Sapphire
Radeon HD 6870 1GB GDDR5 11179-09-20G
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Sapphire
  Model Radeon HD 6870 1GB GDDR5 11179-09-20G
 Procesor GPU Radeon HD 6870
  Takt 900MHz
  DirectX podrška 11
  Tehnologije Shader model 5.0, OpenGL 3.2, Eyefinity, EyeSpeed
 Memorija Kapacitet 1024MB
  Interfejs 256bit
  Tip GDDR5
  Takt 4200MHz
 Povezivanje RAMDAC 400MHz
  Maksimalna rezolucija 2560x1600
  Slot PCI Express 2.1
  Priključci Dual Mini Display port
Dual-DVI
HDMI
  Ostalo CrossFire X
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
radoje
ip adresa: 212.20.. - vreme: 18-Oct-2014 10:10:09 - #122025

Meni komp nece da prepozna karticu, slika je podeljena boje su užasne, zna li neko sta je problem?


100
altos
ip adresa: 178.22.. - vreme: 13-Feb-2014 22:02:55 - #116581

wow meni radio u fulu na monitoru asus od 27 in, prodajem je inace da bi kupio nesto jace (koci i izbacuje na ghosts, battlefield 4 na normal bez problema) ostalo je sve radilo ok +:staro ali dobro


100
Nemanja
ip adresa: 92.60... - vreme: 08-Sep-2013 10:09:35 - #110951

Zanima me kako bi ova kartica izdrzala WoW + Fraps? ako zna neko pliz nek kucne ovde


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 13-Aug-2013 17:08:41 - #110258

Prvo odgovor da hd6870 jeste malo bolja od gtx460,drugo izasle su nove kartice npr 7850 koja je 140E i koja je dosta bolja i od gtx460 i hd6870.Preporuka za hd7850! +:ZA TE PARE IMAS BOLJE KARTICE


100
Jovan
ip adresa: 77.46... - vreme: 10-Aug-2013 14:08:03 - #110149

Jer mi moze neko reci za ove pare da li je ova graficka bolja od geforce gtx 460???? Re : Mislim da je bolja zato sto sam cuo da je ljudi vise hvale nego 460, 460 se brzo kvari to znam iz iskustva oko 6 meseci je normalno radila i posle riknula


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 06-Aug-2013 14:08:13 - #109997

Imao sam prilike da nekoliko dana radim sa ovom grafikom iako je "starija" ona melje svaku igru na rezoluciji 1366x768 na visokim-ultra detaljima.Crysis3 high settings:40+fps.


100
Milos
ip adresa: 89.110.. - vreme: 14-Jul-2013 14:07:45 - #109315

Jer mi moze neko reci za ove pare da li je ova graficka bolja od geforce gtx 460????


100
DENII
ip adresa: 188.2... - vreme: 11-Oct-2012 22:10:20 - #97229

Imam ovu graficku od kraja 2010, za sada sam svaku igrao terao u fulu sa high detaljima, zanima me dokle ce to moci tako otprilike sa obzirom na nove naslove igara koje se ocekuju?..., I koliko je bolje generacija ati 69xx kartica? unapred hvala i odg na mail dane2011ns@gmail.com -:dddddddd


100
dejan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 15-Jul-2012 22:07:45 - #93447

ja igram mw3 na max podesavanjima 1280x960, fps prosek 80. komp: e3400 oc na 3.0 i msi 6770. a cod 4 kada stavim sve max fps oko 50, sa malo stelovanja zakucan na 125. morate da shvatite da se kompanije igraju sa nama, naravno da ce igra sa nvidia logom bolje raditi na nv karticama. nemojte biti naivni.


100
suludar
ip adresa: 79.175.. - vreme: 16-Jun-2012 23:06:15 - #92237

zanima me da l' neko zna sta bi moglo biti iskakanje odnosno pucanje programa indesign cs3. da l' je do grafike i da li bi pomoglo nesto u podesavanjima ili to jednostavno oce tako ponekad?


100
Nenad
ip adresa: 79.110.. - vreme: 21-May-2012 22:05:20 - #91080

Zasto mi gpuz prijavljuje da ima 960stream procesora kada bi trebalo da stoji 1120SP?


100
Zoki
ip adresa: 79.175.. - vreme: 08-Apr-2012 22:04:19 - #88982

Tu sam,poslao sam ti mail,reci sta treba. +:za vladimira


100
Vladimir
ip adresa: 93.86... - vreme: 20-Mar-2012 21:03:48 - #87995

Druze sto se drajvera tice to si upravu,ali sa nekim starijim radi ok nego sa nekim novijim...sto se tice temp.ta temp. koju si rekao da ti je kartica postigla ako si radio u furmarku proveri da li ti je vent radio u full loadu,a moje mislljenje je da nije,jer je tako podeseno u samom programu...ovo ti kazem iz mog iskustva,isto radio,slicne temp.kao tvoje ali vent je vrteo na nekih 60-65% ako se dobro secam...onda sam rucno stavio full load ukljucio furmark i dobio temp.59-60 koliko sam i napisao dole...sto se tice svega ostalog slazem se sa tobom druze ;) +:za ZOKI-ja


100
Zoki
ip adresa: 79.175.. - vreme: 17-Mar-2012 04:03:01 - #87803

Imam karticu vec 6 meseci,i stvarno je dobra,sve ide glatko na 1920x1080 max detaljima(BTF3,dirt 3,blac ops u min60fps pretezno 90fps...),ostali deo konfiguracije-amd 1100t,2x2geil ddr3 1600,psu termaltake 500w tr2 q-fan staro 3 god.kuciste chiftec dobro provetreno, nista oc.Problem su malo drajveri,tipa"amd driver stoped responding and ...."sto se resava povecanjem idle clocka u profilu sa osnovnih 100 na 300mhz,i u nekim aplikacijama mora da se iskljuci"aero",on hoce da pravi te probleme.Sto se tice temperatura one su stvarno velike(bar za mene).Taj jedan fan jednostavno ne moze da ohladi dobro,idle je dobro ali kad se optereti ide na 75c a memorije nemaju nikakav hladnjak(mogu da se vide sa strane) i one hoce i preko 75c,da ne pominjem stres testove tipa furmark,gde sam smeo samo minut da testiram jer su temperature isle u nebesa,a vent je hteo da se rastane sa grafikom,o zvuku da ne pricam.Sad ima ljudi koji ce da kazu "nije to nista za grafiku",ali iz licnog iskustva sto je hladnije to bolje,i naravno duze ce da traje.Znaci,mora da se kupi neki drugi kuler jer ovaj njegov ne odradjuje posao i obavezno staviti hladnjake i na memorije,ili jednostavno kupiti model kartice koja ima 2 ili (gigabyte)3 fana. Same perfomanse kartice su stvarno odlicne i bicete mirni relativno dosta vremena.Svima pozdrav -:malo drajveri,temperatura


100
Dex
ip adresa: 94.250.. - vreme: 15-Feb-2012 19:02:18 - #85557

Jos samo da dodam na za kolegu branka, Black Ops mi je na max najmanje 70FPS(sa iskljucenim vSYnc),slicna situacija i sa MW3, a rage iz meni nepoznatih razloga ne mogu da napravim da predje preko 60(ali ne pada ispod), a opterecenje graficke je oko 50%, ja stvarno ne razumijem sta se tacno desava kod vas...naravno sve na 1920x1080


100
Dex
ip adresa: 94.250.. - vreme: 15-Feb-2012 19:02:19 - #85556

@DraganV Druze, kod tebe nesto nije u redu... Sto se tice Assassins Creed igara, instaliraj program tipa MSI Aftherburner i pokreni da ti pokazuje opterecenje graficke u igrama u AC opterecenje ne prelazi 50% cak ni u poslednjem dijelu od prije par mjeseci, nije problem sa jacinom graficke nego sa optimizacijom igre. U Skyrim apsolutno sve na max ne smije pasti ispod 40 ni u najvecem gradu, a ostalo 60(sa insatlacijom patcha 1.4 za optimizaciju), takodje Battlefield 3 sve na ultra preko 35fps....Pretpostavljam da ti nesto nije u redu, pokusaj sa drajverima...Sve sto sam naveo gore vazi za moju karticu, a ukoliko sumljate javite se pa cu postaviti snimak kao dokaz....pozdrav


100
Vlada
ip adresa: 178.22.. - vreme: 14-Feb-2012 09:02:43 - #85420

Prvo kada sam pisao znam sta sam pisao,jer imam pomenutu karticu duze vreme i sve sam igrao na full podesavanja bez ikakvog problema....drugo Bat. 3 je sigurno teza igra od black ops-a :D ,mozda ti se neki driver kosi sa necim covece,mozda napajanje ili ti je zapao neki primerak da joj nesto hvali sto je sasvim normalno...pa ne moze 5770 da tera sve a ova koja je 20% bolja od pomenute da koci :D omg ,ljudi igraju novije naslove i sa slabijim karticama mnogo, a ne sa ovom....i ti sto kazu ima 5 fps-a manje vise ova ili ona toliko ce da se to primeti u igranju samo pricanje nebuloza...drugo i da zavrsim prepisku u full loadu 59 stepeni mnogo li je :D !? +:odlicna


100
branko
ip adresa: 87.116.. - vreme: 03-Feb-2012 22:02:45 - #84549

Imam core 2 quad 8300 radi svakodnevno na 3.1 ghz(temp na full ne prelazi 50 stepeni) 8 gb ram memorije na 1600 i pomenutu karticu. napisao sam vam svoje misljenje i svoje iskustvo i nisam imao nikakvu namjeru da nekom "pricam pricu" kako kazes. Dragan V je dobro napisao, "graficka kartica srednje klase i nista vise".Vise od 2/3 igrica koje sam igrao je "islo" extra, ali ostala 1/3 je ocajna. Probaj RAGE da igras ili COD Black ops,pa mi reci svoje misljenje...jos nesto skini MSI kombustor 2.2 pa provjeri kolika ti je temp u full load-u +:nisam siguran -:ni za ovo nisam siguran


100
Vlada
ip adresa: 178.22.. - vreme: 20-Jan-2012 00:01:06 - #83256

Branko prvo mozda se tebi zapao neki komad da ima takve temp. meni u idle 37 i vent se vrti na 21 % max 50 do duse nisam gledao da li je u full loadu u igrama kojima sam igrao tipa bat.3 cod 3 itd. sve novije naslove..drugo mislim da mnogo preterujes 30 stepeni gigabajtova da ima pa to nema ni jedna grafa u idle,mozda ako si stavio komp sada na prozor onda imas sanse i da je kloknes ;D ... kada stavljate komentare stavljajte a da znate da ima neko ko malo nesto poznaje a ne da lupate gluposti...ko zna zasto tebi secka,koci,drma ili se trese...otisli ti lezajevi brate zameni to pa ces videti kako gura sve naslove...gura 4890 a nece 6870 svasta...ajd zdravo +:odlicna,tiha


100
branko
ip adresa: 77.243.. - vreme: 18-Jan-2012 09:01:11 - #83097

imao sam gigabyte 5770 sa 1gb i prodao sam je doplatio 80e i kupio ovu karticu i napravio zestoku gresku. garancija na karticu je 2 god a prodao sam 5770 sa jos dvije i po godine gar. sto se tice hladjenja i nije toliko efikasno, na defaultu 40c ide do 75, dok je gigabytova bila oko 30 i isla do 60, sto se tice primjecivanja razlike u igricama iymedju ove dvije, skoro da uopste ne postoji. pojedine igrice nisam ni uspjevao da igram zato sto ne odgovaraju drajveri. call of duty black ops toliko secka i na najmanjoj rez da je bolje da ga i ne instalirate, rado bih se mijenjao sa 5870 :) +:nisam siguran -:ni za ovo nisam siguran


100
Dragan V
ip adresa: 85.222.. - vreme: 15-Jan-2012 15:01:25 - #82823

Čitajući komentare tipa ''brate, znachi kartica swe tera u fullu u 1080p bez chekanja'' i gledajući razne testove i pozitivne ocene na internetu, ja sam zaista očekivao dosta od radeona 6870. Ovaj Sapphire-ov 6870 imam nešto više od mesec dana i testirao sam na njemu većinu hit igara iz poslednje tri godine. Ja sam lično pomalo razočaran performansama i moj savet za iskusne igrače je da zaborave na sve pompezne komentare i epske benchmark rezultate po internetu i da ovu karticu shvate kakva ona zapravo i jeste - grafička kartica srednje klase i ništa više! Da li igra radi dobro ili ne je vrlo relativna stvar i zavisi od čoveka. Ja se uvek setim mog drugara koji igra Medieval Total War u 15 fps i divi se kako mu igra savršeno glatko radi! Prosto čovek nikada nije ni video kako ista igra izgleda u 60 fps i nema osećaja. Ali svako ko je ikada imao dobru grafičku karticu zna koliko je primetna razlika kada rendering padne ispod 30 fps. Kod Radeona 6870 retke su igre koje u 1080p sa svim detaljima na high rade savršeno (čitaj od 35-60 fps). Neke od ovih igara koje rade perfektno su na primer Mirror's Edge, Alien Vs. Predator, Dead Space 1 i 2 (toplo preporučujem!). Neki od najvećih razočarenja su na primer Skyrim ili Left 4 Dead 2 koji rade skoro popuno isto kao na četiri godine starom Radeonu 4850! Kod većine ostalih igara (kao na primer Assasins Creed II, Crysis 1 i 2, Batman Arkham City itd.) moraćete posegnuti za isključivanjem nekih detalja ukoliko zahtevate tečnu animaciju. Inače što se tiče ovog konkretnog Sapphireovog modela, izrada je prosečna, hlađenje je odlično, tiho i efikasno. Možete bez problema klokovati ovu karticu tako da bude ista kao Toxic varijanta, ali za klokovanjem nema mnogo smisla jer je praktični dobitak u performansama zanemarljiv (po mojim testovima 2-3 frejma u najboljem slučaju). Takođe, smanjivanje rezolucije u igrama ima vrlo malo efekta, tako da igre rade skoro isto bez obzira da li igrate u 1280x1024 ili 1920x1080. Lično bih veoma voleo da vidim kako se, u praksi, 6870 nosi sa karticama GF560/560Ti, (podsvesno možda malo i žalim što nisam dodao par 2-3 hiljade i kupio 560Ti). Za kraj još jednom savet svima da ne baziraju očekivanja na osnovu reklama, sintetičkih testova i komentara drugih (tipičan primer je i novi Radeon 7970 koji se najavljivao kao nešto neviđeno a u praksi je iste brzine kao Powercolor 6870x2, ali skuplji od njega 150 evra!) Pozdrav svima koji su pročitali ovaj dugi kometar do kraja =) +:Mala potrošnja, pristupačna cena, efikasno hlađenje -:Precenjene performanse (detaljnije u tekstu)


100
Darko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 02-Jan-2012 11:01:19 - #81720

Možeš i da je klokuješ bez problema.


100
veljko
ip adresa: 77.46... - vreme: 30-Dec-2011 22:12:58 - #81581

Poz svima. Da li ce moje napajanje Chieftec CTG-500 80p 500w, moci da gura ovu karticu? Ostatak konfiguracije je Phenom X4 955 3.2ghz, 4gb ddr3 1600 (planiram jos da dodam), 1tb hdd, Noctua cpu cooler


100
urke
ip adresa: 82.208.. - vreme: 12-Dec-2011 19:12:30 - #80360

Ova ili GIGABYTE Radeon HD 6850? Koje napajanje od ovih za sledecu konfiguraciju: Jedna od ove dve graficke, procesor AMD Phenom X4 9500 2.2ghz, 2x 2GB DDR2, dvd rezac...mislio sam da bi mi islo ovo LC POWER Silent Green Power 650W. Moze li na ovu maticnu: GYGABYTE M61PME-S2? Hvala :) +:pitanje -:pitanje


100
Poglavica TApec
ip adresa: 188.2... - vreme: 11-Dec-2011 20:12:38 - #80282

I5 2400 ima integrisanu vga, maticna ima integrisanu vga, i ja hocu da stavim HD6870, el ce to da radi jer mislim da intelov drajver odlucuje koja je graficka primarna, el ce to da pravi problem (da mi ne ucita samo dve integrisane jer cu da se ubijem kao ratno siroce.....:)


100
Dimke
ip adresa: 77.46... - vreme: 28-Nov-2011 09:11:07 - #79352

Sto nebi moglo h61 cip set podrzava pci expres x 16 nego nisam siguran u jednu stvar jer te ploce imaju integrisanu intel grafiku i napravljene su za i3 i i5 cpu koji i u sebi imaju neku grafiku nisam nesto mnogo eksperimaentisao sa tim koponentama ali jedno cu ti reci moracesh da iskljucish integrisanu grafiku na ploci da nebi zezala drajvere za ovu grafu, ja bi uzo gtx 560ti mnogo brza od ove ali neznam koji cpu imas dali ce biti dovoljno brz da isprati ....


100
stefan
ip adresa: 217.65.. - vreme: 27-Nov-2011 21:11:07 - #79319

El moze ova na H61 maticnu


100
stefan
ip adresa: 217.65.. - vreme: 27-Nov-2011 20:11:54 - #79314

El moze ova na H61 maticnu


100
Petar
ip adresa: 109.92.. - vreme: 25-Nov-2011 15:11:40 - #79188

Hoce, ploca je vrlo stabilna i podrzava svaki oc, ja je imam i prilicno je laka za upotrebu, a plus sto sam pricao sa jednim prijateljem koji radi servis kaze da mu ova ploca neverovatno otkljucava dodatna jezgra i pri tom radi extra stabilno, uz malo srece mozda dobijes x6 za iste pare, samo ti treba jaci kuler za proc, npr cm212+ ili Xigmatek gaia


100
Petar
ip adresa: 188.2... - vreme: 25-Nov-2011 14:11:00 - #79185

Da li ce izdrzi msi 870-c45 , amd phenom x4 960t , 8gb ddr3 1600 hyper , i ovu graficku na 500w chifte. hvala unpred i da li ovo uzmem ili neku nvidiju u ovom ranku ?


100
Marko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 25-Nov-2011 12:11:52 - #79176

Ako ti je novija ploča i podržava CF x16 onda uzmi dve 6870, jeftinije i lakše ćeš moći posle da ih prodaš, dok 6870x2 može i na starijim pločama da radi.


100
Shomy
ip adresa: 77.243.. - vreme: 24-Nov-2011 20:11:31 - #79120

Hvala na odgovorima, ali da li da uzmem 6870 crossfire ili da uzmem jednu 6870x2?? +:Pitanje


100
Marko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 23-Nov-2011 15:11:58 - #79006

CF 6870 je jači od Sli GTX 460 oko 30%.


100
stefon
ip adresa: 188.2... - vreme: 22-Nov-2011 23:11:44 - #78956

Naravno da vredi, ove 2 pojedu gtx 460...


100
Shomy
ip adresa: 77.243.. - vreme: 22-Nov-2011 14:11:27 - #78908

Znam da je 6870 bolja ali da li vredi 2x20e vise?


100
Shomy
ip adresa: 77.243.. - vreme: 22-Nov-2011 14:11:40 - #78907

Ljudi trea mi pomoc.. Imam i7 2600k@4.4ghz 16gb@1600 i zanima me da li da uzmem sli evga gtx 460 ili crossfire sapphire 6870? +:pitanje


100
zli
ip adresa: 178.14.. - vreme: 20-Nov-2011 15:11:10 - #78755

je l moze na napajanje lc 550 ? mislim da imam na napajanju samo jedan 6-piniski konektor ?


100
nikola
ip adresa: 93.86... - vreme: 20-Nov-2011 14:11:36 - #78750

Koliko bih dobio ako predjem sa 4890 na ovu kart?Igram u 1680x1050 uglavnom.Da li bi mi cpu bio problem e7500 2,93ghz i 4gb ddr2.


100
laza
ip adresa: 77.105.. - vreme: 20-Nov-2011 14:11:02 - #78747

Za 150e trenutno a i za par meseci necete naci ni priblizno ovako jaku karticu .I da kazem da se isplati dodati 20e za ovo u odnosu na 6850.


100
saint
ip adresa: 109.16.. - vreme: 17-Nov-2011 21:11:36 - #78509

@brane - nemoj da se zacudis ako jednom zapalis komp. MS industrial je teski shit. 3 napajanja su mi na starom kompu crkavala. Na novom imam CM i zadovoljan sam.


100
Miodrag
ip adresa: 89.110.. - vreme: 15-Nov-2011 23:11:40 - #78339

Zaboravi Z68 ima puno problema, SmartResponce ne radi - baguje, boot loop restart itd... P68 bolje, kod njega je vecina tih bolesti prelezana.


100
Brane
ip adresa: 188.2... - vreme: 15-Nov-2011 21:11:32 - #78329

htedoh reći svim budućim vlasnicima ove super grafike da ne bacaju pare na skupa napajanja, već da sebi priušte MS Industrial 550-PRO 550W!! Imam ovo napajanje već 3 godine, a još uvek je aktualno i cena mu je 22E. Imam Phenom, 8GB rama, 3 HDD-a i ovu grafiku, napajanje se malčice zagreje posle dugog igranja +:radi extra -:za sada ne nalazim


100
mile
ip adresa: 93.86... - vreme: 15-Nov-2011 18:11:17 - #78319

Planiram za 2-3 dana narucim novi komp (i5-2320, Gigabyte GA-Z68AP-D3, 4GB DDR3 Kinston), Planirao sam ovu karticu. Da li imate da predlozite nesto u ovom cenovnom rangu +/- 1000-2000din, a da je osetno bolje? I sta kazete za konfig.? Hvala! ;) +:pitanje


100
saint
ip adresa: 109.16.. - vreme: 06-Nov-2011 11:11:19 - #77578

Probaj da updatujes BIOS, mozda pmogne. +:moguce rjesenje


100
!!!
ip adresa: 109.12.. - vreme: 05-Nov-2011 15:11:12 - #77531

E ovako uzo sam konfiguraciju sa i3-2100, p61 gigabyte plocom, napajanjem CTG 500W Chieftec, i ovu graficku... ne bootuje komp! sve dobro spojeno, maticna nece da krene da se pali. kada sam stavio 9800gt, pali se bez problema stalno! sa ovom hd 6870 iz 10. puta, posle mucenja se uhvati pa upali... ima li nekog resenja? da li je neko imao ovakav problem? +:ajde pomozite -:problemi??


100
igor
ip adresa: 109.24.. - vreme: 04-Nov-2011 15:11:21 - #77459

ja mislim da ti lupas gluposti, cak sta vise ne mislim nego sam 100 posto siguran, imam ovu karticu i te price mozes da pricas samo maloj djeci, karica je odlicna i koristim nove drivere i nikakvih problema nemam, +:dobra brza jeftina -:temperatuja je dosta visoka kad nije opterecena, oko 40 45c


100
Srđan
ip adresa: 77.46... - vreme: 01-Nov-2011 22:11:09 - #77263

2600k@4800MHz, 8gb rama, ssd patriot pyro, CFT-750W itd.. Drajveri su loši, neke igre traže stare, neke samo sa nove. Pokajao sam se što sam je uzeo i definitivno AMD nema više šta da traži na tržištu, bilo koja nvidia (uvek sam do sada, osim na laptopu njih imao) je bolja od ove kartice. Na starom compu Asus 8800 320 bita, 640MB je nekako bolja i daje lepšu sliku iako je po passmarku 3 puta slabija. I HD slika sa skystar HD2 je lepša na nv(za igre i filmove koristim 40" pa se lepo vidi razlika). Ova karta je dobra samo za sintetičke testove. -:Nekompatibilni drajveri


100
Djuka
ip adresa: 109.72.. - vreme: 28-Oct-2011 23:10:17 - #76987

Ok..Hvala puno.Najverovatnije cu da uzmem ovu. Pa javljam kako radi :D


100
Mirko
ip adresa: 80.93... - vreme: 28-Oct-2011 13:10:39 - #76943

SAPPHIRE pravi odlične kartice.


100
Cile
ip adresa: 109.12.. - vreme: 28-Oct-2011 11:10:20 - #76929

Koju god da uzmes neces pogresiti i jedna i druga su bolje od gtx560


100
Djuka
ip adresa: 109.72.. - vreme: 28-Oct-2011 04:10:44 - #76920

Ako moze mala pomoc posto ne mogu da se odlucim.Uzeo sam sve komponente za novi komp: Cooler master storm kucoste , Intel i5 2400 , 8gb DD3 exceleram memorije ,gigabyte GA-P67A-UD3-B3 plocu , cpu kuler thermaltake SpinQ VT , i jos neke sitnice.Pa ne znam da li da uzmem ovu ili Radeon HD 6870 1GB GDDR5 21179-00-40R..Ili ako ima nesto bolje samo da ne prelazi 170e...


100
had
ip adresa: 109.24.. - vreme: 25-Oct-2011 15:10:23 - #76749

ja mislim da ce ti moci na to napajanje,zato sto min preporucuju 500w za ovu karticu,ali moj ti je savjet da prodas to a da kupis lc 600 ili 650w, mnogo su dobra napajanja za male pare a guraju i oc i7 sa oc graf +:narucio, cekam isporuku kao ozebao sunce :( -:moze bit, al ne mora da znaci :)


100
Hd
ip adresa: 92.60... - vreme: 24-Oct-2011 12:10:00 - #76647

moze li ova graficka na napajanje Lc 550w ? imam ati 4770, amd x4 955be


100
minja
ip adresa: 93.86... - vreme: 21-Oct-2011 09:10:13 - #76471

Uzeo i vrlo sam zadovoljan. GTA IV i Dirt3 mi tera preko 60FPS na max detaljima i rezoluciji 1920x1080. Topla preporuka svima. Za 160e, ili jos ako uspete da prodate staru grafiku kao ja i prodjete jeftinije, odlican odnos cena/kvalitet. +:odlicna


100
Draganče
ip adresa: 109.12.. - vreme: 17-Oct-2011 14:10:58 - #76259

Ne treba ti ništa jače od 6870, po meni, svaka jača kartica je trenutno nepotrebna.


100
minja
ip adresa: 93.86... - vreme: 17-Oct-2011 13:10:12 - #76247

Danas treba da se odlucim. 6870 kosta 16000 a ove dve oko 21-22. Interesuje me da li mi se isplati uopste da dodajem toliko para s obzirom da necu igrati na rez vecoj od 1920x1080? Inace konfig je sledeca: i5-760, Chieftech 750w, ASUS p7p55d pro, 4 gb mushkin cl7 1600MHz +:da li ova -:ili jedna od ove dve 6950 i 560ti


100
dex
ip adresa: 94.250.. - vreme: 15-Oct-2011 22:10:05 - #76173

Da li je za ovu grafu i AMD 1055 dovoljno napajanje: CHIEFTEC iArena GPA-500S8 500W -:pitanje


100
kiza
ip adresa: 77.105.. - vreme: 02-Oct-2011 10:10:05 - #75447

Za one kojima znaci index u Win 7 64 je 7.8(ostatak konfiguracija: amd x6 1100t,2x2ddr3 geil 1600,MB ga- 990xa,psu termeteke tr2 500w,monitor LG 23")


100
KIZA
ip adresa: 77.105.. - vreme: 01-Oct-2011 02:10:38 - #75386

Uzeo danas i moji utisci su da je stvarno dobra.Probao Crysis Warhead 1920x1080,na "entuzijast"(naravno iskljucen AA)i nece ni da"stucne",kao i ostale Bad company 2,Dirt 3,Deus Ex...sve je maximum maximuma podesavanja i sve "leti".Znaci svaka preporuka.


100
ocer
ip adresa: 109.12.. - vreme: 07-Sep-2011 05:09:31 - #73982

Karta je super, koristim je malo za igranje malo za posao (3D render) masina u kojoj mi se nalazi je matora Asus 945 ploca sa Intel 2160 procesorom i 2gb ram, medjutim uspeva da se izbori sa novim naslovima u 1920x1080 i svim projektima koje stavim pred nju. Ne cuje se na 80% obrtaja, klokuje se (bar ova moja) na 1015 za core i 1100 za memoriju pri tome pod opterecenjem dostize temperaturu oko 72-3c. Inace trazio sam Asus model ali na moju srecu nije bilo jer je ova jeftinija a i pitanje da li bi Asus dao ovakve rezultate. +:tiha i na 90% obrtaja, hladna, sve nove igre extra rade, dobija se sn za Dirt3 -:ja nisam nasao mane


100
Rogix6
ip adresa: 178.22.. - vreme: 21-Aug-2011 20:08:13 - #73076

Prezadovoljan sam grafikom. Vredi svaku paru. Da li je neko klokovao mozda? Interesuje me do koliko bi radila stabilno? +:Tiha, brza, lepo izgleda -:nema mana


100
mr. M
ip adresa: 93.87... - vreme: 10-Aug-2011 15:08:50 - #72551

Jel moze neko da kaze u cemu je razlika izmedju ove koja u oznaci na kraju ima "20G", i drugih sa "40R", "40G"? Pretpostavljam da je R kao referentna..ali da li ima neke velike razlike? hvala


100
rogix6
ip adresa: 178.22.. - vreme: 08-Aug-2011 01:08:06 - #72432

Grafika je stvarno odlicna. Interesuje me koji je drajver trenutno najbolji za 6870?


100
darko
ip adresa: 178.14.. - vreme: 07-Aug-2011 22:08:13 - #72426

Perfektna grafika, moze se u trixx uneti gpu napon koji zelis!!!


100
goldi
ip adresa: 109.17.. - vreme: 03-Aug-2011 12:08:55 - #72201

da li neko ima ovu graficku i da li zna mozeli se u trixu podizati napon znaci da li se moze softverski mjenjati napon kroz trixx?


100
skefi
ip adresa: 79.175.. - vreme: 07-Jul-2011 19:07:18 - #70820

necu extremnu i nije mi neogranicen budzet :D a i nzm dal ce mi trebati tolko rama sad ;p teo sam prvo 2 pa sad biram izmedju 4 i 6 ;p naravno am3 se podrazumeva samo nmg da odaberem sad odabro sam onu jer je extra skklop rog+amd jer se prica da je naj am3 ploca trenutno ....a koju grafu od one 2 il da uzmem gtx 560 otvorila se i ta opcija preporucuju mi je Pozz


100
ziks
ip adresa: 193.16.. - vreme: 06-Jul-2011 15:07:27 - #70736

Ako bas hoces neku ekstremnu plocu, onda uzmi Sabertooth 990FX. :)


100
ziks
ip adresa: 193.16.. - vreme: 06-Jul-2011 14:07:14 - #70735

Moj ti je savjet da uzmes AM3+ plocu (recimo GA-990XA-UD3), 8GB DDR3 i ovu graficku. Bacices puno novaca na tu ASUS-ovu plocu, a daleko bolja investicija je 8GB ram-a.


100
skefi
ip adresa: 178.25.. - vreme: 03-Jul-2011 15:07:05 - #70586

planirao sam sledecu konfiguraciju:Asus crosshair IV formula,4gb ddr3,amd 1090t,i sad se dvoumim izmedju ove graficke ili 6850? :) mozete li mi reci sta je bolja investicija kakav je komp neki predlog da mi date ili da mi kazete ako je nes od ovoga bucno? :) Hvala +:Molim za odgovor


100
dejan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Jun-2011 23:06:51 - #70219

Tiha ,veoma dobra grafika za relativno normalan iznos,ocena u win7 7,8


100
djordje
ip adresa: 178.22.. - vreme: 23-Jun-2011 12:06:47 - #69991

uzeo sam ja pre 10 dana,zaista zadovoljan,sve igre lete,cak sam i metro odigrao na max u minimum 30fps-a. E sad sto se tice buke i temperature,generalno bilo koji box kuler od procesora je bucniji od ove karte tako da je (zoki)necesh cuti.Temperatura u kucistu sa jednim 120mm ne prelazi 63 stepena u igrama. Poredjenje sa gtx 460 (bilo kojom)je smesno,manje trosi,brza i to da jekao gtx 460 hawk stize to mozda u nekom benchmark testu ili vantageu,ali igrama nema sansi,a i ova(bez obzira sto radi na visokih 900mhz)moze ladno da ide do 970mhz. trenutno uzeo bih asus,ipak ista cena a godinu dana duza garancija. -:za ove pare nishta


100
Zoran
ip adresa: 178.22.. - vreme: 20-Jun-2011 13:06:29 - #69854

Intresujem da koliko je bucna ova graficka karta?(da li ubija usai na full loadu na def. klokovima)


100
simke
ip adresa: 178.22.. - vreme: 18-Jun-2011 17:06:02 - #69761

kako je ocenio wind.7 ovu grafiku? ko ima nek napiše +:ocena u win 7


100
Marko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 10-Jun-2011 13:06:18 - #69313

Slažem se , samo još da dodam, kada se GTX 460 Hawk klokuje da bi imao iste performanse kao i 6870, troši 40-50W više nego 6870.


100
nix
ip adresa: 109.92.. - vreme: 10-Jun-2011 11:06:05 - #69305

Pa mislio sam da kad sam rekao dostigne, da dodje blizu 6870 ta gtx 460 hawk, posto je ipak dosta fabricki klokovana ona u odnusu na referentnu gtx 460. Inace slazem se da ce ova 6870 moci i za full hd igranje dugo da se koristi. Trenutno ovde kod nas best buy je ili ova kartica ili gtx 460 hawk posto su slicne cene a razlike u performansama su skoro i neprimetne. Jedino ako niste lovac na one frejmove pa vam znaci dal vam igrica ima min 50 ili 60 frejmova. GTX 560 Ti jeste jaca, ali dati 6000 dinara vise za bolje performanse koje cete primetiti u 2 igrice se bas i neisplati. A isto to vazi i za 6950, mada je opst bolja kupovina od gtx 560 ti. Duco uzmi ovu ili gtx 460 hawk, to je best buy trenutno bar po meni i kad prodje malo vreme zameni za neku kartu koja ima znatno vece performanse i tako sve u krug. Stvarno nema smisla davati neke bas velike pare za graficku kad ovako seckaju karte po performansama a razlike u cenama nisu bas male.


100
Marko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 10-Jun-2011 09:06:42 - #69299

@nix, Pa difolt 6870 je bolja od obične GTX 560, a kamo li klokovana, GTX 460 Hawk mora da bude žestoko klokovana da bi dostigla 6870, a ne blago, dok npr. GTX 560 klokovana bez problema dostiže GTX 560 Ti. @Duca sa ovom grafikom si miran sigurno 2 godine čak i na Full HD monitoru, GTX 560 se više klokuje od 6870, tako da ako se obe klokuju GTX 560 je bolja.


100
nix
ip adresa: 109.92.. - vreme: 09-Jun-2011 22:06:57 - #69293

Ne verujem da moze da se klokuje da dostigne 560 Ti na defaultu. Obicnu 560 moze da dostigne. Pre ce blago klokovana 460 hawk da dostigne 6870. +:za Ducu


100
Duca
ip adresa: 82.145.. - vreme: 09-Jun-2011 12:06:46 - #69268

Da li o u grafu vredi kupiti sa lako igranje narednih 2-3 god.? I da li ova grafa kad se klokuje moze da konkurise GTX 560 Ti na defaultu? pozz +:pitanje :) -:pitanje :)


100
shuk
ip adresa: 95.180.. - vreme: 08-Jun-2011 18:06:41 - #69236

Da li ova verzija ima nereferentni hladnjak? +:pitanje -:pitanje


100
Chuck
ip adresa: 109.24.. - vreme: 05-Jun-2011 02:06:18 - #69006

Kartica je dugacka 26.6cm ili ti 10.5 inch-a, a ne 24cm, nemojte da sirite dezinformacije ako niste sigurni oko necega.


100
Marko
ip adresa: 109.12.. - vreme: 02-Jun-2011 11:06:35 - #68858

Jača je za oko 10-15%.


100
nix
ip adresa: 109.92.. - vreme: 02-Jun-2011 00:06:42 - #68847

Za koliko je procenata jaca od MSI GTX 460 Hawk?


100
djordje
ip adresa: 178.22.. - vreme: 29-May-2011 15:05:36 - #68666

dugacka je oko 24 cm.


100
Milan
ip adresa: 95.140.. - vreme: 24-May-2011 19:05:15 - #68465

Koliko je dugacka ova kartica? Sada je problem kartice smestiti u kucista. +:VElicina -:Velicina


100
djordje
ip adresa: 178.22.. - vreme: 07-May-2011 10:05:46 - #67601

Za 17.000 dinara za kolko ima da se nadje je extra kupovina,temp takodje po default-u za fan,ne prelazi 60-tak stepni u igrama sto je extra. S`obzirom na razvoj igara,odlican gaming sa ovom grafom barem 3 godine. -:nishta


100
Uros
ip adresa: 178.79.. - vreme: 21-Apr-2011 09:04:44 - #66696

Zar niko nije ovo kupio? Recite kakva je ova grafa?


100
Pjotr
ip adresa: 77.105.. - vreme: 18-Apr-2011 13:04:28 - #66534

Više nego dobra. Nema dileme.Hlađene odlično! Možda bi 100 evra lepo leglo kao cena, ali ovi "grafičari" znaju da su "igrice" postale najvažnije na svetu i zato nas deru. Jedna MB, odličnih performansi, može se kupiti za 80-90 evra. Ovi su zaista drski.

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan