AMD
FX-4300 3.8GHz 8MB AM3+
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač AMD
  Serija AMD Athlon 64 FX
  Model FX-4300 3.8GHz 8MB AM3+
 Arhitektura Socket Socket AM3+
  Radni takt 3.8GHz
  TDP 95W
  Izrada 32nm
 Integrisano L2 keš 2x2048KB
  L3 keš 4096KB
  Konfiguracija Quad-core
64-bit
  Ostalo Hyper-Transport
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili
 

100
Vladon
ip adresa: 79.140.. - vreme: 07-Aug-2017 08:08:22 - #203479

Nije losa, ali pored Athlona 845 i nema sta da trazi.....

 

100
smeagol
ip adresa: 109.92.. - vreme: 23-Feb-2016 23:02:38 - #196710

da, bitno je da uzmete barem 1866 ram za a8 i da bude dual channel, inače će vam performanse grafičke opasti drastično - kada spustim ram na 1600, dobijem 25% slabiji rezultat u Passmarku (1200 vs 900). Nisam testirao single channel, ali je vrlo verovatan još veći pad performansi.

 

100
smeagol
ip adresa: 109.92.. - vreme: 23-Feb-2016 23:02:46 - #196709

a ako ste baš na budžetu (30 000): a8-7650k ili 7600 (bolji je od ovog - takođe, na njemu dobijete i grafičku ekvivalentnu r7 240) - Gigabyte ga-f2a68-ds2 - 2x4gb Kingston HyperX 1866 u dual channel (ide na 2133 sa 1.6v, nisam terao testove doduše) - neki hdd 5000din - neko kućište sa napajanjem 3000din. To je moja trenutna konfiguracija (sa a8-7600, bio je malo jeftiniji :D). Dobijete super komp za relativno male pare; procesor je jači od ovog, uvek imate opciju da dodate bolju grafičku (možda čak i amd dual graphics?), više ram-a vam neće trebati. Pun pogodak :)

 

100
smeagol
ip adresa: 109.92.. - vreme: 23-Feb-2016 23:02:56 - #196708

Toplo vam preporučujem Athlon x4 860k, bolji je od ovog - pogledajte neke testove na netu npr Passmark, jedina mana je što ide na fm2+ soket tako da nećete imati opciju da ubacite procesor sa više jezgara. Preporučujem Gigabyte ga-f2a68-ds2 matičnu, ja je imam, imate opcija za klokovanje - naponi i frekvencije fsb-a, nb-a, pci express-a, množilac itd.

 

100
Milan
ip adresa: 46.240.. - vreme: 11-Feb-2016 18:02:43 - #196515

Slobodno uzimajte.Kloknut na 4.3(stock napon) izgasen turbo.Kida za ove pare.pozdrav


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 13-Apr-2015 22:04:36 - #126187

Ne vidim zasto bi ista crklo, procesor vuce samo 54W, graficka 27W, a ovo napajanje je puno kvalitetnije od predjasnjih MS napajanja...


100
432423
ip adresa: 178.14.. - vreme: 13-Apr-2015 11:04:44 - #126180

I jednostavno sve da ti crkne posto si stavio kineza od 500W...


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 11-Mar-2015 22:03:26 - #125551

Mozes uzeti Intel konfiguraciju i3 4130 Haswell-najnoviji 107 eura, Ploca Asrock H81 38 eura, Ram 4 GB DDR 3 Kingston na 1600 Mhz 30 eura, 1 TB WD Blue 50 eura, Graficka Palit GT 730 2 GB DDR 5 60 eura, DVD RW LG ili ASUS 14 eura, Kuciste i napajanje MS 500W 18 eura. SVE 317 eura.


100
Pedja
ip adresa: 93.86... - vreme: 09-Mar-2015 14:03:17 - #125519

Bio bih jako zahvalan za pomoć.Budžet mi je max.40000 (45000 u krajnjoj nuždi!!!).Hteo bih sina da obradujem za rođendan a ništa se ne razumem u računare. Šta se može najbolje, upariti od komponenata za ove pare, daj te mi predlog neke specifikacije!? Šta mislite o ovoj specifikaciji: AMD FX-4300 3,8Gh 4GB DDR3 1600Mhz (Kingston KVR16N11S 8/4) AMD 960GM chipset PCI Express AMD Radeon HD 5450 1GB DDR3 1TB Seagate ST1000M003 500W Midi Tower Šta bi na ovome mogao da igra od novijih igrica (recimo fifa 2015, nba 2015 i td).Da li može za ove pare da se sklopi nešto bolje??? Hvala!!!


100
Ratkapna
ip adresa: 82.145.. - vreme: 13-Dec-2014 23:12:10 - #123350

Hvala puno, pozdrav! +:@Nemanja


100
Nemanja
ip adresa: 95.85... - vreme: 13-Dec-2014 16:12:10 - #123340

Bilo koju da uzmes neces pogresiti. Pri tom overkloku nece doci do bottlenecka. Sve zavisi od igre i odredjene scene u igri. U Starcraft 2 i Skyrim ce biti bottlenecka sigurno jer igre mogu samo 2 jezgra da koriste, ali tu se i kod Intela javlja bottleneck ukoliko nije ogranicen FPS. GPU vece klase nece nikad imati 99% iskoriscenosti. Moj FX-6300 na 4.2GHz moze da gura GTX 970 bez bottlenecka (GPU usage je 99%). Igre koje uglavnom igram su CS:GO (koja je heavy CPU intensive igra) i BF4 (koja je i CPU i GPU intensive). Verujem da ce ovaj CPU bez problema gurati navedene graficke. +:@Ratkapna


100
Ratkapna
ip adresa: 82.145.. - vreme: 12-Dec-2014 16:12:31 - #123319

Mala pomoc mi je neophodna od nekog strucnog pri izboru graficke kartice za ovaj procesor, u obzir dolaze R9 270, R9 270X ili eventualno neki R9 280 ukoliko, naravno, nece dolaziti do uskog grla i ogranicavanja performansi GPU-a. Uz CM 212 EVO sam mislio da odradim blagi overklok na 4.2Ghz, eventualno 4.4Ghz kako bih izvukao sto vise iz graficke. Dakle koja graficka bi bila najbolji izbor u tandemu sa ovim malisom??? Pored ovih modela slobodno neko moze da mi preporuci neki Nvidijin ekvivalent u cenovnom rangu ova tri modela, hvala! :-)


100
macak
ip adresa: 109.93.. - vreme: 10-Dec-2014 13:12:18 - #123258

po testovima je bolji 955 od ovog procesora


100
Vlado nk
ip adresa: 46.33... - vreme: 04-Dec-2014 02:12:04 - #123086

Nije nista bolji... Jedino da uzmas FX 6300...


100
dzony
ip adresa: 185.22.. - vreme: 27-Nov-2014 14:11:00 - #122946

kakav je ovaj cpu u odnosu PHENOM X4 955 sto se tice gejminga..Hvala


100
milos
ip adresa: 109.92.. - vreme: 02-Oct-2014 20:10:46 - #121706

ako mozes malo sacekaj..uskoro izlazi novi athlon x4 860k manje trosi a izrada je 28nm...pozzz


100
FX
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Sep-2014 13:09:06 - #121567

U sustini skoro su isti po performansama ali recimo prednost FX-a je da mozes mnogo lakse i vise da ga klokujes jer mu je otkljucan mnozilac,malo manje trosi ima L3 kesh koji Atlon nema itd Opet sa druge strane procesori za FM socket su ti jeftiniji i imas veci izbor kod nas jer za AM3+ socket imas samo FX seriju i to je to,sve u svemu to bi ti bile razlike a krajni izbor je na tebi...


100
FX
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Sep-2014 10:09:46 - #121566

U sustini skoro su isti po performansama ali recimo prednost FX-a je da mozes mnogo lakse i vise da ga klokujes jer mu je otkljucan mnozilac,malo manje trosi ima L3 kesh koji Atlon nema itd Opet sa druge strane procesori za FM socket su ti jeftiniji i imas veci izbor kod nas jer za AM3+ socket imas samo FX seriju i to je to,sve u svemu to bi ti bile razlike a krajni izbor je na tebi...


100
vOJIN
ip adresa: 46.17... - vreme: 24-Sep-2014 14:09:06 - #121495

Ma ja kupujem ceo komp,zato pitam,znam da su drugaciji,athlon je fm2,a ovaj am3+,Pitam koji je bolji?


100
FX
ip adresa: 109.93.. - vreme: 22-Sep-2014 22:09:26 - #121456

@Vojin,druze taj athlon ti je FM socket a ovaj FX ti je AM3+,to nisu uopste kompatibilne platforme,vidi koji ti je socket na maticnoj pa onda odluc.i


100
Vojin
ip adresa: 46.17... - vreme: 22-Sep-2014 15:09:59 - #121448

Ovaj ili Athlon X4 760k?


100
FX
ip adresa: 178.22.. - vreme: 20-Sep-2014 16:09:47 - #121408

Imam ovaj procesor vec par nedelja i sasvim sam zadovoljan,i ako ima malo veci TDP uopste ga nije problem ohladiti,sa kulerom od Phenoma na idle je oko 32c a pod ful opterecenjem ne prelazi 48c (proveravano sa nekoliko programa!) sto je i mene pozitivno iznenadilo.Tera i nove igre bez ikakvih problema (kriza 3,borderlands 2,skirim itd) sa R7 260X grafikom rade super. +:Hladan,brz... -:nema 6 jezgara :)


100
Alex
ip adresa: 94.242.. - vreme: 08-Aug-2014 22:08:43 - #120517

Da LI VREDI CEMU?


100
Vlado nk
ip adresa: 23.236.. - vreme: 24-Jul-2014 00:07:15 - #120110

Slobodno stavi Nvidia graficku sa Amd procesorom.


100
Milan
ip adresa: 178.22.. - vreme: 16-Apr-2014 11:04:07 - #118206

Kupio sam ovaj CPU pred novu godinu, prvobitna namera mi je bio fx 6300, ali ga nije bilo na stanju, a jedva su nabavili i maticnu GIGABYTE 990XA-UD3.. Za sad veoma zadovojan procesorom, clock na 4,4 GHz sa stock coolerom bez dizanja voltaze, samo mnozioc na sa 19 na 22...


100
ss
ip adresa: 188.2... - vreme: 06-Apr-2014 23:04:35 - #117999

cpu dovoljno jak da pokrene bilo sta od najzahtevniej igre do najzahtevnijeg programa za masinstvo ili elektrotehniku pojma nemam sta se ovi gube da je prosek ili da ne valjda plus taj cpu koji ima 6 jezgara ima zapravo 4 fizicka tako da ono kao...aha


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 26-Jan-2014 20:01:05 - #115899

FX6300 je daleko bolji izbor uzimajuci u obzir sve napredniju optimizaciju igara sa visejezgarnim procesorima


100
ivan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 26-Jan-2014 17:01:11 - #115895

a fx 6300? uz gtx 670?


100
ivan
ip adresa: 109.93.. - vreme: 26-Jan-2014 16:01:29 - #115893

a fx 6300? uz gtx 670?


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 26-Jan-2014 15:01:03 - #115892

amd+nvidia odnosno intel+(amd)radeon se moze uklapati,bolje je pitanje da li ce ovaj procesor napraviti usko grlo u komunikaciji sa grafickom karticom koju posedujes,uskog grla(bottleneck-a) ne bi smelo da ima odnosno frejmrejt ne bi smeo padati ispod 60


100
ivan
ip adresa: 109.92.. - vreme: 26-Jan-2014 01:01:55 - #115878

nameravam da kupim ovaj cpu : ima li uticaja to da nakacim AMD procesor i NaVidia grafiku??? ja npr imam nvidia grafiku gtx 670 znam da nebi trebalo....ali mozda neko ima vise znanja ili je vise citao na ovu temu


100
kine81
ip adresa: 87.250.. - vreme: 25-Jan-2014 23:01:59 - #115876

jedan od boljih procesora iz srednjeg segmenta,vrlo dobre performanse u igrama uparen sa ili r7 250,r7 260x.Idealan izbor za oganiceni budzet a zelju da imate quadcore za gejming.svakako se slazem i sa ostalima da se doda jos nekih 15-20E i uzme sixcore procesor,razlike su svakako velike +:testiran sa radeon r7 250


100
AMD
ip adresa: 89.111.. - vreme: 26-Dec-2013 08:12:34 - #114614

www.anandtech.com/bench/product/699?vs=700


100
Vlado nk
ip adresa: 212.20.. - vreme: 04-Mar-2013 21:03:15 - #104802

Kad mu padne cijena na 100 eura, vrijedi ga razmotriti...A10 je , svakako, bas puno bolji izbor od ovog....... +:Solidan -:Preskup


100
Shone
ip adresa: 178.14.. - vreme: 22-Feb-2013 16:02:43 - #104218

ne.kada krene neka teza akcija ako ti je normalan fps 25 pasce na 15-20 tako da ti treba vise od toga


100
pepe
ip adresa: 82.145.. - vreme: 21-Feb-2013 17:02:11 - #104159

dal je 25 do 30 fps dovoljno da igra radi bez seckanja


100
Mare
ip adresa: 130.18.. - vreme: 21-Feb-2013 11:02:52 - #104149

Tačno, samo što je 6300 iste serije kao i 4300, a sem toga, sadaje razlika samo 5e, čovek bi morao biti lud da ne doda samo 5e i uzme AMD 6-core procesor poslednje generacije.


100
OZZYY
ip adresa: 46.239.. - vreme: 21-Feb-2013 08:02:45 - #104145

Ako cemo ici tom logikom onda za samo 10-15 evra vise od 6300 imas 8120 pa za samo 10 evra vise od 8120 imas 8320 pa tako unedogled. Ako nemas bas love slobodno uzmi i 4300 sasvim solidan procesor koji ce se bez problema nositi sa danasnjim zahtjevima "prosjecnog" korisnika.


100
terza
ip adresa: 178.25.. - vreme: 16-Dec-2012 00:12:51 - #100359

i moj ti je savet druze fx6300 izuva iz carapa ja ga uzimam do kraja meseca +:@lisabon


100
Danilo
ip adresa: 130.18.. - vreme: 13-Dec-2012 11:12:16 - #100204

Ništa posebno, solidan procseor, ali zato za samo 10e više imaš FX 6300 koji ima 2 jezgra više!


100
lisabon
ip adresa: 212.17.. - vreme: 13-Dec-2012 02:12:52 - #100195

kupio bih ovaj proc, zamenio bi moj e8400 ovim sta mislite o njemu?. pozz +:PILEDRIVER


100
sasa
ip adresa: 217.65.. - vreme: 10-Dec-2012 19:12:00 - #100081

Jel ima neko iskustva sa ovim procesorom?

© 2024 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan