Western Digital
TV Live HD WDBAAP0000NBK-EESN
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Western Digital
  Model TV Live HD WDBAAP0000NBK-EESN
 Reprodukcija Podržani formati DVD
DivX 3
DivX 4
DivX 5
MPEG-1
MPEG-2
MPEG-3
MPEG-4
 Povezivanje Ulazi Component
Composite
HDMI
SPDIF
  Ostalo USB
Daljinski
LAN
FullHD
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
m3u
ip adresa: 77.46... - vreme: 01-Jul-2013 00:07:18 - #108915

Da li pusta strimove m3u posto sam procitao u katakteristikama da pusta m3u playliste.Da li su to liste za Iptv televiziju, tj. kao one za vlc media player. Hvala


100
Goran
ip adresa: 192.12.. - vreme: 16-Jan-2013 12:01:10 - #102129

Mogu li sa ovim uredjajem da pustam filmove sa komp-a, preko bezicne mreze? Takodje, da li mogu da pustam 3D filmove (posto je HDMI 1.4)? +:nemam uredjaj -:nemam uredjaj


100
Kizo
ip adresa: 178.22.. - vreme: 24-Feb-2012 11:02:01 - #86258

Mozes da skidas torente ako ubacis modovan "B-RAD""i firmware.


100
aleksa
ip adresa: 178.14.. - vreme: 08-Feb-2012 13:02:47 - #84910

Da li preko ovog uredjaja, mogu da skidam torrente, da ne mora stalno da mi bude ukljucen racunar ? Hocu da kazem, da li imam integrisanu torrent podrsku?


100
aleksa
ip adresa: 178.14.. - vreme: 08-Feb-2012 13:02:07 - #84909

Da li preko ovog uredjaja, mogu da skidam torrente, da ne mora stalno da mi bud ukljucen ? Hocu da kazem, da li imam integrisanu torrent podrsku?


100
Marko
ip adresa: 109.93.. - vreme: 08-Oct-2011 21:10:19 - #75775

Ima li mogucnost nasumicnog odabira pri slusanju muzike, tj. random ili shuffle?


100
Nile
ip adresa: 77.222.. - vreme: 05-Oct-2011 17:10:52 - #75644

Uređaj je fenomenalan. Pušta SVE, sa LAN-a, sa USB flash-a, eksternog HD-a. Prikazuje titlove bez greške. Slika mu je odlična preko HDMI kabla. Preko LAN-a full HD radi besprekorno. Uređaj za svaku preporuku. Jedina zamjerka je što se duže podiže kod paljenja, treba mu pola minuta, ako ne i više, ali je poslije toga ... -:malo duže podizanje kod uključenja


100
Alexa
ip adresa: 109.93.. - vreme: 31-Mar-2011 11:03:07 - #65460

Pazario APACER AL460, sve radi, sve pusta, a 4990 dinara.


100
Dr.Hardware
ip adresa: 109.92.. - vreme: 12-Mar-2011 10:03:18 - #64258

@Nebojsa +:da preko usb


100
Nebojsa
ip adresa: 79.101.. - vreme: 09-Feb-2011 22:02:06 - #61608

Imam eksterni hard WD, da li je moguće spojiti ga na WESTERN DIGITAL TV Live HD?


100
Petar
ip adresa: 188.2... - vreme: 18-Jan-2011 17:01:52 - #59459

Pustio sam neke divx filmove nize rezolucije (500x208 , 544x296 , 576x240 ...) preko USB-a ugradjenog u LG LED full HD TV i izgledali su katastrofalno lose , iako kada se ti isti filmovi puste preko DVD/Divx plejera na obicnom TV-u izgledaju sasvim dobro. Da li neko zna da li ce ti filmovi kada se puste preko WD TV Live na full HD TV-u , preko HDMI kabla, izgledati losije , isto ili bolje u odnosu na ono kao kada se puste preko USB-a samog TV-a i kako ce biti u odnosu na obican TV preko DVD/Divx plejera?


100
Petar
ip adresa: 188.2... - vreme: 18-Jan-2011 17:01:04 - #59453

Pustio sam neke divx filmove nize rezolucije (500x208 , 544x296 , 576x240 ...) preko USB-a ugradjenog u LG LED full HD TV i izgledali su katastrofalno lose , iako kada se ti isti filmovi puste preko DVD/Divx plejera na obicnom TV-u izgledaju sasvim dobro. Da li neko zna da li ce ti filmovi kada se puste preko WD TV Live na full HD TV-u , preko HDMI kabla, izgledati losije , isto ili bolje u odnosu na ono kao kada se puste preko USB-a samog TV-a i kako ce biti u odnosu na obican TV preko DVD/Divx plejera?


100
Petar
ip adresa: 188.2... - vreme: 18-Jan-2011 17:01:16 - #59446

Pustio sam neke divx filmove nize rezolucije (500x208 , 544x296 , 576x240 ...) preko USB-a ugradjenog u LG LED full HD TV i izgledali su katastrofalno lose , iako kada se ti isti filmovi puste preko DVD/Divx plejera na obicnom TV-u izgledaju sasvim dobro. Da li neko zna da li ce ti filmovi kada se puste preko WD TV Live na full HD TV-u , preko HDMI kabla, izgledati losije , isto ili bolje u odnosu na ono kao kada se puste preko USB-a samog TV-a i kako ce biti u odnosu na obican TV preko DVD/Divx plejera?


100
Nenad
ip adresa: 178.14.. - vreme: 17-Jan-2011 14:01:43 - #59324

Imam ga vec godinu dana i zaista sam zadovoljan. Nisam hteo da ubacim PC jos i u dnevnu - deca vec imaju 2 u sobi a i po ceo dan sedim za kompom na poslu tako da mi je racunara preko glave. Povezao sam ga preko Gbit mreze na decje racunare i moze da vuce 1080 filmove bez trzanja. Doduse nisam probao sa filmovima vecim od 8G. Sa novim firmware-om su mu dodali gomilu opcija i radio i TV sadrzaja tako da zaista nemam zamerke na podrsku. Jednom prilikom su sa novim firmware-om napravili neku brljotinu i vec sutradan je izasao novi. Ima podrsku i za USB tastaturu koja mnogo brze reaguje nego daljinac. Jedino sto moze da mu se nadje kao nedostatak je sto nema svoj browser za Net - to bilo vrh. Skinove nisam trazio ali me ne bi cudilo da postoje - bas cu da pogledam. Planiram da nabavim audio DAC pa da proguram FLAC fajlove kroz ozbiljniji D/A do HiFi pojacala. Ocekujem pristojno poboljsanje mada i ovako ima odlican ton. Sve u svemu, za svaku preporuku ako nemate dovoljno prostora za PC. +:Chita sve zivo -:Sporiji odziv daljinca, ne cita DVD diskove ;)


100
Webb
ip adresa: 213.24.. - vreme: 20-Dec-2010 15:12:12 - #57083

Pitanje za ljude koji imaju ovaj uredjaj. Da li postoje neki skinovi za glavni meni? Ovako je prlicno ruzinjikav... @Dzoni skini Media portal (free) i uzivaj :)


100
Dzoni
ip adresa: 85.222.. - vreme: 08-Dec-2010 01:12:29 - #56213

Imam 50 inca Samsung i razmisljao sam dal da kupim ovaj player ali treba ti i jos doplata usb hard disk pa izadje na 200 eura sto ipak nije malo.Onda se setim starog racunara koji skuplja prasinu ,single core amd-a 2600+ i 512 rama koji ne bi mogao da prodam ni za 50 eura ,samo sam kupio karticu najeftiniju ati 4350 i bezicni mis .ukupno sam potrosio 40 eura instalirao sedmicu i pusta sve savrseno sa media player classic i 1080p filmove jer media player cllasic ne koristi procesor vec graficku za dekodovanje.Tastatura je potpuno nepotrebna.Jos kad bi nasao neki softver slican kao medija pleyeri na ovim uredjajima.


100
Dejan P.
ip adresa: 82.145.. - vreme: 03-Dec-2010 07:12:54 - #55869

Kupio sam ga skoro I mogu reci da sam zadovoljan, a posto vazim za velikog filmofila, testirao sam ga detaljno. Ima svoj firmwer koji WD objavljuje na sajtu, a moze da se azurira automatski ili da se skine sa flesa. Stim receno, ima dobru konekciju na internet koja ne zahteva posebna podesavanja ukoliko prikacite kabl iz ADSL modema (WLAN nisam probao). Od web opcija ima mogucnost prikazivanja Apple trailera i neke opcije koje nama u Srbiji nisu dostupne, znaci trenutno nema mogucnost da neki bogat tv sadrzaj prikaze sa neta. Sto se tice radija to je druga prica, ima opciju z placene stanice i besplatne, a ima ih mnogo plus mogucnost rucnog pretrazivanja. Dobra stvar je to sto mu se firmwer cesto azurira nudeci stalno neke nove opcije. Kad pricamo o firmweru ima dve mogucnosti, ili zvanicni ili ne zvanicni sa nekog od sajtova koji ga objavljuju npr. www.b-rad.cc. Ne zvanicni firmwer je takodje stabilan uz mogucnost downgrejda na prethodni, ali za razliku od zvanicnog nudi podrsku (pored ostalog) za torrent klijent i eksterni citac diskova. Mada se to lako resi i povezivanjem na racunar i serovanjem optickog drajva. Lepo se vidi sa racunara i mogucnost rada sa fajlovima nije losa. Aplikativni meni nije tezak i mada sam uredjaj deluje malo neugledno i vise kao igracka, ima dobre performanse (pre svega reprodukcija HD kojom sam prezadovoljan). Toliko za sad:) +:Cita sve. -:Malo sporiji odziv.


100
Marko
ip adresa: 79.101.. - vreme: 25-Nov-2010 21:11:15 - #55315

@Dule Da u pravu si, greska u kucanju 49.500


100
Dule
ip adresa: 92.244.. - vreme: 25-Nov-2010 11:11:52 - #55258

@Marko Negde si ti pogrešio za Samsung 32C530, mnogo je to niska cena za taj model


100
Marko
ip adresa: 109.92.. - vreme: 08-Nov-2010 08:11:57 - #53999

Krenem ja da kupim lcd tv i ovaj wd plejer. Stignem u radnju Uspon racunari u Cacku i kazem prodavcu sta zelim da kupim. Covek me odvede do LCD TV-a 32" Samsung LE32-C530F1W i kaze da mi ne treba wd plejer ? Kao ima USB preko kojeg cita sve zivo ? Okj, kazem ja, dolazim sutra da proverimo. Kada sam kretao sutra u prodavnicu, nabacim na fles od 16 gb, mkv, m2ts, h264, sve full hd 1080p kompresije sa titlovima. Reko' da vidimo ko ovde zeza koga. Prodavac uzme fles, bocne ga u LCD i ja ostanem bez texta! Slika, zvuk, tilovi, sve radi i to sa svim kompresijama! Ljudi, ko nema lcd ili nije kupio wd, neka lepo odvoji 39.500 din i kupi ovaj fenomenalni tv, ja nemam reci, ali stvarno sam ostao bez texta. +:Preporuka za nesto drugo -:Preporuka za nesto drugo


100
Sava
ip adresa: 89.216.. - vreme: 01-Nov-2010 00:11:55 - #53505

Kupio sam skoro Samsungov Full HD LED TV 101cm, u uputstvu televizora lepo pise da cita .mkv fajlove (ima ethernet port za povezivanje s mrezom) ali izgleda je ethernet port obican 100TX pa full 1080p filmove mora da bufferuje (nije do PC-ja ipak je to Core2Quad ali opet bitrate filmova sigurno nije 100Mbps!) a i ne podrzava externe titlove, samo hardcodovane. Onda mi je palo napamet da povezem PC i dnevne sobe s TV-om, nasao sam DVI to HDMI converter i kupio 6m HDMI kabla i 6m obicnog audio kabla (3.5mm jack) reprodukcija filmova je odlicna medjutim pomenuti PC nije moj pa prebacivanje jednog filma koj ima 7-11GB traje i po 15-20 min na Gbit-noj mrezi, a i PC koristi najvise mladji brat (prakticno je njegov) za igranje igrica a Full HD reprodukcija i video igrice umeju i tekako da preopterete procesor. Probao sam da igram igrice ali posto pomenuti racunar i nije neka zver (Athlon64 x2 BE, Nvidia 9800gt, 3gb ram-a) igrice iskljucivo imaju 25>FPS-a kada je grafika na low-medium, podrazumeva se da igram u 1900x1080 igranje u nizoj rezoluciji je OCAJNO zato sto TV ima dijagonalu od 101cm. Ipak ja vise volim da igram igre na mom PC s high grafickim podesavanjima. Kupovina jos jednog racunara samo zbog video playback-a je potpuna nebuloza, danas graficka koja moze da parira 8800gt kosta minimum 90-100e tako da bi kupovina masine od 250e bila cista nebuloza, a i tastatura i bezicni mis su jedine dve stvari koje su mi falile na stolu ispred televizora. Smatram da ovaj WD uredjaj dobro sluzi svojoj svrsi plus sto imam N router i WLAN usb thumb stick koj je na listi podrzanih, pa ne moram da razvlacim dodatnih 10m ethernet kabla. +:Nemam uredjaj -:Nemam uredjaj


100
Alexa
ip adresa: 93.86... - vreme: 31-Oct-2010 11:10:30 - #53461

Vladimire naravno da je Milos u pravu 100 %. A ako ti ne umes ili ne smes da kazes nekom ko sedi za tvojim, pazi, tvojim kompjuterom, to je problem koji moras pod hitno da resis!


100
vladimir
ip adresa: 94.189.. - vreme: 17-Oct-2010 16:10:34 - #52456

Jeste u pravu je Milos.A sta ce on da radi kada mu neko zasende za komp a njemu se bas gleda neki film ili serija ili mu se igra neka igra.Ja imam tu kombinaciju LCD 32" i dobru masinu Core2Duo,4GB rma 9800GT graficku i sednu mi za komp i sta ondajada radim da pocupam kosu ovako lepo ukljucis uredjaj i gledas na miru sve.A imam fles od 16GB tako da mogu i BR ripove da gledam ako hocu.


100
Srdjan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 29-Sep-2010 08:09:09 - #51138

Ti Rajko ocigledno ne znas da citas ili sta? Ovaj tip Milos se "ubi" objasnjavajuci koje prednosti ima racunar u odnosu na WD. Pa tebi je covece neophodan racunar da bi ti radio WD. Neophodan, razumes li ti to? Em sto kosta 150 evra, em sto moras kupiti hdd, a to je jos 50 evra. Znaci dao si 200 evra za nesto za sta ti treba pc da bi ti uredjaj radio. Cak ako uzimas i od prijatelja video kompresije, uzimaces sa njegovog racunara, na flesu ili na hdd. A Milos je kupio racunar za 250 evra, povezao na lcd i nema nikakvih problema, ali bas nikakvih, a mogucnosti koje on ima i sam znas posto posedujes racunar. Tip je cak napisao da poseduje daljinac za racunar, a to je 3 pritiska na dugme daljinskog upravljaca i film ide. Znaci tip se "ubi" objasnjavajuci sta i kako, a ti da tresnes ovakvu glupost kao sto si napisao.


100
N/A
ip adresa: 92.241.. - vreme: 24-Aug-2010 18:08:16 - #48980

WDBAAN0000NBK-EESN je NTSC verzija, ne druga generacija!


100
Rajko
ip adresa: 79.101.. - vreme: 21-Aug-2010 12:08:22 - #48781

Uredjaj je savrsen za taj novac. Nema sume kablova, nema buke, ne zauzima pola TV police, jednostavan je za upotrebu... Ne razumem ljude koji nikada ne bi uzeli neki uredjaj, a ubijaju se od price da ubede druge da ga ne kupe. Ako vam se uredjaj ne svidja i smatrate da je za vas nesto bolje, pazarite to drugo i sta vas briga sta ce neko drugi da kupi!? I DVD/DivX se vrlo dobro cak odlicno pusta na kompu, pa vecina ljudi kupuje stand-alone plejere za tu namenu! Razlog je vrlo jednostavan, a to je jednostavnost i lakoca upotrebe, kao i male dimenzije i tisina prilikom reprodukcije. Ja imam masinu koja svakako moze odraditi sve pomenuto, i hd, i igre i sve ostalo, i jeste mi je masina povezana na LCD, ali sam opet kupio i ovaj uredjaj. Komp mi je u radnoj, a ovaj uredjaj u dnevnoj sobi, a samim postavljanjem PC-a u dnevnu sobu bi kao prvo narusio izgled enterijera, zatim bi uneo nepotrebnu buku, i na kraju bi narusio lakocu upotrebe. Na ovom uredjaju i moje malo dete bez problema pusta sta mu se svidja, dok ce mu za to isto na kompu trebati sigurno jos neko vreme. Da i ne pricam o roditeljima koji su "operisani" od rada na racunaru, a na ovom uredjaju se snalaze vrlo lako. +:16 referntnih frejmova bez problema -:nemogućnost ugradnje HDD u sam uredjaj


100
Milos
ip adresa: 109.93.. - vreme: 11-Aug-2010 18:08:38 - #48279

Za Tozu: Meni igrice sljakaju sa ovom konfiguracijom bez problema. Upravo sam igrao Sniper Ghost Warrior i pici extra. Ipak je igranje na 82 cm lcd-u neverovatan osecaj, ne mozes verovati kakav. Neki put kad si dokon, povezi komp sa lcd-om i opici neku igricu, veruj mi neces ga vise pomerati odatle :D


100
toza
ip adresa: 109.93.. - vreme: 10-Aug-2010 15:08:48 - #48225

Stvarno nemam zamerke sve radi kako treba. Kome treba,hoce ili moze da kupi ovaj uredjaj taj ce ga i uzeti. Da slazem se da je HTPC bolje resenje ali ne za mene. Imam kopm koji je samo za igre i skuplji je od Xbox-a,wd-a i HTPC-a zajedno koji stoji u drugom stanu a tv je mnogo daleko za kablove itd. A sto se tice igara na HTPC do 250e je promasaj,bolje za te pare xbox360 pa se igraj ko covek :)


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 06-Aug-2010 23:08:34 - #48075

Za Baneta: Ocigledno ili nisi procitao moj post ili sta znam....Razmisljao sam i ja da pazarim WD, ali zasto bih uradio takvu glupost kad sam za samo 100 evrica vise kupio nesto sto ce da pojede za dorucak WD po pitanju svega. A tek da zamislis kako piče igrice na lcd-u od 82 cm, a sve to za samo 100 evra vise od WD-a. Znam nije ti lako sto si platio uredjaj 120 eura, ali drugi put pamet u glavu i da pazaris nesto sto moze da ti pruzi vise zadovoljstva za ulozeni novac. Toliko i objektivno.


100
Bane
ip adresa: 85.73... - vreme: 28-Jul-2010 14:07:01 - #47583

Za Milosa: ne mora preko LAN-a, moze i preko WLAN-a sto je mnogo komotnije resenje. Ali ne mojte da pljuckate ako niste probali. Ovo je multimedijalni player a ne racunar. Kad vam dodju gosti, ili prijatelji da odgledate film, sigurno necete otvarati excel tabele ili word dokumente da im pokazujete, nego cete ili slusati muziku ili odgletati film bilo sa hdd-a ili sa neta. Toliko i objektivno.


100
Bane
ip adresa: 85.73... - vreme: 28-Jul-2010 14:07:27 - #47582

Kupio sam ga pre 5 sati u Atini, jer sam ovde na letovanju. Ovde je 120€. Nakacio ga na lcd tv, nakacio mu moj kineski wifi dongle kome ne znam cak ni ime i radi net ko blesav. Transcend ext. hd od 250gb lista ko knjigu... Cita sve titlove i sve video formate koje imam na njemu. Pitao sam u prodavnici. Moze da se poveze na ext. dvd player preko mini usb - usb kabla i da ga cita. E sad, ko hoce da drzi konfiguraciju u dnevnoj sobi sa gomilom kablova sa sve tastaturom i misem, taj nek nju stavi, meni to bas ne izgleda ni malo prakticno. Ovo je resenje koje zauzima 25cm... Mnogo je dobar, ali MNOGO. +:Ekstra stvar -:ja je nisam nasao


100
jovan
ip adresa: 92.53... - vreme: 06-Jul-2010 13:07:10 - #46629

Za Srkija WDBAAN0000NBK-EESN je druga generacija WD TV Live.


100
srki
ip adresa: 188.2... - vreme: 29-Jun-2010 20:06:42 - #46313

I jos nesto , da li ovo cudo moze da se poveze na dvd player


100
srki
ip adresa: 188.2... - vreme: 29-Jun-2010 20:06:36 - #46312

U cemu je razlika izmedju ovog i WDBAAN0000NBK-EESN?


100
Jovan
ip adresa: 92.53... - vreme: 09-Jun-2010 13:06:03 - #45381

Milose slazem se do negde sa tobom ali sa WD tv Live dobijas veliku mobilnost mozes ga nositi gde pozelis.


100
Ivan
ip adresa: 109.92.. - vreme: 06-Jun-2010 17:06:28 - #45240

Ovaj WD je stvarno extra igracka, ali preskupa! Sto kaze Milos u prethodnom komentaru, za samo jos 100 evra vise od cene WD-a covek je pazario pc konfiguraciju koja ce da smaze za dorucak WD. Cena ovog plejera ne bi smela da iznosi vise od 70 evra. +:Solidna igracka -:Preskupa igracka


100
Ivan
ip adresa: 109.92.. - vreme: 06-Jun-2010 13:06:25 - #45226

Ovaj WD je stvarno extra igracka, ali preskupa! Sto kaze Milos u prethodnom komentaru, za samo jos 100 evra vise od cene WD-a covek je pazario pc konfiguraciju koja ce da smaze za dorucak WD. Cena ovog plejera ne bi smela da iznosi vise od 70 evra. +:Solidna igracka -:Preskupa igracka


100
Milos
ip adresa: 93.87... - vreme: 04-Jun-2010 09:06:26 - #45124

Za Jovana. Pominjes buku, glomaznost, plejere....???? Namena ovog uredjaja (WD) i racunara, ne moze nikada, ali nikada da se uporedi. Za 100 evra vise od ovog uredjaja pazario sam dole pomenutu konfiguraciju, ej covece za samo 100 evra. Kuciste mi stoji ispod 82cm lcd-a koji je okacen na zid, a koji je udaljen od mesta gledanja 4 metra, tako da ne cujem nikakvu buku, koju ti navodis. Kuciste nije uopste glomazno. Jedini plejer koji koristim to je Vlc koji pusta kodeke o kojima WD moze samo da sanja. Pazario sam i daljinski za racunar tako da je sada sve jos jednostavnije (10evra). A sto se tice potrosnje struje, pa ne moramo biti tako skrti.....WD kosa 140 evra, a u stvari placa se za parcence plastike, koje ne poseduje cak ni HDD. Znaci da bi se gledali filmovi, mora da se pazari ili usb dvd citac (35evra), ili flesh memorija (8gb-15evra), ili usb hdd (40 evra), ili da se poveze preko LANA gle cuda sa racunarom, hahahahahaha......A mozes li zamisliti za samo 100 evra vise od ovog parceta plastike kakve mogucnosti ja imam u odnosu na tebe.....hahahaha.....naravno, ne uporedivo je....


100
Danilo
ip adresa: 188.2... - vreme: 03-Jun-2010 13:06:46 - #45077

Zamenjuje HTPC, 1080p odradjuje savrseno, svaka preporuka, kod nas je preskup ali zato u okruzenju je cca 100 E, za taj novac nema bolje +:Mnogo dobar -:nisam primetio


100
Jovan
ip adresa: 92.53... - vreme: 03-Jun-2010 12:06:08 - #45075

Nepravi buku ka PC ,nije glomazan kao PC,nema potrebe od operativnog sistema i razno raznix plejera kao na PC,mala potrosnja stuje za razliku od PC. Sta jos treba da uverimo dragi Milose i Sasa? +:Nesto najbojle -:ama bas nista kad se uzme za sta mu je namena


100
Milos
ip adresa: 93.86... - vreme: 26-May-2010 20:05:44 - #44777

Za Srdjana. Ja sam batice dodao jos 100 evrica na cenu ove igrackice i kupio ovu konfiguraciju: Kućište Midi Tower Frontier A11A-BK 450W Matična ploča MSI G31M3-L V2 Procesor Intel CoreDuo E5300 2.6GHz Hard disk 320GB SATA300 Optički uređaj DVDRW RAM memorija 3GB DDR2 Grafička karta MSI Radeon HD 4650 1GB GDDR2 R4650-MD1GB Zvučna karta Integrisano. Sve to kupio u Bel Computers-u pre 10 dana. Povezao na lcd od 82 cm i divota, a ti se i dalje igraj sa ovom igrackicom, hahahahahahahaha...........


100
Srdjan
ip adresa: 188.2... - vreme: 24-May-2010 17:05:25 - #44666

...da za 140 neceš da kupis ni pristojno kućiste sa solidnim napajanjem ...bla, bla


100
Mihailo
ip adresa: 109.92.. - vreme: 22-May-2010 15:05:47 - #44566

Šta ovaj Nesha lupeta....Uređaj popularan širom sveta...???? Koji bre uređaj? Ovo je igračka za decu... Širom sveta ljudi kupuju posebno kompjuter koji povezuju na plazmu ili lcd i ne interesuje ih nikakav WD. Ja sam se jedva rešio ovog sr@nja. Ko ima da kupi lcd ili plazmu od 400 evra ima love i za pc od 250 evra (naravno bez monitora) koji ce sve živo da mu pušta. Tako sam ja uradio i divota. Nemam nikakvih problema niti bilo kakvog seckanja ni sa full hd, a kamo li sa mkv fajlovima ili bilo kojim drugim kompresijama! +:Igrackica -:Nema hdd, to je jos ulaganja oko 50 evrica...itd...itd....


100
Milos
ip adresa: 93.87... - vreme: 20-May-2010 23:05:07 - #44484

140 evrica ???? Pa dodam jos malo i kupim racunar :P. Svasta ce se praviti za ljude koji ne znaju sta ce sa parama. A jos ga prodaju i bez hdd, sto je vec neko spomenuo, znaci jos ulaganja. Svasta, svasta.


100
Nesha
ip adresa: 79.101.. - vreme: 19-May-2010 18:05:02 - #44414

Nema potrebe da se smejete ovom uredjaju, da je nepotreban ne bi bio toliko popularan sirom sveta. Neko jednostavno ne zeli da ima PC u sobi gde mu je TV, vec ova mala kutijica od 300 gr pusta sve savrseno, bolje nego neki prosecan pc koji bi mogao da secne. Posebno ako se poveze pomocu WI-FI, eto elegantnog resenja bez kablova. Daljinski je svakako jos jedna prednost. Dobio sam na poklon od zeta karticu Buffalo Wireless Nfiniti koja je deklarisana da radi u N standardu, ali ne uspevam da dobijem dovoljnu brzinu tj N standard iako imam N ruter. Za sada sam preko LAN kabla, ali verujem da cu resiti problem sa N. Znaci ne pokusavajte preko obicne Wifi USB kartice da pustate full hd, seckace, jer nema dovoljnu brzinu prenosa. Nema sanse da secka zbog uredjaja, koji jede zivu decu :)


100
Alexa
ip adresa: 93.86... - vreme: 15-May-2010 16:05:16 - #44174

Da Sasa u pravu si....Povezes pc preko paralelnog porta na grafickoj HDMI kartici sa lcd ili plazma televizorom i vise nemas nikakvih problema. Ja sam tako uradio. Pazario HDMI karticu od 55 evra, kupio 5 metara HDMI kabla i milina sve pustam, sve gledam i sve slusam :D. A tek da vidis kako izgledaju igrice na plazmi od 82 cm....hehehehe.....Koji crni WD, a jos ga prodaju bez hdd, hahahahahaha.....


100
Sasa
ip adresa: 93.86... - vreme: 08-May-2010 23:05:02 - #43812

Svasta! Ne razumem ljude koji kupuju ovaj uredjaj, a poseduju pc ??? Pazarite neku HDMI karticu za Vas pc, povezite je na lcd ili plazmu i nemate nikada vise nikakvih problema, ali nikakvih.....Pc ce sve da pusta i sve da reprodukuje.


100
sasa
ip adresa: 188.12.. - vreme: 07-May-2010 11:05:08 - #43747

Molim vas,jel na ovom uredjaju idu filmovi glatko kao kad se pusti sa sd kartice u tv-u ili ide film normalno kao kad se pusti preko bs ili gom playera na laptopu eto hvala.


100
sasa
ip adresa: 188.12.. - vreme: 07-May-2010 10:05:23 - #43739

Ljudi jel mora ovo da se kupi ili moze da se gledaju filmovi u full hd na 600 mhz i da sve ide glatko preko laptopa!?HVALA UNAPRED.


100
V.
ip adresa: 213.24.. - vreme: 06-May-2010 17:05:03 - #43706

Radivoje, radi savrseno. -:ogranicen pristup sadrzajima na YouTube-u, verovatno vezano za copyrights


100
Radivoj
ip adresa: 79.101.. - vreme: 06-May-2010 08:05:14 - #43678

hteo bi da kupim ovo cudo e sada imam par pitanja kako pusta mkv 720 i 1080p jel secka ili radi savrseno? unapred hvala


100
V.
ip adresa: 213.24.. - vreme: 30-Apr-2010 13:04:54 - #43411

Green Dragon/sotali: Jedini adapter koji sam ja uspeo da nadjem a da radi je D-Link DWA-125 Wireless Version A1: with FW 1.1 - ima ga Desk Computer, kosta oko 2600 rsd. Ako hocete da eksperimentisete sa USB-om nije na listi kompatibilnih wireless USB adaptera (lista postoji na WD sajtu) ne trudite se - nece raditi. Iako na pomenutom sajti pise da je pomenitu D-Link kompatibilan u verziji sa FW 1.00, i ovaj koji je nesto noviji radi bez problema - provereno. Vazno je samo da pre nego sto povezes USB uradis update firmware-a, sto radis preko etherenet-a. Nakos sto si to uradio, dovoljno je samo da ustekas pomenuti USB i WD je automatski povezan na WiFi i internet. TIP: Da bi citao sva latinicna slova, podesi na Central Europe. Pozdrav. +:jednostavno sjajan -:ogranicen pristup sadrzajima na YouTube-u, verovatno vezano za copyrights


100
Ilija
ip adresa: 78.30... - vreme: 16-Apr-2010 21:04:12 - #42583

Moze naravno (USB DVD) samo stavi b-rad.cc fw i citace fajlove i sa DVDa +:Sjajan uredjaj koji cita sve formate -:nema u crnoj boji


100
lolzinjo
ip adresa: 109.93.. - vreme: 05-Apr-2010 13:04:34 - #41851

Ovo je stvarno zanimljivo i dobro cudo sad ide pitanje za iskusne ko ga poseduje ... Da Li Moze Da Se Prikaci Na USB od kompa DVD Citac ??? Ako to moze da se nakaci onda nepostoji nista bolje na ovome svetu za sad ... +:ovo cudo prodrzava m2ts format -:??? dao sam slican post na predhodnom koji nije Live


100
Micko
ip adresa: 77.105.. - vreme: 09-Feb-2010 08:02:37 - #37785

Trebalo bi da radi vecina adaptera


100
Green Dragon
ip adresa: 89.216.. - vreme: 05-Feb-2010 12:02:22 - #37469

Da li neko može da pojasni oko povezivanja preko USB adaptera (WLAN), koje adaptere ste probali da koristite? Čitao sam da nisu svi kompatibilni... i na sajtu ima lista onih koji sigurno rade. Da li TP-Linkovi adapreri rade???


100
Maradona
ip adresa: 109.10.. - vreme: 11-Jan-2010 10:01:20 - #35456

Savrsena kutija,s obzirom da sam imao i prvi model,ova stvarno radi stabilno,sa orig. firmware,mada sam stavio i hakovan,..radi savrseno,sve funkcionise,..cita sve,..ne razumem samo komentar da se greje,jer ne znam da li je taj drugar pre imao raniji model,..koji se po meni mnogo vise grejao,zamerka samo sto nema neko kuciste,vec nekako suvise skromno,mada,cena je presudna bila,..u kojoj god opciji,mislim,i kad se kupi externi disk,..mislim da je najjeftiija opcija u odnosu na ostale,..mislim recimo na popcorn,koji jeste cudo,al i preskupo bas bas,pa ko voli da se rasipa,ima veliki izbor,..za normalne pare,naj naj resenje je ovaj wd live +:Odlicna igracka,po meni,.naj sto se moze za ove pare,u svim varijantama -:pa mozda mat obrada,nekako "hladno" nije futuristicki


100
Dacha
ip adresa: 95.180.. - vreme: 05-Jan-2010 18:01:06 - #35103

Sasvim korektan uredjaj za jednostavnu kucnu upotrebu. Podrzano dosta formata, problemi sa firmware update-om, youtube ume da zamrzne uredjaj, nema podrsku za shoutcast, potpuno neupotrebljiv pandora servis (barem van usa), problemi sa 3.5" diskovima u reku. Sa nekim novim update-om bio bi potpuno savrsen uredjaj. Moguce je prikaciti usb switch do 7 uredjaja. +:Pusta skoro sve, mogucnost wifi usb, hdmi,rgb,a/v, 2x usb -:pusta skoro pa sve, nema interni hdd, grejanje


100
GraveDigger
ip adresa: 89.216.. - vreme: 18-Dec-2009 13:12:29 - #34054

Uzecu ga uskoro i jedva cekam da ga uzmem.. I Jovane nije bay nego buy :) +:maximalna masina


100
Jovan
ip adresa: 79.125.. - vreme: 16-Dec-2009 12:12:48 - #33951

kad bi dosao sa ugradnim hdd bio bi Best Bay -:siva boja

© 2025 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan