Intel
i3-2100 3.1GHz 3MB LGA1155
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Intel
  Serija Intel Core i3
  Model i3-2100 3.1GHz 3MB LGA1155
 Arhitektura Socket Socket 1155
  Radni takt 3.1GHz
  TDP 65W
  FSB 1066MHz
1333MHz
  Izrada 32nm
 Integrisano L2 keš 3072KB
  Konfiguracija Dual-core
64-bit
  Ostalo Hyper-Threading
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Aleksandar
ip adresa: 24.135.. - vreme: 20-Jul-2015 07:07:28 - #127580

Koliko ce ovaj procesor izvuci % od GTX 750 ti


100
Druid
ip adresa: 109.92.. - vreme: 18-Apr-2015 10:04:54 - #126263

Grafa ce sigurno raditi, ali neces moci da iskoristis ni 60% njene snage. Neki maksimum za taj procesor je R9 270. +:@ milose


100
milose
ip adresa: 212.20.. - vreme: 06-Apr-2015 13:04:47 - #126050

moze li ovaj cpu sa r9 290x? znam da grafa nece raditi na max sa dual core cpu, ali da li ce uopste moci da radi?


100
Vlado nk
ip adresa: 82.145.. - vreme: 13-Aug-2013 15:08:55 - #110253

Kupi ti Intel 1610 32 eura,plocu 1155 30 eura,ram 4 gb ddr3 kingston 15e,graficku 7750 1 gb ddr5 70e,ili 6670 1 gb ddr5 62 eura,a najbolja ti je polovna 7770 60 eura i uzivaj! Od polovnog-uzmi amd dual ili intel 3330 celeron,sto se tice grafickih,uzmi 8800 za 10e ili 9600 za 20 eura.Poz +:Solidan,dobar za konvertovanje,rendering,igre -:Preskup


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 07-Aug-2013 00:08:15 - #110013

Najbolji procesori za igre su AMD 740K, zahtjeva FM2 plocu,AMD 6300- 6 jezgara, ide na AM3+ plocu i AMD 8320 8 jezgara, ide na AM3+ plocu, isto...AMD 740K je procesor pravljen za klokovanje, kosta 62 eura....Najbolji i najispativiji ti je AMD FX 6300 Piledriver, naslednik Buldozera, sjajan procesor, kosta 103 eura, imas odlicnu MSI plocu za njega od 57 eura, a mozes ga staviti i na neku jeftiniju plocu os 42 eura....IMAS i APU procesore,to je AMD procesor sa grafickim-pravim cipom u sebi....Uzmi A6 6400K, nova generacija, treba ti za njega FM2 ploca, ona je 40 tak eura, upari sa brzim ramom od 1800 Mhz, imas Kingston 8 GB DDR3 brzi od 29 eura...Ima sve da leti, druze...Pozz +:Brat oce ovaj -:Brat oce ovan


100
Vlado nk
ip adresa: 109.22.. - vreme: 01-Jul-2013 20:07:04 - #108953

Ne, ne moze na tcoju plocu, nijedan Intel ne moze na AMD plocu i obratno, vec mora Intel na Intel plocu, AMD na AMD plocu.....Tebi za ovaj procesor treba ploca 1155 podnozje, kosta 32 eura...Dalje, da li ti je Ram 2 GB DDR2? Hm.....treba ti i graficka........Najbolje prodaj taj stari komp pa kupi ovo- Ploca Intel 1155, Procesor Intel Pentium-najnoviji-2020- 43 eura, Ram 4 GB DDR3- 14 eura,kuciste i napajanje 12 eura, graficku 7750 1 GB DDR5 62 eura...Pozz +:Brat oce ovaj -:Brat oce ovaj


100
brat oce ovaj !
ip adresa: 178.14.. - vreme: 27-Jun-2013 14:06:18 - #108802

dal bi ovo radilo na moj comp konfiguracije: PROCesor: AMD sempron(tm) processor 2800+ 1.61 ghz ram: 2.00gb 32 - bit operating system display adapters : nezam bas mnogo u kompovima , ja mislim da je to HDD ATI Radeon HD 4300/4500 series reci te mi dali moze ovaj procesor na moj komp narucio bih .. ili mi predlozite neki slican za 100 ili 110 evra tako neso samo da je dobar za igre ...


100
Peropedala
ip adresa: 89.216.. - vreme: 15-May-2013 21:05:23 - #107469

A po cemu je to 3120 bolji od ovog?


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 31-Jan-2013 19:01:16 - #103072

Imate Intel i3 Ivy Bridge 22nm, model 3120 za 97 eura,koji je Bolji od ovog... -:nije najbolji za ove pare


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 29-Jan-2013 22:01:47 - #102955

Moze,mada mozes i neki jeftiniji Intel,izasao je G 2012 Pentium Ivy Bridge za 52 eura...... +:Mihajlo -:Mihajlo


100
mihajlo
ip adresa: 93.87... - vreme: 17-Dec-2012 19:12:50 - #100455

Ma bre meni je ekran 17 inča tako da bih igrao na 1280x1024


100
Darko
ip adresa: 130.18.. - vreme: 17-Dec-2012 15:12:59 - #100443

Naravno da ne možeš, za sve igre na ultra ti treba 7970/GTX 680 i dosta jači procesor....ali možeš većinu igara da igraš na high na nekoj manjoj rezoluciji (nikako na 1920x1080)...


100
mihajlo
ip adresa: 93.87... - vreme: 17-Dec-2012 13:12:28 - #100433

Da li bih mogao da igram sve igre na ultra sa ovim procesorom i sa 6670 1gb ddr5 i 4gb ddr 3 rama


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 16-Dec-2012 23:12:46 - #100406

Koliko je vazan procesor za igre, jos je puno vaznija Graficka...Amd i na tom polju nudi zaista dobre stvari,sjajnu 7770 1 GB DDR5-95 eura ili puno bolju 7850- 148 eura..........Obadve sjajno idu uz ovaj i3.....Diplomirani sam Ekonomista, tako da sve gledam u smislu ulozemo-dobijeno.Pozdrav za Admina,mozda sam malo dosadan,predlazem ovo za sve ljubitelje igara-AMD 641 Quard-54 eura, ploca za njega MSI crna-socket FM 1 - 34 eura,Memorija Ram 4 GB- 14 eura Kingston,dalje, graficka AMD 7950 3 GB DDR 5 384 bit-265 eura ,odprilike,Hard 500 GB WD Blue-50 eura. Napajanje bi bilo provjereno LC POwer 600W- 42 eura. Sve ukupno je-459 eura,mislim,jako tesko da cete sve naci za te pare, ali da kazem nekih 490 eura..........Ali sve na ULTRA!!!!!Inace,ta graficka je toliko jaka da moze 6 monitora odjednom na 3 D!!! Molim da mi ne brisete komentar,proveo sam Hiljade sati na ovom sjajnom sajtu!!! Pozz -:ponesto


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 08-Dec-2012 08:12:54 - #99971

Nemojte da lupate gluposti, AMD je puno jeftiniji,ovo je Dual core, a AMD 6 core kosta 95 eura!!!!!Sta vise da kazem? +:solidan -:puno isplativiji AMD


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 06-May-2012 10:05:48 - #90238

Imao sam ga i ja do pre 2 meseca i u potpunosti se slažem sa tobom što se tiče performansi... Što se tiče hlađenja i buke,kako kod koga... Ako isčeprkaš malo podešavanja u BIOS-u njegov ventilator se skoro pa i ne čuje... Inače 99% problema sa bukom u kućištu je povezani sa bukom ventilatora napajanja... Neko kvalitetnije napajanje tipa Chieftec,Seasonic i miran si garant...


100
ratko
ip adresa: 178.79.. - vreme: 04-May-2012 23:05:19 - #90180

procesor je odlican zadovoljava sve nove potrebe sto se tice igrica radi opusteno... ,hladjenje je djubre ,dosta je bucno ili sam ja navikao na tise masine...,ali kod mene ovo uskoro ide van i stavljam nesto opustenije ovako kao usisivac -:hladjenje


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-Mar-2012 00:03:37 - #87671

Nema potrebe da menjaš tvoj procesor,jeste nešto slabiji u igrama od ovog..jedno 10-15% ali je i dalje odličan kako za igre tako i za sve ostalo... Bilje uloži pare u neku jaču grafiku ako je već nemaš...npr ati 6870 i miran si.


100
zex
ip adresa: 178.79.. - vreme: 10-Mar-2012 08:03:38 - #87374

mislim kolko je i dali je bolji ovaj procesor od q6600 posto ako ga kupim moracu i plocu pa zbog toga pitam dali se isplati


100
Ivan
ip adresa: 78.30... - vreme: 10-Mar-2012 01:03:33 - #87367

S obzirom da q6600 jos uvek moze da se proda za jako dobre pare, naravno da se isplati.


100
zeto
ip adresa: 178.79.. - vreme: 05-Mar-2012 18:03:09 - #87060

dali se isplati menjati q6600 za ovaj molim odgovor


100
Rastaman
ip adresa: 188.2... - vreme: 27-Feb-2012 20:02:17 - #86547

Dobar procesor.Odlican u radu i prilikom igranja novijih igara.Nikakve zamerke nemam.Ko ima vise para moze da uzme i neki iz i5 serije.Sa grafickom 6850 igre ce raditi savrseno. +:Best buy


100
Darko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 27-Feb-2012 15:02:23 - #86507

Radiće solidno, ali za ovaj cpu ti bolje ide 6850 ili obična GTX 560, za Ti varijantu bi više legao neki jači cpu.


100
Hari
ip adresa: 79.175.. - vreme: 24-Feb-2012 22:02:34 - #86326

Molim vas neka mi neko strucniji odgovori kako ce radit ovaj procesor sa gtx 560 ti u igrama,na rezoluciji 1920 x 1080?


100
Sasa
ip adresa: 93.87... - vreme: 12-Feb-2012 17:02:52 - #85298

ASUS P8H67-M LX B3.H67 cipset,dosta je bolji u odnosu na H61.Ja preporucujem nju iz iskustva.


100
Cyber
ip adresa: 79.101.. - vreme: 12-Feb-2012 12:02:21 - #85264

Jel moze neko da mi predlozi maticnu plocu za ovaj procesor do 70 evra. Unapred hvala!!!


100
Marko
ip adresa: 79.175.. - vreme: 09-Feb-2012 13:02:37 - #85002

Sasvim solidan za gejming, uz neku karticu tipa 6850, GTX 560 ili 6870 odličan.


100
nikola
ip adresa: 178.22.. - vreme: 08-Feb-2012 19:02:43 - #84945

Da li je dobar ovaj procesor za gaming na monitoru od 23 inch i rezolucije (1920 x 1080)?


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 28-Jan-2012 19:01:44 - #84028

Ovaj procesor ne može da se klokuje,jači je malo od Athlona x4 955 procesora na primer,koji je nešto bolji kada se klokuje ali zanemarljivo a računaj kod AMD procesora i na izdatak za bolji kuler,jer je stok kuler veoma bučan.Dakle ovaj je tih i hladan a sve živo pokreće bez problema. kod mene radi na stok kuleru pri teperaturama od 28-45 stepeni. Što se tiče L3 keša ima ga 3MB(Greška je u postu)


100
Peki
ip adresa: 93.86... - vreme: 24-Jan-2012 17:01:14 - #83682

Zast nece da mi ostane komentar. Evo ovako interesuje me mnogi kazu da ovaj procesor ne moze da se klokuje,da je zato bolji amd phenom sa 4 jezgra ,gde je ovom procesoru l3 kes ?I jel moguce poredjati na sajtu komentare po datumu a ne ovako ne mogu nikako da procitam redom?


100
mare
ip adresa: 178.14.. - vreme: 23-Jan-2012 23:01:27 - #83620

ja bih sto je sad bolje jeste i3 2120 tako da bih ja isao na njega,dok dodjes do update taj i5 2500k nece biti aktuelan


100
djole
ip adresa: 188.2... - vreme: 20-Jan-2012 04:01:54 - #83267

Da li je bolje uzeti i3-2100 i MSI P67S-C43 (B3) pa kasnije uzeti i5-2500k ili uzeti i3-2120 i neku jeftiniju h61 plocu do 5k? +:pitanje


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 08-Jan-2012 16:01:04 - #82186

U pravu si čovek,samo koliko taj Phenom troši otključan,koliko je topliji i bučniji? Ovaj procesor imam i više je nego dovoljan za sve današnje igre a sa stok kulerom mi u dobro provetrenom kućištu temperatura nije prešla 40 stepeni ni posle višečasovnog igranja.jednostavno je fenomenalan za igre. Uz njega uzmite neku jaču grafiku...od amd 6790 pa na dalje i uživajte. ja imam amd 6850 i stvarno sve leti. +:stanoje


100
stanoje
ip adresa: 89.216.. - vreme: 08-Jan-2012 16:01:15 - #82185

veoma je losiji od phenom x4 960T ako se taj isti phenom klokuje na 3,8ghz jaci je od i5 2300 -:samo 2 jezgra


100
mare
ip adresa: 89.216.. - vreme: 05-Jan-2012 23:01:19 - #81995

procesor ima 2 jezgra i 2 virtuelna bolji je od phenoma poz


100
Darko
ip adresa: 93.87... - vreme: 03-Jan-2012 11:01:51 - #81785

960T je klokovan bolji, još ima dobre šanse da se otključaju i dodatna jezgra.


100
zoran
ip adresa: 89.216.. - vreme: 02-Jan-2012 19:01:15 - #81742

da li je bolji od Phenom x4 +:kakv je proceosr -:da li je bolji od 960T phenom


100
mare
ip adresa: 89.216.. - vreme: 01-Jan-2012 14:01:00 - #81664

@ACA...slazem se sa tobom ali 960T trenutno je bolji od 955 ovo je cisto sranje u poredjenju sa mojim 955 koji je klokovan na 4,2ghz sve leti uz powercolor 6790


100
aca
ip adresa: 109.92.. - vreme: 01-Jan-2012 03:01:49 - #81648

Nije da hejtujem,ali za ove pare je bolje uzeti AMD-ov Phenom X4 955 ili 960T,imaju 4 jezgra,vise kesa... Plus,ovom i3-2100 je mnozilac zakljucan pa se ne moze overklokovati,a 955 prelako ide do 4GHz.


100
Bazooka
ip adresa: 93.87... - vreme: 19-Dec-2011 22:12:12 - #80838

odlična ploča za low-budget segment sandy bridge procesore. što se tiče grafike ja bih tu pucao na radeon 6770, ima je za ~85-90 evra, ako je to mnogo para onda 6670 1gb ddr5. Mogao bi i da sačekaš malo sa kupovinom jer su cene malo otišle na gore sada pred novu godinu


100
Procesor
ip adresa: 94.250.. - vreme: 19-Dec-2011 20:12:56 - #80827

Ljudovi kakav je ovaj procesor u kombinaciji sa Asusovom pločom P8H61M Soket 1155 ? Jel valja za igre ova kombinacija uz naravno neku grafu predložite, samo nešto skromno molim vas...živi bili +:pitanje -:pitanje


100
mare
ip adresa: 89.216.. - vreme: 17-Dec-2011 00:12:02 - #80646

koje stanje samo se dize cena uz pip....


100
dule
ip adresa: 93.86... - vreme: 28-Nov-2011 06:11:19 - #79345

moze da se klokne do 3,3


100
furfag
ip adresa: 82.208.. - vreme: 09-Nov-2011 18:11:04 - #77871

samo da napomenem ja ovaj procesor NE MOZE da se overklokuje :P +:extra procesor


100
Milisaw
ip adresa: 212.20.. - vreme: 02-Nov-2011 08:11:53 - #77275

Uzmi neku MSI H61 ploču,mislim da su najbolje u tom cenovnom rangu...npr. ovu MSI H61M-P23 B3,ako ti ne smeta što je mini ATX i ima samo dva slota za memoriju,tako da ti preporučujem da odmah uzmeš dva štapa memorije od po 4GB i miran si,a i ima ih za male pare kako bi iskoristio prednost dual channela...


100
ivan
ip adresa: 109.10.. - vreme: 01-Nov-2011 18:11:00 - #77241

koja ploca bi bila dobra za ovja procesor do 50 evra?


100
zex
ip adresa: 212.20.. - vreme: 28-Oct-2011 23:10:55 - #76988

hvala na odgovoru. procesor mi radi na 3ghz ne moze vise verovatno zbog maticne ali mislim da je i to dovoljno a grafa je gainword gtx 460 gs klokovana na 800 4000


100
Mirko
ip adresa: 80.93... - vreme: 28-Oct-2011 13:10:48 - #76942

Slažem se sa Milisawaom, samo ako možeš klokni cpu na oko 3.2GHz i uživaj. +:@Milisaw, zex


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 28-Oct-2011 12:10:58 - #76935

Nikako...super je to procesor i ovaj je neznatno bolji u igrama možda 10 %...Inače imaš odličnu mašinu i ja da sam na tvom mestu ne bih dirao ništa naredne 2 godine...Eventualno ako baš želiš da daš keš za neko parče hardvera uzmi neki SSD,to bi ti značajno podiglo performanse...


100
zex
ip adresa: 212.20.. - vreme: 28-Oct-2011 08:10:30 - #76922

imam q6600 gtx 460 4 gb ddr3 1333 asrock maticnu dali se isplati menjati q6600 za ovaj procesor


100
djani
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Oct-2011 09:10:10 - #76472

kupio sam ovaj procesor i graficku 450gt sve igre rade super igrm i rage na full. ali imam i 8gb ram tako da sve tera odlicno


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 13-Oct-2011 11:10:19 - #75987

Većina novih i zahtevnijih igara će i na najnižim rezolucijama i podešavanjima seckati... Ovaj procesor je prvenstveno namenjen za igre i koristiti ga sa integrisanom grafikom nema smisla... Onda je bolje uzeti neki novi Amd procesor(APU) tipa A8 ili A6 na FM1 podnožju koji su cenovno veoma slični ovom a već u sebi imaju grafiku koja je daleko bolja od grafike u ovom procesoru i daleko najbolja integrisana grafika do sada napravljena... Dovoljno je reći da je u rangu ATI 5570 koja sama košta oko 50 evra...


100
n.n.
ip adresa: 82.145.. - vreme: 12-Oct-2011 18:10:32 - #75953

sta se desava na 800x600 i 640x480 rezoluciji i low settings? nekima je bitno samo da pokrene igru bez obzira na rezoluciju.


100
qq
ip adresa: 79.143.. - vreme: 19-Sep-2011 23:09:41 - #74737

Ako vec imas DSLR koji moze da snima 1080p onda ti novac verovatno nije problem pa nemoj dzabe da se mucis sa i3/i5 nego kupi i7, brdo rama i dva vertex3 SSDa u stripe i uzivaj.


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-Sep-2011 13:09:15 - #74428

Zaboravi na igranje sa integrušom...Super je procesor ali je grafika samo tu dase kaže da je ima... Možda i može neka novija igra ali su to većinom rezolucije od 1024x768 i low podešavanja uz dosta seckanja zbog malog broja frejmova... Evo ti par primera...U svim testovima igara su ista podešavanja..znači rezolucija 1024x768 i low settings... Call of Duty: Modern Warfare 2...28 frejmova... BioShock 2...20 frejmova... Call of Duty: Black Ops...24 frejma... Mafia II...12 frejmova... Metro 2033...18 frejmova... DiRT 2...20 frejmova...


100
vasa
ip adresa: 212.17.. - vreme: 15-Sep-2011 00:09:14 - #74412

da li je neko probao bolje naslove igara sa ovom integrisanom grafom koju ovaj procko poseduje, naravno sa odredjenim cipsetom??


100
Smradovan
ip adresa: 94.189.. - vreme: 11-Sep-2011 18:09:07 - #74217

@asfasdfd: Netje da moze, to je AMD ploca... 8)


100
asfasdfd
ip adresa: 109.93.. - vreme: 11-Sep-2011 09:09:25 - #74199

Da li bi ovaj procesor radio na maticnoj ploci MSI K9N Neo V3?


100
Mario
ip adresa: 188.24.. - vreme: 30-Aug-2011 23:08:04 - #73599

Za te stvari koje ces raditi trazi neki quad core. Ne mora biti zadnja serija od intela recimo i5 750 ili i7 860 sad sve zavisi od cene i sl.


100
Milisav
ip adresa: 188.2... - vreme: 23-Aug-2011 11:08:37 - #73184

Ova procesor je pre svega namenjen nekoj budžetskoj igračkoj mašini... i to stvarno ekstra radi... Za poslove koje ti obavljaš moja ti je preporuka da uzmeš i5 2400,sada je oko 140 evra,pa ti vidi...Mnogo će brže i kvalitetnije odraditi ono što tebi treba... A imaš i sajt Anandtech pa u rubrici Bench uporedi procesore koji te zanimaju,imaš njihova poređenja u gomili testova...


100
Mr.M
ip adresa: 178.22.. - vreme: 22-Aug-2011 21:08:54 - #73151

Jel koristi mozda neko Adobe Lightroom sa ovim procesorom? Interesuje me da li je dobar za fotografiju. Trenutno koristim prilicno stari Core2Duo, mislim da je jedan od prvih, najslabijih modela, E6300 na 1.86Ghz, i renderovanje RAW fotografija i sam rad u programu iziskuje jak mentalni skop, prethodno meditiranje, strpljenje i samokontrolu shaolin ratnika. Prva opcija mi je bila 2500k, ali razmatram i malo jeftiniju konfu, pa da ostatak ulozim u objektiv :) Naravno, ne bavim se tim profesionalno, ali opet bih voleo da znam da li moze dobro da odradi posao, posto Lightroom poprilicno koristi procesor. Sto se igara tice, samo Counter Strike Source, a za to sam siguran da je dovoljan i3. I da li je OK za povremeni HD video editing, koristim Sony Vegas, najvise 720p, mozda malo 1080p snimljeno DSLRom. Hvala unapred


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 07-Aug-2011 21:08:03 - #72424

Ma ok je,samo se ne isplati kupovati pa nek je i 50% bolji procesor.... Bez 100% ništa i miran si par godina....ja lično čekam da i5 2500k padne na oko sto evra a to će biti vrlo brzo,znači imaćete tu aždaju po ceni i3 procesora...


100
Mario
ip adresa: 188.24.. - vreme: 07-Aug-2011 11:08:39 - #72403

Slazem se potpuno, al on je pitao koliko je intelov cpu jaci od njegovog i ja mu dao konkretne podatke :D +:Milesaw


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 06-Aug-2011 01:08:06 - #72341

Možda je toliko jači u nekim sintetičkim testovima ali u realnom radu nema neke prevelike razlike.Najgore je kad čovek uzme nešto novo i čini se dosta bolje i onda ukapira da se zeznuo. U Stefanovom slučaju,koji želi komp za igranje bolja je opcija da uzme neku jaču grafiku umesto sadašnje i to je to.Procesor mu je i više nego dobar za 99% današnjih igara.Mislim da je X2 265 i ATI 6850 mnogo bolja kombinacija od i3 2100 i neke slabije grafike.


100
Mario
ip adresa: 188.24.. - vreme: 04-Aug-2011 19:08:11 - #72285

Jaci je 50% sigurno ako ne i vise! Athlon nema L3 keš i star je 2 generacije naspram Intela. Intel takodje ima jos 2 logicna jezgra sto u nekim igrama znaciti ali i bez njih Intelova arhitektura je sada mnogo naprednija od athlona . U nekim testovima stariji I3 540 bude uglavnom brzi od athlona sa 4 jezgra a ovaj I3 2100 je jos brzi od i3 540! Sve je jasno ko dan :D +:Za Stefana


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 19-Jul-2011 11:07:32 - #71472

Jači je 20-30%...Ima ga drug mislim da je ocena u win7 -7.1.Imam sličan procesor kao ti - x3 455,ista brzina samo još jedno jezgro,i mislim da ti trenutno pa i za narednu godinu -dve ne treba ništa jače...Pazari samo jaču grafiku ATI 6850(ja sam je uzeo) ili NVidia GTX460 ili jače,dodaj 2GB rama ako već nemaš 4GB-a i uživaj.Mislim da je suludo kupovati novi procesor i ploču(minimum 150 evra) za ne tako veliku razliku u performansama.A za sledeći veliki apgrejd ne gledaj ništa ispod Intelovog i5 2500k,kome će dosta pasti cena ili nekog AMD-a koji će izaći mislim na Bulldozer u oktobru.Ajd uzdrawlje,nadam se da sam ti pomogao... +:Stefan


100
Stefan
ip adresa: 79.101.. - vreme: 17-Jul-2011 21:07:20 - #71391

Planiram da uzmem ovaj procesor pa me zanima koliko je jaci od mog AMD Athlon-a x2 265 3.3GHz. Treba mi iskljucivo za gaming u full hd-u i pomalo za multitasking. I ako neko zna ocenu u win 7 neka kaze!


100
Marko
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Jun-2011 15:06:33 - #70188

Posto vidim da malo ljudi ovde pise iz licnog iskustva, resio am da napisem koju! CPU uparen sa Asus P8P67 klokovan an 3.29 (3.3 pa navise nece, verovatno iz principa trebao si kupiti 2120 ako oces 3.3GHz - nisam probao da ga przim sa voltazom nekom vecom)! Temperature od 38 u Idle do 52 u Full load (3GB linx i intelburntest 2GB) hladjen sa TX koji je mogu reci ocajan, ako treba objasnicu i zasto. Imao sam Q9550 i menjao sam za ovo.. u principu 775 je BAS UMRO socket. CPU koji kupite da biste odradili upgrade platforme je verovatno radio 3 godine punom parom OC-ovan (pricam iz mog iskustva) i nema garancije koliko ce jos raditi (znamo da novig LGA775 C2Q nema)! Memorije DD3 su jeftinije od DD2 pa ko ima nek rasproda i nek doda malo za Sandy... ono sto je bitno da pripazite da uzmete P67 ili Z68 chipset jer ce na njih dogodine moci da se nabode Ivy (u mom slucaju e ovaj i3 biti zamenjen mosticem u 22nm)! igri jos nisam testirao tako da ne mogu da kazem kako stoji naspram Q9550... i da nemojte zaboraviti da na ANANDTECH poredjenje sa Q9550 je na def vrednostima (a uzmite da svaki Q ide na 3.6 lagano skoro na svakoj ploci)! Ono sto znam jeste da u svakodnevnim aplikacijama i3 nije brzi od Q9550 na 3.9-4GHz... +:temperatura, potrosnja, HT -:Veoma limitiran OC


100
vlada
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-May-2011 15:05:08 - #67780

Imao sam do sada q6600,ovaj je bolji u svemu za 30-40 posto.... +:ha,ha,vrhhhh


100
milojko
ip adresa: 178.22.. - vreme: 25-Apr-2011 14:04:03 - #66915

hvala druze,za milisava


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 25-Apr-2011 13:04:04 - #66910

Milojko,tu su negde-i u igrama a i drugim aplikacijama...ako si mislio da izvršiš apgrejd sistema ne isplati se... Imaš odličan sajt ANANDTECH pa u sekciji BENCH uporedi procesore koji te zanimaju,veoma pregledan i koristan sajt...ajd uzdrawlje +:milojko


100
milojko
ip adresa: 109.92.. - vreme: 23-Apr-2011 18:04:06 - #66835

INTEL pitanje-Core 2 Quad Q8200 2.33GHz 4096KB 1333MHz Box dali je bolji od i3-hvala,znam da su drugaciji soketi,ali sta je bolje


100
Marko
ip adresa: 188.2... - vreme: 05-Apr-2011 13:04:47 - #65768

S jedne strane je Gamer u pravu, a to je da ipak treba sacekati AMD Bulldozer jer se svakako ocekuje da ce biti konkurentan, pa ako ne bolji, mozda ce biti isplativiji, te s toga treba ocekivati i pad cena. S druge strane, kada je u pitanju Z68 cipset, netacno je da ce svi procesori moci da se klokuju. Ono sto Z68 cipset treba da donese je podrska za integrisani GPU i mogucnost overklokovanja na jednom mestu, ali se OC i dalje odnosi samo na procesore sa sufiksom K, odnosno one sa otkljucanim mnoziocem! +:@Gamer, @Milisaw


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 21-Mar-2011 16:03:19 - #64889

Bem mu miša...ubedio si me...hehe....Da sačekamo još tih par meseci... Ma izdržaće Thermalko...radi ko blesaw...znam da je Kinez al šljaka super već treću godinu... Ajd pozz da ne gušim ljude...Ako ga metnem na barem 4GHz wodim te na piwu...Live long and prosper... +:Awe Gameru...


100
Gamer
ip adresa: 109.93.. - vreme: 21-Mar-2011 14:03:19 - #64887

Naravno da stalno izlazi nesto novo, ali ipak mislim da je bolje sacekati z68 cipset, ali i Buldozer (koji ce biti blizu sa sandy- po performansama).. Moci ces ovaj proc da poteras ladno na 4.5Ghz, verovatno i na 5, naravno sa boljim kulerom i solidnom plocom. Moze tak komp jos da se nosi sa igrama, samo rizikujes sa tim THERMAL MASTEROM , mada bi trebalo da izdrzi do juna :-) +:@Milisav


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 20-Mar-2011 23:03:50 - #64846

...Nastawak...2 harda i sve je to u CM Elite kućištu sa napajanjem od recimo 420W.Slažem se za LC,mislio sam njega da uzmem ali ga nešto slabo ima... Tako da će CM morati još malo da izdrži...Mislim da neće biti problem jer nema šanse da ovaj procesor troši više od klokovanog E2200,čak im je isti TDP.Hvala ti još jednom na savetima,pozdrav +:Fala Gameru 2


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 20-Mar-2011 23:03:51 - #64845

Hvala čovek na savetima...hehe....kako da čekam kad me swrbi novčanik... šalim se,mada realno moraš da priznaš da u hardverskom svetu na svakih par meseci izlazi nešto bolje i savršenije i kada bi tako gledali stvari niko ne bi uspeo ni da uzme neki komp...ili bi ih menjali na recimo pola godine...mada znam par takvih slučajewa... Ja lično gledam da na svake tri godine otprilike malo osvežim konfu..... Trenutno imam E2200 na 2.93Ghz...and rising... hehe( i GTS 450 +:Fala Gameru...


100
Gamer
ip adresa: 109.93.. - vreme: 20-Mar-2011 22:03:26 - #64841

Bez obzira koji proc uzimas, moras da stavis neko kvalitetnije napajanje od nekog kineza. Po meni recimo neki minimum za kuciste i napanje za neku srednju i slabije konfe je LC power 914b 600w. Nema on ni blizu 600w ali je dovoljan recimo za neki quad(bez oc-a) i najvise radeon 6850. Intel je uvek bio malo slabiji od AMD-a u nizem segmentu, ima slabiju ponudu, da ne govorim o ceni ploca.. Ako bi komp koristio za surf i poneku igru ovo nije los izbor svakako. Ja ipak mislim da je najbolje sacekati jun i izlazak buldozera i z68 cipseta za sandy bridge radi jasnije ponude. Na z68 plocama se mogu svi procesori oc-vati i bice skuplje od onih sa p67 cipsetom za ~5evra i moze se koristiti GPU u procesoru. Milisawe ako ti je ipak hitno potreban komp, a ne bi oc-vao, ja bih ipak uzeo nesto bolju plocu, recimo g-byte h67m-ud2 ili nesto u tom rangu..opet kazem najbolje bi bilo da sacekas izlazak z68 ploca. Sacekaj i jos neko misljenje.... pozz


100
Milisaw
ip adresa: 188.2... - vreme: 20-Mar-2011 17:03:07 - #64816

Fenomenalan procesor....Ako vas ne zanima overklok i koristite pc prvenstveno za igre ovo je vrh...mada je i za ostalo super... Daje bolje ili slične rezultate u igrama od i5 procesora prethodne generacije...koji su skuplji 50 i više evra... Mislim da je bolja investicija od AMd-ovog x955...koji za malo da pazarim...novija arhitektura mi i nije toliko bitna koliko sam gledao dodatne izdatke koje x955 vuče...prvo bolji kuler a zatim i napajanje ako bih ga klokovao... Tačno je da je i5 2500k trenutno najbolja kupovina ali pogledajte samo koliko trenutno košta... Moje je lično mišljenje da je ovo trenutno best buy procesor a bogami će biti dovoljan i za naredne dve-tri godine... Razliku u evrićima koje ste mislili da da te za "bolji" procesor uložite u jaču grafiku koja je ionako bitnija u igrama... Snimio sam i ploču koja bi ja mislim išla ok sa njim...MSI H61MU-E35-B3...Nadam se da sam nekom pomogao u izboru oko kupovine nove mašine a pomozite i vi meni pošto je ja još nisam pazario pa bi mi svaki stručni savet dobro došao...


100
Gamer
ip adresa: 79.101.. - vreme: 19-Mar-2011 00:03:14 - #64692

Na anandtech-u je malo bolji 955 , nije bas da ne moze da bude bolj od pravog quad-a (ako nije bolji od praistorijskih phenoma 9xxx serije onda...)i, mada generalno tu su negde..jer je phenom 955 mator proc. Za OC se slazem, ovaj cpu se ne isplati bez neke z68 ploce kojih jos nema..., a i cena bi trebala da bude kao i za i3 540,


100
Daum
ip adresa: 109.12.. - vreme: 18-Mar-2011 19:03:59 - #64672

Ne može da se overclockuje, zaključan je kompletno. Ako planirate overclock bolji izbor je s1156 i3... i ne, i3 ne može da bude bolji od pravog Quada nikako...


100
Gamer
ip adresa: 109.93.. - vreme: 13-Mar-2011 20:03:24 - #64360

Zasto isplativ 955 kad je ovaj bolji u svemu od njega, a jeftiniji? A i plus je novija tehnologija, postoji mogucnost nadigradnje.. Nema veze sto ima samo 2 jezgra, gledaju se performanse. Btw AM3 je mrtav socket +:@Enthusiast

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan