD,ja imam 3-core 455 na 3,3 Ghz, koji je i skuplji ,prilicno od 445...Sada kosta oko 64 eura......Ovaj INTEL je Fantastican za svoju cijenu u svakom pogledu,steta je sto kod nas jos nema Pentiuma Ivy Bridge, koji kosta samo 62 eura....Ali moram da ti kazem da igre jednostavno traze jezgra,bilo Intelova bilo Amd-ova.........Ja sa mojim procesrom igram Serious Sam na Ultra, Dirt 3 na Ultra,itd....Imam 4 GB DDR3 i graicku GTX 450 sa 512 DDR5........Najvise se iplate sledeci procesori,gledano kroz cijenu-G 530, Pentium Sandy Bridge-51 euro, potom Amd 631-Quard za 52 eura, potom Intel 2120-102 eura-ima podrsku za USB 3.0 i za PCI express 3.0!!!!!!Potom ni 445 nije los,Intel G 850,kao i fantasticni I5 Ivy Bridge 6 MB za 162 eura...........Amd ima sjajni Sempron Dual c 190,takodje......Ako nemate dosta para za grafu ,kupite ovo-5550 1 GB DDR 5 i to Gigabyte za 45 eura ili sjajnu GT 240 za 42 eura,5670 za 52 eura ili 9800 za 52 eura. Imate i sjajnu 4850 1 Gb DDR 5 za 62 eura. Ako Vam je bas vazan svaki dinar, pokusajte negdje naci GT 9500,polovnu, za 25 eura ili GT 9600 ili 4670 za 20-tak eura...............Pozdrav!!!!


100
mane
ip adresa: 109.93.. - vreme: 06-Sep-2012 23:09:25 - #95675

ovaj procesor zaostaje za AMD-om x3 445 negde oko 10-15% sto je ne primetno u igrama, a programi sada najvise koriste procesore sa parnim brojem jezgara(2 ili 4) tako da g530 moze ladno da se ravna sa x3 445 a pritom mu je cena 20% niza. Jedino je steta sto ovaj procesor ne moze da se overklokuje ali sa nekom grafom tipa GTX 550 ili HD 6770 i 4GB rama nije ni potrebno :) +:best bay


100
Milos
ip adresa: 109.24.. - vreme: 04-Sep-2012 09:09:54 - #95574

G530, sa 8GB RAM, i GTS 8800 512mb grafika teraju Starcraft 2 na ultra na rezoluciji 1600x1050, pa vi vidite da li se isplati. Ja sam hteo da kupim i5-2500 odavno, ali kupovinom ovog procesora nisam se pokajao ni najmanje. Obrada teksta, web, srufovanje, a i Starcraft 2 je sve sto mi treba :) +:malo para, mnogo performansi


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 25-Aug-2012 19:08:51 - #95177

U tome i jeste velika razlika izmedju njega i AMD-a 450 3-core. Amd moze da isprati cak i GTX 570, graficku od 250 eura...... +:Sjajan za svoju cijenu -:ne moze da isprati jake graficke


100
lazar
ip adresa: 212.17.. - vreme: 25-Aug-2012 17:08:04 - #95170

ja ga sad imam u kombinaciji sa gtx 550 evga koristio sam gtx 560 ali je gusi o grafu evo ovako uz dodavanje graficke kao sto je moja ovaj procesor moze da potera skoro sve igrice sta vise procesor je najmanje bitan brzinu gameplaya odlucuje grafa toploga preporucjem jer uz neku slolidnu graficku karticu moze da vrti nove igre low medium nek cak i hgh +:nije loos


100
BorG
ip adresa: 82.145.. - vreme: 31-Jul-2012 16:07:21 - #94196

Po prvi put posle gotovo decenije ,Intel je izbacio proizvod koji je bolji od AMD-ovih proizvoda slicnog (najjsiromasnog) cenovnog ranga.Obicno politika preduzeca ne dopusta da sopstveni jeftini proizvod ,ugrozava skuplje ali su i morali sto pre da izvade keca iz rukava, znajuci da je samo ime Celerona bila oznaka za zadnji skart. Iako nevoljno, odluceno je da Sandy proizvodnja (32nm) obuhvati i Celeron tj najjeftinije trziste ,posto brend vec uveliko trzistu namece Ivy proizvode (22nm). Tako je izbacen po prvi put posle decenije proizvod (ovaj procesor) koji je za zanemarljivih 20 do 30% gori od Pentium proizvoda ,iako je cenovno duplo jeftiniji ,uzimajuci za primer G8xx koji je u postotku isto toliko gori od I3 serije sa svom HT tehnologijom. S' druge strane AMD-ov Sempron (45nm) je totalno potucen cak sve do Athlona IIx2 270 ,sa svim mogucim overklok rezultatima pa i vecom cenom . Trenutno situacija na trzistu bast-bay najjeftinih i najjskupljih konfiguracija je nesumnjivo na strani Intela ,dok u srednje plateznim konfiguracijama AMD, nenadmasan sa svojim APU ima 6 i 8 od 360 i 460 strim procesora sto je prevedeno jezikom poseduju graficke karte od 50-tak i kusur eura . Sve u svemu ,opste stanje je dakle opet isto, Intel gazi AMD brzinom a AMD Intel grafikom . Pozdrav


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 26-Jul-2012 00:07:29 - #93945

Ipak je bolje uzeti AMD 445- 55 eura,jer kad igra Izricito trazi 3 jezgra, tu onda ne pomaze ni HT tehnologija. Ovaj CPU je dobar, ali za igre da treba bolje!!! +:Odlican za ove pare -:Nista posebno


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 24-Jul-2012 23:07:55 - #93907

Nema na čemu...Nija ta temperatura od 55 stepeni ništa veruj mi,pogotovo za ovaj period...Radiće ti bez problema... Što se tiče grafike u pravu si mada mislim da bi tvoje potrebe ovako sa daljine pričam,zadovoljila i amd 6670 sa 1 gb gddr5 memorije,jeste solidno slabija od navedenih ali može sa njom više nego ok da se poigra... +:tralala


100
tralal
ip adresa: 79.101.. - vreme: 24-Jul-2012 13:07:07 - #93866

Jeste cuje se coole i stavio sam na 50% obrtaja (speed fan). Tokom igranja temperatrua se dize max do 45, a kada sam stavio na 0% (1100 obrtaja) tokom igranja je bikla 55 C. Ja sam ranije imao semprona na 3400+ mgh i njegova tempe. je stalno bila 25C, tako da mi sve ovo izleda previsoko. Inace hvala miroslave na savetima, ali ako hocu one graficke koje si preporucio moram uzeti i bolje napajanje posto LC 420w definitivno nece izdrzati :)


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 23-Jul-2012 17:07:56 - #93824

Kada si napisao cooler verovatno misliš na buku ventilatora,ako je to u pitanju probaj da mu smanjiš broj obrtaja u HW nonitoru BIOS-a,naravno zavisi sve od proizvođača ploče... Meni vrti na 800 obrtaja i ama baš ništa se ne čuje,temperatura u mirovanju i nezahtevnim poslovima mi između 40-45 stepeni na ovim vrućinama,što je ništa s obzirom da nemam dodatne ventilatore u kućištu (ne računam ni klima uređaj takođe) Opterećen ode na oko 56-58 stepeni,sasvim ok temperatura... Ako ceniš tišinu obavezno to uradi... Plus dobro Seasonic napajanje,ultra tiho i ako mi veruješ.sve što čujem iz kućišta je hard disk... Što se tiče grafike,nije ta loša mada bih ti ja savetovao da uzmeš AMD 7770...Značajno je jača od te ako baš želiš njihovu najnoviju generaciju... Za kraj...ja bih ti lično predložio da uzmeš amd 6790,nikad bolja kupovina... Pozdrav... +:tralala


100
tralala
ip adresa: 91.150.. - vreme: 23-Jul-2012 14:07:42 - #93810

grafa nije za bacanje kao sto pojedinci pricaju. Napr. HoN tera na medium odlicno bez laga, radi i na high ali ponekad dodje do usporavanja( iskljucene su senke, i specijalni efekti). Sins of a Solar emp. tera na max, KotoR2 max, jeste da su starije igre ali ipak rade odlicno. Trine 2 radi na nekih 25 frp. Znaci igre iz 2008 ce raditi dobro a za ove nove ne znam, ja cekam malo da se nakupi i kupujem 7750 :) . Pozdrav +:za te pare BEST BUY -: cooler


100
fijumau
ip adresa: 188.25.. - vreme: 21-Jul-2012 14:07:44 - #93704

Procesor je za nezahtevne korisnike (gledanje hd filmova, browsing, obrada dokumenata i tome slicno) sasvim dobar, malo trosi, malo se greje, jeftin. Za bilo koji ozbiljniji rad (photoshop, autocad, maya, video konverzija, bilo sta slicno tome) je poprilicno slab i gledajte neku core varijantu. Inace, o KVALITETNOM igranju igrica na ovim procesorima ne treba ni pomisljati, njihova grafika nije tome namenjena. -:covece...


100
edvin
ip adresa: 77.239.. - vreme: 16-Jul-2012 21:07:52 - #93499

Koje igre može da tjera sa svojom grafickom i plocom Asusu H61 uz 4GB DDR3 memorije. Ekran je 17" +:Za ove pare odlican Office


100
Mirko
ip adresa: 31.176.. - vreme: 25-May-2012 16:05:46 - #91247

Bolji jeste od athlona II al na def taktu, ovaj se proc ne moze klokati a athlon kad se klokne sve preko 3.5 bolji je od ovog celerona, a realno svi mogu do 3.5 na def naponu, tako da moze se reci da su tu negdje al je g530 manji potrosac manje se grije.


100
Ćirko
ip adresa: 178.22.. - vreme: 21-May-2012 00:05:25 - #91031

Bolji je od svih dvojezgranih Athlona II, nema dileme. Vidi poređenja po netu i sve će biti jasno.


100
koki
ip adresa: 82.145.. - vreme: 06-May-2012 10:05:43 - #90240

Ovaj procesor nije bolji od dvojezgarnih Athlona druge generacije (II x 2) a pogotovo od trojezgarnih ,ali jeste bolji od Semprona 140 i145 i Athlona prve generacije (64x2) . Svakako je pravo osvezenje iz Intela po pitanju cene i performansi a posle toliko dugo vremena . Medjutim mislim da ce ovaj izvanredni proca pojeftiniti drasticno, jer ce Intel osveziti takodje svoju ponudu sa Ivy bridge procesorima, pa vredi sacekati .Sve u sveumu, posteno - iznenadjenje vredno hvale iz Intelove Celeron linije .


100
miki
ip adresa: 92.36... - vreme: 16-Apr-2012 12:04:16 - #89369

Hvala ti na pomoci uzimam ovaj G530 i h61 plocu kasnije jos neku HD7750 kazu nece trosit sve ukupno vise od 100W ;) +: Milisaw


100
steva
ip adresa: 212.17.. - vreme: 11-Apr-2012 01:04:28 - #89103

hvala puno si mi pomogao posto razmisljam o ovom procesoru i koristio bih ga sa njegovom hd2000 ,inace bi koristio komp za net muziku photoshop i recimo neke racing igre tipa dirt2/3 narano na 1024x768 i nizim podesavanjima posto i onako imam 17' crt ...nadam se da cu za koji mesec da kupim tft 19' wide a kasnije i neku grafu tipa gt440 ili 6670.. jbg slabo stize lova danas.. hvala i pozz +:Milisaw


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 10-Apr-2012 23:04:19 - #89100

Ima nešto svoje memorije,mada je to zanemarljivo..kod mene stoji da je ona 64 MB, tako da koristi sistemsku i opet kod mene stoji da je ta količina deljene memorije 1630 MB (Imam 4 GB ddr3 rama)... Inače ocene u Sedmici (WEI) su redom... Za procesor 6.3 Grafika Aero 4.9 grafika gaming 5.7 Stvarno super ocene za ovu jeftinoću,najviše zahvaljujući tome što ima 2 MB L3 keša,ovaj procesor je sve samo ne slab i nemoj da te zavara što ima Celeron u nazivu... Igram dosta igara sa integrisanom,naravno ako želiš više rezolucije od 1024x768 moraš uzeti neku grafiku od bar 50-60 evra...sve ispod toga nema baš nekog smisla... Nadam se da sam ti pomogao pozz


100
steva
ip adresa: 212.17.. - vreme: 10-Apr-2012 13:04:42 - #89056

da li ta hd 2000 vuce ram memoriju da bi radila i koliko joj je dodeljeno rama?


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 09-Apr-2012 00:04:19 - #88990

Po meni a i po testovima je bolji od tog Athlona...mada kažem ti razlike između njih nisu prevelike što se tiče preformansi...Onda treba gledati koji je hladniji,tiši i naravno jeftiniji,novije arhitekture... Ovaj procesor sve to jeste,tako da nema nikakvog razloga da ga ne pazariš... generalno,svi koji imaju ili uzimaju grafike tipa gts 450 ili AMD 6770 (čisto ih navodim kao primer) nemaju potrebe da uzimaju jači procesor za igranje.Stvarno,dugo nisam video ovako dobar procesor a za ovu,po meni smešnu cenu... Jednostavno,kupovati bilo šta novo ili polovno iz nekih starijih serija procesora gubi svaki smisao...


100
bora888
ip adresa: 178.14.. - vreme: 07-Apr-2012 22:04:32 - #88932

@ Ooo 1155 ploce sa integrusama vuku grafiku iz procesora, dakle ako stavis g530 imaces hd2000, ako stavis neki jaci sandy imaces hd3000, ako nabavis ivy imaces hd4000. ja trenutno koristim integrisanu dok cekam kurira da mi donese xfx, i sasvim lepo radi, vrsi posao za sve, osim za aktuelne igre, mada kad dirt3 radi na low, sta reci, photoshop i slicno nisam probao :) +:odgovor


100
Ooo
ip adresa: 91.185.. - vreme: 07-Apr-2012 14:04:50 - #88913

Jel moze ovaj procesor na GIGABYTE GA-H61M-S2PV bez graficke ? Msm da li ce raditi ta integrisana ?


100
bora888
ip adresa: 178.22.. - vreme: 04-Apr-2012 13:04:24 - #88755

Nikad bolji procesor za manje para, iako sam skoro sastavio amd zver, morao sam da sastavim jos jednu konficu za ukucane sa ovim procesorom xD as rock h61, 4giga ddr3, 8800gt ili jos bolje 5770 i sve aktuelne igre na high :) za surf, filmove i ostale svakodnevne aktivnosti radi kao svajcarac :D +:sastavio konfu samo zbog ovog procesorcica -:dao bi i 60-70e da moze da se klokuje...


100
miki
ip adresa: 92.36... - vreme: 03-Apr-2012 14:04:41 - #88703

@Milsaw znaci bolje mi je uzet ovaj G530 nego athlon II 250, imaju isto 2 jezgre athlon veci takt, ali po tebi ako sam dobro shvatio G530 je bolji?


100
Darko
ip adresa: 79.175.. - vreme: 26-Mar-2012 14:03:41 - #88286

Osvrnu ću se samo na poređenje X2 i X3 procesora, otprilike u 50% testova su vrlo slični, dok u nekim testovima ide razlika i do 50% (x264 HD Benchmark, Dragon Age Origins..), poenta je da će u programima i igrama koji ne koriste više od 2 jezgra raditi vrlo slično, dok će kod svih ostalih programa i igara koje koriste više od 2 jezgra razlika biti više nego primetna, primer je Dragon Age Origins koji koristi više od 2 jezgra, kao i GTA IV, Skyrim i dosta novijih igrara.. +:@Milisaw


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 24-Mar-2012 23:03:32 - #88204

Uz svo poštovanje Darko ali x2 250 nikako nije bolji od ovog procesora... Razlike idu od 5-10% u korist ovog Celerona. Slažem se da je neki athlon X3 bolji od ovog procesora ali možda jedno 10% u igrama i 15% posto u poslovima obrade videa i sl. Svakako se ne isplati uzimati x3 zbog toga pogotovo s ubzirom koja je razlika u ceni. Poenta je da su u IGRAMA to veoma slični procesori,znači onda samo treba gledati šta je isplativije u tom trenutku. Ovo sve ne pričam napamet,trenutno imam ovaj a do pre par meseci sam koristio Athlon x3 455,isto veoma solidan procesor ali dosta topliji,sa bučnijim ventilatorom što je sve posledica naravno većeg TDP-a. Za poređenje procesora u igrama posetite sajt Anandtech pa u rubrici Bench sami uporedite procesore koji vas zanimaju... A takođe možete u Guglu kucati "Gaming CPU Hierarchy Chart" pa vidite šta ćete dobiti.


100
Darko
ip adresa: 79.175.. - vreme: 23-Mar-2012 15:03:17 - #88154

Slabiji je od Athlona II x2 250, najbolje bi ti bilo ako možeš da uzmeš neki Athlon II X3.


100
miki
ip adresa: 31.176.. - vreme: 23-Mar-2012 15:03:57 - #88153

Pitanje jel bolji od athlon II x2 250 planiram HD7750 graficku rezolucija 1280x720p jeli mi bolje uzet ovaj g530 ili athlon 250? +:mala potrosnja


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 19-Mar-2012 01:03:38 - #87883

Pa sve zavisi koju grafiku imaš i još važnije koje igre misliš da igraš u toj rezoluciji... Za ovaj procesor je plafon neka grafika tipa amd 6770 ili NVidia gts 450... nešto jače stavljati na ovaj procesor nema baš puno smisla. Naravno najzahtevnije igre današnjice teško da ćeš moći da igraš u full HD rezoluciji ali to ne možeš ni sa mnogo skupljim procesorom i grafikom. I sa ovom kombinacijom koju sam naveo naigraćeš se zahtevnijih igara u rezolucijama do 1366x768 npr...malo li je za te novce...


100
niddd
ip adresa: 79.101.. - vreme: 17-Mar-2012 11:03:32 - #87814

kakav je za gaming na rezoluciji 1920x1080?


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 11-Mar-2012 18:03:21 - #87488

Radi sve,procesor je ubica za ove pare... Koristim ovaj i i3 2100 na drugom kompu i bukvalno ne primećujem nikakvu razliku pošto oba imaju identične grafike HD 2000 kako mi se čini... Znači fenomenalan procesor za male pare...


100
che
ip adresa: 178.22.. - vreme: 10-Mar-2012 13:03:46 - #87383

Da li radi Aero Glass s ovim procesorom?


100
Ljuba
ip adresa: 79.175.. - vreme: 22-Feb-2012 15:02:29 - #86118

Ovo je socket 1155, a tvoja ploča ima LGA775 socket, tako da ne može.


100
Robert
ip adresa: 188.2... - vreme: 22-Feb-2012 13:02:30 - #86111

imam pitanje, da li ovaj procesor moze da ide sa ovom plocom? ASUS P5G41T-M LX/LGA775 (Core 2 Extreme, Core 2 Quad / Core 2 Duo / Pentum dual-core)/DDR3/GbitLAN/4 x SATA 3Gb/s; 1 x ATA100


100
asus
ip adresa: 77.239.. - vreme: 25-Jan-2012 17:01:20 - #83766

Da li je ikako moguce klokovat ovaj CPU. Kod mene je ploca Asus p8h61-mlx2......usput da kazem kako s ovim procesorom na nesto nizim postavkama bez problema ide COD BC +:Ulozeno/dobiveno -:za ove pare nista


100
iggybaby
ip adresa: 212.62.. - vreme: 19-Jan-2012 14:01:26 - #83194

Imam ovaj procesor već nekoliko meseci. Napravio sam sebi jedan Linux server koji radi 24 časa, znači non-stop. Za sada nema nikakvih problema. Inače, od svih Intel procesora ovaj ima najbolji odnos performanse/cena pa ako tražite maksimum za svoj novac, ovaj procesor je pravi izbor.


100
nokiaman
ip adresa: 212.17.. - vreme: 16-Jan-2012 15:01:27 - #82924

dakle, bez mnogo priče, testiram ga već više od mesec dana i nema šta negativno da se kaže, naprotiv +++. zajedno sa mb MSI h61m-p23b3 šamara sve živo bez dodatne grafe. za te pare ko smisli bolje ...


100
marko
ip adresa: 94.189.. - vreme: 02-Jan-2012 07:01:48 - #81712

koliko je brži od e3400 i 7750be pošto ta dva imam trenutno. hvala.


100
Milan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 02-Jan-2012 05:01:09 - #81711

Procesor je definitivno best buy za 35-40 eura. Odličan procesor za kućne office i internet konfiguracije. Lako i brzo se kreće kroz Windows 7. Što se tiče integrisane grafike koja dolazi uz njega, bez problema pušta HD video. Igram CS u 1920x1080 bez ikakvih problema. Znači, za ovakve potrebe, neće vam biti potrebna ni posebna grafička kartica, što još više umanjuje cenu celog računara. Bolji od ovog procesora je tek Core i3, ali on je skoro 3x skuplji od ovoga, a sigurno ne daje toliko više za uloženi novac. Svaka preporuka! +:Odličan


100
Igor
ip adresa: 93.86... - vreme: 22-Dec-2011 00:12:23 - #80970

Iskreno, ocekivao sam da cu biti zadovoljan ali sam odusevljen. Odlican je za svakodnevni rad, pa cak i za ozbiljnije stvari- CAD programe. Ocena u win7 je 6.3 ako je to neko merilo ljudima, hladan je, tih, malo trosi i za 38e je neverovatan. Grafika glatko pusta HD filmove, u obradi slika radi kao i bilo koja diskretna kartica na trzistu, moze da se i poigra po nesto mada ga ne koristim u te svrhe( primer: PES 2011 60fps konstantno na full hd rez. uz low efekte). pozz +:odlican, hladan, vrlo upotrebljiva grafika -:nema mogucnost occ


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 16-Oct-2011 11:10:44 - #76187

Zamena za Celeron E3400... I greška u postu...izrađen je u 32 nm tehnologiji... +:Za te pare odličan


100
Dragan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 24-Sep-2011 19:09:18 - #75034

Najzad! Sada socket 775 moze u zasluzenu penziju. +:Skoro sve. -:Skoro nista.

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan