Asus
Sabertooth 990FX
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Asus
  Model Sabertooth 990FX
  Dimenzije ATX
 Procesor Procesor AMD Athlon II
AMD Phenom II
  Podnožje Socket AM3+
 Čipset Čipset AMD 990FX
  Integrisano SB
LAN
 Memorija Brzina (DDR3) 1333Mhz
1600Mhz
1866Mhz
  Broj slotova (DDR3) 4kom.
  Maksimalno 32GB
  Ostalo
 Slotovi PCI 1kom.
  PCI Express x1 (V2.0) 1kom.
  PCI Express x16 (V2.0) 4kom.
 Kontroleri Podržano SATA300
SATA600
  SATA300 2kom.
  SATA600 6kom.
 Interni I/O USB 2.0 4kom.
  USB 3.0 2kom.
  Firewire 1kom.
  COM 1kom.
  S/PDIF 1kom.
 Eksterni I/O eSATA 1kom.
  USB 2.0 2kom.
  USB 3.0 10kom.
  Firewire 1kom.
  S/PDIF 1kom.
  LAN 1kom.
  Audio portovi 5.1
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Stilagr
ip adresa: 178.14.. - vreme: 14-Mar-2013 21:03:20 - #105328

Moze, kod mene radi Predator bez problema, na jdnom primerku(posto sam ih imao vise)je radio na 2400 dok na drugom 2360, XMP 2133 je radio na oba.


100
Djole
ip adresa: 93.87... - vreme: 24-Jan-2013 16:01:42 - #102617

Da li na ovu plocu moze KINGSTON 8GB (2x4GB) 2400MHz DDR3?


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 19-Oct-2012 00:10:13 - #97539

Cooler Mster excalibur 120


100
izabel
ip adresa: 93.87... - vreme: 18-Oct-2012 01:10:37 - #97490

koje ventilatore mi preporucujete da izbacuju - ubacuju vazduh??? inace kuciste koje imam je; KME CX-3167 400W P.s_ne grejel' se mozda ploca zbog napajanja koje mislim da je slabo?


100
xxx
ip adresa: 178.25.. - vreme: 16-Oct-2012 20:10:47 - #97433

@izabel Losa ventilacija u kucistu ,,,, najverovatnije... Dodaj ventilator-e Da izbacuju-ubacuju vazduh...


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-Oct-2012 21:10:10 - #97228

Moze naravno.


100
Baneee
ip adresa: 91.226.. - vreme: 10-Oct-2012 22:10:49 - #97190

Uklopio bih ou plocu sa amd fx-8150 3.6 jel to moze?hala unapred +:zainteresoan


100
izabel
ip adresa: 93.86... - vreme: 08-Oct-2012 21:10:39 - #97087

interesuje me posto imam ovu plocu Sabertooth 990fx R2 procesor AMD FX-4170 Ram 2x2GB Kingston radni takt 1600mhz Apacherov SSD Pro dvojku 202 od 120Gb i Graficku Gainword 9800gt 1gb DDR 3 256 Bita I kad igram jace igrice duze vremena pocinje da se greje do nekih 56c u cemu je problem da se ne bi grejala Maticna??? Nije li napajanje koje je od 400w ili neznam cd ili hard disk ne SSD POMAGAJTE!!! +:Extra ploca


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 03-Oct-2012 12:10:51 - #96844

Razlika je i u izgledu,tacnije u kombinaciji boja koje su promenjene. Tako da bi promena naziva u rev.2 tj. dodavanje sufixa bila pogresna. Poz


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 26-Sep-2012 18:09:42 - #96539

U principu, razlika izmedju revizije 1 i 2 je u integrisanom wifi ju i optimizaciji za win 8 i to je to, tako da mozda ta promena i nije nuzno potrebna, u pitanju je 99% ista ploca.


100
acosuper
ip adresa: 92.241.. - vreme: 20-Sep-2012 19:09:16 - #96235

Juce sam kupio plocu i bas gledam, ovdje po specifikacijama ploca je revizija 1 , pa bih zamolio admine da upisu specifikacije revizije 2 posto se ova revizija 1 ne isporucuje vise +:Super ploca revizija 2


100
Gapy
ip adresa: 109.24.. - vreme: 16-Jul-2012 16:07:59 - #93486

hvala prodao sam je i ostavio svoju gtx 580 a za kuciste ono i nije toliko lose SILVERSTONE Raven RV03B-WA i namontirao sam ispod njega posto ima 2x 18 klimu pingvin i napravio stender gde ispod stoji klima i bije gore u kulere od kucista namestio sam lep stender za sve to tako da procesor u full loadu ne prelazi 38c a grafika na auto fan ne prelazi preko 50c maticna 20c tako da sam to sve uradio misllim na klimu i stender izaslo me 30evra a za komentar ispod ram memoriju imam netreba mi i ovo je previse za mene imam 6gb ne iskoriscavam 3gb u igrama a procesor cu da promenim ne jos ali neka siba jos godinu dana pa cu ga prodam i uzmem mozda i7 2600k klokovan na 4,5ghz to mislim da je ok za igrice za narednih 4godina pozzz i hvala ljudi na odgovorima


100
Darko
ip adresa: 95.180.. - vreme: 14-Jul-2012 22:07:28 - #93407

:) Hvala puno druze, mislim da cu onda tako i uraditi. +:@Stilgar


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Jul-2012 22:07:08 - #93321

Taj phenom nije los ali ces morati da ga klokujes barem na 4.0 ghz da ti nebi bottleneck-ovao grafiku tj igru, sto se tice grafike, ako neigras na 3 monitora, gtx580 ce ti biti sasvim dovoljna naredne 2 god, kasnije pazari jos jednu za SLI kad padne ispod 200e polovna i uzivaj, u medjuvremenu ja bi da sam na tvom mestu, prodao 480 ticu i probao da sklopim neko dobro costume vodeno hladjenje(sa predpostavkom da imas dobru kiutiju) i uneo tisinu u dom B-)


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Jul-2012 22:07:06 - #93320

Komponenete su ok, jedino bi umesto tog 6200, kupio neki jeftin polovan Phenom II za 70-80e u garanciji, sacekao Piledriver u septembru i onda cekao da malo pjeftini fx-8350 a i 6200 mora da padne sa sadasnjih 130-40e, ram pazari neki 1800+ sa latencijom nin cl9 , kuciste pazari polovno, imas na sajtu kupijem prodajem anatec 900 za 60e.


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 12-Jul-2012 10:07:00 - #93286

@Gagy,memorija ti nece raditi na 1800 bez oc-a zbog mem. kontrolera u Phenom-u. Sto se tice grafa,drug ti je lepo rekao a drzati GTX480 samo za PhysX je smesno,za to ljudi koriste 9000 seriju GeForce koju nabave za 40e. Zavali ti lepo nju,ako si bas zapeo za SLI dodaj love i pazari jos jedni 580 i gotovo ili zavali obe i uzmi neku nereferentnu GTX670 i za resto ram ili bolji proc ili sta god.:) To ti je moj savet.:) Poz


100
Gapy
ip adresa: 109.24.. - vreme: 12-Jul-2012 09:07:14 - #93283

pa nju hocu da uzmem za te dve grafike jer imam 965 phenom i dali ce mi raditi bez klokovanja memorija na 1800mhz a drugar kaze kao da nece moci jer kaze da moze da 480 radi Physix a 580 kao da tera frejmove sad ne razumem se oko toga moracu da nosim u neku prodavnicu kompjutera jer bolje da platim i da mi zavrse to na siguran nacin jbg gledacu da namestim sto bolje da rade te dve kartice ako je uopste to moguce...


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Jul-2012 03:07:31 - #93277

Ako uspes da ih nateras da rade,sljakace ti kao da imas dve gtx 480, sto opet nevidim kakve veze ima sa ovom plocom?


100
Gapy
ip adresa: 109.24.. - vreme: 11-Jul-2012 01:07:39 - #93229

Ljudi treba mi brz i tacan odgovor imam msi lightning gtx 580 i sada sam dobio evga novu iz austrije gtx 480 dali je moguce povezati ih u sli varijanti i kakva je kompaktibilnost sa te dve karte zamolio bi da mi neko da odg hvala puno


100
Darko
ip adresa: 95.180.. - vreme: 10-Jul-2012 19:07:26 - #93213

@Stilgar hvala jos jednom na savetu. Kad pazarim komp javim ti kako sljaka. :) Poz


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 10-Jul-2012 09:07:48 - #93183

@Darko,komponente su ti ok. Sto se tice rama Imas nize diskusiju sto se tice istih. Pored Transcend,Patriot,Kingston,dodao bih i Mushkin koja je dosta dobra i povoljna kod nas. :) Ako planiras ozbiljniji OC,preporucujem ti kvalitetnije napajanje tipa Seasonic. Kuciste do 70e pa recimo Thermaltake V9 je solidno provetreno za te novce.:) Poz


100
Darko
ip adresa: 95.180.. - vreme: 09-Jul-2012 20:07:44 - #93163

Hvala druze, naravno da me interesuje, jedva cekam... :) Sta mi predlazes kao dopunu ove konfiguracije: Graficka: ASUS Radeon HD 6850 1GB GDDR5 EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2; Hladjenje: THERMALTAKE Frio CL-P0564 LGA775/1366/1156/AM2/AM2+/AM3 Napajanje: CHIEFTEC CTG-600-80P 600W Maticna: Asus Sabertooth 990fx Procesor: AMD FX 6200 E sad, reci mi jel ovo ok i neznam koju ram memoriju da uzmem i u koje kuciste do 70 e da spakujem sve to? +:@Stilgar


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Jul-2012 23:07:06 - #93045

Ako hoces dobar klok, 8+2 DIGI-VRM, stabilan klok, fan kontrolu profila, kupi ovu plocu, ako te to sve neinteresuje onda M5A99X


100
Anubis
ip adresa: 109.24.. - vreme: 05-Jul-2012 04:07:19 - #92965

Hvala druze. Ponekad me mrzi da trazim po specifikacijama na razlicitim sajtovima, pa se nadam da ce mi neko ovde odgovoriti... Takav smo narod, lenj. Doduse kada se na nesto bas okomim e onda je druga prica... Pozz +:@Stilgar


100
Darko
ip adresa: 95.180.. - vreme: 04-Jul-2012 21:07:52 - #92953

Asus Sabertooth 990fx ili Asus M5A99x EVO, koju od ove dve uzeti ?!


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 04-Jul-2012 19:07:03 - #92948

Da, saberooth je baziran na UEFI biosu, izguglaj malo.


100
Anubis
ip adresa: 109.24.. - vreme: 04-Jul-2012 02:07:40 - #92931

Da li ASUS Sabertooth 990FX ploca podrzava UEFI bios ili je bazirana na standardnom BiOS-u? Hvala na odgovoru!


100
asus
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-May-2012 17:05:37 - #91403

odlicna ploca sa 990fx!! ko nema para nek uzme m5a9x evo sa 990 x cipsetom,jeftinija je 30 eurica taman da se kupi jos neki stap rama :))


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 28-May-2012 09:05:51 - #91380

@n.n. Dobra je ploca skroz,stabilno radi,dobra podrska za ram(podrzava i 2400MHz),dobro trpi overclock,lako se update-uje BIOS. Cena joj je odlicna. Bestbuy sto se tice 990 chip-seta.Koristim je vec skoro godinu dana,moja preporuka.Pozdrav.


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 23-May-2012 17:05:47 - #91144

Moguce je da je to problem , ako obratis paznju takodje na MQL ploce vides da je malo broj podrzanih memorija na dul DIMM ,tj mali broj preko 1866 radi u dual channel u 2 DIMM slota ajos manje u 4, a sto se tice podrske mislim da ako ploca podrzava odredjenu meoriju ona bi u toj varijanti izbacila podrzane taktove nevezano za podrzani takt IMC-a procesora pa ako na primer IMC procesora Phenom II (koji je delklarisan na 1333 a sve ostalo mu dodje O.C)se pusti na veci takot od optimalnih npr 1600 do +- 1800mhz pa se npr podesi se rad na 1866 mhz onda jednostavno dolazi do BSOD-a i to je to.


100
n.n.
ip adresa: 94.189.. - vreme: 23-May-2012 11:05:48 - #91130

@Stilgar,hvala na odgovoru.Porucio sam je uz FX 8120 i Kingston HiperX 2133. Koliko sam procitao iskustva korisnika po netu,tvoj problem je proc 955 ciji je memorijski kontroler deklarisan na 1333 pa onda trpi i sledeci korak 1600 ali sve preko toga je opterecenje za isti. Kod buldozera znas i sam verovatno da je memorijski kontroler na deklarisan na 1866 pa trpi i sledeci korak tj. 2000/2133. Sta hocu reci,tvoj problem nije ploca vec procesor tako da ne moras gubiti vreme isprobavajuci razne module ram-a.Nadam se da sam ti pomogao,javljam utiske kad sklopim svoj racunar.Pozz:) +:Hvala na odgovoru


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 21-May-2012 20:05:43 - #91069

Da imam, na nju sam presao sa M3A78, ploca je veoma stabilna, na primer sa starom plocom Phenom II 955 na 4.0ghz radi na 1.428v, dok sam na ovoj ploci isti klok ostvario sa 1.392v, inace je ploca 8+2 phase i shodno recenom veoma stabilna i zilava za klok cak i sa nizim voltazama, jedina mi je zamerka na MQL podrsku za memorije jer kao sto rekoh imam geil ulra 2133 a ploca je nativno prepoznaje kao max 1600mhz, pa sam prinudjen ili da kupijem i prodajem polovne memorije dok me neka ne proradi na npr 1866 ili 2133 ili pak da porucujem od nekoga iz inostranstva memoriju sa MQL liste proizvodjaca posto kod nas nema ni jedne u prodaji(naravno mislim na meorije takta od 1866 pa gore). Jos bi dodao da ima odlican UFI bios i integrisan fan controler sa 5 pwn fan konektora i 1 tropinski koji je takodje kontrolisan od strane(fan profila) ploce tako da ne vrti non stop na max. Sve u svemu ploca ne zaostaje mnogo za Crosshair IV ili V Formulom a cena je mnogo prihvatljivija pogotovo ako se uzme u obzir da je isti cipset i podrska za CPU i Sli/Cf je identicna. Toliko od mene nadam se da sam nesto pomogao... :-) +:Sve naj naj -:Memoriska podrska.


100
n.n.
ip adresa: 94.189.. - vreme: 21-May-2012 11:05:10 - #91045

@Stilgar,imas li ti ovu plocu? @Ja,kako se pokazala ista,stabilnost,kompatibilnost itd.? Pozz +:Dobro deluje ploca -:Zbunjuje mu neki komentari


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 18-May-2012 13:05:44 - #90924

Kao sto rekoh, prilicno mi je neshvatljivo da jezik kapitala nije poterao strucnjake iz ASUS-a ne apdejtuju MQL listu sa naj novim apdejtom BIOS-a i novim podrskama za memorije, ako je tako kako pises tj da ploca nativno podrzava cak i do 2400mhz a oni to nisu napisali ni u tragovima, onda ili ASUS nezna sta radi ili ti mlatis, nema treceg. Ako predpostavim da nemas razloga da pises nebuloze, onda je zakljucak ocigledan a oni gube pare zbunjivanjem svojih kupaca. P.S. Jos jedna stvar, nativno podizanje takta memorije nije isto sto i podesavanje memoriskih profila.


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 18-May-2012 09:05:19 - #90909

Da dopunim prethodni post..@Stilgar,moguce je odabrati i 2400 za ddr3 u bios-u.:)


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 17-May-2012 12:05:19 - #90867

@Stilgar,sve je to u redu..Ucini mi se da me ubedjujes da gresim a ja pricam iz iskustva.:) Revizijom BIOS-a proizvodjac dodaje podrsku za uredjaje koji u trenutku proizvodnje ploce nisu bili prisutni(ili omasovljeni ili testirani bla bla) a kompatibilni su(nema fizickih ili drugih ogranicenja).


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 17-May-2012 11:05:54 - #90859

Nemam tajj procesor, planiram FX-8170, i do sada sam kao klasicni mikroskopski delic potrosackod drustva naucio da uslovno verujem specifikaciji jer ona najcesce predstavlja "gornju" marginu mogucnosti proizvoda, prosto me fascinira mogucnost jednog ozbiljnog proizvodjaca poput ASUS-a da ne navede u zvanicnoj specifikaciji mogucnosti svog proizvoda i time odbije deo traznje i profita. P.S. Znam da FX ima bolji IMC od Phenoma i logicno je da to ne utice na zvanicni MQL proizvodjaca koji je univerzalna specifikacije za sve procesore koje ploca podrzava.


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 17-May-2012 11:05:02 - #90858

@Miki..Mem. kontroler u buldozerima je klasifikovan za 1866..Nije ti neophodna bas ta memorija..:) Memorija koju sam preporucio pouzdano radi bez problema,iz licnog iskustva govorim..cena je ok za memoriju deklarisanu na 2000MHz sa 5 godina garancije,jedina zamerka su visoki hladnjaci koji uticu na izbor kulera..Tu je i Patriot sto se tice kvaliteta koju sam takodje koristio..Pozdrav:)


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 17-May-2012 11:05:09 - #90856

Ko bi rek'o cuda da se dese..:) @Stilgar imas li ti FX8150 na ovoj ploci? Kad budes imao,udjes lepo u bios,pogledas protrljas oci u neverici,ustines se par puta i na kraju odaberes 2133..Vratis se ovde i zapevas..:)


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 16-May-2012 21:05:27 - #90829

Ja imam Geil Ultra 2x2 PC3-17000 na 2133, memorija jako skupa, nema je na MQL i ploca je nativno prepoznaje kao 1333 i ima max na 1600, sve preko mora podizanjem FSB-a, to sto je skupa memorija ne znaci nista, mislim da je preesudan MQL kao jedini provereni inace samo bi dodao da je MQL podrzanih memorija dosta duzi na kljizici koja se dobija uz plocu ali i dalje je najbrza podrzana memorija od 2000mhz.


100
miki
ip adresa: 93.87... - vreme: 16-May-2012 19:05:39 - #90823

malo je i skuplja ta memorija, planiram da na maticnu stavim FX 6100 ili 6200 koji podrzavaju do 1866 mhz tako da mi treba iskljucivo takva memorija...(2x4) meni se cini da je ta MQL lista proizvodjaca malo zastarela, jer mi je nemoguce da svi koji koriste tu plocu kod nas, a ima ih, da narucuju Corsair RAM i slicne sa liste koje kod nas nema..Ostalo mi je samo jos CPU i RAM da narucim pa bi bas treba neko ko ima RAM da pouzdano sljaka, ne bih da bacim lovu bzvz. Hvala na odg. +:Ja, Stilgar


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 16-May-2012 18:05:27 - #90821

Ja koliko sam video u MQL-u ploca podrzava samo odredjene modele memorija proizvodjaca i to iskljucivo do 2000mhz, sve preko je O.C(dizanjem FSB-a). Ne znam kako si ti zivotati u biosu podigao na 2133 kad je to nemoguce prema specifikaciji tj MQL proizvodjaca...?!?


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 16-May-2012 10:05:12 - #90798

Ploca stavlja po default-u na 1333,sam odaberes u biosu takt memorije..Sa FX-8150 mozes birati do 2133MHz u setovanju za takt memorije..Nevezano za FSB..:) Sam ram ima setovanje latencija za 1333 1600 i 2000 u svom biosu..:) E sad,mozda moze i preko ali nisam isprobavao,tu vec FSB ulazi u pricu.:) Pozdrav svima


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 15-May-2012 11:05:54 - #90752

Jel ti je ploca prepoznaje memoriju kao 2000 i 2133 ili moras da podizes fsb da bi dosao do 2000 ili 2133mhz?


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 15-May-2012 10:05:51 - #90749

Transcend*


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 15-May-2012 10:05:32 - #90748

Transcen aXeRam 2000 2x4GB,radi savrseno i na 2133.:)


100
miki
ip adresa: 93.87... - vreme: 14-May-2012 16:05:22 - #90726

Patriot Viper 1866 mhz , da li je neko probao sa ovom plocom? Od preporucenih na sajtu proizvodjaca kod nas u prodaji nema nijedna da se nadje :( mislim na 2X4 Dajte neku preporuku za RAM od 1866 mhz ukoliko ova gore pomenuta ne moze. Hvala


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-May-2012 13:05:12 - #90563

Da slazem se sa tobom, naj jednostavnije jeste tako kako kazes ali ali mrtvi latin je rekao "prava linija je naj kraci put, ali pravi put je naj sigurniji" tako da je po meni sigurnost komponente iznad marginalne ustede vremena i iz te perspektive i napisah post(Naj jednostavniji a siguran nacin). :-D


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 11-May-2012 09:05:28 - #90546

Ne,najjednostavnije mu je preko AI Suit II iz windows-a direktno. Da si rekao najbezbednije tj. za svaki slucaj, onda bi bio u pravu @Stilgar.:)


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 09-May-2012 09:05:01 - #90429

naj jednostavnije ti je da lepo snimis update na USB i flesujes ga iz biosa, stvar je veoma pojednostavljena Samo pre toga formatizuj usb u FAT32 formatu da bi ga bios prepoznao. Pstupak izguglaj +:Bios manija


100
Vitmakt
ip adresa: 85.222.. - vreme: 07-May-2012 19:05:15 - #90322

Verovatno...iako meni nesto nije poslo sa njim...zarad istrazivanja/isprobavanja jel...a znam nekoliko primera pucanja Biosa zbog flesovanja iz Windowsa pa su cipovi morali na "punjenje"...sve to sa relativno starijim plocama drzim se ja "starog" metoda a ni flopija nigde vise :-)


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 07-May-2012 12:05:47 - #90298

@Vitmakt AI Suite II je veoma lepo odradjen i sto je najbolje od svega radi bez ikakvih problema. :)


100
Vitmakt
ip adresa: 85.222.. - vreme: 06-May-2012 00:05:29 - #90227

@biosmania Pa skines zadnji bios sa sajta...raspakujes recimo na C: particiju radi lakseg pronalazenja....odes u bios i nadjes u advanced pa skroz desno cini mi se snaci ces se vec i opciju update bios pronadjes putanju i flash to je to...imas i pciju iz windowsa preko AI Suite al ja to preskacem uvek je nesrecno to radilo u proslosti veci je rizik da se zezne nesto...zadnji je bio 1102 cini mi se iz marta


100
igor
ip adresa: 93.86... - vreme: 05-May-2012 15:05:15 - #90198

Ja imam corsair dominator memoriju 4x2gb pasuje ko kec na deset ali kosta isto koliko i ova ploca oko 125evra mozda cu da je prodam jer nemogu ni 10% njene snage da iskoristim vise je za formulu V Pozz...


100
Bios manija
ip adresa: 178.14.. - vreme: 05-May-2012 13:05:55 - #90192

Kako da se update-uje Bios??? Ima li prostog nacina??


100
Dusan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Apr-2012 15:04:05 - #89959

Hvala puno Stilgar,znacilo mi je da cujem ovo od nekog o koristi ovu plocu.Mql nema puno preporuka,a dosta tih memorija nema na nasem trzistu.Hvala na pomoci! +:Stilgar


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Apr-2012 03:04:01 - #89946

Meni je igrom slucaja istrcala 2x2 geil ultra ddr3 2133mhz, u principu ako memorije nema na MQL spisku proizvodjaca, nema garancije da ce raditi, ja sam ovu mem upario sa phII 955 be C3, nema je na mql u pa je u biosu mogu nastelovati max na 1600mhz, do duse ni 955 mem kontroler nijee naj bistriji na preko 1600, elem, jedina pogodnost koju mi je ova mem pruzila jeste sto sam podizanjem busa na 233 dobio stabilan rad memorije na 1866 mhz cpu/nb volt 1.3v, inace fx ima mem kontrole boljir od phenoma koji briljira i sa 2133 tako da ako pronadjes u prodaji dobru memoriju koju ploca podrzava u mql listi u dual modu, slobodno je pazari i radice ti sigurno. inace isto obrati paznju na sitan print jer neke memorije na visokim taktovima rade samo u single modu a ne u dual, eto toliko nadam se da sam pomogao.. :-)


100
Dusan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Apr-2012 02:04:37 - #89944

Ljudi ploca mi deluje ekstra,jel moze neko da mi preporuci memoriju 16gb za ovu plocu i Fx-8150,nastala mi je totalna zbrka sa ovim brzim memorijama(Memorija DIMM DDR3 2x4GB 2133MHz Patriot Viper) compatabilnim sa intel x76,da li to radi na amd i kako?Jel neko naterao memoriju da radi na 2133mhz i kako?Ili bolje uzeti kingston na 1600mhz?Hvala +:primamljiva ponuda


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 27-Apr-2012 10:04:37 - #89905

Kako kvalitetna ploca po povoljnijoj ceni u odnosu na konkurenciju moze biti los izbor tj. greska Igore,cak i da ne klokuju procesor?


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 23-Apr-2012 14:04:01 - #89740

Odgovor u mom proslom postu je pogresan, slazem se sa tobom u globalu s tim sto postoji gomila review a gde je razlika do 3% u vecini naj cescih i naj prodavanijih naslova igara pa u isto vreme se postavlja pitanje svrhe kupovine skuplje ploce zbog prelaska na dual 16x. Ova ploca je pre svega dobar BY zbog 8+2 phase, svoje stabilnosti i sve u svemu stamenosti pri visokom O.C. -u, koga ne interesuje cedjenje kompa onda je greska kupovina ove ploce.


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 23-Apr-2012 14:04:30 - #89739

Ako pogledas malo bolje specifikaciju obe ploce videces da im je podrska za multi GPU Sli/Crf identicna tj: 3 x PCIe 2.0 x16 (dual x16 or x16, x8, x8) 1 x PCIe 2.0 x16 (x4 mode) 1 x PCIe 2.0 x1 1 x PCI Takodje ako ponovo pogledas sabertooth pod specikacijom u Multi-GPU Support kaze : Supports NVIDIA® Quad-GPU SLI™ Technology Supports AMD Quad-GPU CrossFireX™ Technology a za formulu V: Supports NVIDIA® 3-Way SLI™ Technology Supports AMD 3-Way CrossFireX™ Technology poroveri na zvanicnom sajtu pa nam javi jel je greska?


100
igor
ip adresa: 93.86... - vreme: 23-Apr-2012 12:04:12 - #89734

Za Stilgar jeste 3% ali u nekim igrama tipa la nore itd je 12% i vise!?? po tome niko nebi davao 200€ za formulu ili ovu plocu kada moze da kupi neku od 70-90€ Pozz...


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 21-Apr-2012 12:04:44 - #89657

Da koristi u dual GPU modu 2 X16x ili triple 16x x8 x8, sto je i vise nego dobro, razlika inace izmedju 2 x 16x i 2 x 8x je max 3 % sto je nista.


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 19-Apr-2012 12:04:11 - #89547

@Empresario ploca podrzava dve grafe da rade x16,kao sto je Igor i napisao. Obrati malo paznju. Dobra je ploca skroz. Koristim je vec nekih 9 meseci. Pozdrav.


100
savet
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Apr-2012 05:04:12 - #88853

Thermaltake docker 5400 din +:jaroslav


100
Jaroslav
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Apr-2012 15:04:35 - #88818

Hvala brt, cimo sam se posto nisam znao, da ne bi kupio nh-d14 a da ne moze da se stavi...:) E sad ja imam kuciste Blueberry BC-G51 ali msm da nece Noctua tu stati pa me zanima koje mi kuciste ti preporucujes do nekih 60 evra? +:Emporesario


100
Empresario
ip adresa: 109.92.. - vreme: 05-Apr-2012 13:04:21 - #88812

Ova ploča podržava 4 grafe a ne dve. Razlika sa formulom je u naponskoj. I da, jeste bespotrebno davati 70 eura više za formulu, naročito ako nađete ovu ploču sa 5 godina garancije koliko daje asus.


100
Empresario
ip adresa: 109.92.. - vreme: 05-Apr-2012 13:04:47 - #88811

Može bilo koji buldožer, bez flešovanja biosa.


100
Empresario
ip adresa: 109.92.. - vreme: 05-Apr-2012 13:04:36 - #88810

Kakvo pitanje! Pa naravno da može nh-d14! Da li može da se stavi kuler zavisi isključivo od dubine kućišta i retention kita, tj. svi kod kojih piše da mogu na amd mogu na ovu ploču. A da li će ti stati u kućište je druga priča. +:Jaroslav


100
Jaroslav
ip adresa: 109.93.. - vreme: 04-Apr-2012 23:04:46 - #88790

DA LI NA OVU PLOCU MOZE DA SE STAVI NOCTUA NH-D14??? +:PITANJE??


100
Nesha
ip adresa: 79.101.. - vreme: 02-Apr-2012 01:04:30 - #88634

Da li na ovu plocu moze AMD Athlon 64 FX-6200 3.8 GHz 8 mb??? +:pitnje??


100
igor
ip adresa: 109.92.. - vreme: 28-Mar-2012 21:03:44 - #88406

Ova ploca podrzava dve grafe da rade u crossfire x16 po meni je glupo davati 70evra vise za formulu V koja je verovatno bolja ali grafika je istana obe ploce itd..


100
Stilgar.
ip adresa: 178.14.. - vreme: 28-Mar-2012 03:03:35 - #88370

Ploca vrhunskog kvaliteta izrade, ima senzore svuda po sebi , meri temperaturu i ima integrisan fan controler, 5 pwm 4 pin conectora i 2x3 pin, odlicna za overkolok, veoma stamena, za svaku preporuku, bios ima sva moguca podesavanja i DIGI+ gde ima fino podesavnje voltaze na CPU i CPU/NB freq, tako da su ekstremni OC poduhvati stabilniji. Nije bolja od Formule V ali za ove pare bas dosta nudi i mislim da je za klasu vise nudi od M5A99X EVO.


100
igor
ip adresa: 109.92.. - vreme: 16-Mar-2012 22:03:11 - #87788

Koja je bolja ova ili formula V? ne znam sto je formula skuplja zbog zvusne ili sta? pozz...


100
ivan
ip adresa: 178.25.. - vreme: 23-Feb-2012 08:02:02 - #86169

jadna smo mi drzava ja nigde nisam naso 5god gar,kod nas samo prezna ko daje 5god gako savare ako ner nek javi kupujem ovu plocu +:i ja to trazim druze


100
AMD Pocetnik :)
ip adresa: 77.46... - vreme: 14-Feb-2012 17:02:03 - #85460

I jos jedno pitanje gde moze da se kupi ploca i da se dobije 5 god garancije posti prodavci uglavnom daju 2 a poneki max 3 god hvala


100
AMD Pocetnik :)
ip adresa: 77.46... - vreme: 14-Feb-2012 11:02:59 - #85430

Predpostavljam da moze ali opet da pitam ,jel ova ploca podrzava opciju za otkljucavanje procesora ?


100
n.n
ip adresa: 82.145.. - vreme: 18-Jan-2012 06:01:04 - #83079

ploca koja je jako kvalitetno uradena i sa malo vecom potrosnjom. ko bude hteo 2 graficke i zvucnu kartu, naci ce se u neresivom prolemu sto ozbiljno zameram na ovoj ploci. +:8+2 faze, 5 godina garancije, veoma izdrzljiva. -:los layout


100
sasa
ip adresa: 212.20.. - vreme: 31-Jul-2011 16:07:33 - #72075

moze da se istalira wndows 7 64 bit ja ga koristim na ovoj plocom ali mora da bude 64 bit procesor


100
sasa
ip adresa: 212.20.. - vreme: 31-Jul-2011 16:07:09 - #72074

imam pitanje dali moze na ovu plocu da se stavi ram memorija da radi na 2000 mhz


100
Ja
ip adresa: 212.20.. - vreme: 12-Jul-2011 13:07:35 - #71101

Imam pitanje,da li jos neko ima problem sa AI Suit II? Tacnije ne mogu instalirati isti pod Win 7 Ult. 64bit? Svaki savet je dobrodosao..:) +:Generalno kvalitetna izrada -:Mali problem


100
dowla
ip adresa: 93.86... - vreme: 12-Jul-2011 09:07:58 - #71084

msi ima g65 za 130ak € a g80 za 167, kontam da je ova bolja od g80 pa možda pazarim nju uskoro. čekam samo buldožere, valjda će joj pasti cena malo do tada, jer neće oni baš tako brzo. stari phenom x3 720, ploču i napajanje ima da uključim u neku novu konfu koju ću da sklopim nakon ove sa buldožerom pa ću prodati kao komplet komp a ne u delove. i onda ću lepo imati lovu i za neku HD7850 :D -:cena možda


100
mita
ip adresa: 79.175.. - vreme: 07-Jul-2011 22:07:16 - #70835

deluje mi jako zanimljivo ova ploca ,moracu da je kupim

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan